Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Turbīnas restaurācija

AutorsZiņojums
sandis224
05. Oct 2016, 07:40 #41

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Pat turbomotoru nemācēšu neko pateikt, bet par neringu ir dzirdēts , ka pa garantiju var nemaz nebraukt atpakaļ, uzreiz gudri sāk runāt un ka viņu vaina nav!
Offline
Ridlihs
05. Oct 2016, 08:44 #42

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Tajā pat laikā paziņa visiem saviem auto un darba busiem ved ļurbas labot tieši tur un slavē
Offline
smudo
05. Oct 2016, 09:29 #43

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Kas tur par problemu ar nerusejosa terauda izpludes kolektoriem? Atdalas metala skaidas un ierauj kompresora? Vai tad kvalitativi sametinot to nevar noverst?
Offline
uldens1
05. Oct 2016, 09:35 #44

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


05 Oct 2016, 09:29:11 @smudo rakstīja:
Kas tur par problemu ar nerusejosa terauda izpludes kolektoriem? Atdalas metala skaidas un ierauj kompresora? Vai tad kvalitativi sametinot to nevar noverst?
nē nevar,tas kolektors vienkarši sadrup ar laiku
Offline
edwin
05. Oct 2016, 09:50 #45

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


04 Oct 2016, 23:15:59 @Kaross rakstīja:

04 Oct 2016, 16:36:55 @edwin rakstīja:

04 Oct 2016, 14:00:48 @Ridlihs rakstīja:

04 Oct 2016, 13:02:09 @edwin rakstīja:

04 Oct 2016, 12:01:50 @Ridlihs rakstīja:
Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc?

Parasti remonta komplekta maiņa nepalīdz, jo jārestaurē tā vieta vidus daļā (mājiņa), kur atrodās eļļas gredzens karstās daļas pusē.(virpa, viroptājs, materiāls) Tāpat jāmaina alumīnija paplāksne kas atrodās aukstajā daļā. Tik lielu summu attiecībā pret remonta komplekta izmaksām parasti šis remonts sastāda, jo normālā gadījumā viss tiek tīrīts smilšu strūklā un balansēšānas stends taču arī jāatpelna. Bieži vien vieglāk, lētāk un ātrāk ir nomainīt visu vidējo daļu.
Ja runa ir par turbokompresoriem bez maināmās ģeometrijas tad ar vidus daļas maiņu viss ir viegli. Bet ar VNT ir savādāk, jo zinu, ka tikai retais, bez tam paradzētas iekārtas, māk saregulēt vakuuma korektora kājas garumu un atduri (mājiņā) tā lai turbo spiediens būtu jau no paradzētajiem apgriezieniem.

Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Ja ir pareizās iekārtas un zināšanas viss ir labi.
Par rezerves daļām ir tā, ka visā pasaulē liek Ķīnā ražotas daļas. Kvalitāte ir laba. Tie kas saka, ka lieto oriģinālās rezerves daļas - melo. Ja kāds arī ir iepicis, tad parasti tās ir zagtas.

Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs.



Nu jau bilde paliek skaidrāka. Paldies
Ieinteresēja tā vakuma korektora kājas regulēšana. Kā atšķiras tā regulēšana ar iekārtu un bez?
Orģinālās daļas tā normāli nopirkt vnk nevar ja tad?
Kur rekomndētu pats restaurēt , kur visu izdarītu kā tu aprakstīji, pareizi un kur tiešām sajēgtu ko dara?


Svarīga jau nav tikai tās kājas regulācija, bet arī ģeometrisko lāpstiņu atdures skrūvītes regulēšana. Par regulēšanu bez stenda nevaru komentēt, bet ar stendu ir vienkārši. Jau saliktu turbokompresu iestiprini iekārtā, nobloķē rotoru, atvieno vakuuma vadības vārstu. Tad iekārta ar gaisa plūsmu imitē izplūdes gāzes un izmērot caurplūdi un spiedienu ļauj noregulēt to atduri.
Pats jau 5 gadus kā SIA Nērings strādāju.
Tāpat kļūdas ir bijušas, jo tā iekārta arī nav bijusi no paša sākuma. Cik dzirdēts, domas dalās par uzņēmumu kurā strādāju, bet skaidrs ir tas, ka šobrīd vidēji dienā tiek pārdoti 10 turbokompresori uz dažādām pasaules malām nerunājot par citām rezerves daļām. Un gandrīz visi Rīgas restaurātori turbokompresoru daļas pērk pie mums. Neko neieteikšu, bet jādomā katram pašam.

Un tiešām neskaitāmi gadījumi ir ka klients atbrauc uz maiņu turbo iegādāties, viņa veco turbo izjaucot konstatē, ka ir bijusi problēma ar eļļas spiedienu. Klients tikai jā jā. Pēc dažām dienām ir atpakaļ un viņam garantiju vajag..
Īpaši attīstīti bmw īpašnieki vispār pa 3 reizēm ir braukuši turbo pa garantiju mainīt. Ar to ka pirmajā reizē tiek pateikts lai nomaina ņeržas izplūdes kolektoru pret jaunu vai no čuguna, bet nē.. man motors pēc remonta tikko, viss kārtībā.
Katru reizi brauc lamājās un mēģina iestāstīt, ka pie rotora iesprūdušais ņeržas gabals ir mūsu vaina.


Starp citu cik sen jums tā iekārta ir?
Esmu vismaz 4-5 turbīnas devis pārtaisīt uz Turbomotoru, jo bijusi nepareizi atregulēta ģeometrija. Viņiem tas stends ir jau kādu laiciņu. Stundas darbs un turbo iet bez problēmām.
Un vienmēr klientu pasūta divas mājas tālāk ar tādām problēmām. Tas nekas, ka skaidri redzams, ka problēma ir turbīnā. Nezinu, kas jums tur pie "pults" sēž, bet ne viens vien kolēģis citos servisos ir lamājies tieši ar Neringu.

Cits stāsts ir par eļļas spiedienu un kolektoriem, bet man vairāk brauc tādi cilvēki, kuriem pēc tam rodas problēmas ar jaudu. Izteikti kruīzā braucot vai tieši slodzē no zemiem apgriezieniem.
Kruīzā braucot spiedienu vajag minimālu, VNT stāv nepareizi, pūš nedaudz vairāk kā vadības bloks pieprasa un pēc 5-10km vadības blokā kļūda. parasti tie ir 0,2-0,3bar, bet vadībai ar to pietiek.

Ja jautāja @Ridlihs par regulēšanu bez stenda, tad tas viss ir uz čuju, ņuhu u.t.t. Manā skatījumā gateris un pilnīgi nenopietni.
Vislabākais tiešām ir šis te plūsmas stends. Tad prieks, ka Latvijā ir vismaz divās vietās šādas iekārtās. Turbomotors un Nerings.

Iekārta ir vismaz divus gadus. Precīzi gan neatceros.
Ir bijuši kasjaki, nenoliedzu, vairāk pagātnē un mēdz būt arī attieksmes problēma no vadības puses.
Bet labāk gan būtu nevest pārregulēt uz citu kantori, bet kā garantijas lietu vest pie mums un ļaut atrisināt pašu failu, ja tāds ir radies.
Offline
smudo
05. Oct 2016, 09:51 #46

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Oct 2016, 09:35:34 @uldens1 rakstīja:

05 Oct 2016, 09:29:11 @smudo rakstīja:
Kas tur par problemu ar nerusejosa terauda izpludes kolektoriem? Atdalas metala skaidas un ierauj kompresora? Vai tad kvalitativi sametinot to nevar noverst?
nē nevar,tas kolektors vienkarši sadrup ar laiku


Cik ilgi viedeji benzina turbo motoram varetu kolektors iet, ja taisitu no 321 markas nerusejosa?
Offline
Ridlihs
05. Oct 2016, 10:40 #47

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Nevajag nevienam ļurbu restaurēt? Sarunāsim ar Nēring čali, lai visiem kuriem interesē nodemonstrē no A-Z kā notiek pareiza restaurācija ar visiem paskaidrojumiem un atbildēšanu uz visiem jautājumiem. Par lekciju sametīsim
Offline
Ridlihs
05. Oct 2016, 10:42 #48

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


04 Oct 2016, 22:57:12 @xjs_4 rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!


Reku hlopecs atsūtija video. Pilna restaurācija ar DE detalām


Tad sanāk var gan dabūt nekitajozu daļas?
Offline
xjs_4
05. Oct 2016, 11:21 #49

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


05 Oct 2016, 10:42:10 @Ridlihs rakstīja:

04 Oct 2016, 22:57:12 @xjs_4 rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!


Reku hlopecs atsūtija video. Pilna restaurācija ar DE detalām



Tad sanāk var gan dabūt nekitajozu daļas?


Paskaties video

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Kaross
05. Oct 2016, 11:46 #50

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Oct 2016, 09:50:49 @edwin rakstīja:

Iekārta ir vismaz divus gadus. Precīzi gan neatceros.
Ir bijuši kasjaki, nenoliedzu, vairāk pagātnē un mēdz būt arī attieksmes problēma no vadības puses.
Bet labāk gan būtu nevest pārregulēt uz citu kantori, bet kā garantijas lietu vest pie mums un ļaut atrisināt pašu failu, ja tāds ir radies.


Tur jau ir tā problēma. Neviens jau neskrien uzreiz citur, bet sākumā griežās tieši pie Neringa. Pēc tam, kad saņem atteikumu vai drīzāk, kad pasūtā divas mājas tālāk, tad arī mēģina atrisināt problēmu.
Ar Turbomotoru man problēmas tādā ziņā nav. Pa garantiju gan ne viens, ne otrs nevēlas remontēt. Lai gan ar turbomotoru man nav bijuši garantijas gadījumi. Zinu tikai no citiem stāstus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
hrusts
05. Oct 2016, 12:15 #51

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

Man arī bijusi slikta pieredze ar neringu, nu šefam tur patīk pa ausīm braukt, es neieteiktu!!!!
Offline
edwin
05. Oct 2016, 13:36 #52

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


05 Oct 2016, 11:46:21 @Kaross rakstīja:

05 Oct 2016, 09:50:49 @edwin rakstīja:

Iekārta ir vismaz divus gadus. Precīzi gan neatceros.
Ir bijuši kasjaki, nenoliedzu, vairāk pagātnē un mēdz būt arī attieksmes problēma no vadības puses.
Bet labāk gan būtu nevest pārregulēt uz citu kantori, bet kā garantijas lietu vest pie mums un ļaut atrisināt pašu failu, ja tāds ir radies.


Tur jau ir tā problēma. Neviens jau neskrien uzreiz citur, bet sākumā griežās tieši pie Neringa. Pēc tam, kad saņem atteikumu vai drīzāk, kad pasūtā divas mājas tālāk, tad arī mēģina atrisināt problēmu.
Ar Turbomotoru man problēmas tādā ziņā nav. Pa garantiju gan ne viens, ne otrs nevēlas remontēt. Lai gan ar turbomotoru man nav bijuši garantijas gadījumi. Zinu tikai no citiem stāstus.

Ko šadu dzirdēt, protams, ir nepatīkami. Pats personīgi nevienu nekur neesmu sūtījis. Par šefu un kolēģiem diemžēl galvot nevaru.
Ja turpmāk ir kāds pamatots garantijas gadījums un kāds šuj nost, tad es noteikti gribētu par to zināt.
Offline
vadjiksBMW
05. Oct 2016, 14:40 #53

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Jau kādus divus trīs gadus Nēringā nav būts, hz kas kā ir tagad.
Katrā ziņā agrāk bija vairāki gadījumi, kad kaut kas bija neriktīgi vai nojuka, tad visās reizēs problēmas defektus viņi novērsa un papildus neko nemaksāju, itkā centās kaut ko umņičīt, ka moš mašīnā vainas n shit, bet tāpat novērsa un autiņi talāk brauc laimīgi vēl šodien. Vienīgi besīja fakts, ka laikam 3 no 4 turbīnām bija jāved otreiz, jo kaut kas negāja, analoģiski ar hidroreikām.
Offline
edwin
05. Oct 2016, 15:36 #54

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


05 Oct 2016, 14:40:03 @vadjiksBMW rakstīja:
Jau kādus divus trīs gadus Nēringā nav būts, hz kas kā ir tagad.
Katrā ziņā agrāk bija vairāki gadījumi, kad kaut kas bija neriktīgi vai nojuka, tad visās reizēs problēmas defektus viņi novērsa un papildus neko nemaksāju, itkā centās kaut ko umņičīt, ka moš mašīnā vainas n shit, bet tāpat novērsa un autiņi talāk brauc laimīgi vēl šodien. Vienīgi besīja fakts, ka laikam 3 no 4 turbīnām bija jāved otreiz, jo kaut kas negāja, analoģiski ar hidroreikām.

Ja kas tad nesen ir iegādāta jauna iekārta ar ko var diagnosticēt stūres mehānismus. Iestiprina, iedod eļļas spiedienu un redz, ja tek kāds blīvslēgs vai cits defekts. Kādreiz ir bijuši garantijas gadījumi ar stūres mehānismiem, bet tagad visi mehānismi pēc remonta caur stendu ies.
Offline
marihuans
05. Oct 2016, 15:44 #55

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

man ar neiringu viss gan ar stūres sūkņiem,gan turbīnām

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Pmac
22. Mar 2017, 12:47 #56

Kopš: 11. Jul 2016

Ziņojumi: 52

Braucu ar:

Nesen restaurēju turbīnu pie Andreja, kura kontaktus ieguvu caur paziņām. Atrodās uz daugavgrīvas ielas 49

Cena no 50-300€ atkarībā ko jāmaina
Iesaku visiem!
Andrejs 29416912
Offline
Elagrs
22. Mar 2017, 12:52 #57

Kopš: 23. Dec 2016

Ziņojumi: 89

Braucu ar:

Kads ir atradis kur Latvija vai kur citur prot restauret adatgultnu turbinas?
Offline
appolons
11. Apr 2017, 15:49 #58

Kopš: 21. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: e46 330d

Kur var nodot savu veco turbīnu par kaut kādu naudu? vēl ejoša tikai liela lufte viņai!
Offline
FR888
11. Apr 2017, 15:59 #59

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


05 Oct 2016, 15:44:09 @marihuans rakstīja:
man ar neiringu viss gan ar stūres sūkņiem,gan turbīnām


nu hz hz es multivam vedu restauret. panema naudu pa abam restaureja tikai lielo. bet nu pec devini menesi tikai pamaniju to huinju un tad iedeva abas jaunas.

jaskatas lidzi ko vini tur dara.
Offline
RR04
25. Jun 2018, 15:40 #60

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Kādam varbūt ir kādi gali vai kkas, kur varētu dabūt elektrisko aktuatoru priekš volvo d5 turbīnas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo