Online
Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
dainz | | Kopš: 19. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 698
Braucu ar:
|
17 Feb 2013, 19:35:26 adolfs rakstīja:
ir ari bmw, bet slinkums tik daudz rakstit
Saki kā ir,bet saudzīgi,ka ar sirdi kāds neaiziet | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
17 Feb 2013, 19:37:49 Locis rakstīja:
Bet būtu interesanti zināt,vai teiksim, X3,X5 var pa Latviju nodragāt 100k un neko hadenē neielikt?
vecais X3 bija ļoti izturīgs. Bet nu neticu, ka pa LV šī brīža ceļiem ir iespējams nobraukt 100k un vispār neko neielikt. Ok, ja dragā Ķekava-Bauska katru dienu tad var | Offline | | |
BeumeeN | | Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
| peugeot 307CC kabriolets 1,6 bendzins 0-60k 2007-2013g. stabilizātor atsaites un lampiņas ikpalaikam iemet kļudu ka vaina bremžu pedāli un ieslēdzas ABS un pretislīdešana, tas tā īsumā
Ford focus 1,6 bendzins 2005-2012 paari pa 100k, hadenē neko nopietnu nemainiju kluči, loki, atsaites utt. Rūsa pie aizmugurējām durvim (slimība) ģenerātors noklājās ap 80k[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 17 Feb 2013, 19:55:52 ] | Offline | | |
dainz | | Kopš: 19. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 698
Braucu ar:
| Darba auto uz pirmo apskati,lietots pārsvarā vizinoties pa Rīgu,kā mīnusu varu pieminēt silšanu ziemā,visādi savādāk darbam ideāls,ietilpīgs,ekonomisks un jaudas ar pietiek.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: VW CADDY
Nobraukums: 29990
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 5.7 litri/100 km
- pilsētā 6.6 litri/100 km
- ārpus pilsētas 5.2 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 55
Motora tilpums (cm3): 1598
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
607 1 Priekšējais tilts. Neliela brīvkustība šķērsstabilizatora atsaites šarnīrā (šarnīros).
| Offline | | |
Schwins | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 5480
Braucu ar: s13
| Ir lietošana 5to gadu Seat toledo, ņēmu jaunu salonā (Lielāko ties dēļ cenas - 14k eur)
Tagad tāfelē ~80k, brauc kur vajag kā radīts LV ceļiem , maucu pa bruģiem, zeminiekiem, meža ceļiem.Pietiekoši augsts un ietilpigs. Motors 1.9tdi 110zs, patēriņs vidējais 5,5l , pilsēta 7-8max, šoseja 4.5-5l (100-110km/h).
Pats labākais ka šajos gados bez standarta apkopēm ir nomainīta tikai viena bukse, nav pat bremžu diski/kluči mainīti visos 80k, visas apskates pa 0 ietas. Mašīna vienkārša, prakstiska, nevienam lieku uzmanību nepiesaista, lēts KASKO.
[ Šo ziņu laboja Schwins, 17 Feb 2013, 20:26:21 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dallas | | Kopš: 03. Apr 2006
Ziņojumi: 204
Braucu ar: Sarkano emku
| 1. Skoda Octavia RS (2.0 dizelis) 2008 gada pie dilera. Braukts lidz 2011 gada beigam (3 gadi operativais lizings). 42k km. Nekadas problemas nebija vispar. Braukts visur bet galvenokart protams Riga.
2. Skoda Octavia Scout (1.8 benzins) 2011 gada pie dilera. Paslaik 17k km. Problemas nav. | Offline | | |
Shrota_prieksnieks | | Kopš: 05. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 187
Braucu ar: visu ko pagadās
| Toyota avensis 2003. gads 50tk- 250tk vissāpīgākais remonts eļļas gredzenu maiņa, jo eļļas patēriņš 15 litri uz 10000tk vairākas reizes remontēts kondicioniera sūknis, ritošajai mainītas atsaites, bukses un kalotkas. Dzinējs 1.8 benz. vissekonomiskākais kas nāk avensim 5.8 litri uz 100 km | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Feb 2013, 20:18:52 Driver rakstīja:
varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts
Kādā sakarā?
man busam vispār nebija līzings. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Škoda Fabia Combi elegance 6Y 2005 gada 1,9 TDI-PD AXR
Pirkts jauns, nu jau 122t km tāfelē
Kasko gadā 197lvl ar 50lvl pašrisku
ceļa nodeva laikam 42lvl
kas darīts (visu remontēju un pērku pats:
1x mainīti visi bremžu diski un kluči 77lvl ape motors
aizmugures amortizatoru puteķļusargi un aitboiņiki 12lvl
Priekšējo sviru aizmugures bukses nomainītas uz powerflexi 37lvl laikam
Lietota elektrohidrauliskā reika 50lvl. (VAG grupas auto vājā vieta)
1x visas siksnas un ruļļi 112lvl ape motors
priekšējās miglas lukturi orižinal Hella 88lvl
~ 10x 40lvl eļļas maiņas (motul x-clean 8100 5w30 VAG 504/507 eļļa)
gaisa filtri hvz, ~ 5x 5lvl
degvielas filtri hvz, neko nemaksā
aktīvas ogles salona filtrs 11lvl x 4
priekšējā stabilizatora stieņa iekšējās bukses orižinal papa karlo centrā 4.99lvl
logu tīrītāj slotiņas - hvz,
Akumulators pagājušo ziem nomainīts, bet varēja arī nemainīt - 55lvl
Jaunas ziemas riepas gislaved soft frost3 175/65 r14 160lvl
Jaunas vasaras riepas GT radial 185/65 R15 150lvl
izbalējušas 4 pagriezienu spuldzes - hvz
2 gab miglas lukturu HB4 spuldzes 12lvl
nu kautkā tā, ja ko atcerēšos, pierakstīšu
Autiņam apakšā ir 4 sailentploki un vsjo. Ir zināms kantoris, kur šādas škodas jau 300t km trenkā, un nav ne vainas.
