Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 328i, 330i vai 330d
Autors | Ziņojums |
Norcha324 | | Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
21 Dec 2013, 23:30:09 Driver rakstīja:
Laukji jau lej zemnieku bezakcizes soljki savos braucamajos un vel uz taa iepis kapeiku un appis valsti
Pat ja dīzelis nāk par 0.6Ls/l kapeika iesipt nesanāk 1:1 ar LPG, bet tikai līdz pirmajam dīzeļa remontam
Vienīgais arguments kādēļ braukt ar dīzeli ir ja tas tev nāk par velti
Lauķis [ Šo ziņu laboja Norcha324, 21 Dec 2013, 23:37:52 ] | Offline | | |
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2317
Braucu ar: vienu radzi
| es nemtu e46 tika, ja vinam visi 3 burti butu sarkanie TDI | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Dec 2013, 23:38:18 piradzinjsh rakstīja:
es nemtu e46 tika, ja vinam visi 3 burti butu sarkanie TDI
Pat Nemekletu xd ar noskruvetu kardanu uz aizmuguri?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
86 | | Kopš: 07. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3270
Braucu ar: Bilsteiniem
| E46 ir iespeja iemest V8 un iziet skati? | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| 330i bencīnu ar sexgangu ručku varētu ieķert, tik problēma ka viņu tik pat kā nav iekš LV
1 eksemplārs pa visu ss un maksā viņi neadekvāti, pa to naudu sanāk ļoti labs e30
21 Dec 2013, 23:42:58 Maris333 rakstīja:
E46 ir iespeja iemest V8 un iziet skati?
v8 nav domāts priekš e46, v8 = e30
skati var iziet, tikai jāsamaina motori:d[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 21 Dec 2013, 23:50:36 ] | Offline | | |
86 | | Kopš: 07. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3270
Braucu ar: Bilsteiniem
| PIrmaa dzirdesana
gribi teikt ka pat nekas nav japartaisa? neticu | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Pincipā ideālais variants būtu (ja grib e46) Mid-year 2003 (3/03) vai jaunāks 330i bencīns, ar sexgangu, lai var iemudrīt bloķi ar īsāku atiecību (3,45-3,64) un tā pat būs ~2.6k rpm 6 robā
ideālā variantā sedanu bez lūkas
Bet iekš DE, tādi maksā sākot no 5k euro
Galīgi neadekvāts cipars, tur jau sanāk e30 ar s50b32 motoru vai e36m3[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 22 Dec 2013, 00:02:30 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds | Offline | | |
|
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds
lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 22 Dec 2013, 00:19:16 ] | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
22 Dec 2013, 00:18:29 Papakarlo rakstīja:
22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds
lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis
Beidz vecīt, tur nav bloķis, tas auto ir jaunāks par 90to gadu un galu galā tas taču nav e30! | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 Dec 2013, 00:43:10 Martinsse rakstīja:
22 Dec 2013, 00:18:29 Papakarlo rakstīja:
22 Dec 2013, 00:12:01 Laoshi rakstīja:
Ideāls variants ir čipots turbo benzīns ar propānu, bet, diemžēl, bmw saviem faniem tādu haļavu nepiedāvā, tikai tds
lūdzu 335i sedans no de izskatās ka jau kāds viņu ir čipojis
Beidz vecīt, tur nav bloķis, tas auto ir jaunāks par 90to gadu un galu galā tas taču nav e30!
Jā, es sapratu, ka diskusija ir par auto līdz 2k Ls
Ja ejam tālāk, tad ir 3.0tfsi un atkal bmw ierauj zarā | Offline | | |
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
| 1. Dīzeli var ņemt, ja Tev ir pazīstams savs serviss, kas SPECIALIZĒJAS uz bmw dīzeļu motoriem. Savādāk remontējot ieberziens.
2. Dīzelim ir maza uzrāviena bedre, tam vajag laiku lai pamostos. Benzīna motors atbild uzreiz. Viņš tāds asāks.
3. Vai stādies priekšā cik pilsētā ēdīs 330i benzīns? Tiešām iesaku painteresēties googlē forumos, lai nav pārsteigums, ja taisies ikdienā braukāt.
Ideāli ir 323. Tipa jaudas apvienojums ar ekonomiku (to teica BMW servisā, kuram uzticos).
Drusku izskatās, ka Tev tā pirmā mašīna (vai kaut kas uz to pusi). Labāk ar DSC (kaut kā tā), koroče - pretslīdēšanas sistēma. Varbūt mazinās iespēju ka sasitīsi pirmajā mēnesī. Tā nav šefošana. bmw izaicina uz agresiju un ātri var podus nogāzt. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 Dec 2013, 09:56:19 AB1304 rakstīja:
Nu bļā, ja var atļauties 330, tad jāvar atļauties ieliet.
