Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Termomuftei beigas...

AutorsZiņojums
PitonZ
19. May 2004, 12:28 #41

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-19 12:21, Melvins rakstīja:
Nu!, Bļīīnnn...
lasu un brīnos

oriģinālā termomufta maksā ap 50Ls + tā diez vai nodzīvos savu otru mūžu - drīzāk auto caurrūsēs .

tā vietā, lai to vienkārši nomainītu? = brauc kaut kur!, metina uzgriežus, pērk elektriskos ventilātorus, ierīko slēdžus (un skatās uz temp. stabiņu sastrēgumos), maksā sertificētam elektriķim utt.

Nu pilnīgs Pīīī****
kam tas viss??
ps: nesparotu es Jūs... tauta! = paskaidrojiet.


.......nu ta pārlasi vēlreiz visu topiku
Offline
RAGE
19. May 2004, 12:34 #42

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Nu juus dodat

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
Melvins
19. May 2004, 12:54 #43

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 12:28, PitonZ rakstīja:
.......nu ta pārlasi vēlreiz visu topiku



pārlasīju
...te jau to termomufti 95% maina pret kaut ko citu nevis tāpēc, lai iegūtu papildus pāris zirgus, bet gan tāpēc = ka viņa ir nosprāgusi.

vienalga nesaprotu! - ’kakogo hrena’*
...un nav jau arī svarīgi, kā saka ’ņe moja maļina’**

*kakogo hrena - kāda mārrutkiņa pēc (no krievu val.)
**ņe moja maļina - ne manas avenes (no krievu val.)
Offline
Bron
19. May 2004, 12:56 #44

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 12:21, Melvins rakstīja:
Nu!, Bļīīnnn...
lasu un brīnos

oriģinālā termomufta maksā ap 50Ls + tā diez vai nodzīvos savu otru mūžu - drīzāk auto caurrūsēs .

tā vietā, lai to vienkārši nomainītu? = brauc kaut kur!, metina uzgriežus, pērk elektriskos ventilātorus, ierīko slēdžus (un skatās uz temp. stabiņu sastrēgumos), maksā sertificētam elektriķim utt.

Nu pilnīgs Pīīī****
kam tas viss??
ps: nesparotu es Jūs... tauta! = paskaidrojiet.



Nu un kaada jeega monteet muftu par 50Ls ja auto jau buus noruuseejis bet mufta kaa jauna?
Offline
Melvins
19. May 2004, 13:01 #45

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 12:56, Bron rakstīja:
Nu un kaada jeega monteet muftu par 50Ls ja auto jau buus noruuseejis bet mufta kaa jauna?


Bron!!! Tu ar to auto taisies braukt???, vai arī vienkārši nobraukt viņu līdz klinķim + nodot šrotā?

...tad jau var vispār neko savam e30 nelabot = un braukt arvien grabošāk, skaļāk, nekomfortablāk etc.
Kam Tu vispār tad BMW pirki???

Tu vēl sāc amortizātoru & bukšu vietā jaunus mehānismus izdomāt .
Sviesc!!!
Offline
Melvins
19. May 2004, 13:03 #46

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Bļīīnnn. Bron , es nevaru nomierināties...

Tad kuras detaļas savā BMW Tu maini pret jaunām (vai vismaz lietotām, oriģinālām)?, protams!, kad tās nolietojas.
Offline
Bron
19. May 2004, 13:04 #47

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 13:01, Melvins rakstīja:

Bron!!! Tu ar to auto taisies braukt???, vai arī vienkārši nobraukt viņu līdz klinķim + nodot šrotā?

...tad jau var vispār neko savam e30 nelabot = un braukt arvien grabošāk, skaļāk, nekomfortablāk etc.
Kam Tu vispār tad BMW pirki???

Tu vēl sāc amortizātoru & bukšu vietā jaunus mehānismus izdomāt .
Sviesc!!!


Nu iisteniibaa termomufta ir pirmais uz ko esmu noleemis ieekonomeet. Viss kas liidz shim mainiits ir likts jauns (iznjemot reduktoru) peec principa labaak daargaak nekaa suudiigi
Offline
zed
19. May 2004, 13:05 #48

Kopš: 19. May 2002

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E46

To: Instigater...

Starpcitu! Ja tev uzvārās, tad pričom tur termo mufte? Cik zinu, tad ja viņai pizda, tad ventilātors griežas visu laiku.... Un tad tev vaina citur! Un tad arī ir ite - 2-3 zirgi. Var jau būt, ka viņa mēz nosprāgt arī otrādāk - tipo ventilātors negriežas vispār. Taču neesu nekad tādu variantu dzirdējis. Moštev vaina nav muftē!? Any comments?
Offline
Bron
19. May 2004, 13:07 #49

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 13:05, zed rakstīja:
To: Instigater...

Starpcitu! Ja tev uzvārās, tad pričom tur termo mufte? Cik zinu, tad ja viņai pizda, tad ventilātors griežas visu laiku.... Un tad tev vaina citur! Un tad arī ir ite - 2-3 zirgi. Var jau būt, ka viņa mēz nosprāgt arī otrādāk - tipo ventilātors negriežas vispār. Taču neesu nekad tādu variantu dzirdējis. Moštev vaina nav muftē!? Any comments?


Griezjas nepaartraukti ja nokjiileejas, a ja noniixt tad negriezjas jeb griezjas knapi liidz ar ko nav pietiekoshas dzeseeshanas
Offline
GirtzB
19. May 2004, 13:09 #50

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Melvin - nesatraucies
Termomufta BMW vispār ir anāla konstrukcija pēc būtības, kaut gan tajā pašā Mercedes šamās strādā bez problēmām.

Bron’a auto karst vasarās pie ~+30 sēžot sastrēgumā kur vispār nav gaisa apmaiņas ~30min tas ir pilnīgi normāli, jo dzesēšanas sistēmas nav rēķinātas uz stāvoša auto pārslodzēm, tādēļ jau visos jaudas stendod ir pamatīgi ventilatori. Tur vienkārši vienīgais variants kā atdzesēt dzinēju ir vai nu palielināt ventilatora griešānās ātrumu(re kur parādas elektriskais ventilators kādu 3-ātrumu) vai arī sākt kustēties. Ja nevar nevienu ne otru tad ieslēdz pilno loku tas ir pagriež pečkas krānu lai dzen salonā karsto gaisu

P.S. E30 mazie motori tieši nav jūtīgi uz pārkaršanu(mazie t.i. R4) uz to jūtīgi tieši R6 dzinēji, kuriem pat īslaicīga pārkaršana draud ar galvas plaisāšanu un savērpšanos...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bron
19. May 2004, 13:12 #51

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 13:09, GirtzB rakstīja:
Melvin - nesatraucies
Termomufta BMW vispār ir anāla konstrukcija pēc būtības, kaut gan tajā pašā Mercedes šamās strādā bez problēmām.

Bron’a auto karst vasarās pie ~+30 sēžot sastrēgumā kur vispār nav gaisa apmaiņas ~30min tas ir pilnīgi normāli, jo dzesēšanas sistēmas nav rēķinātas uz stāvoša auto pārslodzēm, tādēļ jau visos jaudas stendod ir pamatīgi ventilatori. Tur vienkārši vienīgais variants kā atdzesēt dzinēju ir vai nu palielināt ventilatora griešānās ātrumu(re kur parādas elektriskais ventilators kādu 3-ātrumu) vai arī sākt kustēties. Ja nevar nevienu ne otru tad ieslēdz pilno loku tas ir pagriež pečkas krānu lai dzen salonā karsto gaisu

P.S. E30 mazie motori tieši nav jūtīgi uz pārkaršanu(mazie t.i. R4) uz to jūtīgi tieši R6 dzinēji, kuriem pat īslaicīga pārkaršana draud ar galvas plaisāšanu un savērpšanos...



Man saaka uzkarst siltaa maija saakuma riitaa, sastreegumaa. Kopsh taa laika sastreegumos neesu tuseejis
Offline
RAGE
19. May 2004, 13:38 #52

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Vaig pirkt e34, ar to var visu dienu korkjii staaveet, un temperatuura motoram paliks nemainiiga

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
JZ
19. May 2004, 14:06 #53

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

domaajot par termomufti un taas konstrukciju, kaa arii razhoshanu, tad taas plusi ir: leetums, nelielais svars, vienkaarsha montaazha
elektromotoram miinusi - daargi/sarezhgjiiti izgatavot, tam arii ir vajadziigs attieciigi stiprinaajumi, aiznjem bish vairaak vietas, papildus prasa vadu vilkshanu

diezgan skaidri redzamas, ka, razhojot kauko lielos apjomos, vienkaarshaak ir izmantot termomuftes... un nevaig te liist ar audi/vw/veelnezko ka tie redz ir "leetums", bet tomeer izmanto elektriskos ventilaatorus, "leetums" nevienmeer ir vienaa maisaa ar racionaalu konstrukciju...

tas ventilaators ir vajadziigs tad, ja auto staav uz vietas, tikai tad tam, pie nosaciijuma, ka lielais loks saak karst vairaak pa ~90 graadiem, ir jaasleedzas iekshaa vainu ar sleedzi, vai izmantojot dachiku...
Offline
SpOrcMeN
19. May 2004, 14:09 #54

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

man ir 2 termomuftas viena no dizelja viena no benzinieka ar visiem ventilatoriem, ja gribat paprovet varu iedot atdoshu pa 5 Ls dereja manam e28 gan jau der ari visiem parejiem BMw lidz 91 gadam vai pat talak

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
PitonZ
19. May 2004, 14:12 #55

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-19 14:09, SpOrcMeN rakstīja:
man ir 2 termomuftas viena no dizelja viena no benzinieka ar visiem ventilatoriem, ja gribat paprovet varu iedot atdoshu pa 5 Ls dereja manam e28 gan jau der ari visiem parejiem BMw lidz 91 gadam vai pat talak

ja manam E30 320i der, tad es ņemu, kur un kā to var dabūt
Offline
SpOrcMeN
19. May 2004, 14:16 #56

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

man vinjas stav darzaa, iespejams shodien braukshu uz darzu vai ari rit braukshu, tev steidzigi vajag ????

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
PitonZ
19. May 2004, 14:18 #57

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-19 14:16, SpOrcMeN rakstīja:
man vinjas stav darzaa, iespejams shodien braukshu uz darzu vai ari rit braukshu, tev steidzigi vajag ????

nē , steidzīgi nevajag, bet ja der M20 ,tad 100% es Tev to termomuftu aizrunāju un ņemšu
Offline
SpOrcMeN
19. May 2004, 14:21 #58

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

kad vinjas man bus riga tad uzpeidzereshu ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
PitonZ
19. May 2004, 14:24 #59

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Ok
Offline
Melvins
19. May 2004, 15:00 #60

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 13:38, RAGE rakstīja:
Vajag pirkt e34, ar to var visu dienu korkjii staaveet, un temperatuura motoram paliks nemainiiga


muļķības!, gan e30 (gan arī e34) ne pie kādiem korķiem, sastrēgumiem nevajadzētu pārkarst pie sakārtotas dzesēšanas sistēmas . imho: spriežu pēc 2-iem e30, kas man ir bijuši...

respect! GirtzB komentāram . bet tomēr neredzu nepieciešamību ieviest pašizgudrotas kontsrukcijas = protams!, ja tas nav motora tjunings un būtiska jaudas palielināšana.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo