Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākā attiecība ZS / LVL?

AutorsZiņojums
sn
20. Aug 2013, 19:18 #41

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

tak depo pīpē kapronu, pārdod paziņas pelēko A8 sakot, ka tas ir ļōōti rets melns S8, regulāri topikos jautā par wrx/sti iegādi, tad pēkšņi interesējas par X5, tad atpakaļ uz e34, tagad jau jebkurš auto līdz 1000Ls.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
depo
20. Aug 2013, 19:20 #42

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2013, 19:17:59 user rakstīja:
un šis par golfu labāks

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...rrado/cnobj.html


Motors tas pats kas VR6 golpam
Offline
depo
20. Aug 2013, 19:24 #43

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2013, 19:18:45 sn rakstīja:
tagad jau jebkurš auto līdz 1000Ls.


Man ir ar ko pārvietoties, nesatraucies, kājām nestaigāju Sievas brāļa "raķetei" pienācis mūža gals, jaunam čalim vajag ko ātru un lētu vietā. Par to šodien arī bija diskusija.
Offline
iveta
20. Aug 2013, 19:29 #44

Kopš: 19. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: autobusu


20 Aug 2013, 19:24:44 depo rakstīja:

20 Aug 2013, 19:18:45 sn rakstīja:
tagad jau jebkurš auto līdz 1000Ls.


Man ir ar ko pārvietoties, nesatraucies, kājām nestaigāju Sievas brāļa "raķetei" pienācis mūža gals, jaunam čalim vajag ko ātru un lētu vietā. Par to šodien arī bija diskusija.



tad, lai sievas braalis arii pats meklee
Offline
Kidd
20. Aug 2013, 19:31 #45

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

Honda sivēns ar 1.6 = 500 ls, turbinizācija = 500 ls un būs ātrākais čalis pagastā. tik tā miskaste ir pilnīg sip taisni variants pēc tam
Offline
kars
20. Aug 2013, 19:31 #46

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Tā honda un turbo ar 1k budžetu neizklusās visai uzticams projekts Depo tak minēja ka vajagot stock

Lai ņem 328 e36, ja neapmierinās 0-100km/h laiks tad lai izmet ārā visu salonu/tepiķus un uzliek īsāku reduktoru, būs 6 sec. simtiņš

[ Šo ziņu laboja kars, 20 Aug 2013, 19:35:53 ]

Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 19:37 #47

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 19:31:43 kars rakstīja:
Tā honda un turbo ar 1k budžetu neizklusās visai uzticams projekts Depo tak minēja ka vajagot stock

Lai ņem 328 e36, ja neapmierinās 0-100km/h laiks tad lai izmet ārā visu salonu/tepiķus un uzliek īsāku reduktoru, būs 6 sec. simtiņš

M50 kolektors un čips, būs lēti. ~210-220 zs
Offline
shmurger
20. Aug 2013, 19:38 #48

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

bija kadreiz II golfs ar 1.8 turbo benzīnu. cēliens bija vājprātīgs,bet laikam ļoti rets modelis. uz gruntenes,neuzmanīgi uzsākot,varēja norakties
Offline
Strom
20. Aug 2013, 19:38 #49

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:

Vēl viens ne mazāk interesants un neapspriests variants varētu būt Saab 9000 ar 2.3T.
Parastie turbo (ne Aero) vairs neko nemaksā. Vajag 2.3T sākot no 94.gada ar meh. kārbu, jo tiem var grozīt smadzenes kā magnetolai EQ. Jebkuru no viņiem var brīvi pārprogrammēt uz ~240hp/370nm, ja vēl ir iekšā uzlikt gliemezi no Aero + taisno trubu, mierīgi var piedzīt tuvu 300hp/400+nm. Tas viss mierīgi ielien 1000LVL budžetā, vienīgi priekšpiedziņa un dizains ne visiem ies pie sirds. Tomēr komforts, ekstras, nav MAF (var šņācināt blow'u kā Subāram) un uz šosejas tiešām karalis, kā arī detaļas pa kapeikām.
Pie manis te nesen brauca čalis tādu programmēt, esot paņēmuši izklaidei, kā paši teica, ideja vienkārša: 300LVL/300hp, ok, budžetu džeki jau mazliet pārsnieguši, bet 240hp viņi +/- pa 300LVL arī dabūja.
Offline
ZeroXXX
20. Aug 2013, 19:40 #50

Kopš: 26. Feb 2009

Ziņojumi: 297

Braucu ar: volvo


20 Aug 2013, 19:17:59 user rakstīja:
un šis par golfu labāks

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...rrado/cnobj.html

šim agrāk bija turbīna no supras, diemžēl projekts netika novests līdz galam
Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 19:42 #51

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 19:38:15 shmurger rakstīja:
bija kadreiz II golfs ar 1.8 turbo benzīnu. cēliens bija vājprātīgs,bet laikam ļoti rets modelis. uz gruntenes,neuzmanīgi uzsākot,varēja norakties

Mož iecelts no A4, tiem bija 1.8T modeļi
Offline
cipargalva
20. Aug 2013, 19:43 #52

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pizģets jūs vecām miskastēm skataties uz rūpnīcas datiem. Pirms 20 gadiem tur bija tāda jauda, grieze un rāviens. Tagad ir piepirsts salons un rūsa visās malās.

Lai čalis aizbrauc uz Kazruņģi (vai kādu jums tuvāku, līdzīgu underground pasākumu), tur atradīs gan līdzīgi domājošos, gan varēs dzīvē ievērtēt katru lamatu, iespējams pat uz sitiena pēc gonkas varēs nopirkt bez pārrakstīšanas.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 20 Aug 2013, 19:44:34 ]

Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 19:47 #53

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 19:43:58 cipargalva rakstīja:
Pizģets jūs vecām miskastēm skataties uz rūpnīcas datiem. Pirms 20 gadiem tur bija tāda jauda, grieze un rāviens. Tagad ir piepirsts salons un rūsa visās malās.

Lai čalis aizbrauc uz Kazruņģi (vai kādu jums tuvāku, līdzīgu underground pasākumu), tur atradīs gan līdzīgi domājošos, gan varēs dzīvē ievērtēt katru lamatu, iespējams pat uz sitiena pēc gonkas varēs nopirkt bez pārrakstīšanas.

es šito gribēju teikt, par to jaudu un gadiem, bet nu 0-100 dati dara savu
Offline
Dzhanis
20. Aug 2013, 19:47 #54

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

540 vai 740. ik pa laikam ap 1K ls uzpeld kads drots.

golfs tapat izcels...
Offline
depo
20. Aug 2013, 19:50 #55

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2013, 19:47:08 edzhaans rakstīja:

20 Aug 2013, 19:43:58 cipargalva rakstīja:
Pizģets jūs vecām miskastēm skataties uz rūpnīcas datiem. Pirms 20 gadiem tur bija tāda jauda, grieze un rāviens. Tagad ir piepirsts salons un rūsa visās malās.

Lai čalis aizbrauc uz Kazruņģi (vai kādu jums tuvāku, līdzīgu underground pasākumu), tur atradīs gan līdzīgi domājošos, gan varēs dzīvē ievērtēt katru lamatu, iespējams pat uz sitiena pēc gonkas varēs nopirkt bez pārrakstīšanas.

es šito gribēju teikt, par to jaudu un gadiem, bet nu 0-100 dati dara savu


A kā savādāk vismaz salīdzināt viņus? Kautkādu mērauklu vajag. Protams, ka pēc 20 gadiem no tiem XXX ponijiem puse nomiruši un atlikušie tikai ēd, bet nestrādā

[ Šo ziņu laboja depo, 20 Aug 2013, 19:51:34 ]

Offline
CivikS_new
20. Aug 2013, 19:53 #56

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Te izklausās kā golps pat čaku norrisu izcels.


Golps tāpat izcels...
Offline
cipargalva
20. Aug 2013, 19:53 #57

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Vectēva golf 2 var izrādīties ņiprāks par kaimiņa 328 ar lielo subi.
Offline
depo
20. Aug 2013, 19:53 #58

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2013, 19:31:43 kars rakstīja:
Tā honda un turbo ar 1k budžetu neizklusās visai uzticams projekts Depo tak minēja ka vajagot stock

Lai ņem 328 e36, ja neapmierinās 0-100km/h laiks tad lai izmet ārā visu salonu/tepiķus un uzliek īsāku reduktoru, būs 6 sec. simtiņš


Stock drīzāk, jo visas pārbūves/dzinēju maiņas maksā papildus un vajag specifiskas zināšanas, lai transplantu paveiktu. Skrūvēt māk, bet transplanti nav veikti.
Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 19:55 #59

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 19:50:58 depo rakstīja:

20 Aug 2013, 19:47:08 edzhaans rakstīja:

20 Aug 2013, 19:43:58 cipargalva rakstīja:
Pizģets jūs vecām miskastēm skataties uz rūpnīcas datiem. Pirms 20 gadiem tur bija tāda jauda, grieze un rāviens. Tagad ir piepirsts salons un rūsa visās malās.

Lai čalis aizbrauc uz Kazruņģi (vai kādu jums tuvāku, līdzīgu underground pasākumu), tur atradīs gan līdzīgi domājošos, gan varēs dzīvē ievērtēt katru lamatu, iespējams pat uz sitiena pēc gonkas varēs nopirkt bez pārrakstīšanas.

es šito gribēju teikt, par to jaudu un gadiem, bet nu 0-100 dati dara savu


A kā savādāk vismaz salīdzināt viņus? Kautkādu mērauklu vajag. Protams, ka pēc 20 gadiem no tiem XXX ponijiem puse nomiruši un atlikušie tikai ēd, bet nestrādā

Saproti, tie 0-100 dati ir neakurāti un neprecīzi, to ir dakuja, bet 1/4 jūdzes, 0-200 datu ir mazāk, nemaz nesākšu kurināt naidu par piedziņām un kurš auto vēl arī vadītos labāk, netikai ietu ātri pa taisnu gabalu.
Dažs labs rolleris no vietas var izcirst E39 M5, bet rolleris nekad nevarēs braukt ar ātrumu 300 km/h. Tups piemērs, bet nu kaut kā tā

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 20 Aug 2013, 19:57:36 ]

Offline
depo
20. Aug 2013, 19:58 #60

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Potenciāls variants
ss.lv

Youtube rāda, ka verās šitāds komplekts labi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo