Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi (B6) / VAG 1.8t

AutorsZiņojums
uldens1
03. Aug 2015, 21:53 #41

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:


03 Aug 2015, 20:54:33 davisTK rakstīja:
Nu man bija 180zs, par jaudu nesūdzējos, it īpaši pirmais auto tas bija, bet nu zobsiksnas maiņa pie 500 eiro izmaksā un tas lika pārdomāt vai man tādu auto vajag.
psc uz katriem 120tk ielikt 500 eiro,ists oligarhu auto
Offline
Mixxx2005
03. Aug 2015, 22:28 #42

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


03 Aug 2015, 21:53:03 uldens1 rakstīja:

03 Aug 2015, 20:54:33 davisTK rakstīja:
Nu man bija 180zs, par jaudu nesūdzējos, it īpaši pirmais auto tas bija, bet nu zobsiksnas maiņa pie 500 eiro izmaksā un tas lika pārdomāt vai man tādu auto vajag.
psc uz katriem 120tk ielikt 500 eiro,ists oligarhu auto


Neaizmirsti arī ,ka 4L eļļa jālej uz katriem 50k km.
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 22:43 #43

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

B5 audim nebija tā pati crap lumīnija piekare kas B5.5 pasūdam? Ja tā, tad varu teikt, ka tā ir potenciāla naudas kapsēta mūsu ceļiem ar savu daudzsviru piekari.

Jā, auto gaita ir mīksta un patīkama. Līdz brīdim, kad iebrauc servisā un sajūti kko tikpat mīkstu un ne visai patīkamu biksēs, kad tev nosauc ciparu par piekares remontu.

Savam B5.5 pasūdam nupat atstāju ~300 eur par amortizatoriem. Bet pieradis esmu pie tā auto kā pie tuva cilvēka. Vērtība arī gada laikā nokritās par 1k, so pārdot nav vērts.
Offline
Laoshi
03. Aug 2015, 22:49 #44

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Aug 2015, 22:43:51 Soilwork rakstīja:
B5 audim nebija tā pati crap lumīnija piekare kas B5.5 pasūdam? Ja tā, tad varu teikt, ka tā ir potenciāla naudas kapsēta mūsu ceļiem ar savu daudzsviru piekari.

Jā, auto gaita ir mīksta un patīkama. Līdz brīdim, kad iebrauc servisā un sajūti kko tikpat mīkstu un ne visai patīkamu biksēs, kad tev nosauc ciparu par piekares remontu.

Savam B5.5 pasūdam nupat atstāju ~300 eur par amortizatoriem. Bet pieradis esmu pie tā auto kā pie tuva cilvēka. Vērtība arī gada laikā nokritās par 1k, so pārdot nav vērts.


Tagad ir 2015. gads. Daudzsviru piekari visu komplektu var dabūt ~140eur un aizmirst uz gadiem. Tu tos amjus Mollerā pirki un mainīji?
Offline
edzhaans
03. Aug 2015, 22:50 #45

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kas tā par zelta piekari
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 22:53 #46

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

4motion Sachs amji
Priekšējie ~50 gab
Aizmugurējie ~ 70 gab

+ darbs
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 22:54 #47

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

+ parādi kur 4motionam visu piekares komplektu (bukses un sviras kas neizjuks pēc Bērzkroga dopa) var dabūt par 140 eur. Noskaitīšu naļikā

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 03 Aug 2015, 22:56:41 ]

Offline
howitzer
03. Aug 2015, 22:56 #48

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


03 Aug 2015, 22:43:51 Soilwork rakstīja:
B5 audim nebija tā pati crap lumīnija piekare kas B5.5 pasūdam? Ja tā, tad varu teikt, ka tā ir potenciāla naudas kapsēta mūsu ceļiem ar savu daudzsviru piekari.

Jā, auto gaita ir mīksta un patīkama. Līdz brīdim, kad iebrauc servisā un sajūti kko tikpat mīkstu un ne visai patīkamu biksēs, kad tev nosauc ciparu par piekares remontu.

Savam B5.5 pasūdam nupat atstāju ~300 eur par amortizatoriem. Bet pieradis esmu pie tā auto kā pie tuva cilvēka. Vērtība arī gada laikā nokritās par 1k, so pārdot nav vērts.

Tipisks kapešņika teksts. Jā, bled, tas auto vairs nav Audi 80, kuram detaļas maksā 10eur par visu hadeni. Ar auto, kuru es braukāju, tiek mēnesī nobraukts ap 5k km. Jā, dahuja. Cik es esmu par hadeni servī atstājis 2 gadu laikā? Max 150eur. Nav ko ņaudēt un likt Ķīnas mēslus, tā hadene ir tieši tikpat izturīga, cik visas citas. Daudz tiek braukts arī pa granti, daudz pa švakiem ceļiem un nekas tur nelūzt ik pēc pusgada. Tā arī tie mīti rodas, bļin...
Offline
Laoshi
03. Aug 2015, 22:56 #49

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Aug 2015, 22:50:21 edzhaans rakstīja:
Kas tā par zelta piekari


Šāda apmēram



Ja kāda no svirām izdauzās, tad maina visas un brauc gadiem. Kapeikpisēji nomaina tikai to vienu, jo var nopirkt atsevišķi, tā ir cietāka un izļurkājas pārējās. Tad arī šie paši kapeikpisēji izplata baumas par dārgo un neuzticamo piekari, kuru visu laiku jāremontē.

Toties gaita šiem auto ir ļoti mīksta, var tikai salīdzināt ar pēdējo fl Omegu. Piem, e39 ar baloniem pēc tam liekas kā liela drezīna.
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 22:58 #50

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Kapeikpisējs neesmu, ja auto ko vajag, tad pērku nežagojoties
Offline
edzhaans
03. Aug 2015, 22:58 #51

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Diez cik tāds komplekts maksā e39.
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 22:59 #52

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Laoshi, gadījumā neiemeti tikai priekšas setu? Čota par maz to sviru izskatās...
+ ja neaizmirsi ka vajag priekš pilnpiedziņas...

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 03 Aug 2015, 23:00:20 ]

Offline
howitzer
03. Aug 2015, 23:00 #53

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Tas ir tikai priekšas sets.
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 23:01 #54

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Pievienojos Ļošas teiktajam par gaitas mīkstumu un vēl varu teikt, ka tas auto ir pārsteidzoši stabils, naski vicojot pa līkumiem. Tik tiešām forši stūrējas. (Žēl, ka nav benzīns un RWD )
Offline
DrumB
03. Aug 2015, 23:02 #55

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


03 Aug 2015, 22:58:16 edzhaans rakstīja:
Diez cik tāds komplekts maksā e39.

Jādodas pie marihuāna un paliks pāri vēl uzkožamajiem
Offline
edzhaans
03. Aug 2015, 23:03 #56

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


03 Aug 2015, 23:02:47 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 22:58:16 edzhaans rakstīja:
Diez cik tāds komplekts maksā e39.

Jādodas pie marihuāna un paliks pāri vēl uzkožamajiem

Ja nopietni ?
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 23:03 #57

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Audisti gan šrotos normāli aptrakuši, parasti cenas ir kosmoss visam. :tautas_auto_oligarh:
Offline
Soilwork
03. Aug 2015, 23:04 #58

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

No sākuma man bija ar 1BE setu no rūpnīcas, apmēram tas pats kas audi S-Line. - sēdinātie amji un atsperes. Tad tiešām gāja līkumos uz urrā. Tagad pārgāju uz stocku jo bija stipra vēlme arī kādreiz mežā iebraukt, nežēlojoties par saknēm, kas metas pret pannu

Lai nu ko bet šitiem modeļiem kko no piekares šrotā meklēt ir pilnīgs tupums Tikai jaunas daļas.

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 03 Aug 2015, 23:07:02 ]

Offline
DrumB
03. Aug 2015, 23:06 #59

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Labāk gan ņem uzreiz Q ar 3.0 TDI. Un vēl labāk C6.
Offline
Robercz
03. Aug 2015, 23:11 #60

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo