Online
Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Labākais kravas busiņš līdz 3,5 t?
Autors | Ziņojums |
kawaracer | | Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
|
17 Dec 2013, 23:20:15 Mizx rakstīja:
No Fiat / Peugeot problēmas bija lielajiem, 2,8/2,9 motoriem, kā nu viņus kurš apzīmē — kārbas ir vājā vieta, paši motori OK. Bet tā labāk izvairies, remontu netrūkst, īpaši elektronikā.
PSA koncerns busus (Boxer, Jumper) neražo, tie ir FGA (FIAT) busi, ko ražo FIAT rūpnīcā uzliekot attiecīgo emblēmu.
Tādi 2,8 dīzeļi nav jau 8 gadus.
Ir 2,2JTD/HDI, kas patentēts no Ford un 2,3JTD un 3,0JTD/HDI (abi Iveco).
Ar rūsu problēmu nav. Bet ja neseko līdz, tad lūzt eņģes aizm.durvīm - durvis no smaguma sāk staigāt un ja apkopēs nepievelk/nepieregulē, tad lūzt eņģes.
Motoriem nekādu īpašu problēmu nav (daudzi jau virs 500t km nogājuši).
Problēma ir vadi, droseles, EGR.
Bet rēķinot izmaksas uz km - FIAT ir vislabākie radītāji.
----------------- Rezerves daļas un serviss
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Fiat ir izteiktas problēmas ar droselēm un EGR. Bet abus variantus jau var 100% likvidēt un ietaupīt daudzus simtus. bija man viens gadījums ar FIAT 3.0HDI, kur cilvēks bija 3 droseles samainījis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| es biju gudraks,tikai vienu droseli nomainiju un pirms nakama jamaina, braucu pie karosa egr dzest.
Durvis gan 2x metinaju un tad tik saku regulet. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
17 Dec 2013, 23:58:04 Sch rakstīja:
Šis gan maksā 5+ kilolatus, bet priekš B kategorijas laikam ir viena no lielākajām kravas kastēm. Ir pieejami arī ar liftu.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cargo-cars/vans/lixic.html
Ja ir pat Caddy ar trapu, tad visiem busiem tāds aprīkojums iespējams: Caddy | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
17 Dec 2013, 22:48:09 charbis rakstīja:
nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.
Jaa ar busiem Tev ir liela dariishana
Cilveekam vajag kravas busu, Tu iesaki T4
Kaa arii ieteikt Latvijas apstraakljiem tikai aizmugures piedzinjas busus ir diivaini. Ar sprinteriem ir bijushas tik nereaali daudz probleemas, ka nekad dziivee nepirktu + domeniks serviss vispaar bij unikaals Ir principaa bijushi visi iespeejamie busi, vislielaakaas probleemas ir bijushas ar Sprinteriem ( jauni - 3 gadus veci ) 2 gadus vecam sprinterim kriit aaraa saanu durvis
Franchi bij ok, Transiti arii kameer bij jauni Iveco gaaja [ Šo ziņu laboja JDS, 18 Dec 2013, 01:15:51 ] | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Savelkot visu kopā,sanāk ka visi busi ir mēsli,atejas un rūsas kaudzes. | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
| Nee.. Ruusas kaudzes ir vw un mb.. es tik nesaprotu kapeec.. pat 2012.gada ir redzeeti jau apruuseejushi un ne viens vien..
pieci gadi bija braukts ar 07' maasteri, garaako un augstako.. Viss chotka.. Vieniigaa probleema griezhoties kkur aaraa ziemaa iebrauc ar saanu kupenaa un tie tukshie sliekshnji salokaas.. Bet nu hz pa visu laiku tik vienreiz sanaaca ta notizloties un tad bukte nebija trakaaka kaa kaads ar durviim buutu ievilcis, leca gan ziemaa gan vasaraa.. Un patēriņš :O Viņi ir super ekonomiski.. Saloni eerti.. 2012. gada tika nolemts njemt atkal jaunu busu. Svaarstiijos starp visiem, cenas starpiiba pilnam masterim(augstajam un garajam) ar tukshu mb vai vw bija 8k! Pa pieci gadi pat remontos nesanāktu to starpību iegrūst. Nu un tika paņmets masters! Viss chotka, kaa arii vairs nav probleemas ar sliekshniem. Un vispaar veel patikamaaks auto. Bija pat tāds plus ka apgriezties nu jau vajadzeeja mazāku vietu. Vienīgi kas nepatika, ka jaunais ir zemāks.. Bet nu arī nebija nekādu problēmu ziemā!
Nezinu kā ir ar fordiem, bet ar MB un VW tikai braukts un galiigi nepatiik, pat skanjas izolacīja nekāda.
P.S. braukt tikai katru dienu ap 200km pa rīgu. Minimums 100.. Un pāris reizes mēnesī visa latgale..[ Šo ziņu laboja Edzhus, 18 Dec 2013, 07:26:28 ] | Offline | | |
Bucis | | Kopš: 19. May 2011
No: Kuldīga
Ziņojumi: 794
Braucu ar: beamer, benz or bicycle
| Paldies par atsauksmi
Spriežot pēc komentāriem man piemērotākais variants būtu Master, tik kuru motoru labāk? | Offline | | |
|
Kindzulis | | Kopš: 22. Oct 2002
Ziņojumi: 15390
Braucu ar: 530d
|
17 Dec 2013, 23:00:21 divkosigais rakstīja:
17 Dec 2013, 22:56:31 nik-09 rakstīja:
Opel Movano = Renault Master!
Tikai dzineji atskiras, bet ta detalas vienadas!
Vizuaali jau skaidrs,ka vienaadi!
Bet tur nav taads pats ieberziens, kaa piemeram Vw sharan un ford galaxy?
Kur pirmais ir pusliidz lietojams, bet otrais ar taadu passu kuzovu ir totaalaa kaka?
papildināts- tas pats arī Nissan Interstar
viss tas pats arī motori!
vienīgais kas piebilstams- vecie 2.8 motori ap 3-400000 piebeidz kārbu(tikko mazākie troksnīši- uz servi lai maina gultņus- ja to neizdara izļurkā gultņu "mājiņas" un kārba uz nomaiņu, 2.2 dīzelis dīvainā kārtā spēj to kasti normāli kustināt, bet 2.5 kautkādām versijām bij kautkādas ziepies (nezinu- viena tante teica) ar 1.9 un 3.0nav bijusi darīšana.
rocenes troses uz katru apskati mainīju-novietojuma dēļ visi sūdi lido virsū...un pēc kāda laika arī apvalkam kajuk, ar visām no tā izrietošajām sekām. | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
|
18 Dec 2013, 07:42:21 Kindzulis rakstīja:
17 Dec 2013, 23:00:21 divkosigais rakstīja:
17 Dec 2013, 22:56:31 nik-09 rakstīja:
Opel Movano = Renault Master!
Tikai dzineji atskiras, bet ta detalas vienadas!
Vizuaali jau skaidrs,ka vienaadi!
Bet tur nav taads pats ieberziens, kaa piemeram Vw sharan un ford galaxy?
Kur pirmais ir pusliidz lietojams, bet otrais ar taadu passu kuzovu ir totaalaa kaka?
papildināts- tas pats arī Nissan Interstar
viss tas pats arī motori!
vienīgais kas piebilstams- vecie 2.8 motori ap 3-400000 piebeidz kārbu(tikko mazākie troksnīši- uz servi lai maina gultņus- ja to neizdara izļurkā gultņu "mājiņas" un kārba uz nomaiņu, 2.2 dīzelis dīvainā kārtā spēj to kasti normāli kustināt, bet 2.5 kautkādām versijām bij kautkādas ziepies (nezinu- viena tante teica) ar 1.9 un 3.0nav bijusi darīšana.
rocenes troses uz katru apskati mainīju-novietojuma dēļ visi sūdi lido virsū...un pēc kāda laika arī apvalkam kajuk, ar visām no tā izrietošajām sekām.
MOtooru jaudīgāko! No visaam versijaam.. Rocenes troises var arii elementaari tur nostiprinaat.. | Offline | | |
nik-09 | | Kopš: 09. Jun 2009
Ziņojumi: 1036
Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily
| Man ir Movano ar 2.5 tdi motoru!
Ka jau rakstiju ap 250 000 sakas kibeles ar dzineju!
"iedegas kvelavecu lampina un jauda pazud ka kalna ar tuksu kravas kasti knapi uz 70km var uzkapt! Servi saka ka ella vainiga, nomaina ellu tad kadi 2000km iet normali un akal sakas tas pats! Auto tikai pie dilera remontets!" Uz nakamo gadu ir doma jaunu lkw iegadaties jo sito reizi trijos menesos dzit uz servi un nedelu bez lkw sedet nav nekadas lustes!
Bet kopuma neko sliktu par Movano nevaru teikt! | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| Ir īpašumā bijuši vairāki master. gan 2,2 gan 2,5.
Pa lielam - ja auto ir uzturēts, ir labs auto. ir protams slimības- enģes, pusass, reika un rūsa aiz sānu moldingiem kur inženieri saurbuši 100 caurumus. Pa lielam latvija pirkts masters 2004g, vel šogad bija bez rūsas,izņemot iepriekšminēto moldinga vietu. Lielākais pluss- ekonomiski. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ja runā par svaigākiem busiem,tad ir pieredze ar Jumper 3,0hdi 0-120k. Iepriekš minētā drosele,durvis aizmugurējās. Man vēl gadījā kārba pie 60k un vēlāk spararats,varbūt čipšus pārēdās.. Masas vads no motora sapuva diezgan ātri.
Hadenē nav tik traki iegrūsts-1x amīši,atbalsti un šarnīri.
Par braukšanu,runājot,kā par busu-uz šosejas maz apgreizinieni,samērā dinamisks,stabils,ar klokiti pie stūres ērti pārslēgties,gaismas ok.
ā,aizmugurējie lāgi uz otru pusi izliecās vēl,bet neesmu bijis godīgs ar svaru un busam refa pakojums + 400kg klāt.. | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Toyota hiace ar garo bazi, nekas nelūzt, negrab. T4 ar savu ,,izturību,, pienes ūdeni no akas ja nevajag ar milzīgu kravas kasti!! Protams ietilpibaa ar jumper utt nesalidzinat [ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Dec 2013, 09:06:47 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Skill | | Kopš: 07. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 437
Braucu ar:
| Man ir renault master 2.8 1999,ar ļoti reti lielu virsbūvi, lēti nebūs, bet ja interesē PM. | Offline | | |
MAD_DOG | | Kopš: 28. Apr 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1913
Braucu ar:
| Hiace gab baigais mesls- mazā un neērta, motors tas pats, kas hilux - agriezienu diapazons nekāds. Ir pabraukats ar tadu- pēc bboxer jaunā, likās kā raf.
Skandināvi par hiacem karstu čurā- baigi slavē. Detaļu izturība gan jau laba, bet ka būs - tikai mazajiem japonomats. | Offline | | |
|
cherbis | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| vispār jau T4 ar aizmugures piedziņu nav kā suga ir vai nu priešpiedziņa vai 4x4. man arī ir T4 2.5TDI kravas. problēmu nezinu pa sevisiem nedzivoju
18 Dec 2013, 01:15:26 JDS rakstīja:
17 Dec 2013, 22:48:09 charbis rakstīja:
nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.
Jaa ar busiem Tev ir liela dariishana
Cilveekam vajag kravas busu, Tu iesaki T4
Kaa arii ieteikt Latvijas apstraakljiem tikai aizmugures piedzinjas busus ir diivaini. Ar sprinteriem ir bijushas tik nereaali daudz probleemas, ka nekad dziivee nepirktu + domeniks serviss vispaar bij unikaals Ir principaa bijushi visi iespeejamie busi, vislielaakaas probleemas ir bijushas ar Sprinteriem ( jauni - 3 gadus veci ) 2 gadus vecam sprinterim kriit aaraa saanu durvis
Franchi bij ok, Transiti arii kameer bij jauni Iveco gaaja
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
18 Dec 2013, 09:53:47 MAD_DOG rakstīja:
Hiace gab baigais mesls- mazā un neērta, motors tas pats, kas hilux - agriezienu diapazons nekāds. Ir pabraukats ar tadu- pēc bboxer jaunā, likās kā raf.
Skandināvi par hiacem karstu čurā- baigi slavē. Detaļu izturība gan jau laba, bet ka būs - tikai mazajiem japonomats.
es tiri par izturibu, ta ar viniem tiek drifteets, lēkāts pa trampalīniem, ar uzladētu kravu, maukts pa bāni bonstopā redline. Ho bi hui. Ka krievi saka. Psc vienk nu taburete ir jaa , bet savu funkciju pilda . Servisu var aizmirst.
