Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: LSD reduktora pieredze @ HGK
Autors | Ziņojums |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Nu nez, Jaga sašaiboja reduktoru pirms 3 gadiem 2.8 slut žurkai gāja vnk 3 sezonas driftā nogāja un ja nemaldos vel iet .. | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Autors minēja 25%. Tātad nav sapratis, kas tas ir.
| Offline | | |
Hustler | | Kopš: 11. Jan 2007
Ziņojumi: 91
Braucu ar: pilnpiedziņu
|
22 Jan 2014, 10:58:28 Valcha rakstīja:
Nu nez, Jaga sašaiboja reduktoru pirms 3 gadiem 2.8 slut žurkai gāja vnk 3 sezonas driftā nogāja un ja nemaldos vel iet ..
Iet, iet joprojām | Offline | | |
baHguT | | Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 68
Braucu ar:
| Auto e34 m50b25 stokā. Es uzrakstīju šo temu uzklausīt viedokļus vai tas ir normāli ka lsd dzīvo kādus 4000km tikai ielas braukšana režima. Vispār temas nosaukuma nebija HGK, to admnis pierakstīja. Es mineju Hgk, lai cilvēki neteiktu, ka esmu stulbs un remonteju nepareiza vietā. Un es butu versies atpakaļ pie Hgk, ja viņi to reiz strādātu atrāk. Es neticu ka vareju pieradīt viņu vainu tagad, jo problema parādījās tikai pēc 2 gadiem, jo es maz braucu!!! Būtu labi, ja kāds minētu katalogu no kurienes var pasutīt tas šaibas no bmw vai detaļas numuru. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 10:36:39 GintsK rakstīja:
22 Jan 2014, 09:13:30 6500 rakstīja:
21 Jan 2014, 20:59:08 DoubleD rakstīja:
Man tās angļu šaibas gurkst un mistiskas skaņas izdod, ir vēl pāris cilvēki teikuši, ka viņas ilgi neejot. Nemāku vēl spriest, neesmu jaucis vaļā, kad atjaukšu, tad vismaz būs skaidrība.
tev ar taviem 190zirdziniem gurst....bet parejam HGK buvetajiem auto nevienam negurst..visas buvetas masinas kas izripo ara no HGK brauc ar siim saibam..."croco"vien sogad ir nodedzinajis tik daudz, riepu,cik tu pa 4 sezonam varbut kopa..un nekadu probleemu
daini,problema varbut ir citur
25% nav tik stipra bloķēšanās pakāpe, lai driftā nerastos viena riteņa noraušanās: vajag lai slodzes pa riteņiem pārdalās neviemērīgāk kā 1,25:0.75 - IMHO pilnīgi reāla situācija. Nē? Ja tas auto iet ar pilnu un attīsta 400Zs, tad tajā brīdī diferī siltumā izdalās 25% t.i. 100Zs jeb 74kW. Jautājums ir pāc cik sekundēm tur viss ir atlaidinājies?!
===
Piemetu - lai ~1.3L eļļu ar 74kW uzsildītu par +400 grādiem vajag ~50sekundes. Bet problēma ir, ka eļļa slikti vada siltumu, un ka no difera pie lieliem ātrumiem viņa ar centrabēdzi tiek mesta ārā. Līdz ar ko es teiktu, ka diskiem vajag vien dažas sekundes...
Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā
autoru varu saprast, arī to kādēļ negāja "meklēt taisnību", bet tādēļ jau nav uzreiz jāuzskata HGK par metēju kantori, termiņi jau graujoši, bet nu, ja tas nav prioritātes darbs, un ir daudz labāk maksājoši citi pasākumi, diezgan likumsakarīgi ka tāds ielas difts tiek atlikts malā līdz brīvākam brīdim, lai cik netaisnīgi tas klientam liktos, nezinu nevienu speciālistu, kurš sēdētu rokas klēpī salicis un gaidītu kad kāds atnāk pie viņa ar darbu, ne viss balts/melns
un nē, nav normāli lsd difam tā sadilt pa 4000km, bet šaubos ka tas bija to nedalieto 0.7l dēļ
p.s. autoram vēl, diez vai tu, pie šāda auto pielietojuma apraksta, būsi apmierināts ar helical lsd[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 13:30:50 ] | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 09:57:26 DoubleD rakstīja:
22 Jan 2014, 09:13:30 6500 rakstīja:
tev ar taviem 190zirdziniem gurst....bet parejam HGK buvetajiem auto nevienam negurst..visas buvetas masinas kas izripo ara no HGK brauc ar siim saibam..."croco"vien sogad ir nodedzinajis tik daudz, riepu,cik tu pa 4 sezonam varbut kopa..un nekadu probleemu
daini,problema varbut ir citur
Cik es esmu redzējis, man vairāk izskatās, ka croco ir metinātais nevis šeibotais, betnu kas to lai zin, moš tur custom kārbas sataisītas un lenķi satūnēti
Kas to lai zin, kad atjauks un apskatīsies, tad arī zinās
visiem ir 75%
vienigie kam bija metinatie...bija e36
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 13:26:53 JZ rakstīja:
Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā
...
Hm. IMHO 25% nozīmē tieši berzi diferī [berzes moments diskos]/[kopējais moments, ko attīsta ass]*100%. Nu un vissliktākais gadījums ir tas, ko minēju, kad sāk pārsniegt 125/75 starp abiem ratiem pie WOT. Normāli biki atslogts ritenis+miera un slīdes berzes starpība. Piekrītu, ka 25% no max jaudas ir maksimums, kas tur var izdalīties, kad motors ir WOT un viens ritenis noraujas un paliek spolējot. bet ar šitādu nelielu bloķēšanās pakāpi manuprāt tas nav nereāli.
Ar 50% ir daudz grūtāk dabūt to visu siltumā - izredze ir daudz "teorētiskāka". Kur nu vēl ar 75% tādi bloķi nokurināt ir nereāli. | Offline | | |
|
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Nu jebkurā gadījumā, ja tev ir bloķis un tur redzi, ka viens ritenis, kas ir uz zemes, spolē, zini - diferī iet karsti! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tādēļ es teicu, ka ne tas 0,7l trūkums varēja būt pie vainas, tik pat labi varēja sabeigt to lsd mēģinot uztaisīt burnoutu uz vietas ar darba bremžu pieturēšanu, piespied biš par daudz bremzes, nostopē to 25%tīgo ratu un tajās dažās sekundēs difa plāksnes pārkarst, eļļa uzvārās un ar to arī viss beidzas
jo pie normālas braukšanas (nu ne ielas režīmā, bet trase, un nav būtiski šoseja/drifts/drags) nekad nebūs situācija kad viens ritenis stāv pilnīgi uz vietas un otrs griežas līdz ar motoru, nu, ne ilgāk par sekundes daļu
tādēļ tie 2 gadi/4000km un "reizem uzzīmēju saules" ar pašvaku motoru var būt ļaunāk difam kā 100 nodriftēti apļi biķerniekos ar 500+ zs motoru, jo pie norautiem abiem riteņiem difā berzes ir maz, tādēļ arī tie it kā vairāk mocītie difi reāli mazāk tiek deldēti kā "sēņojot"
bet visam blakus neizstāvēsi un visus neizmācīsi, runājam savā starpā un risinam radušās problēmas ka civilizēti ļaudis[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 15:24:11 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 14:21:37 GintsK rakstīja:
22 Jan 2014, 13:26:53 JZ rakstīja:
Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā
...
Hm. IMHO 25% nozīmē tieši berzi diferī [berzes moments diskos]/[kopējais moments, ko attīsta ass]*100%. Nu un vissliktākais gadījums ir tas, ko minēju, kad sāk pārsniegt 125/75 starp abiem ratiem pie WOT. Normāli biki atslogts ritenis+miera un slīdes berzes starpība. Piekrītu, ka 25% no max jaudas ir maksimums, kas tur var izdalīties, kad motors ir WOT un viens ritenis noraujas un paliek spolējot. bet ar šitādu nelielu bloķēšanās pakāpi manuprāt tas nav nereāli.
Ar 50% ir daudz grūtāk dabūt to visu siltumā - izredze ir daudz "teorētiskāka". Kur nu vēl ar 75% tādi bloķi nokurināt ir nereāli.
p.s. ja tev ir 400kw motors un tu mēģini noraut velkošo asi, tad difam cauri ejošais griezes moments sasniedz maximumu (un tie var nebūt arī tie 400kw uz ko ir spējīgs motors) tikai tajā īsajā brīdī pirms riepai pazūd saķere, līdz ko tā pazūd, tad tev vairs nav ne tuvu 400kw, šo ļoti labi var redzēt uz jaudas stenda, kad merītā ass pazaudē saķeri - tas ir reālais griezes moments, ar kuru tām lsd difam tad ir "jāstrādā", un no tā tad var sākt rēķināt cik daudz aiziet siltumā[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 15:23:10 ] | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
| Gribētos dzirdēt tāda tehniku un fiziku pārzinoša, respektabla lietotāja kā, piemēram, Ogotais komentāru, pagaidām te tikai jaunie un zaļie gurķi spamo | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 14:55:47 JZ rakstīja:
p.s. ja tev ir 400kw motors un tu mēģini noraut velkošo asi, tad difam cauri ejošais griezes moments sasniedz maximumu (un tie var nebūt arī tie 400kw uz ko ir spējīgs motors) tikai tajā īsajā brīdī pirms riepai pazūd saķere, līdz ko tā pazūd, tad tev vairs nav ne tuvu 400kw, šo ļoti labi var redzēt uz jaudas stenda, kad merītā ass pazaudē saķeri - tas ir reālais griezes moments, ar kuru tām lsd difam tad ir "jāstrādā", un no tā tad var sākt rēķināt cik daudz aiziet siltumā
Jaudas stends vairs jaudu nevar nomērīt. Starpība aiziet riepas saskares virsmas sildīšanā. Stends to korekti neuzrāda, bet dzīvē tā ir. Driftā ir tas pats - jauda aiziet dūmos nevis pāatrinājumā - bet iziet cauri reduktoram.
Faktiski, ja pedālis ir grīdā, apgriezieni lieli un nestrādā ierobežotājs, mums ir runa par max jaudai tuvu lielumu caur reduktoru. Ja tur ir bloķis, un spolē tikai viens rats - bēda vien tur sanāk. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ceru ka mēs te nesākam par āboliem un apelsīniem, tas ko es mēģinu pateikt ir ka motora reālais tā brīža ražotais griezes moments var nebūt ne tuvu uz jaudas stenda nomērītajam, tas atbilst tā brīža reālajai aizdedzes apsteidzei, kas ir atkarīga no tā konkrētā momenta slodzes uz motoru
ja tu stāvi uz vietas un piespied gāzi lai motors griežas 5800rpm un tad skaties jaudas izdrukā, kur pie 5800 ir 400kw, tad tev motors neražo 50kw ko tam vajag, lai izgrieztu sevi un kārbu, un pārējie 350kw neizdalās skaņā
skaties reālo aizdedzes apsteidzi pie 5800rpm pie max slodzes uz jaudas stenda, driftējot pie 50km/h un pie 100km/h un stāvot uz vietas neitrālajā, tā vienmēr būs dažāda - un aizdedzes apsteidze tev noteiks cik daudz nm šobrīd ir, kas pārrēķinās kw
[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 16:14:10 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ? | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Var nebūt. Var arī būt...
....
Bet nu piekritīsi ka no 25%, 50%, 75% bloķiem visvieglāk nokurināt ir tieši pirmo?
| Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| edzaaan, cmon - google it. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:23:57 Montana rakstīja:
edzaaan, cmon - google it.
neveselīga interese, griezes momentu mēra ņūtonmetros un jaudu kilovatos vai zirgaspēkos, bet te sanāk ka visu var izmērīt ar NM.
google vispār saka ka kilovatus var pārvērst vien nm/s. Gribēju piepisties pie terminoloģijas, bet beigās palikšu lohs, jo visiem mājās jaudas stendi un viņi mēra bhp whp un tad vel rēķina kuru reduktoru saplēst vieglāk
[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Jan 2014, 16:28:09 ] | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Nē, nē. Nm nosacīti ir spēks. kW - jauda. Spēks * parvietojums. Jeb Moments * apgriezieni.
Pliks moments bez apgriezieniem/pārvietojuma neko nesilda, vajag apgriezienus. Diferī - apgriezienu starpību starp ratiem. Sareizinot apgriezienu starību ar reāli asij pielikto momentu * 25% dabūtu siltumu, kas tur izdalās. Vienādojums ar vairākiem nezināmajiem, tamdēļ diskusija par pieņēmumiem...
[ Šo ziņu laboja GintsK, 22 Jan 2014, 16:30:01 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| kā tu domā, kā var nomērtī zirgspēkus ? nomērīt var griezes momentu un apgriezienus. tālāk secini pats.links
POWER (the rate of doing WORK) is dependent on TORQUE and RPM.
TORQUE and RPM are the MEASURED quantities of engine output.
POWER is CALCULATED from torque and RPM, by the following equation:
HP = Torque x RPM ÷ 5252 [ Šo ziņu laboja Montana, 22 Jan 2014, 16:33:19 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|