Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: HHO ūdeņraža iekārtas

AutorsZiņojums
uudensputns
28. May 2012, 21:26 #41

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Par cik man naf faktu uz rokas,tad nebļaušu,ka man taisnība...
Ar konkrēto ir tā,ka par cik tas ir eksperimentāls eksmplārs,tad pie probzām motoru ņem un maina,izņemtajam tiek veikta diezgan rūpīga izpēte un analīze.Bildes nez vai dabūšu...,bet skats pēc kādām 30 štukām esot baiss - ja pēc benzīna lietošnas tas ir padilis,tad pēc ūdeņraža izskatās kā alumīnijs pēc oksidācijas...
Offline
Luvins
28. May 2012, 21:32 #42

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E38


28 May 2012, 21:05:11 mezhavecis rakstīja:
Pastāsti, kas ir tie pa "agresīviem" produktiem Stipras aizdomas, ka ķīmijā vienkārši gulēji.

28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.

+1
Offline
Erx
28. May 2012, 21:43 #43

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


28 May 2012, 21:32:33 Luvins rakstīja:

28 May 2012, 21:05:11 mezhavecis rakstīja:
Pastāsti, kas ir tie pa "agresīviem" produktiem Stipras aizdomas, ka ķīmijā vienkārši gulēji.

28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.

+1



Tā "kaitīgā viela" gadījumā nav vienkārši ūdens?
Gan jau tur pietiekami daudz tas rodas, lai radītu problēmas virzuļiem, cilindriem utt.
Offline
7788
28. May 2012, 23:42 #44

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 May 2012, 21:43:14 Erx rakstīja:

28 May 2012, 21:32:33 Luvins rakstīja:

28 May 2012, 21:05:11 mezhavecis rakstīja:
Pastāsti, kas ir tie pa "agresīviem" produktiem Stipras aizdomas, ka ķīmijā vienkārši gulēji.

28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.

+1



Tā "kaitīgā viela" gadījumā nav vienkārši ūdens?
Gan jau tur pietiekami daudz tas rodas, lai radītu problēmas virzuļiem, cilindriem utt.

tur ir cita lieta, paaukstinās degšanas temperatūra, pie mums institutā džeki entuziasma kārtā ar to spēlējās, galvenais nepārsniegt, ja pareizi atceros 12% ūdeņraža, citādi var uzsprāgt, un ieguvums bija tikai -> mazāk izmešu. Pat tika likts uz jaudas stenda autiņš un 0 izmaiņu jaudas ziņā vai tie daži % ūdeņraža tur bija vai ne.
Offline
RL90
28. May 2012, 23:49 #45

Kopš: 19. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci


28 May 2012, 23:42:11 7788 rakstīja:

28 May 2012, 21:43:14 Erx rakstīja:

28 May 2012, 21:32:33 Luvins rakstīja:

28 May 2012, 21:05:11 mezhavecis rakstīja:
Pastāsti, kas ir tie pa "agresīviem" produktiem Stipras aizdomas, ka ķīmijā vienkārši gulēji.

28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.

+1



Tā "kaitīgā viela" gadījumā nav vienkārši ūdens?
Gan jau tur pietiekami daudz tas rodas, lai radītu problēmas virzuļiem, cilindriem utt.

tur ir cita lieta, paaukstinās degšanas temperatūra, pie mums institutā džeki entuziasma kārtā ar to spēlējās, galvenais nepārsniegt, ja pareizi atceros 12% ūdeņraža, citādi var uzsprāgt, un ieguvums bija tikai -> mazāk izmešu. Pat tika likts uz jaudas stenda autiņš un 0 izmaiņu jaudas ziņā vai tie daži % ūdeņraža tur bija vai ne.


Tā kaitīgā viela nav ūdeņraža ātomi? Cik no ķīmijas stundām atceros, tie ir tik sīki, ka spēj bojāt mīkstus metālus, kā Alumīniju...kas motorā netrūkst Un jau viens te minēja par oksidāciju!
Offline
Marta_22
29. May 2012, 00:19 #46

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Ja tā ir tā pati iekārta ko reklāmēja pie "Opelistiem" tad tur tas ūdenradis ir smieklīgi maz, elektrolīzes procesā ar 4 ampēriem - nekāda dižā slodze nav ģenerātoram, bet nu ka tur būtu kaut kāds efekts neticu bez kaut kāda daudz maz nopietna Univērstātes līmeņa pētijuma uz ko varētu atsaukties Citādi jau sen visi mazauto būtu aprīkoti ar šādu brīnum sistēmu
Offline
ar4ae30
29. May 2012, 03:26 #47

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

chalis kas to visu piedava ir 21 gadu vecs , iekartas uzliktas uz 2 auto + kad uzprasiju ciparu 528 e39 m52 motorama pateica ap 300-400 ls . tad jau labak pa 450-500 ls gazi uzlieku vismaz 100% parbaudita vertiba utml neka likt kautkadas mistiskas iekartas . + ekanomija lielaka neka ar kautkadam sitadam iekartam . uzlikusi uz honda civic kautkadu mazmotoru un ekanomija tik 22% ITKAA... + cik maksa tas pulveris utt.. beigas uz to visu nekadu ipaso ekanomij neredzu . Gaaze
Offline
Luvins
29. May 2012, 10:24 #48

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E38

Marta_22: Pagaidām tur vēl neesam reklamējušies un iekārta strādā vidēji līdz 30A.
ar4ae30: HHOenergy un mūsu "īpašā" klienta vienīgo saraksti varat aplūkot šeit: http://failiem.lv/u/yumsclw
Minētā izcenojuma izcelsme ir apšaubāma un cenu politiku Jūs varat aplūkot šeit: http://www.hhoenergy.lv/produkti/hho.html
Un uzstādītās iekārtas, kas ir vairāk par 2, varat aplūkot šeit: http://www.hhoenergy.lv/foto.html
Offline
markelis
29. May 2012, 10:25 #49

