Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
labaiss
03. Jan 2014, 19:53 #41

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


03 Jan 2014, 19:45:08 Lauva rakstīja:
Nesaprotu tēmas autoru - vai tad vienkāršāk nav vispirms nomainīt gaisa plūsmas mērītāja (MAF) sensoru, lai pēc šīs operācijas novērtētu faktisko degvielas patēriņu?

Vēlējos pie reizes parunāt par ražotāju norādītajiem degvielas patēriņiem pilsētas, ārpus pilsētas un kombinētajā ciklā. Neesmu gan specializējies automobiļu inženierijā, tādēļ nezinu, kāda EU direktīvas regulē šo rādītāju laboratorisko testēšanu, taču esmu dzirdējis, ka autoražotāji, veicot mērījumus, mēdzot krāpties, piemēram, ar līmlenti aizlīmēt virsbūves paneļu slaiduma vietas, nomontēt ārējos spoguļu, palielināt spiedienu riepās u.tml., lai mākslīgi uzlabotu automobiļa aerodinamiskos rādītājus un mazinātu rites berzes radītos enerģijas zudumus. Turklāt automašīnas dzinējs, transmisija tiek ekspluatēti maksimāli efektīvā veidā. Tādējādi nav nekāds pārsteigums, ka šie rezultāti neatspoguļo automašīnas degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos.

Šeit varētu gari un plaši sākt klāstīt jēdzienus, kas saistīti ar siltuma dzinējiem, to lietderību, degvielas īpatnējo siltumietilpību, degmaisījuma stehiometriju un sadegšanas ātrumu, berzi spēka pārvada mezglos, transportlīdzekļu masu, aerodinamiku utt., taču šaubos, vai kādam no šeit klātesošajiem tas šķitīs interesanti.

Labāk gan nestāsti, jo izskatās, ka nezini, kas ir dzinējs un kas ir motors...
Offline
Lauva
03. Jan 2014, 19:59 #42

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


03 Jan 2014, 19:53:59 labaiss rakstīja:
Labāk gan nestāsti, jo izskatās, ka nezini, kas ir dzinējs un kas ir motors...

Vismaz man mācīja, ka automašīnā var būt neskaitāmi motori (logu atvēršanai, sēdekļu regulēšanai u.tml.), bet dzinējs gan parasti ir tikai viens.
Offline
wasntme
03. Jan 2014, 20:25 #43

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: Financial mistake

Piemetisu vel paris pagales ugunskuram !
Kadi jums ir paterini e39 3.0 dizelim ?
Man ar manualo karbu pa pilsetu sanak videji 8-9, ar pasmagu labo kaju, pa soseju sanak braukt reti, tapec merijis isti neesmu !
Offline
hrusts
03. Jan 2014, 20:34 #44

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

vidējais 7 litri 65% šoseja - 110; 35% pilsēta - netaupot! e39 3.0 dīzelis manuālis
P.S kompis rada 6.2

[ Šo ziņu laboja hrusts, 03 Jan 2014, 20:35:51 ]

Offline
Driver
03. Jan 2014, 20:41 #45

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Jan 2014, 23:22:16 Kaross rakstīja:
Reizēm lasu un nesaprotu kas te notiek. cilvēki ir vienkārši dīvaini vai muļķi. skaidri un gaiši uzrakstīts, ka būs problēmas ar dzinēja performanci, ēdīs vairāk degvielu. Bet nē jāieiet māmiņu klubā un jāpajautā kā jums liekas, man tas sūds par 50ls jāmaina vai nē? Vai tomēr brauksim un pofig, ka GAISA MASAS mērītājs ir beigts.
Lieta, kas regulē degvielas dozu! Gaisa un degvielas attiecību, sadegšanas procesus, pareizu degmaisījumu u.t.t.

Dzinējam, kas ir nepieciešams - DEGVIELA.
Lai degviela sadegtu nepieciešams - GAISS.
Kaut kā tas smirdīgais dīzelis ir jāsiesmidzina un jāzin cik daudz, lai daudz maz tas kvēpeklis sadegtu. Tam mēs varētu izmantot gaisa mērītāju. magic!

un tagad tas mēsls pa 50+ls ir beigts. Ai, nē. nemaini no tā nevar degviela nepareizi dozēties. labāk iegrūd tos 50ls kreisajā soļķī vai uzmet virsū tuningbox un degvielas megatronu intergalaktisko patēriņa samazinātāju. tos ebay pa lēto var dabūt. noteikti samazināsi uz 6,5l/100km.

Nevajag mainit!
Magistralo suukni ari nevajag mainit, tik janosprauz no spiedien sensora filtraa stepselis, ari bus labak un vares braukat talak ar pusspragusu suukni.
kuri lopuhi tevi soreiz ir nokaitinajusi?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rip
03. Jan 2014, 20:46 #46

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

īsāk sakot nu i nah to dīzeļu seksu leju savam 540i 11-15 litrus gāzi un po
Offline
Lauva
03. Jan 2014, 21:54 #47

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Jaunais VW Touareg ar 4,1 l V8 dīzeli uz šosejas, braucot ar 75-80 km/h, patērē ap 7-7,5 l/100 km, savukārt pilsētas režīmā momentānais patēriņš variē robežās no 4-5 l/100 km (ripinot automašīnu Drive režīmā) līdz pat 25-30 l/100 km (paātrinoties). Kad centos to vadīt pilsētas satiksmē ekonomiski (līdz 1 500 rpm, "ripinot" līdz krustojumiem un luksoforiem), sasniedzu vidējo patēriņu 9,5 l/100 km, tiesa, man aizdomas, ka vairums šoferu ikdienā tik ļoti nepiedomā pie ekonomijas, piemēram, automašīnas īpašniecei patēriņš vidēji bija gandrīz 14 l/100 km, ieskaitot braukšanu ārpus pilsētas.
Iespējams, ka, pārslēdzoties manuāli, patēriņu varētu samazināt vēl vairāk, bet nevēlējos smīdināt cilvēkus.
Bet padomājiet, ka tas ir pilnpiedziņas SUVs, kura pašmasa sasniedz gandrīz 2,3 tonnas; manuprāt, 330d sedaniņam normāls patēriņš būtu robežās 4-5 l/100 km uz šosejas un 8-9 l/100 km pilsētā. Protams, viss atkarīgs no braukšanas stila.
Offline
protams
03. Jan 2014, 22:03 #48

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7


03 Jan 2014, 21:54:11 Lauva rakstīja:
Jaunais VW Touareg ar 4,1 l V8 dīzeli uz šosejas, braucot ar 75-80 km/h, patērē ap 7-7,5 l/100 km, savukārt pilsētas režīmā momentānais patēriņš variē robežās no 4-5 l/100 km (ripinot automašīnu Drive režīmā) līdz pat 25-30 l/100 km (paātrinoties). Kad centos to vadīt pilsētas satiksmē ekonomiski (līdz 1 500 rpm, "ripinot" līdz krustojumiem un luksoforiem), sasniedzu vidējo patēriņu 9,5 l/100 km, tiesa, man aizdomas, ka vairums šoferu ikdienā tik ļoti nepiedomā pie ekonomijas, piemēram, automašīnas īpašniecei patēriņš vidēji bija gandrīz 14 l/100 km, ieskaitot braukšanu ārpus pilsētas.
Iespējams, ka, pārslēdzoties manuāli, patēriņu varētu samazināt vēl vairāk, bet nevēlējos smīdināt cilvēkus.
Bet padomājiet, ka tas ir pilnpiedziņas SUVs, kura pašmasa sasniedz gandrīz 2,3 tonnas; manuprāt, 330d sedaniņam normāls patēriņš būtu robežās 4-5 l/100 km uz šosejas un 8-9 l/100 km pilsētā. Protams, viss atkarīgs no braukšanas stila.

Palasi par t.s. "ledus graušanu" ar dīzeli braucot, neko ilgi un tālu tā naizbrauksi

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Lauva
03. Jan 2014, 22:08 #49

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


03 Jan 2014, 22:03:05 protams rakstīja:
Palasi par t.s. "ledus graušanu" ar dīzeli braucot [...]

[ Šo ziņu laboja Lauva, 03 Jan 2014, 22:09:15 ]

Offline
kubs
03. Jan 2014, 22:18 #50

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:


03 Jan 2014, 20:25:27 wasntme rakstīja:
Piemetisu vel paris pagales ugunskuram !
Kadi jums ir paterini e39 3.0 dizelim ?
Man ar manualo karbu pa pilsetu sanak videji 8-9, ar pasmagu labo kaju, pa soseju sanak braukt reti, tapec merijis isti neesmu !

Man ir automāts - pašlaik kompis rāda 10.7/100km, bet tas ir buļļa sūds. Ar pilnu bāku range rādīja 670km. Tākā pārvietojos tikai pa pilsētu zem 11 litriem nav bijis.
Offline
Driver
03. Jan 2014, 22:22 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kapec visi, kas blauj, ka obc melo, vienmer ir dizelisti? Un gandriz visi diesel brauceji saka, ka obc melo un rada mazak kaa aprij. Benzina auto brauceji par to nesudzas, pasham ir bijusi bmw ar obc (pat 80to gadu), kas melo 0.1l robezas max.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
crime
03. Jan 2014, 22:25 #52

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi


03 Jan 2014, 22:18:06 alvisrobeznieks rakstīja:

03 Jan 2014, 20:25:27 wasntme rakstīja:
Piemetisu vel paris pagales ugunskuram !
Kadi jums ir paterini e39 3.0 dizelim ?
Man ar manualo karbu pa pilsetu sanak videji 8-9, ar pasmagu labo kaju, pa soseju sanak braukt reti, tapec merijis isti neesmu !