Un, tfu tfu tfu, dīzelim nav nekādas vainas un nekādas dārgās izmaksas. patēriņš min 3,6l /100km, max kaušanas režīmā 7l.
kas patīk - tdi pietiekami ņiprs un daudzus želejniekus var pakacināt
Kas nepatīk - cieta balstiekārta. Baudāmāk remontēt ir BMW.
pirms tam lietošanā ir bijuši citi VAG grupas 1,9 TDI auto un arī nekādu sūdzību nav bijušas.
palasot spaika galerEjas saprotu, ka es braucu pa lēto
[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Feb 2013, 20:44:43 ] | Offline | | |
Hektors | | Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
17 Feb 2013, 19:37:49 Locis rakstīja:
Bet būtu interesanti zināt,vai teiksim, X3,X5 var pa Latviju nodragāt 100k un neko hadenē neielikt?
Ir reali. Bet vis atkarigs kas, ka un kur brauc. Ir zinams viens 2007.g kam ir 100tk un brauka 70% pa rigu un nekas vel nav mainits.
Man pasam 335 120tk kaut kad pie 80tk kaut kadas bukses un tagat amisi un vinu atbalsti. Kaut kadi sikumi elektronika un palielam viss. Marsruts Riga un tas apkartne. [ Šo ziņu laboja Hektors, 17 Feb 2013, 20:50:54 ]
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
Hasks | | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
| 1. Hyundai Trajet 03' 2.0 benzīns. Priekš Driver --> ņemts naļikā. Tikai apkopes un vienu reizi pakaļā x5 ieskrēja. Salāpīja un viss kārtībā. Tagad piekarē kaut kas sāk grabēt (230 000 uz tāfeles... visa eiropa un skandināvija izbraukāta). Laža pēc vienas apkopes. Meistari suportu nebija pieskrūvējuši. NOR vienā ciematiņā izjuka .
2. Audi A4 1.8T fwd 05'. Priekš Driver --> ņemts naļikā.
Dauzīts daudz. Piekarē ieguldījumi 0Ls. Nobraucis 180k. 70/30 šoseja/pilsēta. Pēc klopes sākās joki ar motoru, bet tur bija meistaru laža. visu sataisija, tagad brauc kā bitīte, izņemot automātisko kārbu, kura raustās. Nekas pa garantiju nebija jāmaina, un nekas nav bijis jāmaini līdz šim.
3. Audi A4 1.8TQ 06' Priekš Driver --> ņemts naļikā. Spidometrā 150K Dauzīts nav. Piekarē ieguldījumi 0Ls, tikai un vienīgi apkopes. Pa garantiju nomainīja visas 4 indukcijas spoles un lietus sensoru. Tagad sākās gļuks ar ksenonu (raustās), bet tas arī ir vienīgais. Ziemā galīgi netiek žēlots. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| edzul man golfam piekaree arii nekas nav dariits....
braucu pa visurieni - celji necelji plavas lauki...
180k
vispaar opelam tieshi tas pats bija, tik tas gultnis un amis
[ Šo ziņu laboja karlsonss, 17 Feb 2013, 21:02:50 ] | Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
17 Feb 2013, 20:18:52 Driver rakstīja:
varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts
Pēteri, lai vispār dabūtu līzingu ir jāmaksā nodokļi | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu kā jau minēju,C-Crosser, diezgan daudz pa zeminieku,bedrēm dragāts,mēs pat no mājām tagad pratiski nevaram izbrauktpa,nebraucot pa riktigi nojātu zeminieku ,bet tagad pie 100k tik viens grabulis iemetās,visdrīzāk stab. stieņa bukses... | Offline | | |
|
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Edzuli zinu vienam VW Touran pirktam LV 2007 pirmais un vienigais stabilizators bija jamaina tagad. noskrejiens tagad 105kkm. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| loci kas ir c-crosser? wtf? | Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
17 Feb 2013, 21:01:38 BMW530 rakstīja:
17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Par a4 fwd 05' piekrītu!
No 0-77tk km tieši tāda pat pieredze.
1 bukse tikai aizmugurē bija jāmaina pa visu laiku.
Vairāk problēmas bija ar elektrību un kārbas elektronikas vadības bloku.
Citādi - brauc un lej.
+ pie viena par CRV 08' - nenokaujams un uzticams cirvis.
Arī - lej un brauc.
Vienīgi ūdens tvertne apmazgātājiem pārplīsa, tikai tādēļ, ka bija ūdens ieliets mīnusos.
Nja par CRV tiešām daudzi dod labas atsauksmes. Laikam tiešām kvalitatīvs un izturīgs. | Offline | | |
Hektors | | Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Ja tu par manim tad es ari pabrinijos. Bet pa lielam tas atkarigs no ta ka censos apbraukt bedres un izvelos celus kur nebraukt. Un vel liels + ka ar auto nav braukusi sieviete un svesi brauceji. Un vel nebraucu ar runflat, bet parastiem 19"
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|