Ir 8 hiace, 4 H1, un 6 vw. Vienigās kas skati iet ar sīkumiem ir toyotas. Zinot ka tiek lietotas var vienk apbriinot tos auto [ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Dec 2013, 10:32:08 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
18 Dec 2013, 07:24:08 Edzhus rakstīja:
Nee.. Ruusas kaudzes ir vw un mb.. es tik nesaprotu kapeec.. pat 2012.gada ir redzeeti jau apruuseejushi un ne viens vien..
pieci gadi bija braukts ar 07' maasteri, garaako un augstako.. Viss chotka.. Vieniigaa probleema griezhoties kkur aaraa ziemaa iebrauc ar saanu kupenaa un tie tukshie sliekshnji salokaas.. Bet nu hz pa visu laiku tik vienreiz sanaaca ta notizloties un tad bukte nebija trakaaka kaa kaads ar durviim buutu ievilcis, leca gan ziemaa gan vasaraa.. Un patēriņš :O Viņi ir super ekonomiski.. Saloni eerti.. 2012. gada tika nolemts njemt atkal jaunu busu. Svaarstiijos starp visiem, cenas starpiiba pilnam masterim(augstajam un garajam) ar tukshu mb vai vw bija 8k! Pa pieci gadi pat remontos nesanāktu to starpību iegrūst. Nu un tika paņmets masters! Viss chotka, kaa arii vairs nav probleemas ar sliekshniem. Un vispaar veel patikamaaks auto. Bija pat tāds plus ka apgriezties nu jau vajadzeeja mazāku vietu. Vienīgi kas nepatika, ka jaunais ir zemāks.. Bet nu arī nebija nekādu problēmu ziemā!
Nezinu kā ir ar fordiem, bet ar MB un VW tikai braukts un galiigi nepatiik, pat skanjas izolacīja nekāda.
P.S. braukt tikai katru dienu ap 200km pa rīgu. Minimums 100.. Un pāris reizes mēnesī visa latgale..
Sprinteri ir ok ja nav nojāts mēsls. Līdz 2000g. skaņas izolācija bija pakaļā bet vēlak jau ok. Nu var jau būt ka nedzudz skaļāki ir jo tomēr pakaļpiedziņa un ir vairāk kam grabēt bet tā ok. Sprinteru un Krafteru lielākais mīnus laikam tas ka patīk rūsēt par hadeni sūdzēties nevar. Pirmajiem gadiem (2006) ir samērā bieži elektonikas gļuki vēlākiem gadiem vairs tas tā nav.
2.2 dzinējam +- pie 350k km var gatavoties uz kapitalku teiksi vecajiem taadu probleemu nebija un tie gaaja ljimonu mieriigi. nu un kardāns ik pa 100k km jāmaina Braukšanas ziņā tas ir krietni pārāks par masteru vai citiem franču brīnumiem. daudz ēŗtāks šoferim, daudz labāk griežas nekā masters u.t.t. biju braucis ar jauno garo master tas laukums kas vajadziigs lai vinju apgrieztu :O No šoferiem šajā sakarā nenākas neko labu dzirdēt Serviss renault arī nēsot no labākajiem. Nu Peugeot un citroen vispār nav vērts apspriest Jaunām mašinām lūzt pat elementāras lietas un ja pa garantiju tad pie katras iespējas sūta dirst. Salons ar ūber dizainu un super debīlajām stoikām priekšā vispār nogalina
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
18 Dec 2013, 10:24:04 Lafter rakstīja:
18 Dec 2013, 09:53:47 MAD_DOG rakstīja:
Hiace gab baigais mesls- mazā un neērta, motors tas pats, kas hilux - agriezienu diapazons nekāds. Ir pabraukats ar tadu- pēc bboxer jaunā, likās kā raf.
Skandināvi par hiacem karstu čurā- baigi slavē. Detaļu izturība gan jau laba, bet ka būs - tikai mazajiem japonomats.
es tiri par izturibu, ta ar viniem tiek drifteets, lēkāts pa trampalīniem, ar uzladētu kravu, maukts pa bāni bonstopā redline. Ho bi hui. Ka krievi saka. Psc vienk nu taburete ir jaa , bet savu funkciju pilda . Servisu var aizmirst.
Ir 8 hiace, 4 H1, un 6 vw. Vienigās kas skati iet ar sīkumiem ir toyotas. Zinot ka tiek lietotas var vienk apbriinot tos auto
Japāņi paši par sevi,manuprāt,izturīgi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|