Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M52B25 Turbo projekts
Autors | Ziņojums |
Corrdo | | Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
| rekur atbilde par to kas ir QSX! | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Neatrodu lietotaju QSX. Vards tam cilvekam vismaz ir, kur darbojas. Veletos redzet labu pabeigtu un brauktspejigu turbo projektu. | Offline | | |
Corrdo | | Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
06 Jan 2014, 19:29:55 Modjo rakstīja:
Neatrodu lietotaju QSX. Vards tam cilvekam vismaz ir, kur darbojas. Veletos redzet labu pabeigtu un brauktspejigu turbo projektu.
paskaties otro lapu! | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Ko tur bildes ar vienu auto skatit. Meistaram vards ir, kur darbojas? Ari Phasma to pasu jautaja | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| grūti googlē 3 burtus iemest
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=1657&p=216963
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| poverā niks vecīts... vārds Janis. tas, kas bildēs ir viņa auto, bet ir protams arī citi projekti.. | Offline | | |
Blacke46 | | Kopš: 16. Jan 2014
No: Tukums
Ziņojumi: 1
Braucu ar: e46
| Domāju netaisīšu jaunu topiku un iemetīšu savu jautājumu tepat!
Kā īsti ir ar M54B25 motoru un turbo projektu?
Tieši par M54B25, jo rokieties pa BMWPower meklējot infu cilvēki pie jums te runā, ka M54B25 un M52B25 esot kā diena pret nakti!
Rokoties pa googli lasīju ārzemju portālos, ka šis dzinējs spējot izturēt līdz pat 350-400 z/s bez īpaši lielām izmaksām un upgreidiem!
Kā tad īsti ir? | Offline | | |
Whitebro | | Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: kaltu klani
|
22 Jan 2014, 07:45:38 Blacke46 rakstīja:
Domāju netaisīšu jaunu topiku un iemetīšu savu jautājumu tepat!
Kā īsti ir ar M54B25 motoru un turbo projektu?
Tieši par M54B25, jo rokieties pa BMWPower meklējot infu cilvēki pie jums te runā, ka M54B25 un M52B25 esot kā diena pret nakti!
Rokoties pa googli lasīju ārzemju portālos, ka šis dzinējs spējot izturēt līdz pat 350-400 z/s bez īpaši lielām izmaksām un upgreidiem!
Kā tad īsti ir?
parocies pa google info netrūkst, bet ja turbo tad iesaku M50 bez vanosa, pamatā turbo labāk būvēt dzinējiem ar čuguna bloku. | Offline | | |
|
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Jeņķu s50b30us vai s52b32 būtu labs variants priekš turbo | Offline | | |
nacists | | Kopš: 05. Feb 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| 2jz būtu labāks priekš bumera, nekā tie m50 mēsli
video[ Šo ziņu laboja nacists, 05 Feb 2014, 00:44:28 ] | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
05 Feb 2014, 00:43:47 nacists rakstīja:
2jz būtu labāks priekš bumera, nekā tie m50 mēsli
video
ar ko viņš būs labāks?, par to $ cik maksā 2jz var uztaisīt tik pat labu m50 turbo | Offline | | |
nacists | | Kopš: 05. Feb 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| cik viņš maksā 2k$? piemet skāņu turbīnas un savus 600hp turēs mierīgi. m50 diezvai bez iekšu pārlasīšanas | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Salīdzināji atmosfēriska motora pārbūvi... Tas jei zē jau no rūpnīcas tak ir turbo. Un tas maina daudz ko. | Offline | | |
suslik | | Kopš: 19. Mar 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 468
Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa
|
05 Feb 2014, 01:03:40 edzhaans rakstīja:
Salīdzināji atmosfēriska motora pārbūvi... Tas jei zē jau no rūpnīcas tak ir turbo. Un tas maina daudz ko.
tieši tā, kapēc salīdzini JZ motoru ar m50, ja var salīdzināt ar m51? | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Ojā, M51... | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| es domaju tam kas taisija topiku labak butu japadoma par kadu m5 vai m3 tas bus letak un bez galvassapeem
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/dflej.html
domaju kad tad turbo projekts butu dargaks.
Ja nesanak naudas tadam tad vienkarsi 540 un sakuma nezinasi kur jaudu bast+ vel tam visam konstants paterins 10 litri uz 100km | Offline | | |
|
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
05 Feb 2014, 00:51:42 nacists rakstīja:
cik viņš maksā 2k$? piemet skāņu turbīnas un savus 600hp turēs mierīgi. m50 diezvai bez iekšu pārlasīšanas
| Offline | | |
Whitebro | | Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: kaltu klani
|
05 Feb 2014, 00:51:42 nacists rakstīja:
cik viņš maksā 2k$? piemet skāņu turbīnas un savus 600hp turēs mierīgi. m50 diezvai bez iekšu pārlasīšanas
2jz ir ļoti labs, bet pilns swaps pa 2k$, padod man arī vienu
ja var pacelt 2jz tad varbūt vajag padomāt, ir arī s38b36 (b38 ) vēl gadu atpakaļ tepat lv varēja ieķert pilnu swapu pa 1,4 k LS - no šī projekta ar ļurbo var dabūt daudz vairāk par 2jz, stokā jau kaltās iekšas[ Šo ziņu laboja Whitebro, 05 Feb 2014, 09:27:59 ] | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Ko jūs te kā amatieri, iedodiet Atamanam M30, turbīnu no TDSa, kasti šņabja un pēc tam perdoļī pa Imantu ar savu tarataiku kamēr nelabi metas!
Moš vēl izdosies sarunāt atlaidi staķika moikā vai Mitaxā. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Ir arī 2JZ bez turbo (maksā ļoti lēti), arī tas ir gluži tāds pats darba zirgs, tikai jāmaina galvas blīve un pus miljonu var norullēt ar pus kilo zirgiem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|