Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Pirmais auto E39 - jautājumi par remontiem un detaļām

AutorsZiņojums
Driver
11. Sep 2014, 16:15 #41

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Sep 2014, 16:12:41 wasntme rakstīja:
Nav vnk taa, ka visi TDSi, kas ir ieks LV vnk ir nopisti, un tapec visi saka, ka ir baigie sudi ??

99.98% ir nopisti suudi.
reali relativi normals motors lidz pirmajiem 400-500kkm

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Araajz
11. Sep 2014, 16:24 #42

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

seksīgāk izskatās slotiņa ar rāmi un to vēja aizsargu, nevis plika gumijas strēmele
Offline
edzhaans
11. Sep 2014, 16:38 #43

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


11 Sep 2014, 16:24:56 Araajz rakstīja:
seksīgāk izskatās slotiņa ar rāmi un to vēja aizsargu, nevis plika gumijas strēmele

vnk tas aizsargs jau ir aizlodijis ar visu šķidrumu, tapēc cilvēks nesaprot.
Offline
wasntme
11. Sep 2014, 16:48 #44

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


11 Sep 2014, 16:15:15 Driver rakstīja:

11 Sep 2014, 16:12:41 wasntme rakstīja:
Nav vnk taa, ka visi TDSi, kas ir ieks LV vnk ir nopisti, un tapec visi saka, ka ir baigie sudi ??

99.98% ir nopisti suudi.
reali relativi normals motors lidz pirmajiem 400-500kkm

Vienkarsi brachkam ir TDS ieks e34, ar pusi no noskrejiena kadu mineji, braukaa jau vairak ka gadu, pagaidam it ka ir ok, BMW specialists pateica, ja lej labu degvielu un maina ellas patstavigi, tad jau esot diezgan labi un izturigi motori.
Offline
gunbox
11. Sep 2014, 16:55 #45

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Palasot forumu rodas iespaids, ka Driver ir palaidis "pīli" un pārējās "tantes" deso līdzi. Un visi desotāji tieši tā pat kā Driver nevar pamatot, kas kaiš motoram.
Ja vajadzēs remontēt, saremontēs vai pārdos. Kamēr ripo, man ar to pietiek. Un kuram kāda daļa cik remonts man varētu maksāt? Atvainojos, bet mana maka saturs diez vai Driveru vai kādu citu skar.

Nopirku auto... braukt var? ..var. Kur problēma? Nepastiepās garāks? Sorry. Man tikai līdz darbam. Uz biķernieku trasi nebiju paredzējis doties.

[ Šo ziņu laboja gunbox, 11 Sep 2014, 16:58:24 ]

Offline
Driver
11. Sep 2014, 17:00 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Sep 2014, 16:55:18 gunbox rakstīja:
Palasot forumu rodas iespaids, ka Driver ir palaidis "pīli" un pārējās "tantes" deso līdzi. Un visi desotāji tieši tā pat kā Driver nevar pamatot, kas kaiš motoram.
Ja vajadzēs remontēt, saremontēs vai pārdos. Kamēr ripo, man ar to pietiek. Un kuram kāda daļa cik remonts man varētu maksāt? Ļoti žēl, bet mana maka saturs diez vai Driveru vai kādu citu skar.

Nopirku auto... braukt var? ..var. Kur problēma? Nepastiepās garāks? Sorry. Man tikai līdz darbam. Uz biķernieku trasi nebiju paredzējis doties.


es gribu redzet kaa tu vienk nometisi uz galda 150ls par sprauslu restauraciju, pectam vien 250ls par lietotu, bet atrestauretu suukni vai vispar pateiksi, ka nauda nav problema un panjemsi jaunu suukni par 800ls un sprauslas ari jaunas saliksi.

pats tu esi aaksts, ne es.
normala bembista berns pat zin, ka tds pirkt nevar, tapat kaa ka aprit mentosu un koolu uzdzert nedrikst.

tik laukji perk tos auto un pardod citiem laukjiem talak, nevis pardod, bet iesmere talak.

citi uzreiz, citi sagruz dagiga naudas un tapat atbrivojas no tas lamatas.

bet tev jau ir savs tds, savs viedoklis un savi uzskati, kas ir labs auto utt.
davai pabrauc ar vinju kadu laiku un atnac pec pusgada un pasaki, ka nenoladi to dienu, kad nopirki to suudu un loti zel, ka neklausiji tiem powera, kas dziedaja userim driver lidz, ka nahuj nodod loma to auto.

velu veiksmi!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
11. Sep 2014, 17:01 #47

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Prasīju Driveram, tihijs arī teica, ja maina ķēdi, jāmaina visi mierinātāji un no tā izrietošās sekas. Dārgi, iedzen servisā, vispār celoje sostajanije atstāsi. Tev vēl mož paveiksies un motors nebūs izdilis, jo tam jau 1 000 000 nobraukums. Par dīzeļiem neko nezinu, bet tdsam ir kaut kāds tups sūknis, kurš maksā kosmosu, nu tu padomā ar galvu cik tur gadīgam auto likt jaunu sūkni, jo tas ir labākais variants, retais tos sūdus taisa
Par to naudu jau var 2vus tdsus nopirkt, bet nahuj pat par 2x tds iedomāties, jēdzīgākā doma būtu nopirkt 725tds max pilnu un tad izvarot to auto, bet tādas lietas kā pilni tds laikam ir nereālas.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 11 Sep 2014, 17:05:14 ]

Offline
berny757
11. Sep 2014, 23:44 #48

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Gadus atpakaļ, kad nopirku tds nezināšanas pēc, man buja tieši tāds pats viedoklis. Visi ir lohi, kas neko nesaprot, jo auto iet labi un vis pārējais arī ir kulē. Pēc diviem gadiem viņš itkā tāpat gāja (kustējās uz priekšu), kaut gan problēma ar neiespējamo silta motora piešķilšanu pastāvēja pat pēc sūkņa restaurācijas. Tika arī pilnībā pārlasīts motors, jo galva savērpās aiz garlaicības. Jaunas sprauslas sabāstas utt. Divu gadu laikā sabāzu apmēram 3k €. Pārdevu pa 2k, bet tāpat biju priecīgs ka vismaz izdevās kādam to kasti iesmērēt.
Offline
Driver
11. Sep 2014, 23:47 #49

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Sep 2014, 23:44:21 berny757 rakstīja:
Gadus atpakaļ, kad nopirku tds nezināšanas pēc, man buja tieši tāds pats viedoklis. Visi ir lohi, kas neko nesaprot, jo auto iet labi un vis pārējais arī ir kulē. Pēc diviem gadiem viņš itkā tāpat gāja (kustējās uz priekšu), kaut gan problēma ar neiespējamo silta motora piešķilšanu pastāvēja pat pēc sūkņa restaurācijas. Tika arī pilnībā pārlasīts motors, jo galva savērpās aiz garlaicības. Jaunas sprauslas sabāstas utt. Divu gadu laikā sabāzu apmēram 3k €. Pārdevu pa 2k, bet tāpat biju priecīgs ka vismaz izdevās kādam to kasti iesmērēt.

labak butu braucis 2gadus ar 520i un neatverot haubi 3k noterejis citur.
cik km nobrauci par shiem gadiem, loti gribas tas 3stukas uz km izdalit un sarekinat talak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
11. Sep 2014, 23:56 #50

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kādi 60k laikam savācās. Daudz garos gabalus pa de, nl un be braucu. Varbūt ka lētāk arī varēja izsprukt, bet sākumā bija tā apziņa ka tas tak labs auto, nevar skopoties, jāliek oem daļas labā servisā utt.
Ja vēl no tās naudas izgāšanas būtu bijusi kāda jēga, bet nekā. Visu laiku kaut kur kaut kas no jauna līda ārā. Tur līdz pilnībai noteikti vēl tik pat vajadzēja iestumt, bet tomēr nācu pie apskaidrības.
Tiešām būtu bijis izdevīgāk.pa to laiku nomainīt pāris 523
Offline
PowerBMW
11. Sep 2014, 23:58 #51

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

e60 2k tādas parasta apkopītes un slimigo lietu apārstēšana
nebutu TDS e39 vispēr nebūtu sākuši raažot
Offline
gunbox
12. Sep 2014, 18:21 #52

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Pēc 10 gadiem Draivers tieši tā pat nolādēs E60.

Ok, man jau ar patīk pamuldēt... velkam paralēles. Es 3x mazāk plānoju braukt, tātad 3x mazāk izdevumu 3 gados. Ja tikai 1k ls 3 gados jāieliek biznesa klases jau šodien morāli novecojušā grabažā, tad esmu pa lēto ticis cauri.
Vēl jau arī kā kurš brauc. Domāju, ka kājas smagums nosaka lielāko daļu motora un saistīto detaļu resursa izsīkšanu.
Bez maz vai kā velosipēdam. Es 3 gados 1x nomainīju ķēdi un tad vēl ZZK pajautāja kāpēc vēlos mainīt. Viens otrs ķēdes maina pārs reizes sezonā un tad vēl pamanās pārraut.

Pērkot BMW ar to rēķinājos, ka izdevumi būs lielāki par Golfu. Ja gribētu pa lēto, tad brauktu ar sabiedrisko. Tā kā tukša muldēšana un pilnīga beztēma.

Man šajā topikā interesē konkrētas lietas, nevis kādam sasāpējusī "varžacs", tātad gaidu arī atbildes uz mani interesējušiem jautājumiem. Ja nav ko atbildēt, tad pirms piespiest "Publicēt ziņojumu" 3x padomā vai nenospiest tā vietā krustiņu labajā aukšejā stūrī.

Offline
abyss
12. Sep 2014, 18:26 #53

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


12 Sep 2014, 18:21:01 gunbox rakstīja:
Pēc 10 gadiem Draivers tieši tā pat nolādēs E60.

Ok, man jau ar patīk pamuldēt... velkam paralēles. Es 3x mazāk plānoju braukt, tātad 3x mazāk izdevumu 3 gados. Ja tikai 1k ls 3 gados jāieliek biznesa klases jau šodien morāli novecojušā grabažā, tad esmu pa lēto ticis cauri.
Vēl jau arī kā kurš brauc. Domāju, ka kājas smagums nosaka lielāko daļu motora un saistīto detaļu resursa izsīkšanu.
Bez maz vai kā velosipēdam. Es 3 gados 1x nomainīju ķēdi un tad vēl ZZK pajautāja kāpēc vēlos mainīt. Viens otrs ķēdes maina pārs reizes sezonā un tad vēl pamanās pārraut.

Pērkot BMW ar to rēķinājos, ka izdevumi būs lielāki par Golfu. Ja gribētu pa lēto, tad brauktu ar sabiedrisko. Tā kā tukša muldēšana un pilnīga beztēma.

Man šajā topikā interesē konkrētas lietas, nevis kādam sasāpējusī "varžacs", tātad gaidu arī atbildes uz mani interesējušiem jautājumiem. Ja nav ko atbildēt, tad pirms piespiest "Publicēt ziņojumu" 3x padomā vai nenospiest tā vietā krustiņu labajā aukšejā stūrī.




Man liekas bija 2 gados. tātad vai nu 20 k 3 gados(nereāli maz) vai arī 30k 2os gados. 2 gados 1.5k jāieliek teorētiski. Praktiski, droši vien tās būs 2.5k. Pat, ja turēsi mašīnu pie dīlera viņa garāžā un nobrauksi 0
Offline
gunbox
12. Sep 2014, 18:30 #54

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Diez, kā man varētu palīdzēt Jūsu, cienītais, augstākā matemātika? Tukša muldēšana - skatīt iepriekšējā posta pēdējo atkāpi. :P
Offline
Driver
12. Sep 2014, 18:34 #55

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Sep 2014, 18:30:59 gunbox rakstīja:
Diez, kā man varētu palīdzēt Jūsu, cienītais, augstākā matemātika? Tukša muldēšana - skatīt iepriekšējā posta pēdējo atkāpi. :P

Ja tu mazak plano braukt, tad perc benzinu un neskaiti paterinju, bus izdevigak un nerviem veseligak. Bet laukjiem jau ir genetiska limeni iedzimts, ka japerk auto, kas iet ar soljki un poh cik ir visas ar to saistitas izmaksas. Galvenais, lai maz ir litri uz km, parejais var but kosmiskos ciparos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gunbox
12. Sep 2014, 18:39 #56

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Da kaut tīru naftu. Tev ta kas? Varbūt arī pie sievas izvēles pie tevis griezties? Netaisi diagnostiku?
...pilnīgs bulšits un santīmu skaitīšana. Pērkot auto neskatījos uz degvielas tipu, bet uz to kā patīk vizuāli un kāda ir braukšana un sajūtas. Un vispār kā pirmais auto, varbūt pat tikai uz 1 gadu pietiek atliektiem galiem. Bet laikam smagi to tev norīt. Vecīt, būs jāsaņemās.

[ Šo ziņu laboja gunbox, 12 Sep 2014, 18:42:35 ]

Offline
Driver
12. Sep 2014, 18:45 #57

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un kaa vizuali atskiras 525tds no 528i vai 535?
Un ar ko braukshanas izjutas ir labakas kaa jebkuram citam e39?
Tu tak esi sirdi laukjis ar kapeikpisha iezimem. Sevi mosh apmanit vari, bet bmwpower.lv userus neizdodies.
Ne tu pirmais, ne pedejais, kas te uzrodas, kaa tiko ir nopircis savu pirmo miskasti.

Raksti veel! PieGdiena ir klat!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gunbox
12. Sep 2014, 18:52 #58

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

kapeikpisha? Ha ha. Bet tu tak visu laiku to vien dari, kā sūdzies par sveša auto dārgumu. Man, nosacīti, tik traki jau nu neuztrauc izdevumi par savu auto, kā tev par mana.
Offline
abyss
12. Sep 2014, 19:11 #59

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


12 Sep 2014, 18:52:40 gunbox rakstīja:
kapeikpisha? Ha ha. Bet tu tak visu laiku to vien dari, kā sūdzies par sveša auto dārgumu. Man, nosacīti, tik traki jau nu neuztrauc izdevumi par savu auto, kā tev par mana.


viņš nesūdzās par Tavu auto dāŗgumu , bet gan par to, ka Tu pēc kāda laika būsi atpakaļ ar jautājumu pēc i-neta diagnostikas. Un dusmosies uz visu pasauli, ka neviens nepalīdz, tāds nu ir tas TDSistu liktenis...
Offline
berny757
12. Sep 2014, 19:26 #60

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Izklausās pēc 46 gadus veca perdeļa, kuru sieva aizdzinusi nokārtot tiesobas, jo apnicis būt ģimenē vienīgajai šoferei. Tad nu perdelis pēc četru gadu ilgas bez karkasa slotuņu klapēšanas, ticis pie vadītāja apliecības un izlēmis iegādāties "biznasa klases" morāli novecojušu "nākotnes klasiku". Bet tagad dzirdot atsauksmes, nespēj sev piedot par to ja ieberzies un vicinās ar virtuālajiem zobeniem pret mums.
Neviens te tukši nepļūta. 99% kam irbijuši tds ir smagi ieberzušies un to nožēlo. Tāpēc arī citus cenšas laicīgi atrunāt... Butu paldies pateicis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo