Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Ikdienas auto ap 4-5k LVL

AutorsZiņojums
suhariks1
23. Apr 2013, 00:43 #41

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


23 Apr 2013, 00:38:37 karlsonss rakstīja:
kas vainas skodai? nomraals pasats, tikai skaljaaks.


Ir labāki auto karlson Man ir 1.2 TSI darba auto, nu vidēji braucot 110 - 120 km/h patēriņš zem 7 litri nav bijis, + tās plastmasas jau grab ( auto vēl gadu vecs nav), salonā pie stipra lietus pil ūdens uz elkoņa Pieslēdzu piekabi, kurai gasmas nebija kānākas, nokurināja pusi optikas tai škodai Nu i nahuy !!!
Offline
gintc
23. Apr 2013, 00:45 #42

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

piekabe un 1,2?
Offline
Fandulis
23. Apr 2013, 00:48 #43

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Apr 2013, 00:42:36 gintc rakstīja:

23 Apr 2013, 00:39:12 suhariks1 rakstīja:
Dīzeļ speci, šiem eksemplāriem taču nav nekāda sakara ar bēdīgi slaveno VAG 2.0 PD ? - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/dnjci.html


Nav!
ir arii honda!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/civic/fpobm.html

Jums cieņa pret vecākiem cilvēkiem ir? Jūs domājat, ka ap 40 atslēdzās smadzenes un tam nabagam var iesmērēt jebkuru skārda spaini?
Vienīgā Toyota ir LC vairs neko viņi neražo, honda ražo tikai močus Tāpēc jārunā par citiem auto ražotājiem
Offline
gintc
23. Apr 2013, 00:52 #44

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Nu jopcik, tu jau runaa ka ap 40 cilveeks iet pensijaaa! ap 40 cilveeks ir gana jauns veel!

un kāda saistība ir Hondai ar LC ???

un par to audi man pajaat! izteicu savu pieredzi! neesmu mehaanikjis un auto savaam rokaam nelaboju!
Offline
Oldijs
23. Apr 2013, 01:03 #45

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

CR-V ap to cenu noteikti butu pratiga izvele, neplist, iet uz prieksu, uzticams, netere daudz.
Pachota nebus, bet auto bez problemam - bus, tikai parliecinies ka ir labs!
Offline
SBRFC
23. Apr 2013, 01:58 #46

Kopš: 26. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 226

Braucu ar: miskastes maisa krāsas BMW

Atmo Impreza? AWD, jauda arī apdzīšanai būs, uzticams tikai jautājums kā ar benzīna patērīņu. Pa to naudu vars dabūt diezgan svaigu. Protams nav wrx vai sti piekare, bet cik dzirdēts ar bendrēm un sniegiem tāpat tiek galā diezgan labi.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/djhxi.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/ablco.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/ddfbp.html
Offline
daticho
23. Apr 2013, 07:49 #47

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11402

Braucu ar: FN-15

Šitie esot kapitāli ikdienas auto

Offline
shirminieks
23. Apr 2013, 08:22 #48

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1715

Braucu ar: 81

www.auto24.lv/lietoti/volvo/v50/1156416

Viss sataisits un problēmu nav. Pa šoseju 4.5 - 5 l/100km. Rīga pa centru 8:00 - 9:00 ir 8 uz 100 km.

Ja tik daudz plānots braukt, tad ideāls variants no ekspluatācijas izmaksu/komforta viedokļa, jo daudz klusaks un ērtāks par b6/7 a4 un b5 Passat, par japāņiem nemaz nerunājot.
Offline
6500
23. Apr 2013, 08:36 #49

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

konuss...nu tu dod

"ideāls ģimenei un aktīva dzīvesstila piekritējiem."


-----------------
www.hgkracing.com
Offline
shirminieks
23. Apr 2013, 08:44 #50

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1715

Braucu ar: 81


23 Apr 2013, 08:36:49 6500 rakstīja:
konuss...nu tu dod

"ideāls ģimenei un aktīva dzīvesstila piekritējiem."



A čo? 4 snovi + 5 purni + alko & paika vakaram ielien

Milzu kravas neparvedisi, bet ja vajag kur ielikt riteni/snovu/bērnu ratiņus ir labs variants, jo sedans/hecbeks neder.
Offline
6500
23. Apr 2013, 08:50 #51

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

5deli un 5cilv. nu nezinu nezinu...tos delus uz galvam turejat


-----------------
www.hgkracing.com
Offline
shirminieks
23. Apr 2013, 08:52 #52

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1715

Braucu ar: 81


23 Apr 2013, 08:50:06 6500 rakstīja:
5deli un 5cilv. nu nezinu nezinu...tos delus uz galvam turejat



Diagonāli no bagaznieka apakšējā aizmugurējā stūra un aizmugurē otrā pusē pāri krēslam. Ja noņem galvas balstu tad dēļu soma bija tieši ka galvas balsts.
Offline
Cumpars
23. Apr 2013, 09:03 #53

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6984

Braucu ar: KK-555


23 Apr 2013, 00:26:40 suhariks1 rakstīja:
Tātad uz play off izvirzās :

Pasāts 2.0 dīzelis

A4 2.0 dīzelis ( vai 1.9 tomēr labāks?)

Avensis 2.2 cat dīzelis ( mans favorīts, ja 6 gang manuālis)

Vectra 1.9 dīzelis



Ja no šiem, tad noteikti Avensis

Vēl apsvērtu Škoda Octavia 1.9 tdi
Offline
Eidzy
23. Apr 2013, 09:53 #54

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi

Nesanāk pilnīgi jauna Ņiva ar visiem navarotiem?
Offline
daticho
23. Apr 2013, 10:02 #55

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11402

Braucu ar: FN-15


23 Apr 2013, 09:03:59 Cumpars rakstīja:

23 Apr 2013, 00:26:40 suhariks1 rakstīja:
Tātad uz play off izvirzās :

Pasāts 2.0 dīzelis

A4 2.0 dīzelis ( vai 1.9 tomēr labāks?)

Avensis 2.2 cat dīzelis ( mans favorīts, ja 6 gang manuālis)

Vectra 1.9 dīzelis



Ja no šiem, tad noteikti Avensis

Vēl apsvērtu Škoda Octavia 1.9 tdi


Nevajag skatities uz D-CAT, kamēr jauns ir ok, viņam ir regulāras katalizatora problēmas un ar bloku ari medz būt ķibeles. Labak ir skatites parssto 136nieku vai 150nieku.

UN salidzinot ar škodu, šim ir ķēde, nekas hadene nelūzt vispār, ja nu pats ieliec bedrē un saspi gultni u.t.t. + nerūsē kā škoda, gaita patīkamāka, jo izlaiza ceļu neviss izklana UN aftermarkets daudz labāks.
Offline
suhariks1
23. Apr 2013, 10:06 #56

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


23 Apr 2013, 00:45:34 gintc rakstīja:
piekabe un 1,2?


Pabraukt var, nav tik traki, no lieliem kalniem gan vajadzētu izvairīties
Offline
Laoshi
23. Apr 2013, 10:40 #57

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

TFSI, FSI dzinējiem jāpievērš uzmanība, vai iepriekšējais lietotājs nav mainījis eļļu ik pa 30k km (ko iesaka VAG), tad sadaleņu ķēdes spriegotājs var itin drīz atvadīties no dzīves, ķēde pārlekt un īpašnieks atvadās no motora un palielas naudas summas, jo VAG pašu feileri neatzīst.

Vispār, kādreiz jaunam auto eļļu vajadzēja mainīt pēc 1 štukas, tagad 30k km no rūpnīcas var vālēt, tieši uz līzinga periodu motors turēs.

Tāpat šiem motoriem rūpnīca ir skaisti sapirsusi par patēriņu, teorētiski 1.2 vajadzēja konkurēt ar dīzeļiem - 5 litri laukos, 7 litri pilsētā, reāli vajag pielikt vismaz 2 litrus klāt, to var paskatīties kaut vai spiritmonitor.de

Par 2.0 PD dīzeli es neko sliktu no šo auto īpašniekiem neesmu dzirdējis, jā, viņš skan pēc dīzeļa. Protams, es neesmu tāds šrotu pavēlnieks kā dažs labs te. VAG CR dīzeli pa 5 štuki diez vai izdosies iecelt.

Piekrītu par toyotām - to īpašnieki brauc, nevis remontē.
Offline
suhariks1
23. Apr 2013, 10:49 #58

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


23 Apr 2013, 10:40:00 Laoshi rakstīja:
TFSI, FSI dzinējiem jāpievērš uzmanība, vai iepriekšējais lietotājs nav mainījis eļļu ik pa 30k km (ko iesaka VAG), tad sadaleņu ķēdes spriegotājs var itin drīz atvadīties no dzīves, ķēde pārlekt un īpašnieks atvadās no motora un palielas naudas summas, jo VAG pašu feileri neatzīst.

Vispār, kādreiz jaunam auto eļļu vajadzēja mainīt pēc 1 štukas, tagad 30k km no rūpnīcas var vālēt, tieši uz līzinga periodu motors turēs.

Tāpat šiem motoriem rūpnīca ir skaisti sapirsusi par patēriņu, teorētiski 1.2 vajadzēja konkurēt ar dīzeļiem - 5 litri laukos, 7 litri pilsētā, reāli vajag pielikt vismaz 2 litrus klāt, to var paskatīties kaut vai spiritmonitor.de

Par 2.0 PD dīzeli es neko sliktu no šo auto īpašniekiem neesmu dzirdējis, jā, viņš skan pēc dīzeļa. Protams, es neesmu tāds šrotu pavēlnieks kā dažs labs te. VAG CR dīzeli pa 5 štuki diez vai izdosies iecelt.

Piekrītu par toyotām - to īpašnieki brauc, nevis remontē.


Man škodai tam 1.2 TSI bija pirmā apkope pie 4 k otrā pie 15 k, tā kā eļļas viņi maina diezgan ātri. Par patēriņu jau rakstīju, ka man vidējais patēriņš ir ap 6 - 7 litri, ja velk uz 120, tad stabili 7 litri. Pēc papīriem štrāsē vajadzēja būt 4.3 litri un pilsētā 5 ar kaut ko, reāli tās ir ilūzijas.

[ Šo ziņu laboja suhariks1, 23 Apr 2013, 10:51:15 ]

Offline
rihardsv
23. Apr 2013, 10:52 #59

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Mazie perdaki maina ātri, bet 1.4 ir ik pa 30k km. Un tad ir kapi...
Offline
wxy
23. Apr 2013, 11:26 #60

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto

Manuprāt tas uz visiem auto, kuriem ražotāja rekomendējamais intervāls ir 30k, attiecas. Labāk mainīt eļļu katrus 15k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4