Online

Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Mikroautobusi un miniveni

AutorsZiņojums
depo
06. Oct 2014, 21:06 #41

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


12 Jun 2014, 22:59:33 Mikuzz rakstīja:
Sprinter 2.2CDI, cik cimperlīgi reāli viņi ir, kādas problēmvietas tieši motoriem vai labāk sēdēt biksēs un meklēt veco sprinteri ar 2.9 vai LT 2.5?


Ar MB ir problēmas. Arī interesēja Sprinteris ap 2006-2008 gadu, bet papētot un palasot atkrita vēlme.

- mega rūsē. Bez iemesla, piemēram uz sāna pa vidu var izmesties rūsas punkts un sākt augt. Nerunājot jau par zemākām vietām. Palasot info izrādās MB ap 2006 gadu pārgāja uz cita tipa(ūdens?) krāsošanas tehnoloģiju. Lažu nolaida ar pirmapstrādes tehnoloģiju. Sūdīga pirmapstrāde, nepareiza krāsas izvēle un par 40% plānāks krāsojuma slānis nekā citiem = rūsas kamols.

- akūtas problēmas ar sprauslām. Ļoti daudz cilvēki sūdzas par problēmām ar viņām.

Paņēmu notestēt uz pāris dienām nomā Opel Movano augsto garo 2004 gada. Ļoti apmierināts.
Ņemšu Movano vai Master, abi vienādi/kopražojums, tik katram sava birka. Akūtu problēmu cik palasīju nav. 120zs, 6 robu manuāli 2008 gada pa 5.5 eiro var dabūt, kamēr tāds pats MB maksā sākot no 8 eiro.
Offline
Horacijs_Keins
06. Oct 2014, 21:12 #42

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:

Sprinter ir mēsls un punkts. Master kā jau te raksta nav visu šo absolūti stulbo problēmu un vēl maksā pati mašīna lētāk.
Offline
guzlis
06. Oct 2014, 21:21 #43

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

nu ir jomas kur tikai sprinters vai crafters der bet tas taa

par ruuseeshanu taisniiba par sprauslaam gan fufels ja lej normaalu degvielu tad ar sprauslaam viss ok. bet ja saaks liet krievu suudu tad gan

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
06. Oct 2014, 21:21 #44

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

nu ir jomas kur tikai sprinters vai crafters der bet tas taa

par ruuseeshanu taisniiba par sprauslaam gan fufels ja lej normaalu degvielu tad ar sprauslaam viss ok. bet ja saaks liet krievu suudu tad gan

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
depo
06. Oct 2014, 21:23 #45

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


06 Oct 2014, 21:21:46 guzlis rakstīja:
ja lej normaalu degvielu tad ar sprauslaam viss ok. bet ja saaks liet krievu suudu tad gan


Kur tu dabūsi to normālo degvielu? Viens paņēma tankā šovasar dīzeli, pārbaudīja, 18% rapša piejaukums solīto 5% vietā. Vairs nebija jautājumu kapēc traktoram problēmas ar sūkni un sprauslām
Offline
guzlis
06. Oct 2014, 21:34 #46

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

nu hvz lejam neste un statoil viss ok. pirms tam bija laiks kad leejaam krievu DD tad gan sprauslas mira nost.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Mizx
06. Oct 2014, 21:38 #47

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Tiešāi tā, ka katram savs labākais lietošanas veids un katram savas problēmas. Tāpēc tie visi ir tirgū un pieprasīti. Tāpēc pat tik ļoti līdzīgiem Sprinter un Crafter ir katram savs pircēju loks. Ja sapratīsi savas specifiskās vajadzības, kā buss tiks noslogots, zināsi, kuru tieši labāk meklēt — priekšpiedziņa / pakaļas piedziņa, zobsiksna / ķēde utt. Parasti ilgtermiņā tam ir liela nozīme.

Depo gan mazliet muļķības sarakstīja — kāda gan var but ticamība viņa teiktajam, ja sākas ar "viena tante teica" par ūdenskrāsu izmantošanu pēkšņi nesenos gados. Muļķības, visi MB kopš 1995. gada, arī komerctransports, tiek krāsoti ar ūdenskrāsām. Un vismaz 10 gadus (no galvas neatceros) autoindustrijā, arī auto remontos atļauts lietot vienīgi ūdens bāzes krāsas. Tas, ka mūsu kaktu kantori automašīnas krāso ar dzelzs sētai domātām nav nekāds rādītājs. Attiecīgi pārējie izteikumi vispār nav komentēšanas vērti.
Offline
jaks
06. Oct 2014, 22:46 #48

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Depo tad jau sanāk ka DUS dāvina biodegvielu? Jo rapša eļļa + etanols maksā dārgāk par fosilo DD
Offline
Mikuzz
06. Oct 2014, 23:02 #49

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Es beigās nopirku Sprinteri, izkrita variants ar motora defektu 2.2CDI, kap.rem un ies atkal apkārt zemeslodei, pagaidām apmierināts Rūsa ir visiem, tas tik ļoti nesadzen asaras
Offline
primy
07. Oct 2014, 08:36 #50

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: plīsušu menisku

Pie cik Kkm iestājies bija motora defekts?Jo principā skatos virzienā nedaudz uzsists vai citiem defektiem,galvenais nenomocīts.
Offline
Voits
08. Oct 2014, 10:38 #51

Kopš: 07. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 432

Braucu ar: e39,e90,e63

Sprinteri ir kartigi darba zirgi. Ja kadam uztrauc rusa,tad japerk jauns businsh
Offline
Bembiks
09. Oct 2014, 15:11 #52

Kopš: 27. Oct 2011

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: Autobusu


06 Oct 2014, 21:21:46 guzlis rakstīja:
nu ir jomas kur tikai sprinters vai crafters der bet tas taa

par ruuseeshanu taisniiba par sprauslaam gan fufels ja lej normaalu degvielu tad ar sprauslaam viss ok. bet ja saaks liet krievu suudu tad gan


kādu sūdu tad lej normālā tankā??? Pareizi - mažeiķu sūdu, kuri savukārt lej krievu sūdu!
Offline
guzlis
09. Oct 2014, 15:58 #53

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Driizaak kaadu suudu tirgo tie kas tirgo krievu degvielu. Hvz kad nospraaga 3 spraslas un vaarsts taa degviela ko izleeja no baakas smirdeeja peec kkaada acetona. A taa gadiem jau tie sprinteri un ja nelej no kannaam kko mistisku tad nekaadas probleemas ar sprauslaam nav. Ok par jaunajiem sprinteriem gan labaak neko neteikshu jo tiem ap 300k km jaasaak gatavoties uz kapitalku plus veel kaudze beedu saakot ar elektroniku pirmajiem gadiem , kardaaniem ,egr u.t.t.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Mikuzz
29. Dec 2014, 12:44 #54

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Interesē pasažieru minivens ar vismaz 6 vietām.
5.-6.janvāris
Brauciens uz Klaipēdu
Maksimāli svaigs-BEZ vadītāja.

PM!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo