Online
Pašreiz BMWPower skatās 255 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto apkope un remonts
Autors | Ziņojums |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| Craysleru uz sejieni www.atlasmotors.lv | Offline | | |
Tick | | Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Interesē aptuvenā cena m62b44 galvu nomaiņai!
Piedāvājumus pm | Offline | | |
z_ivans | | Kopš: 26. Jun 2014
No: Dobele
Ziņojumi: 210
Braucu ar: E60
| Iesakiet kur rīgā vai daugavpili var x5 2002.g. uzstādīt sakābes āķi? Un kādas apmēram varētu būt izmaksas? | Offline | | |
edgarstt | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: E46 330Ci
| Sveiki forumiešiem,
veicu šajā servisā pilnu E46 M54B30 dzinēja kap remontu. Remonts tika paveikts kvalitatīvi un nav vairs veco problēmu. Auto ieguvis otru elpu. Nemet vairāk nekādas check engine kļūdas.
Problēmas bija:
1) Konstants paaugstināts spiediens dzesēšanas sistēmā -> "Galvas blīve beigta".
2) Camshaft sensor -> "Vanos blīves beigtas".
3) Neskaitāmas eļļas noplūdes no visurienes.
Pēc remonta un 10x dažāda izmēra blīvju maiņām, eļļu dzinējs vairs neēd.
Esmu ļoti apmierināts ar atsaucīgo servisa darbinieka Kristera diagnostiku, jo visas problēmas praktiski tika diagnosticētas vienkārši uz redzi un dzirdi bez lieka bulšita. Varēja just, ka cilvēks zina un saprot auto vājās vietas un problēmas, nevis kā parasti stāsta, ka ir jāskatās un jāmaina viss pēc kārtas...
Diagnostikas laikā atklājās, ka arī ir beigta DISA (standarta plastmasas nodilums), kurai tas gala puļķis knapi turējās un pa kolektoru var nonākt dzinējā un tad ar dzinēju ir cauri, iesauku pārbaudīt visiem aizņem 5 min. youtube pilns ar šādiem bēdu stāstiem.
Lai gan pieņemšanā nebija smukas meitenes vai ādas beņķu, kur uzstutēt savu pakaļu, šis serviss izceļas ar remonta kvalitāti, kas manā uztverē ir Rīgā reti sastopams rādītājs. Noteikti atgriezīšos vēl, ja būs jāveic auto jebkādi remonti.
E.[ Šo ziņu laboja edgarstt, 03 Dec 2015, 13:28:24 ] | Offline | | |
jankijss | | Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: e46,Octavia RS
| Varbut kads var ieteikt kadu labu elektriki ,par normalu ciparu ir shis tas darams? Bija viens normals elektrikis Kekava ,kas maja nemas varbut kadam ir vina kontakti ? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
03 Dec 2015, 23:14:11 jankijss rakstīja:
Varbut kads var ieteikt kadu labu elektriki ,par normalu ciparu ir shis tas darams? Bija viens normals elektrikis Kekava ,kas maja nemas varbut kadam ir vina kontakti ?
Man tāda nelaba aizdoma, ka ar normāliem elektriķiem pēc definīcijas ir pašvaki un ja tomēr tāds atrodas, tad pieraksts ir mēnesi uz priekšu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
03 Dec 2015, 13:22:06 edgarstt rakstīja:
Sveiki forumiešiem,
veicu šajā servisā pilnu E46 M54B30 dzinēja kap remontu. Remonts tika paveikts kvalitatīvi un nav vairs veco problēmu. Auto ieguvis otru elpu. Nemet vairāk nekādas check engine kļūdas.
Problēmas bija:
1) Konstants paaugstināts spiediens dzesēšanas sistēmā -> "Galvas blīve beigta".
2) Camshaft sensor -> "Vanos blīves beigtas".
3) Neskaitāmas eļļas noplūdes no visurienes.
Pēc remonta un 10x dažāda izmēra blīvju maiņām, eļļu dzinējs vairs neēd.
Esmu ļoti apmierināts ar atsaucīgo servisa darbinieka Kristera diagnostiku, jo visas problēmas praktiski tika diagnosticētas vienkārši uz redzi un dzirdi bez lieka bulšita. Varēja just, ka cilvēks zina un saprot auto vājās vietas un problēmas, nevis kā parasti stāsta, ka ir jāskatās un jāmaina viss pēc kārtas...
Diagnostikas laikā atklājās, ka arī ir beigta DISA (standarta plastmasas nodilums), kurai tas gala puļķis knapi turējās un pa kolektoru var nonākt dzinējā un tad ar dzinēju ir cauri, iesauku pārbaudīt visiem aizņem 5 min. youtube pilns ar šādiem bēdu stāstiem.
Lai gan pieņemšanā nebija smukas meitenes vai ādas beņķu, kur uzstutēt savu pakaļu, šis serviss izceļas ar remonta kvalitāti, kas manā uztverē ir Rīgā reti sastopams rādītājs. Noteikti atgriezīšos vēl, ja būs jāveic auto jebkādi remonti.
E.
Par kādu servisu ir runa? | Offline | | |
edgarstt | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: E46 330Ci
| Lasīt 1x postu. | Offline | | |
|
renatz | | Kopš: 21. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar: BMW 535 XDRIVE
| Nezināju,kur rakstīt,tāpēc iepļūtīšu šeit.
Pēc aukstākās nakts šogad,no rīta iedegās AIR-BAG lampiņa.
Pēc kļūdas secināts,ka bloks ir iemetis crash data,tāpēc nevar nodzēst kļūdu un lampiņa deg.
Varbūt kādam ir priekš VAG domāts AIR-BAG reset tool?Konkrēti vajag priekš AUDI A4 B5
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Jan 2016, 00:17:09 renatz rakstīja:
Nezināju,kur rakstīt,tāpēc iepļūtīšu šeit.
Pēc aukstākās nakts šogad,no rīta iedegās AIR-BAG lampiņa.
Pēc kļūdas secināts,ka bloks ir iemetis crash data,tāpēc nevar nodzēst kļūdu un lampiņa deg.
Varbūt kādam ir priekš VAG domāts AIR-BAG reset tool?Konkrēti vajag priekš AUDI A4 B5
Vai ta ar VAGu nevarēs nodzēst?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| Nepieciešams nomainīt e46 330d izplūdes kolektoru, visas detaļas ir. Kur to labak būtu izdarīt par saprātīgām cenām. Piedāvajumus PM! | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.
Kas tev tas par citronu,gads dzinējs kw? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.
nav zaļais kkur kontaktos gadījumā iemeties?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
menusource | | Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
| Mitrā laikā e39 sāk gļukot elektronika.
Visdrīzāk problēma ir aprakstīta šeit, bet nepārzinu e39 uzbūvi tik labi, lai to precīzi noraksturotu latviski. Vajag kādu kas to izprot un var izdarīt par attiecīgu samaksu:
I have been struggling with this problem on an E39 for ages and finally fixed it. I have all the symptoms described other than remote central locking failure. I think that may be something else. It only happens when raining, the clock goes, indicator dash lights stop working, main beam indicator stops, self levelling stops working etc.
Started having a good probe around the electrical box under the passenger side air cleaner box which contains various modules and relays. It is really difficult to see but I eventually found wet in there. Not only was the plastic electrical box wet but when I removed it, the recessed part of the bulkhead underneath the box was also flooded. I lifted out the plastic box as best I could after unclipping all the multi-connectors, although you can't remove it completely as the loom runs through it. You have to remove the four screws on the inside of the bulkhead by pulling back the carpet and removing the glove box. All quite tricky but worth the effort.
Once it was out the problem became apparent. There are multiple drain holes in the bulkhead recess which were all completely blocked. There is also a rubber drainage boot which runs through the inner wheel arch through which the air cleaner box drains and that was also completely blocked which is not immediately apparent unless you remove it and flush it through.
Where the bulkhead recess under the plastic electrical box had filled up it had also leaked into the car through the loom entry point and there was plenty of water under the carpet / sound-proofing.
Once I got all the drain holes cleared and dried everything everything now works fine, even in the current endless rain! | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
06 Dec 2015, 22:45:01 edgarstt rakstīja:
Lasīt 1x postu.
2009. gada postu? Vismaz lapu pasaki. | Offline | | |
Tick | | Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
|
10 Jan 2016, 19:49:46 RSAWorkshop rakstīja:
10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.
nav zaļais kkur kontaktos gadījumā iemeties?
Iespējams ,ka ir. Man vajag kādu ,kas spēj atrast un sataisīt.
Ja kāds var ko piedāvāt - 27158149
--------------------------
Berlingo 2008.g 1.6hdi 55kw | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Jan 2016, 20:19:00 menusource rakstīja:
Mitrā laikā e39 sāk gļukot elektronika.
Visdrīzāk problēma ir aprakstīta šeit, bet nepārzinu e39 uzbūvi tik labi, lai to precīzi noraksturotu latviski. Vajag kādu kas to izprot un var izdarīt par attiecīgu samaksu:
I have been struggling with this problem on an E39 for ages and finally fixed it. I have all the symptoms described other than remote central locking failure. I think that may be something else. It only happens when raining, the clock goes, indicator dash lights stop working, main beam indicator stops, self levelling stops working etc.
Started having a good probe around the electrical box under the passenger side air cleaner box which contains various modules and relays. It is really difficult to see but I eventually found wet in there. Not only was the plastic electrical box wet but when I removed it, the recessed part of the bulkhead underneath the box was also flooded. I lifted out the plastic box as best I could after unclipping all the multi-connectors, although you can't remove it completely as the loom runs through it. You have to remove the four screws on the inside of the bulkhead by pulling back the carpet and removing the glove box. All quite tricky but worth the effort.
Once it was out the problem became apparent. There are multiple drain holes in the bulkhead recess which were all completely blocked. There is also a rubber drainage boot which runs through the inner wheel arch through which the air cleaner box drains and that was also completely blocked which is not immediately apparent unless you remove it and flush it through.
Where the bulkhead recess under the plastic electrical box had filled up it had also leaked into the car through the loom entry point and there was plenty of water under the carpet / sound-proofing.
Once I got all the drain holes cleared and dried everything everything now works fine, even in the current endless rain!
Kā izpaužās ''gļukošana''?
Varbūt tiešām drenāžas aizaugušas...
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...
bet svesha negera keburos neiedzilinasos
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
11 Jan 2016, 11:16:33 Driver rakstīja:
uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...
bet svesha negera keburos neiedzilinasos
Viņš jau ar neprot to valodu, tāpēc meklē kam iesot sataisīt. :spekulants: :starpnieks: :ķeseļnieks: | Offline | | |
menusource | | Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
|
11 Jan 2016, 11:16:33 Driver rakstīja:
uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...
bet svesha negera keburos neiedzilinasos
Mitrā laikā sāk gļukot.
1. Pazūd pulkstenis, cd funkcija, bet radio strādā.
2. Stūrei, pogas kreisajā pusē nestrādā, bet kruīzs labajā pusē strādā.
3. Neiedegas atpakaļgaita
4. Uz spidometra nedeg tālās gaismas, pagrieziena rādītāji, miglienieki, bet ārā viss strādā ka vajag.
5. Uz paneļa nerāda, ka ir atvērtas durvis, bagāžņieks.
6. Ar pulti nevar atslēgt/aizslēgt
7. Nestrādā lietus sensors, bet slotiņām manuālie režīmi strādā.
Kad viss izkalst, tad strādā ideāli.
Drenāžas zem salona gaisa filtra iztīrītas, pie lcm bloka viss sauss. Kastē zem salona filtra, bloki nav izmirkuši viss tur ir sauss.
Tajā angļu tekstā, cik saprotu ir teikts, ka problēma varētu būt, ka mitrums tiek kaut kur vēl zemāk par to kasti. Un ka ir ciet vēl kaut kādas drenāžas pasažiere pusē, zem grīdas. Bet nepārzinu tik labi auto uzbūvi, lai to paskaidrotu labāk[ Šo ziņu laboja menusource, 11 Jan 2016, 14:52:33 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|