Man ir automāts - pašlaik kompis rāda 10.7/100km, bet tas ir buļļa sūds. Ar pilnu bāku range rādīja 670km. Tākā pārvietojos tikai pa pilsētu zem 11 litriem nav bijis.

apsveicu, esi nopircis nobrauktu mēslu sprauslas jau taisa klak-klak-klak, kad piešķiļ aukstu?
Offline
kubs
03. Jan 2014, 22:32 #53

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Sprauslas pie BR tika pārbaudītas un konstatēts, ka tikai viena ir sūdīgāka, bet normas robežās.

Pastāsti man cik ir jābūt patērinam braucot agresīvi tikai pa pilsētu. Pēc ražotāja datiem viņš pilsētā ēd 11.8 uz simtu.

Cik ir jāēd 3.0l dīzelim ar automātu pa pilsētu? - 9 l?
Offline
crime
03. Jan 2014, 22:36 #54

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

nu man rāda 11l, bet tas ir e38, chips, lielaaks turbo no 204hp dzinēja, utt. sieva brauca vasarā vairākus mēnešus no vietas pa pilsētu, viņai vairāk par 8.5l nebija
Offline
Driver
03. Jan 2014, 22:39 #55

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jan 2014, 22:32:33 alvisrobeznieks rakstīja:
Sprauslas pie BR tika pārbaudītas un konstatēts, ka tikai viena ir sūdīgāka, bet normas robežās.

Pastāsti man cik ir jābūt patērinam braucot agresīvi tikai pa pilsētu. Pēc ražotāja datiem viņš pilsētā ēd 11.8 uz simtu.

Cik ir jāēd 3.0l dīzelim ar automātu pa pilsētu? - 9 l?

Es vienreiz intereses pec noresetoju obc u izgazu no sirds ar vienu 530dA pa pilsetu.
No saakuma uzleca uz 17, tad ap 15 nostabilizejas.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kubs
03. Jan 2014, 22:40 #56

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Super - tavs reāli ar sievieti pie stūres ēd par 4 l mazāk nekā ražotājs norādījis pats tam tici? Ok, čips man arī drīz būs ielikts, ēdīs uz puslitru mazāk, bet nejau 4 l

Vēl varbūt patēriņu ietekmēja mani 255 platuma ripuļi
Offline
kubs
03. Jan 2014, 22:42 #57

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:


03 Jan 2014, 22:39:51 Driver rakstīja:

03 Jan 2014, 22:32:33 alvisrobeznieks rakstīja:
Sprauslas pie BR tika pārbaudītas un konstatēts, ka tikai viena ir sūdīgāka, bet normas robežās.

Pastāsti man cik ir jābūt patērinam braucot agresīvi tikai pa pilsētu. Pēc ražotāja datiem viņš pilsētā ēd 11.8 uz simtu.

Cik ir jāēd 3.0l dīzelim ar automātu pa pilsētu? - 9 l?

Es vienreiz intereses pec noresetoju obc u izgazu no sirds ar vienu 530dA pa pilsetu.
No saakuma uzleca uz 17, tad ap 15 nostabilizejas.

Atkārtošos - pirmajās dienās pēc iegādes man vidējo bortaviks rādīja 14.8 uz simtu.
Offline
crime
03. Jan 2014, 22:45 #58

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

nu tu neizklausies pēc gonšķega, tāpēc nesaprotu, kā tev var rādīt tādu patēriņu un mierīgi braucot, tas dzinējs ir ekonomisks, pat ļoti ekonomisks, ja tur viss ir tiptop tehniski. OBC melo, bet domāju, ka tā kļūda ir ~ 1 litra robežās. Reālo patēriņu tagad neesmu mērījis, bet intereses pēc varu nomest pa nullēm, kad liešu nākamreiz bāku
Offline
protams
03. Jan 2014, 22:46 #59

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7


03 Jan 2014, 22:08:45 Lauva rakstīja:

03 Jan 2014, 22:03:05 protams rakstīja:
Palasi par t.s. "ledus graušanu" ar dīzeli braucot [...]



uz SDI tas neattiecas
subaru 2.0d šādā braukšanas režīmā izbeidzas motors pie 60kkm.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
crime
03. Jan 2014, 22:48 #60

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

kas attiecas uz sievas braukšanu, tad, kad viņa lēja pilnu bāku, range vienmēr rādīja 999 un sāka kristies, kad viņai bija kāda ceturtdaļa bākas nobraukta.

kad braucu es, tad pieleju bāku un range parasti ir 970-980, retu reizi ir uzlecis līdz tiem 999, bet arī krītas uzreiz praktiski.

protams, ka tas viss ir uz papīra, bet nu tur lielas nobīdes nevar būt, jo nu nav jau tas OBC tiiiik neprecīzs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo