Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 apgriezieni peld

AutorsZiņojums
sys9291
27. Mar 2006, 13:06 #41

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

gofru par 7Ls 320 E36 1 meenesi atpakalh MIKAS telpaas. Vinhiem vareeja cenu nokauleet bez cheka
Offline
Margots
27. Mar 2006, 13:17 #42

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw

sys9291:
Man Permalata, kad peldeja abgriezieni pirmais, ko paskatijas bija gofra, ieraudzija, ka saplaisajusi, motoram nemaz diagnostiku neveica, bet tikai tad, kad nomainija to gofru
Jabrauc uz normalu servisu, neko citu ieteikt nevaru
Offline
sys9291
27. Mar 2006, 13:36 #43

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

arii es par to pashu, bet man vieglaak es pie sava Laptopa piesleedzu un paskatos...
Offline
e34
06. Apr 2006, 19:45 #44

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

ir taada lieta,ka ljoti minimaali,peec tahometra pat noteikt nevar leekaa apgriezieni,motors aatri elpo,bet mazliet,tikai tikdaudz,ka kuzovs shuupojas liidzi
kaa var tikt klaat tam tukshgaitas regulatoram,vinsh laikam atrodas reti sudiiga vietaa...jaabrauc buus atkal uz Permalatu,bet ljoti nepatiik gaidiit tajaa buudelee,kur kafija,gribas tak paluukot ko ar to auto dara,vai tas nav ljauts,staveet klaat un skatiities un ko arii pajautaat?
Offline
otinsh
06. Apr 2006, 21:42 #45

Kopš: 23. Mar 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: BMW www.BMWshop.lv


2006-04-06 19:45, e34 rakstīja:
ir taada lieta,ka ljoti minimaali,peec tahometra pat noteikt nevar leekaa apgriezieni,motors aatri elpo,bet mazliet,tikai tikdaudz,ka kuzovs shuupojas liidzi
kaa var tikt klaat tam tukshgaitas regulatoram,vinsh laikam atrodas reti sudiiga vietaa...jaabrauc buus atkal uz Permalatu,bet ljoti nepatiik gaidiit tajaa buudelee,kur kafija,gribas tak paluukot ko ar to auto dara,vai tas nav ljauts,staveet klaat un skatiities un ko arii pajautaat?


Vo,vo pedejo reiz’ (martaa) kad mainiju kluchus arii man paraadija celju uz kafuuzi,lai ejot tip un sezhot tur Mosh isti neko nenomainiija,tik sastadija rekjinu.. piemirsu panjemt nolietojushos kluchus... Luk ta!

Dzeki, kur ieteiktu bembim ellju nomainiit par sapratigu cenu??
Offline
e34
06. Apr 2006, 23:43 #46

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2006-04-06 21:42, otinsh rakstīja:

2006-04-06 19:45, e34 rakstīja:
ir taada lieta,ka ljoti minimaali,peec tahometra pat noteikt nevar leekaa apgriezieni,motors aatri elpo,bet mazliet,tikai tikdaudz,ka kuzovs shuupojas liidzi
kaa var tikt klaat tam tukshgaitas regulatoram,vinsh laikam atrodas reti sudiiga vietaa...jaabrauc buus atkal uz Permalatu,bet ljoti nepatiik gaidiit tajaa buudelee,kur kafija,gribas tak paluukot ko ar to auto dara,vai tas nav ljauts,staveet klaat un skatiities un ko arii pajautaat?


Vo,vo pedejo reiz’ (martaa) kad mainiju kluchus arii man paraadija celju uz kafuuzi,lai ejot tip un sezhot tur Mosh isti neko nenomainiija,tik sastadija rekjinu.. piemirsu panjemt nolietojushos kluchus... Luk ta!

Dzeki, kur ieteiktu bembim ellju nomainiit par sapratigu cenu??

nee-nu it kaa taa jua ir pareizaa attieksme,bet,ja nu klients ir tehniski domaajosh un veelas redzeet procesu,iedziljinaaties un sho to pajautaat?
Offline
Driver
06. Apr 2006, 23:50 #47

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ko juus pieseejaties, ka paludz aiziet uz kafuuzi, utt?
kuram cilveekam patiks, ja kaads luur uz nagiem kaa straadaa un ja veel saak komenteet tad vispar...
galvenis, ka darbs KVALITATIVI IZDARITS.

jau jau visi klienti buutu tik netraucejoshi, "tehniski" servisaa tad mosh arii nevienu nesuutitu pec kafijaam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
predat0r
25. Jan 2010, 17:41 #48

Kopš: 24. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: muti

Netaisot jaunu topiku gribēju, jautāt šajā sakarā šo to.
Kā jau zināms apgriezienu peldēšanai var būt ļoti daudz iemeslu.
Gribēju uzzināt atbildi tieši par to, kādēļ nereti peld apgriezieni, ja, piemēram, tukšgaitas regulators, ieplūdes kolektors, gofras utml. ir netīras, eļļainas vai vēl kādā veidā piedirstas. Kādi fizikāli procesi tur notiek, kad rodas apgriezienu peldēšana vai automašīnas noslāpšanas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo