Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M30B35 E34 jaudas palielināšana
Autors | Ziņojums |
Hooligan | | Kopš: 31. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 581
Braucu ar:
|
26 Feb 2013, 14:29:27 edzhaans rakstīja:
26 Feb 2013, 14:27:24 xn3x rakstīja:
26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās
"pizdec kā verās".
LAbi labi, mēs kautkā bik sākām pļurkstēt ne pa to ..
jautājums paliek spēkā-
Varbūt ir kādi padomi, ko var ar m30b35 izdarīt labu, lai labāk iet.
Jau secināts:
1.cita sadalane (varbūt kāds var sīkāk pastāstīt pa šito lietu, jo ne īsti sapratu, kas tiek mainīts un kā tas ietekmē dzinēju) kādas firmas izstrādājumus labāk lietot?
2.vadības bloka pārprogrammēšana, kurš te piedāvā labus čipus un cik tas reāli maksā?
...
kas var būt vēl?
Kāds ir licis Saab 9000 2.3 turbīnu ar oriģinālo intercooleru m30 motoram?
Kas ar tiem spārratiem? varbūt no kāda cita motora likt? vai ko citu mainīt?? ..
m50b25 motoram ielikām kārbu no m50b20 un bloķi no tā paša verķa..gāja ļoti labi, tikai max 160km/h 5000-6000rpm... un nācās visas šļaukas mainīt - jo neturēja spiedienu ... varbūt šitām kautko tādu var sastrādāt?[ Šo ziņu laboja Hooligan, 26 Feb 2013, 14:46:07 ] | Offline | | |
kjemals | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Es laikam vispirs konkrēti nostādītos priekšā kuru ceļu gribu iet: turbo vai atmosfērisko.
Savādāk tie jautājumi tādi saķerstīti un grūtāk būs kādam palīdzet. | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Par niknaku sadaleni + cietakas varstu atsperes + vadiba ari uzreiz iedomajos. Kapitalka pati par sevi jau prasas. Vai nu plans B - M5 dzinejs
P.s. Kads vispar budzets? Ar to butu jasak | Offline | | |
exciter | | Kopš: 18. Jan 2006
Ziņojumi: 3713
Braucu ar:
| Jāapzinās arī cik piķi cilvēks gatavs ieguldīt. Var jau izdomāt sazin kādas pārbūves. | Offline | | |
Hooligan | | Kopš: 31. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 581
Braucu ar:
| Teikšu tā - mūsdienās piķis ir maz, tāpēc jo zemākas cenas - jo labāk.
Man šādi darbi nav sacensībām, bet tik vaļaspriekam, vakariem neesmu professionālais drifteris, bet gribu lai gāž labi | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Leetaak nebuus panjemt 540 vai m5? | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.
Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.
Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2
+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.
[ Šo ziņu laboja se7en, 26 Feb 2013, 15:50:02 ]
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
Hooligan | | Kopš: 31. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 581
Braucu ar:
|
26 Feb 2013, 15:45:36 se7en rakstīja:
Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.
Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.
Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2
+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.
Liels paldies tev par informāciju! A vai mums Latvijā šādas detaļas var dabūt jaunas/lietotas? | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Lielako dalju ir jasuta no de vai ebay, uz vietas, tadas mantas neviens netur, prieksh m30 jau ar standart detalam ir gruti, un liela dalja ir oem jasuta! | Offline | | |
miicha | | Kopš: 20. Sep 2006
Ziņojumi: 321
Braucu ar: čipot kūtiņu
| Arī mani šis jautājums pirms pāris gadiem nomocīja, bet šodien es zinu, ka ja gribu E34 ar performance, tad jāpārdod 535 un jāņem vietā 540 vai arī 530 kurā var tad iestūķēt jaunāku M62 vai M64 dzinēju. Jo auto pie reizes arī parādīsies vadāmība, kuras 535 vai 530 ar M30 motoru nav.
Vēl es aprunātos ar useri GintsK un noskaidrotu ko var ar vadības maiņu panākt no atmosfēriskā. Pirms kāda laika ss-ā bija E28 535 ar megasquirtu un tie zirgi tur bija vairāk kā standartam.
Ir varinati, tik kurš lētāk!? | Offline | | |
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
| http://www.metricmechanic.com/product-prices/engines/m30/
bez lielas naudas palielinaat jaudu var tikai opel corsa b ar 1.5turbo diizeli kuram nav interkuulera un jauda ap 50zs, bet uzliekot to no fronteras (shorotaa maksaa leeti) varot uzgriest virsspiedienu lielaaku un jaudu dabuut ap 90zs | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
|
26 Feb 2013, 15:45:36 se7en rakstīja:
Nu tad godīgi sakot, pardod to mašīnu un nopērc kādu E36 328 un nemoci sevi. Ja nav vismaz kāds 1,5k lvl ko iztērēt tam auto, tad nemaz nesāc. Tev tur tāds onānisms vien sanāks. Izjauksi auto, atklāsies aizvien jaunas nepilnības n'shit.
Ja vien tu esi no tiem kaskadieriem, kuram ir po par motora stāvokli un mēģināsi kko stutēt virsū ar domu, ka nu vērpsies.
Ja nu tomēr gribi kko darīt..
Iesākumam vajag vismaz to galvu nocelt nost, savest kartībā- 250-350Ls Pameklē kkur pa netu zirnekli tam dzinejam- Links un šitas ir lētā gala sūds.
te ir divas adreses sadalenēm:
Links 1
Links 2
+ vēl cietākas vārstu atsperes. Motora ķēde ar visām vadīklām n'shit.
priekškam atmosfēriskajam kurš iegriezīsies max. līdz 5500rpm vajag cietākas atsperes? [IMG]null[/IMG]
| Offline | | |
Turbomen | | Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
|
26 Feb 2013, 16:34:18 miicha rakstīja:
Arī mani šis jautājums pirms pāris gadiem nomocīja, bet šodien es zinu, ka ja gribu E34 ar performance, tad jāpārdod 535 un jāņem vietā 540 vai arī 530 kurā var tad iestūķēt jaunāku M62 vai M64 dzinēju. Jo auto pie reizes arī parādīsies vadāmība, kuras 535 vai 530 ar M30 motoru nav.
Vēl es aprunātos ar useri GintsK un noskaidrotu ko var ar vadības maiņu panākt no atmosfēriskā. Pirms kāda laika ss-ā bija E28 535 ar megasquirtu un tie zirgi tur bija vairāk kā standartam.
Ir varinati, tik kurš lētāk!?
Kā to saprast ka nav vadamiba ar m30 dzineju, varbut neripini likuma olas bet gan turi rokas uz stures? | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Viss tur ir čiki, braukt jāmāk.
Pārsvarā E34 Latvijā ir bomžu un pāķu auto, kuram nomaina kaut ko tikai tādā gadījumā, kad skati vairs nevar pat nopirkt. Hadene gan jau 90% Latvijas E34 tikai uz 4 atsperēm šūpojas.
Tāpēc arī par šiem auto ir negatīvs priekšstats.
Ja E34 ir kopts un aprūpēts, tas ir jauks auto. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|