Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Bremžu disku virpošana
Autors | Ziņojums |
Lenko | | Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
|
07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:
ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
Liec miera laukus,tur biezi vien ir meistari ar lielaku atdevi ka lielpilseta,bez tam cilvis(pirmais posts) tik normali uzjautaja atsauksmes par konkretu vietu un lietu,tas nenozime,ka vinjs pats tagad skruve utt. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..
Jāņem arī vērā, ka ne vienmēr disku bojātājs ir strauja bremzēšana. Bieži vien ir ieķīlējušas bremzes, kas tos pārkarsē un strauja atdzesēšana savērpj..
Kā arī teksti, ka bremžu diski jau nemaksā neko daudz galīgi ir garām. Kaut kādi sūdi no plastilīna ar nemaksā daudz. Bet vai tādus ir jāliek un jāmaina ik pēc katra 160-0 izgājiena?
Palabojiet, ja es kaut ko ne to saku..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 17:01:14 xn3x rakstīja:
07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:
tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas
bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)
ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās.
kafijas biezumos nezīlēju, nepateikšu kas tur tieši bijis pie vainas, bet var būt viss kas, nedaudz gaiss bremžu sistēmā, kāds cilindrīts, kas nekustas tik labi kā cits, kas atrodas tai pat kontūrā, kāda vadīkla, kas, neskatoties uz to ka ar pirkstiem kustinot ir brīva un saeļļota, dēļ pārlieku lielā nodiluma, pie slodzes tomēr ķīlē, kāds gultnis nedaudz padilis, un rezultātā riteņa asij jau ir brīvkustība, kā rezultātā, kopā ar citām iepriekš minētām lietām, pie noteiktām rezonansēm kluči tiek nevienmērīgi spiesti pie diskiem, un kuri attiecīgi nevienmērīgi pārklājas ar kluču materiālu (un tas ir tas, par ko es iepriekš runāju, kas ir jāatjauno ar to vairākkārtējo straujo bremzēšanu no 160 uz 60), jo tas kluču materiāls uz tērauda diska rada papildus berzi pret kluci, kad tiek spiests bremžu pedālis, bet, ja daudz sēņo, tad daļa no tā var nevienmērīgi nodilst kopā ar bremžu diska materiālu, atsedzot tīru tēraudu - kas slīd, nomērams ar mikrometru tas dilums vēl īsti nav, disks taisns, bet vietām tas "slīd" un vietām "ņem", un tās vietas, kas "ņem" turpina atjaunoties ar to kluča materiālu, jo ir karstākas salīdzinājumā ar vietām (kur ir tīrs tērauds), kur klucis paslīd garām un tādējādi nedzen tur iekšā temperatūru
tāda ir īsā pamācība bremžu vibrēšanas iemeslos
cilvēki, parasti, tad uzliek tos jaunos bremžu diskus un turpina sēņot un čakarēt kopā svaigos diskus, un atkal viss sākas no gala
bremzēm, tāpat kā motoriem, reizi pa reizei jāļauj arī pastrādāt, tad šādas problēmas būs daudz retāk | Offline | | |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..
laikam nekad neesi redzejis kaa virpo bremzu diskus ari uz 40 gadus vecas virpas (piedzeries Osvalds elektrikis neskaitaas) lol nau verc. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 21:14:46 Dzhanis rakstīja:
07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..
laikam nekad neesi redzejis kaa virpo bremzu diskus ari uz 40 gadus vecas virpas (piedzeries Osvalds elektrikis neskaitaas) lol nau verc.
Izbeidz. Adparts ir labākais veikals, kur var nopirkt diskus par kosmosu un viņus uzreiz jāvirpo, to arī tur izdarīs. Pārējie diski ir sūds, jo viņus vnk nopērk jaunus pēc laika, tā dara tikai lūzeri. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..
es aprakstiju kritiku par to konkrēto virpojamo "aparātu" (jo līdz instrumentam tur ir ļoti tālu) iepriekš jau, izlasi vēlreiz kādēļ tas nav labs variants, tie diski nav jāvirpo, bet gan jāslīpē vai jāfrēzē, tā ir galvenā kļūda
un ne visas padomju 40 un vairāk gadu vecas virpas ir līkas, pat nezinu kā īsti atbildēt uz tādu repliku... | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ? | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 21:22:49 edzhaans rakstīja:
Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ?
Nu kādi 3 bamšļi arī normāli purina | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 21:30:43 Laoshi rakstīja:
07 Oct 2013, 21:22:49 edzhaans rakstīja:
Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ?
Nu kādi 3 bamšļi arī normāli purina
Reāli, neesmu pārleicināts, bet varētu būt sakars ar pirkstiem un stūres stieņiem, ja tur šarnīros ir brīvgaita tad tur normāli purina. Pārbaudīt būs lētāk nekā virpot.
Bet bamšļi krata tas gan | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Runā, ka pie Marihuāna izķerot pat lietotus klučus. Pie tam paliekot parādā | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nekad neesmu virpojis. ja ir līki, tātad paši diski ir mēsli. pie kluču maiņas, nodiluma malas smuki ar fleksi noņemu | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| JZ:
Es jau neminēju, ka visas virpas ir līkas. Doma bija, ka uz virpas novirpos tik taisni, cik tā virpa ir taisna.
Un ko kā tu to domāji, ka frēzēšana vai slīpēšana ir labāka? Kas tieši ir nepareizi virpojot?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu laikam vairak piekritishu JZ viedoklim, kaa ari tomer uzskatishu, ka korektak butu virpot nonjemta veida, uz labas un kvalitativas virpas un ar prasmigam rokam...
kaa ari uzstadit uz tainsas un tiiras virsmas, nevis jaunu disku un norusejushas un sudainas stupicas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
07 Oct 2013, 21:03:34 JZ rakstīja:
07 Oct 2013, 17:01:14 xn3x rakstīja:
07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:
tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas
bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)
ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās.
kafijas biezumos nezīlēju, nepateikšu kas tur tieši bijis pie vainas, bet var būt viss kas, nedaudz gaiss bremžu sistēmā, kāds cilindrīts, kas nekustas tik labi kā cits, kas atrodas tai pat kontūrā, kāda vadīkla, kas, neskatoties uz to ka ar pirkstiem kustinot ir brīva un saeļļota, dēļ pārlieku lielā nodiluma, pie slodzes tomēr ķīlē, kāds gultnis nedaudz padilis, un rezultātā riteņa asij jau ir brīvkustība, kā rezultātā, kopā ar citām iepriekš minētām lietām, pie noteiktām rezonansēm kluči tiek nevienmērīgi spiesti pie diskiem, un kuri attiecīgi nevienmērīgi pārklājas ar kluču materiālu (un tas ir tas, par ko es iepriekš runāju, kas ir jāatjauno ar to vairākkārtējo straujo bremzēšanu no 160 uz 60), jo tas kluču materiāls uz tērauda diska rada papildus berzi pret kluci, kad tiek spiests bremžu pedālis, bet, ja daudz sēņo, tad daļa no tā var nevienmērīgi nodilst kopā ar bremžu diska materiālu, atsedzot tīru tēraudu - kas slīd, nomērams ar mikrometru tas dilums vēl īsti nav, disks taisns, bet vietām tas "slīd" un vietām "ņem", un tās vietas, kas "ņem" turpina atjaunoties ar to kluča materiālu, jo ir karstākas salīdzinājumā ar vietām (kur ir tīrs tērauds), kur klucis paslīd garām un tādējādi nedzen tur iekšā temperatūru
tāda ir īsā pamācība bremžu vibrēšanas iemeslos
cilvēki, parasti, tad uzliek tos jaunos bremžu diskus un turpina sēņot un čakarēt kopā svaigos diskus, un atkal viss sākas no gala
bremzēm, tāpat kā motoriem, reizi pa reizei jāļauj arī pastrādāt, tad šādas problēmas būs daudz retāk
Paldies! Laikam tiešām pie vainas tas, ka 99% bremzēju minimāli.
Labi, ka ātrāk šito neizstāstīji, citādāk varbūt es joprojām ar e36 braukātu | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 21:37:24 Puce rakstīja:
JZ:
Es jau neminēju, ka visas virpas ir līkas. Doma bija, ka uz virpas novirpos tik taisni, cik tā virpa ir taisna.
Un ko kā tu to domāji, ka frēzēšana vai slīpēšana ir labāka? Kas tieši ir nepareizi virpojot?
nevar tā vienkāršos vārdos izstāstīt cilvēkam bez priekšzināšanām, vibrācija + harmonikas = nelīdzena virsma, ar planējamo frēzi vai akmeni var dabūt daudz taisnāku (visos virzienos) un līdzenāku virsmu vienlaicīgi noņemot mazāk materiāla diskam nekā tas iespējams tajos apstākļos ar to "virpu", var paveikties un reizēm kaut kam jēdzīgam sanākt, bet tas nav darbs | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Diemžēl nezinu, kas ir planējamā frēze, bet šis konkrētais aparāts ir ar diviem asmeņiem. Es pat teiktu frēzēm, kas ņem nost uzreiz no abām diska pusēm. Turklāt var iestādīt, lai ņem pa vienai simtdaļai lēnā garā virzoties no diska centra uz ārpusi.. Pats darba rīks tiek pieskrūvēts pie bremžu suporta stiprinājuma vietām, tā ka tiek novirpots taisni pret tām. Manuprāt tur viss ir ok. Ja jau pats adolfs savam Evo X pie mums virpoja, salocītos, mega lielos, bremžu diskus.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
dizeluserviss | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| Varbūt ari riepas vaina,var eksperementēt mainot riepas,bet bremžu diskus labāk mainīt. | Offline | | |
titus | | Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Ir virpoti bremžu diski uz virpas,rezultāts ideāls,tikai ir jāmāk virpot un diskus savērpt var vēsi. | Offline | | |
jaanis6666 | | Kopš: 30. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| es esmu virpotājs un kvalitatīvi novirpoju bremžu diskus bez vibrācijas kaa arī ir iespēja daudz ko citu izvirpot . iespēja arī ir lietiem diskiem centrus izvirpot lielākus , un starplikas uzvirpot , par cenām sarunāsim . 29857621 | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Forši, ka tu uzrakstīji kur atrodies - Zimbabvē laikam? Neesi Sporca draugs, izskatās, ka kopā esiet bastojuši pirmās 3 klases Iemācies elementāri trīs vārdus gramatiski pareizi salikt teikumā [ Šo ziņu laboja depo, 30 Jan 2015, 22:36:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|