Šeit mašīnu virs 500 lohi pērk lēzenajā, pēc tam cik vecmuča iedod no pensijas, tik arī var ieliet | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
22 Dec 2013, 10:16:47 AB1304 rakstīja:
Vārdi BMW un Ekonomija nav apvienojami. Ja grib ekonomiju, lai pērk 1.9 tdi folgu un brauc.
Mazmotori ir ekonomiski, tikai nevajag
Ja pērk kaut ko ar 2.0 un vairāk tad par ekonomiju vairs jau nedomā
Un vai tad starp to 2.8 un 3.0 jut mēmo starpību, lai būtu jēga maksāt vairāk? [ Šo ziņu laboja koni4jo, 22 Dec 2013, 10:23:56 ] | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Noteikti M54B30. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Bet nevajag domāt,ka e46 ir kas kopīgs ar komfortu. | Offline | | |
|
Homerrjsimpson | | Kopš: 15. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: KTM 950SM
| Vecus dīzeļus neiesaku pirkt, it sevišķi ar lieliem motoriem... Man zosāda uzmetas, kad atceros tos remontus un kvītis, un siksna maiņas, akumulatoru maiņas ziemā u.t.t. Bija Pasāts 2001.gada,v6, 2.5 TDI automāts... Viss bija labi, līdz kādam 2010.gadam. tad viss sākās - kārba, vārsti, sūkņi,turbīnas,gaisa mērītāji. Rezultātā pāris mēnešos, tika iegāzti remontos ,E46 (nepārspīlējot). Un pārdevu mašīnu uzpircējam pa 2000 eiro, ar atgrieztu odometru (no 300 000 uz 150 000 ), un ar beigtu kārbu. Un es apzvērēju sev,ka VW -NEKAD!
Un,lai gan man dīzelis par brīvu, es ņemšu benzīnieku, un tas būs pirmais manā vēsturē (vēl trīs mēneši līdz manam benzīniekam) | Offline | | |
aabrams | | Kopš: 13. Sep 2015
Ziņojumi: 17
Braucu ar: e46
| Sveiki, atvainojiet, ka ceļu augša vecu tēmu. Lieta tāda, ka uz pavasara pusi gribētos pārsēsties uz e46to, vēlams, 330(pencīnu) ar MT sedanu, principā kupeja arī der(M3 pacelt nevaru, lai arī tas ir viens no iemesliem kāpēc e46 un 3,0, atlika tikai vienu dienu ar M pabraukt ). Cik esmu lasījis par konkrēto variantu, tad liela daļa apgalvo, ka tas nav ne tuvu tik uzticams kads bija 2.8, bet man tā īsti nav skaidrības par 3,0, kādas tieši kaites visbiežāk sastopamas? par visādiem jaudas zudumiem lasīts, kur pusmotoru bez maz vai mainījuši gudrinieki, bet rezultāta tāpat nav. Kas ar reduktoriem? saprotu, ka ar manuāli lielaka varbūtība ieberzties uz slodzes radītiem defektiem jaudas pārvados bloķi e46 vispār pastāv kā šķira, neskaitot M? Principā jebkura informācija - welcome. Ar bmw darīšana bijusi maz, zinu tik to, ka n42 skrūvēt negribu
varbūt ir kaut kādas īpatnības 3,0, kam būtu īpaši jāpievērš uzmanība?
Uz cik $ apmēram meklēt normālu eksemplāru?
Šobrīd pārvietojos ar e200k pa IRL, Lv tādu noteikti negribu, bet nu šeit nodokļu politikas pēc nebija slikts variants, ar nobirušu bīdeli pa 2k eur + pēctam tikpat un vel mazliet rezerves daļās motoram aizgāja, darbs neko nemaksāja šeit, ar fāteru visu pārlasījām stūri pāŗlikt un rezultātā sačakarēt autosu nav jēgas, pietam priekš LV pašvaks tas arkls.
p.s. varētu jau itkā arī traktoru, bet tik vecu d kaut kā īsti negribās, lai arī nedaudz ieguldot varētu būt ņiprāks par pencīnu.[ Šo ziņu laboja aabrams, 13 Sep 2015, 23:40:29 ] | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| 330i bencīns normāls variants, jā bloķa nav, iemudrīt var, bet tas ir custom job, un nemaksās lēti, ja 6gangs tad pavisam ideāli, var ielikt īsāku atiecību, jo 6 robs ir overdraivs, ar oem reduktoru | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| te pat apgrozās vismaz divi cilvēki kas var tev iemuhļīt bloķi gan 328 un 330i kā arī 330d, tikai sakasi skanošo tam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|