Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)
Autors | Ziņojums |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 384
Braucu ar: F10 n47
|
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti? | Offline | | |
marrtins | | Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Un dzesēšanas temperatūra arī nav
Bet toties ir pulkstens un datums - gan panelī gan ekrānā, axaxaxaxaaaa
13 May 2015, 21:57:19 protams rakstīja:
Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Padalīšos pieredzē, varbūt kādam noder. Ir viens auto, kam tika pārprogrammēts vadības bloks pie 10t km. Pie 20t km tika izņemts DPF. Tam auto līdz tam brīdim netika novērota neviena piespiedu DPF ģenerācija. DPF tika izņemts profilakses un intereses dēļ: lai samazinātu turbīnas slodzi (zemākas darba temperatūras un pretspiediens, nenonāk dīzleis eļļā pie piespiedu ģenerācijas, bojājot tās kvalitāti). Jauda tā rezultātā jūtami nemainījās un arī patēriņš nemainījās (acīm redzot jauns filts rada mazu pretspiedienu). Auto palika skaļāks, jo filtra vietā uzreiz aiz tubīnas tika ielikta izplūdes truba. Pēc aftermarket katalizatora uzstādīšanas, tas atkal palika klusāks. Mīnusi ir tas, ka aftermarket katalizators nav tik labs kā OEM un vairāk jūt dīzeļa izplūdes raksturīgo "smaku" un kvēpi, kas visu laiku nedaudz krājas, kātīgi ieminot, ir redzami. Tehniskajā vēl nav dzīts uz atgāzēm, jo tikai šogad būs pāri divi gadi un 30 tkm. Es gan nezinu, kā viņi tās atgāzes testēs, jo cik intereses pec ir mēģināts, tad no OEM programma neitrālajā pārnesumā stāvot uz vietas neļauj īpaši "gāzēt". Vairāk kvēpu parādās, paaugtinoties gaisa temperatūrai (izskatās, ka degmaisījums pie max slodzes kļust treknāks un tik labi nesadeg, bet tas laikam ir tikai dabiski). | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.
Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.
Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 May 2015, 21:07:47 protams rakstīja:
Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?
Dīlera piespiedu dedzināšana ir tā pati piespiedu reģenerācija. To var izdarīt JEBKURŠ ar normālu diagnostikus iekārtu. Tikai tādēļ, ka aizbrauksi pie dīlera un noskaitīsi vairāk kāposta, filtrs labāks nepaliks.
Tu nevari izdedzināt sakusušu filtru, tā pat nevar izdedzināt arī pelnus, kas filtrā ir sakrājušies - kad kvēpus filtrā sadedzina, pāri paliek pelni. Kad pie pārāk biežām reģenerācijām filtra sieniņas sāk kust, resurss pazūd pavisam.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
14 May 2015, 09:13:53 Jonix rakstīja:
13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.
Tapēc jau Tev prasīju "latviski" pastāsti cik kam tur jābūt.
Un par "dīleri" domāju pašu to dedzināšanu nevis dīleri kā vienīgo darītāju.
Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 May 2015, 09:50:15 protams rakstīja:
Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
Rakstīju jau tev iepriekšējā lapā:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26969&start=33
Ja neilgi (~10km) pēc normāli pabeigtas reģenerācijas/ piespiedu reģenerācijas filtra pretestība pārsniedz 250mbar, tur viss ir slikti.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 May 2015, 09:05:57 Jonix rakstīja:
Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.
Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.
Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.
Neprecīzi izteicos iepriekš. Nebija piespiedu reģenerācijas ar baltajiem dūmiem. Skaidrs, ka uz šosejas pēc vajadzības kompis smidzināja klāt degvielu, lai dedzinātu uzkratos kvēpus, ko reāli just nevar. Auto bija jauns no salona. Tagad tas ir nobraucis 40t. Tika izņemts ārā dpf un katalizators, kas šim auto ir vienā korpusā.
[ Šo ziņu laboja smudo, 14 May 2015, 21:10:44 ] | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 384
Braucu ar: F10 n47
| Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru? [ Šo ziņu laboja Z4, 14 May 2015, 19:42:32 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Info displejā pa vidu izlec paziņojums un DPF simbols.
Lampiņa kā tāda nemaz nebija.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 May 2015, 20:04:12 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 May 2015, 19:42:03 Z4 rakstīja:
Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru?
C7 parasti pie defektīva filtra parādās check engine displejā un vēlāk arī mirgojoša kvēlsveču lampiņa ar avārijas režīmu.
DPF simbols tad, ja daudzkārt neizdodas pabeigt vai pat iesākt reģenerācijas procesu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 May 2015, 20:17:31 pekinens rakstīja:
ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt?
Kamēr ir ok, nav vajadzības ņemt laukā.
Kad patēriņš sāk palielināties, tad jāatbrīvojas.
Sprinteriem, Crafteriem tā pat kā citiem B/C kategorijas komerctransportiem regulāri programmēju DPF. Arī ar Delphi un Siemens vadības blokiem
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Pēc vairāku cilvēku ieteikumiem pirms paris nedeļām pie Kaross tika izņemts DPF man Zafirai. patēriņš uz sosejas nemainijās un palika ap 5,5l bet pilsētā nokritās par 1.5l/100km. no 8,5l uz 6.8-7l
man regeneracija notikaas parak bieži (100-150km pilsētas režīmā) tapēc pēc iespējas ātrāk gribēju no tā atbrīvoties.
kopuma liekas ka viss ir ļoti labi, nekādu melnu dūmu nav un Ikarusa kvepu smakas arī nav! [ Šo ziņu laboja Delerium, 14 May 2015, 21:45:45 ] | Offline | | |
|
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
14 May 2015, 21:44:56 Delerium rakstīja:
Pēc vairāku cilvēku ieteikumiem pirms paris nedeļām pie Kaross tika izņemts DPF man Zafirai. patēriņš uz sosejas nemainijās un palika ap 5,5l bet pilsētā nokritās par 1.5l/100km. no 8,5l uz 6.8-7l
man regeneracija notikaas parak bieži (100-150km pilsētas režīmā) tapēc pēc iespējas ātrāk gribēju no tā atbrīvoties.
kopuma liekas ka viss ir ļoti labi, nekādu melnu dūmu nav un Ikarusa kvepu smakas arī nav!
EGR atstāji jeb arī izprogrammēji??? Vēl kolektora dēļ var būt problēmas, ja 150 Zs versija??? | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| vairs neko..
jaaprasa Karossam, kas tika darits. es meedzu uzticeties cilvekiem. ja saka ka buus labi, tad buus labi
man 1.7cdti 125zs[ Šo ziņu laboja Delerium, 14 May 2015, 22:06:39 ] | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
14 May 2015, 22:05:00 Delerium rakstīja:
vairs neko..
jaaprasa Karossam, kas tika darits. es meedzu uzticeties cilvekiem. ja saka ka buus labi, tad buus labi
man 1.7cdti 125zs
Sk! Tad jau Denso sistēma, tur ar kolektoru mazāk problēmu! | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Cik B6 passātam maksā DPF izgriešana?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|