Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 255 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto apkope un remonts

AutorsZiņojums
jim-beam
12. Oct 2015, 17:58 #41

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Craysleru uz sejieni www.atlasmotors.lv
Offline
Tick
13. Oct 2015, 11:37 #42

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Interesē aptuvenā cena m62b44 galvu nomaiņai!
Piedāvājumus pm
Offline
z_ivans
15. Oct 2015, 19:57 #43

Kopš: 26. Jun 2014

No: Dobele

Ziņojumi: 210

Braucu ar: E60

Iesakiet kur rīgā vai daugavpili var x5 2002.g. uzstādīt sakābes āķi? Un kādas apmēram varētu būt izmaksas?
Offline
edgarstt
03. Dec 2015, 13:22 #44

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Sveiki forumiešiem,

veicu šajā servisā pilnu E46 M54B30 dzinēja kap remontu. Remonts tika paveikts kvalitatīvi un nav vairs veco problēmu. Auto ieguvis otru elpu. Nemet vairāk nekādas check engine kļūdas.

Problēmas bija:
1) Konstants paaugstināts spiediens dzesēšanas sistēmā -> "Galvas blīve beigta".
2) Camshaft sensor -> "Vanos blīves beigtas".
3) Neskaitāmas eļļas noplūdes no visurienes.

Pēc remonta un 10x dažāda izmēra blīvju maiņām, eļļu dzinējs vairs neēd.

Esmu ļoti apmierināts ar atsaucīgo servisa darbinieka Kristera diagnostiku, jo visas problēmas praktiski tika diagnosticētas vienkārši uz redzi un dzirdi bez lieka bulšita. Varēja just, ka cilvēks zina un saprot auto vājās vietas un problēmas, nevis kā parasti stāsta, ka ir jāskatās un jāmaina viss pēc kārtas...

Diagnostikas laikā atklājās, ka arī ir beigta DISA (standarta plastmasas nodilums), kurai tas gala puļķis knapi turējās un pa kolektoru var nonākt dzinējā un tad ar dzinēju ir cauri, iesauku pārbaudīt visiem aizņem 5 min. youtube pilns ar šādiem bēdu stāstiem.

Lai gan pieņemšanā nebija smukas meitenes vai ādas beņķu, kur uzstutēt savu pakaļu, šis serviss izceļas ar remonta kvalitāti, kas manā uztverē ir Rīgā reti sastopams rādītājs. Noteikti atgriezīšos vēl, ja būs jāveic auto jebkādi remonti.

E.

[ Šo ziņu laboja edgarstt, 03 Dec 2015, 13:28:24 ]

Offline
jankijss
03. Dec 2015, 23:14 #45

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

Varbut kads var ieteikt kadu labu elektriki ,par normalu ciparu ir shis tas darams? Bija viens normals elektrikis Kekava ,kas maja nemas varbut kadam ir vina kontakti ?
Offline
RSAWorkshop
04. Dec 2015, 14:35 #46

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Dec 2015, 23:14:11 jankijss rakstīja:
Varbut kads var ieteikt kadu labu elektriki ,par normalu ciparu ir shis tas darams? Bija viens normals elektrikis Kekava ,kas maja nemas varbut kadam ir vina kontakti ?

Man tāda nelaba aizdoma, ka ar normāliem elektriķiem pēc definīcijas ir pašvaki un ja tomēr tāds atrodas, tad pieraksts ir mēnesi uz priekšu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JohnyW
04. Dec 2015, 15:22 #47

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


03 Dec 2015, 13:22:06 edgarstt rakstīja:
Sveiki forumiešiem,

veicu šajā servisā pilnu E46 M54B30 dzinēja kap remontu. Remonts tika paveikts kvalitatīvi un nav vairs veco problēmu. Auto ieguvis otru elpu. Nemet vairāk nekādas check engine kļūdas.

Problēmas bija:
1) Konstants paaugstināts spiediens dzesēšanas sistēmā -> "Galvas blīve beigta".
2) Camshaft sensor -> "Vanos blīves beigtas".
3) Neskaitāmas eļļas noplūdes no visurienes.

Pēc remonta un 10x dažāda izmēra blīvju maiņām, eļļu dzinējs vairs neēd.

Esmu ļoti apmierināts ar atsaucīgo servisa darbinieka Kristera diagnostiku, jo visas problēmas praktiski tika diagnosticētas vienkārši uz redzi un dzirdi bez lieka bulšita. Varēja just, ka cilvēks zina un saprot auto vājās vietas un problēmas, nevis kā parasti stāsta, ka ir jāskatās un jāmaina viss pēc kārtas...

Diagnostikas laikā atklājās, ka arī ir beigta DISA (standarta plastmasas nodilums), kurai tas gala puļķis knapi turējās un pa kolektoru var nonākt dzinējā un tad ar dzinēju ir cauri, iesauku pārbaudīt visiem aizņem 5 min. youtube pilns ar šādiem bēdu stāstiem.

Lai gan pieņemšanā nebija smukas meitenes vai ādas beņķu, kur uzstutēt savu pakaļu, šis serviss izceļas ar remonta kvalitāti, kas manā uztverē ir Rīgā reti sastopams rādītājs. Noteikti atgriezīšos vēl, ja būs jāveic auto jebkādi remonti.

E.

Par kādu servisu ir runa?
Offline
edgarstt
06. Dec 2015, 22:45 #48

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Lasīt 1x postu.
Offline
renatz
07. Jan 2016, 00:17 #49

Kopš: 21. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW 535 XDRIVE

Nezināju,kur rakstīt,tāpēc iepļūtīšu šeit.

Pēc aukstākās nakts šogad,no rīta iedegās AIR-BAG lampiņa.
Pēc kļūdas secināts,ka bloks ir iemetis crash data,tāpēc nevar nodzēst kļūdu un lampiņa deg.
Varbūt kādam ir priekš VAG domāts AIR-BAG reset tool?Konkrēti vajag priekš AUDI A4 B5
Offline
RSAWorkshop
07. Jan 2016, 15:31 #50

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Jan 2016, 00:17:09 renatz rakstīja:
Nezināju,kur rakstīt,tāpēc iepļūtīšu šeit.

Pēc aukstākās nakts šogad,no rīta iedegās AIR-BAG lampiņa.
Pēc kļūdas secināts,ka bloks ir iemetis crash data,tāpēc nevar nodzēst kļūdu un lampiņa deg.
Varbūt kādam ir priekš VAG domāts AIR-BAG reset tool?Konkrēti vajag priekš AUDI A4 B5


Vai ta ar VAGu nevarēs nodzēst?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
chaboska
07. Jan 2016, 16:29 #51

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: E91

Nepieciešams nomainīt e46 330d izplūdes kolektoru, visas detaļas ir. Kur to labak būtu izdarīt par saprātīgām cenām. Piedāvajumus PM!
Offline
-JUREVICH-
10. Jan 2016, 15:52 #52

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.
Kas tev tas par citronu,gads dzinējs kw?
Offline
RSAWorkshop
10. Jan 2016, 19:49 #53

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.

nav zaļais kkur kontaktos gadījumā iemeties?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
menusource
10. Jan 2016, 20:19 #54

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

Mitrā laikā e39 sāk gļukot elektronika.
Visdrīzāk problēma ir aprakstīta šeit, bet nepārzinu e39 uzbūvi tik labi, lai to precīzi noraksturotu latviski. Vajag kādu kas to izprot un var izdarīt par attiecīgu samaksu:

I have been struggling with this problem on an E39 for ages and finally fixed it. I have all the symptoms described other than remote central locking failure. I think that may be something else. It only happens when raining, the clock goes, indicator dash lights stop working, main beam indicator stops, self levelling stops working etc.

Started having a good probe around the electrical box under the passenger side air cleaner box which contains various modules and relays. It is really difficult to see but I eventually found wet in there. Not only was the plastic electrical box wet but when I removed it, the recessed part of the bulkhead underneath the box was also flooded. I lifted out the plastic box as best I could after unclipping all the multi-connectors, although you can't remove it completely as the loom runs through it. You have to remove the four screws on the inside of the bulkhead by pulling back the carpet and removing the glove box. All quite tricky but worth the effort.

Once it was out the problem became apparent. There are multiple drain holes in the bulkhead recess which were all completely blocked. There is also a rubber drainage boot which runs through the inner wheel arch through which the air cleaner box drains and that was also completely blocked which is not immediately apparent unless you remove it and flush it through.

Where the bulkhead recess under the plastic electrical box had filled up it had also leaked into the car through the loom entry point and there was plenty of water under the carpet / sound-proofing.

Once I got all the drain holes cleared and dried everything everything now works fine, even in the current endless rain!
Offline
martinez
10. Jan 2016, 21:05 #55

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


06 Dec 2015, 22:45:01 edgarstt rakstīja:
Lasīt 1x postu.

2009. gada postu? Vismaz lapu pasaki.
Offline
Tick
11. Jan 2016, 02:01 #56

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


10 Jan 2016, 19:49:46 RSAWorkshop rakstīja:

10 Jan 2016, 11:18:36 Tick rakstīja:
diezgan steidzami vajag kādu elektriķi, kurš saprot kaut ko no citroen
Mašīnas visādus jokus taisa-
mašīna brauca normāli viss bija ideāli , bet dega check engine. Aizbraucu pateica ,ka gāzes pedāļā sensors beigts. Nopirku citu pedāli ar visu sensoru. Aizbraucu uz servisu , lai pieprogrammē klāt un pateica ,ka tagad ir izlekusi egr kļūda. Pielika pedāli ,nodzēsa kļūdas izbraucu no servisa un atteicās pedālis, izmeta kļūdas ,kuras nevar nodzēst , un tagad jau bija 2 sensora kļūdas izmestas. Nomainiju uz veco pedāli, nodzēsa kļūdas braucu un atkal pedālis atteicās, nokrita uz 500apgriezieniem parūca kādas 3min un pedālis atkal aizgāja un viss bija ok. Pēc laika atkal pedālis atteicās un atkal tas pats - nokrita apgr. pagāja laiks un atkal viss ok.
Varbūt kādam kādas idejas? Kur lai aizdzen apskatīties?
Pirms sāka mainīt pedāļus nekad nekas tāds nebija bijis un viss strādāja ideāli.

nav zaļais kkur kontaktos gadījumā iemeties?


Iespējams ,ka ir. Man vajag kādu ,kas spēj atrast un sataisīt.
Ja kāds var ko piedāvāt - 27158149
--------------------------
Berlingo 2008.g 1.6hdi 55kw
Offline
RSAWorkshop
11. Jan 2016, 11:13 #57

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Jan 2016, 20:19:00 menusource rakstīja:
Mitrā laikā e39 sāk gļukot elektronika.
Visdrīzāk problēma ir aprakstīta šeit, bet nepārzinu e39 uzbūvi tik labi, lai to precīzi noraksturotu latviski. Vajag kādu kas to izprot un var izdarīt par attiecīgu samaksu:

I have been struggling with this problem on an E39 for ages and finally fixed it. I have all the symptoms described other than remote central locking failure. I think that may be something else. It only happens when raining, the clock goes, indicator dash lights stop working, main beam indicator stops, self levelling stops working etc.

Started having a good probe around the electrical box under the passenger side air cleaner box which contains various modules and relays. It is really difficult to see but I eventually found wet in there. Not only was the plastic electrical box wet but when I removed it, the recessed part of the bulkhead underneath the box was also flooded. I lifted out the plastic box as best I could after unclipping all the multi-connectors, although you can't remove it completely as the loom runs through it. You have to remove the four screws on the inside of the bulkhead by pulling back the carpet and removing the glove box. All quite tricky but worth the effort.

Once it was out the problem became apparent. There are multiple drain holes in the bulkhead recess which were all completely blocked. There is also a rubber drainage boot which runs through the inner wheel arch through which the air cleaner box drains and that was also completely blocked which is not immediately apparent unless you remove it and flush it through.

Where the bulkhead recess under the plastic electrical box had filled up it had also leaked into the car through the loom entry point and there was plenty of water under the carpet / sound-proofing.

Once I got all the drain holes cleared and dried everything everything now works fine, even in the current endless rain!

Kā izpaužās ''gļukošana''?
Varbūt tiešām drenāžas aizaugušas...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Driver
11. Jan 2016, 11:16 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...

bet svesha negera keburos neiedzilinasos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
11. Jan 2016, 11:26 #59

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


11 Jan 2016, 11:16:33 Driver rakstīja:
uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...

bet svesha negera keburos neiedzilinasos

Viņš jau ar neprot to valodu, tāpēc meklē kam iesot sataisīt. :spekulants: :starpnieks: :ķeseļnieks:
Offline
menusource
11. Jan 2016, 14:46 #60

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni


11 Jan 2016, 11:16:33 Driver rakstīja:
uzrakstisi valsts valoda un pats, kas tieshi notiek, tad ari mosh padomasu un atbildesu...

bet svesha negera keburos neiedzilinasos

Mitrā laikā sāk gļukot.
1. Pazūd pulkstenis, cd funkcija, bet radio strādā.
2. Stūrei, pogas kreisajā pusē nestrādā, bet kruīzs labajā pusē strādā.
3. Neiedegas atpakaļgaita
4. Uz spidometra nedeg tālās gaismas, pagrieziena rādītāji, miglienieki, bet ārā viss strādā ka vajag.
5. Uz paneļa nerāda, ka ir atvērtas durvis, bagāžņieks.
6. Ar pulti nevar atslēgt/aizslēgt
7. Nestrādā lietus sensors, bet slotiņām manuālie režīmi strādā.

Kad viss izkalst, tad strādā ideāli.

Drenāžas zem salona gaisa filtra iztīrītas, pie lcm bloka viss sauss. Kastē zem salona filtra, bloki nav izmirkuši viss tur ir sauss.
Tajā angļu tekstā, cik saprotu ir teikts, ka problēma varētu būt, ka mitrums tiek kaut kur vēl zemāk par to kasti. Un ka ir ciet vēl kaut kādas drenāžas pasažiere pusē, zem grīdas. Bet nepārzinu tik labi auto uzbūvi, lai to paskaidrotu labāk

[ Šo ziņu laboja menusource, 11 Jan 2016, 14:52:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo