Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M30B35 E34 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
Hooligan
26. Feb 2013, 14:43 #41

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 14:29:27 edzhaans rakstīja:

26 Feb 2013, 14:27:24 xn3x rakstīja:

26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās

"pizdec kā verās".






LAbi labi, mēs kautkā bik sākām pļurkstēt ne pa to ..

jautājums paliek spēkā-

Varbūt ir kādi padomi, ko var ar m30b35 izdarīt labu, lai labāk iet.

Jau secināts:
1.cita sadalane (varbūt kāds var sīkāk pastāstīt pa šito lietu, jo ne īsti sapratu, kas tiek mainīts un kā tas ietekmē dzinēju) kādas firmas izstrādājumus labāk lietot?
2.vadības bloka pārprogrammēšana, kurš te piedāvā labus čipus un cik tas reāli maksā?

...
kas var būt vēl?

Kāds ir licis Saab 9000 2.3 turbīnu ar oriģinālo intercooleru m30 motoram?

Kas ar tiem spārratiem? varbūt no kāda cita motora likt? vai ko citu mainīt?? ..

m50b25 motoram ielikām kārbu no m50b20 un bloķi no tā paša verķa..gāja ļoti labi, tikai max 160km/h 5000-6000rpm... un nācās visas šļaukas mainīt - jo neturēja spiedienu ... varbūt šitām kautko tādu var sastrādāt?

[ Šo ziņu laboja Hooligan, 26 Feb 2013, 14:46:07 ]

Offline
kjemals
26. Feb 2013, 14:55 #42

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Es laikam vispirs konkrēti nostādītos priekšā kuru ceļu gribu iet: turbo vai atmosfērisko.

Savādāk tie jautājumi tādi saķerstīti un grūtāk būs kādam palīdzet.
Offline
hasans
26. Feb 2013, 14:57 #43

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Par niknaku sadaleni + cietakas varstu atsperes + vadiba ari uzreiz iedomajos. Kapitalka pati par sevi jau prasas. Vai nu plans B - M5 dzinejs

P.s. Kads vispar budzets? Ar to butu jasak
Offline
exciter
26. Feb 2013, 15:00 #44

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3713

Braucu ar:

Jāapzinās arī cik piķi cilvēks gatavs ieguldīt. Var jau izdomāt sazin kādas pārbūves.
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 15:06 #45

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Teikšu tā - mūsdienās piķis ir maz, tāpēc jo zemākas cenas - jo labāk.

Man šādi darbi nav sacensībām, bet tik vaļaspriekam, vakariem neesmu professionālais drifteris, bet gribu lai gāž labi
Offline
JDS
26. Feb 2013, 15:37 #46

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Leetaak nebuus panjemt 540 vai m5?
Offline
se7en
26. Feb 2013, 15:45 #47

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.

Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.

Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2

+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.

[ Šo ziņu laboja se7en, 26 Feb 2013, 15:50:02 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 15:55 #48

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 15:45:36 se7en rakstīja:
Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.

Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.

Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2

+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.



Liels paldies tev par informāciju! A vai mums Latvijā šādas detaļas var dabūt jaunas/lietotas?
Offline
Digital
26. Feb 2013, 16:03 #49

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Lielako dalju ir jasuta no de vai ebay, uz vietas, tadas mantas neviens netur, prieksh m30 jau ar standart detalam ir gruti, un liela dalja ir oem jasuta!
Offline
miicha
26. Feb 2013, 16:34 #50

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

Arī mani šis jautājums pirms pāris gadiem nomocīja, bet šodien es zinu, ka ja gribu E34 ar performance, tad jāpārdod 535 un jāņem vietā 540 vai arī 530 kurā var tad iestūķēt jaunāku M62 vai M64 dzinēju. Jo auto pie reizes arī parādīsies vadāmība, kuras 535 vai 530 ar M30 motoru nav.
Vēl es aprunātos ar useri GintsK un noskaidrotu ko var ar vadības maiņu panākt no atmosfēriskā. Pirms kāda laika ss-ā bija E28 535 ar megasquirtu un tie zirgi tur bija vairāk kā standartam.
Ir varinati, tik kurš lētāk!?
Offline
patric
26. Feb 2013, 17:55 #51

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

http://www.metricmechanic.com/product-prices/engines/m30/

bez lielas naudas palielinaat jaudu var tikai opel corsa b ar 1.5turbo diizeli kuram nav interkuulera un jauda ap 50zs, bet uzliekot to no fronteras (shorotaa maksaa leeti) varot uzgriest virsspiedienu lielaaku un jaudu dabuut ap 90zs
Offline
vilks85
26. Feb 2013, 18:10 #52

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


26 Feb 2013, 15:45:36 se7en rakstīja:
Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.

Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.

Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2

+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.


priekškam atmosfēriskajam kurš iegriezīsies max. līdz 5500rpm vajag cietākas atsperes? [IMG]null[/IMG]
Offline
Turbomen
26. Feb 2013, 19:27 #53

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


26 Feb 2013, 16:34:18 miicha rakstīja:
Arī mani šis jautājums pirms pāris gadiem nomocīja, bet šodien es zinu, ka ja gribu E34 ar performance, tad jāpārdod 535 un jāņem vietā 540 vai arī 530 kurā var tad iestūķēt jaunāku M62 vai M64 dzinēju. Jo auto pie reizes arī parādīsies vadāmība, kuras 535 vai 530 ar M30 motoru nav.
Vēl es aprunātos ar useri GintsK un noskaidrotu ko var ar vadības maiņu panākt no atmosfēriskā. Pirms kāda laika ss-ā bija E28 535 ar megasquirtu un tie zirgi tur bija vairāk kā standartam.
Ir varinati, tik kurš lētāk!?



Kā to saprast ka nav vadamiba ar m30 dzineju, varbut neripini likuma olas bet gan turi rokas uz stures?
Offline
howitzer
27. Feb 2013, 13:57 #54

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Viss tur ir čiki, braukt jāmāk.
Pārsvarā E34 Latvijā ir bomžu un pāķu auto, kuram nomaina kaut ko tikai tādā gadījumā, kad skati vairs nevar pat nopirkt. Hadene gan jau 90% Latvijas E34 tikai uz 4 atsperēm šūpojas.
Tāpēc arī par šiem auto ir negatīvs priekšstats.
Ja E34 ir kopts un aprūpēts, tas ir jauks auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo