Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mikroautobusi
Autors | Ziņojums |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
|
25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.
jopcik
cik nopietnas tantes to runā | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
25 Oct 2017, 13:32:38 @RH rakstīja:
Kādas iespējas vispār piereģistrēt kravas busu 3.5T kā vieglais pasažieru?
Pietiek ilikt otro rindu ar beņķiem un sanā logu?
Renault master
Ņemot vērā, ka faktiski visi mikriņi šobrīd sabiedriskajos pārvadājumos no rūpnīcas izripojuši kā kravas busi, tad tas ir pavisam reāli. Tikai bez dokumentu paciņas diez vai tiksi cauri, jārunā ar pārbūvētājiem, ko tas nozīme, cik izmaksā. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
25 Oct 2017, 14:17:07 @422167 rakstīja:
25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.
jopcik
cik nopietnas tantes to runā
Tantes bija no tirgus.
Domāju ka ja ne sogad tad nākamgad gan jau 100 gudrās galvas tā lems, jo auto vieglākais variants kur var iekaset naudu nepalielinot (neremontejot ceļus) izdevumus. Lt jau vinjete jāperk cik zinu visiem n1 kat līdzekliem. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
25 Oct 2017, 15:12:28 @Sandis_UR rakstīja:
25 Oct 2017, 14:17:07 @422167 rakstīja:
25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.
jopcik
cik nopietnas tantes to runā
Tantes bija no tirgus.
Domāju ka ja ne sogad tad nākamgad gan jau 100 gudrās galvas tā lems, jo auto vieglākais variants kur var iekaset naudu nepalielinot (neremontejot ceļus) izdevumus. Lt jau vinjete jāperk cik zinu visiem n1 kat līdzekliem.
Jā, LT ir visiem. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Kādas atsauksmes par 2.paaudzes VW LT28 2.5tdi ap 2000so gadu sākumu? Redzeju eksemplāru, kas pilnajā masa palien zem 3t.
Domāju, ja salīdzina ar Traffic, tad LT pat zemakajā un īsakajā izpildījumā būs lielāka izmēra,ja? Cenas vinus var dabūt līdzīgās, kā Traffic.
Bet vai salīdzinot, LT nebūs nopietnāks buss? | Offline | | |
FOCUS | | Kopš: 12. Jul 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 751
Braucu ar: MB E
| Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg). | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
26 Oct 2017, 12:57:48 @FOCUS rakstīja:
Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg).
Tik ar tiem Trafficiem ar viss nav gluži līdz galam ideāli. Lai ari dīzeliem jabūt ok, tomēr var iekrist uz dzineja remontu, sprauslu maiņu, kad nevar tas iznemt, lidz ar to jamaina visa galva, tad vel vārstu piedziņas ķēde, kam patīk izstiepties.. | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| kurējam tieši bīdelim ir tādas problēmas novērotas?
(un palabošu ko jau esmu te teicis ka iepriekšējā modeļa trafiks ar divām bīd durvīm sānos ir 3030kg pilnā masa L2H1)[ Šo ziņu laboja 422167, 30 Oct 2017, 16:02:47 ] | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
30 Oct 2017, 16:02:16 @422167 rakstīja:
kurējam tieši bīdelim ir tādas problēmas novērotas?
(un palabošu ko jau esmu te teicis ka iepriekšējā modeļa trafiks ar divām bīd durvīm sānos ir 3030kg pilnā masa L2H1)
Nū ir pāris zinami gadijumi. 2nam ķede bij labi zobrata zobus apravusi lejā..
Sprauslas dabūt ara no bloka grūti..
Tur vienam remontiņš dzinējam uz 2k sanāca ar visu..
+kkur biju redzejis, ka ir, kas šiem iesaka vārstu ķēdi mainīt pirms 300k sasniegšanas. A ķēde tik OEM nāk.
Protams, varbūt, ka konkrētie aparāti bija ar 300k uz odo, bet reāliem 700k uz motora, kas to lai zin.. | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| par kurējo bīdeli irtās atsauksmes 1,9 2,0 2,5 | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
30 Oct 2017, 16:47:57 @422167 rakstīja:
par kurējo bīdeli irtās atsauksmes 1,9 2,0 2,5
Par 2.0, bet varbūt tas bija 1.9.
Ja zini ko vairak par šo dzinēju reālo ilgmūžību - piem., ka līdz 500k km nav par ko uztraukties, padalies.
Tas 2.5 nebij gadijumā Nissan dīzelis? | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| par 2,0 vislabākās atsauksmes esmu braucis jaunus līdz 300k mainot eļļu ik pa 15k viss bumbās pie beigām gan tāds nīkulīgāks paliek varbūt tās sprauslas vai vispārējs sagurums to es nezinu.
vairāk km nezinu kas notiek
jaunajam modelim tas biturbo ar mazu kubatūru gan man nevieš uzticību varbūt tie tikai mani aizspriedumi nezinu, kas tur notiek pēc 200k utt | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
30 Oct 2017, 17:06:52 @422167 rakstīja:
par 2,0 vislabākās atsauksmes esmu braucis jaunus līdz 300k mainot eļļu ik pa 15k viss bumbās pie beigām gan tāds nīkulīgāks paliek varbūt tās sprauslas vai vispārējs sagurums to es nezinu.
vairāk km nezinu kas notiek
jaunajam modelim tas biturbo ar mazu kubatūru gan man nevieš uzticību varbūt tie tikai mani aizspriedumi nezinu, kas tur notiek pēc 200k utt
Tas bija tas 2.0 DCI ar 115 ponijiem, kas nāca pēc 2006tā gada, vai vecāka gada -iepriešējais ar 100 ponijiem?
EGR vārstu kadreiz nācās tīrīt?
+ kas ar kārbām - kkur bija atsauksme, ka kārba ir maziņa un ja nemaina eļļu intervalos vai pat biežāk, tad mēdzot mirt nost. | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| senākus drātējām īpaši nekam nesekojot tāpēc tur neko precīzi komentēt nevarēšu viss jau piemirsies vienā putrā cik km kad ko mainījām utt
aktuālās manas atsauksmes ir par 2011 un jaunākiem
var vālēt līdz 300k vispār neko matoram nedarot un auto arī gandrīz neko nedarot, kaut ko tur aizmugurējie bremžu suporti mēdz noķīlēt pēc dažiem gadiem jānomaina tas gan bettas esot sūdīgs mezgls
par k;arbu tiesa vienam busam sāka pēc 200k gaudot 5 un 6 robs bet tas buss arī tika jāts nejēgā pārkrauts un ar piekabi bieži garos gabalus varbūt tāpēc tie robi izģērbās. nomainot visus gultņus kārbā var vīlēt tālāk galvenais reaģēt nesagaidīt kad nobirst
ā nē diršu vienam pie 100k pa garantiju sajūga cilindru laikam nomainīja sajūgs aizskrēja grīdā vai tik arī nebija kaut kāds vājais mezgls bet tas laikam kā paveicās[ Šo ziņu laboja 422167, 30 Oct 2017, 17:29:38 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
26 Oct 2017, 12:57:48 @FOCUS rakstīja:
Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg).
Mums ir viens 2.5 garais, zemais un tehniskajā pasē tam je nemaldos 3009 kg. Katrā ziņā vinjeti pirkām. Ir arī vecs 1.9 arī garais, zemais un tas zem 3T | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
| Ir bijis īpašumā 1.9, 2.0 un tagad 1.6.
2.0 ir daudz baudāmāks ((c)vwfans) par 1.9. Ekonomiskāks un maigāks ar vienādām jaudām. 2.0 pārleca ķēde. Sekas novērst izmaksāja virs 2keur, jo saliku visu jaunu. Par sprauslām taisnība- pat ar "spectūli" tās nedabūja laukā. Nopirku no dīlera (kropļi EuroAuto) pēc operatīvā- bija nobraukums vismaz 300k nogriezti. Tā ar to 2.0 var līdz 500k braujt par ķēdi nedomājot.
Kaut biju ieberzies ar 2.0., ja nopērk auto bez tāda metiena, tad iesaku. Cits nekas tā īsti tām kastēm nelūzt.
Šobrīd lietotais (nobraukti 0-10k) 1.6 ir daudz patīkamāks. Cik ilgi ies- laiks rādīs. | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Ir kādas atsauksmes par
Fiat Ducato 2.3JTD - līdz 06.gadam?
Un vēlāko modeli - Ducato 2.2 (ķēdes motors), 2.3 (Iveco motors ar siksnu).
Kā viņiem ar visiem elektro kasjakiem, kā ar rūsēšanu (rūsēt gan laikam patīk visiem transportniekiem + pie mums tie gan jau nonāk ne ar 100k notītiem, bet 300 - 500k notītiem standartā, 15g veca mašīna ar 169k uz odo.. )[ Šo ziņu laboja JohnyW, 10 Nov 2017, 23:20:06 ] | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| Velreiz paceļot tēmu par renault trafic, ap 2008g. ir 2,0d un 2,5d, kursh skaitas uzticamāks? tas 2,0 ar 9 cilvekiem nebuus mironis? | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
21 Feb 2018, 20:18:44 @oskars11 rakstīja:
Velreiz paceļot tēmu par renault trafic, ap 2008g. ir 2,0d un 2,5d, kursh skaitas uzticamāks? tas 2,0 ar 9 cilvekiem nebuus mironis?
Ja tas divlitrīgais nav nodzīts, tad ar 8 cilvēkiem un bagažu 170+ izspiedu uz bāni Vispār jau tāds gurdens pret 2.5 viņš ir protams. | Offline | | |
R_B_R | | Kopš: 28. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar:
| Būs jūtama starpība starp 2.0 un 2.5. Beigu galā degvielas patēriņš abiem ir vienāds, bet braukšanā 2.5 ir patīkamāks. Viss iepriekš minētais par grūti maināmām sprauslām tieši 2.0 motoram ir taisnība. Mainītas jau kādas 6 sprauslas (vairāki auto), vienmēr bijušas problēmas ar ārā dabūšanu. 2.5 tādu problēmu nav.
Ja ir iespēja, iesaku skatīties 2.5D. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|