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


28 May 2012, 18:38:29 Luvins rakstīja:
Un tomēr spītējot Tevis rakstītājam esam ieguvuši EC Declaration of Conformity jeb Atbilstības sertifikātu kas nozīmē, ka produkts atbilst ES prasībām, standartiem un HHO ūdeņraža ģeneratora darbības mērķim.


atbilstību kurai tieši direktīvai Jūs esat ieguvuši? Es tā ātrumā nevar atcerēties nevienu direktīvu,kura runātu par kādas iekārtas efektivitāti. Par drošību - jā, par daraudzību videi - jā, bet par to ka tas verķis tiesām darbojas . . .

Nu nevajag domāt ka visi cilvēki ir lohi. vot es pasaku, ka man ir EC atbilstības deklarācija un visi tad aju tas verķis tiešām darbojas un skrien pirkt.
Online
halloween
29. May 2012, 10:32 #50

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

viens kolēģis šitāda veida aparātu (arī rūpnieciski ražotu) bija ielicis, šausmīgi lielījās, ka tagad daļēji uz ūdeņraža brauc.
Pēc kādiem 3 mēn atcerējos, un paprasīju - nu kā ir - efektu jūt vai kā?
Šis dikti fiksi mēģināja izbraukt no tēmas, jo cik var saprast, bij kārtīgu montanu dabūjis mēģinot mašīnu parīkot ar perpetuum mobile ( ), un teica, ka ielicis gāzi

JA izlietojot strāvu un sadedzinot elektrolīzes procesā iegūto HHO
VARĒTU iegūt vairāk enerģijas (rastos pārpalikums), kā izlietots griežot ģenerātoru,
TAD nekas netraucētu uztaisīt slēgtu sistēmu, kurā vienīgā degviela ir HHO, kas pati arī darbina dzinēju un pati griež ģenģeri!!!

Tas, ka šī topika autors (trizopera-trīskāršā-dzimumlocekļizātora tirgotājs) mēģina smērēt iekārtu, kas jāliek PIE iekšdedzes dzinēja SAGLABĀJOT benzīna padevi, nevis piedāvā savu SLĒGTO HHO sistēmu, kas darbotos tikai lejot vienā bačokā tīru ūdeni, PIERĀDA, ka tas viss ir absolūts FUFELIS, un NAV nekādu enerģijas pārpalikumu tajā procesā (overunity)!!!

Pretīgi vnk, ka vēljoprojām ir šitādi sūda dīleri!

Mazā ekonomija, kas rodas, ir no placēbōō efekta, kas cilvēkam pēc šī sūda uzlikšanas liek pedāli spiest daudz maigāk, un vairāk sekot līdzi patēriņa rādītājam.

Autor - cik tad ilgā laikā atmaksājas tavs kvadro-freo-lohazātors, ja uz e39 uzstādot, kā te daži raksta, tu par iekārtu prasi 400-500 Ls?

Tu vari labaratorijā uz stenda nolikt dzinēju, pielikt slodzi, un 1000Km no vietas griezt BEZ sava pipelizātora, un pēctam ar, un pierādīt, ka ir ekonomija, un cik liela tā ir, vai nevari??


Edit:
Esmu ar meiru kkur 150Ls nolikt, ja man tādu vafelizatoru uzstāda, bet ar noteikumu, ja efekta nebūs, man pienākas pilnas tiesības sist tirgotājam pa seju ar beisbola nūju tik ilgi, kamēr man apnīk.

Edit2:
Fascinē, ka šitie lohatronu tirgotāji visus par lohiem tur.
Kautkāpēc neviens zinātnieks nenāk arā ar bļāvienu par to, ka mums ir atklāta braukšana ar ūdeni tādā stilā.
To iekārtu tak varētu ieintegrēt visur, un visur liet tikai un vienīgi ūdeni, un braukt.
Katra brauciena laikā saražot nedaudz par daudz, un glabāt baloniņā, lai nākamreiz ie ar ko pielaist auto, un tā braukāt mūžīgi.
Nezkāpēc tas nenotiek

Zinātnieki (lohi) tur ņemās ar hot fusion projektiem, kuri izmaksā miljardus, bet te pa kvartālu vietējie sen tirgo free energy

[ Šo ziņu laboja halloween, 29 May 2012, 10:48:10 ]

Offline
uudensputns
29. May 2012, 10:38 #51

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Autors ļoti izvairīgi atbild par pulveri - CIK TAD MAKSĀ un cik daudz to vajag...
Offline
Laoshi
29. May 2012, 10:40 #52

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 May 2012, 10:38:53 uudensputns rakstīja:
Autors ļoti izvairīgi atbild par pulveri - CIK TAD MAKSĀ un cik daudz to vajag...


Tas pulveris neko daudz nemaksā. Maiss gāja gadus, iegādājams Latvijas Ķīmijā. Tikai viņi šķībi skatīsies, kad pirksi maisu uzreiz, ar to var armiju noindēt
Offline
Luvins
29. May 2012, 10:45 #53

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E38


29 May 2012, 10:38:53 uudensputns rakstīja:
Autors ļoti izvairīgi atbild par pulveri - CIK TAD MAKSĀ un cik daudz to vajag...

Pirmās uzpildes nepieciešamais pulvera daudzums iekļauts komplektā. Atsevišķi maksā - 9,76Ls ar 98% tīrību. Nākamo reizi jāuzpilda pēc iekārtas tīrīšanas, ieteicams reizi 3-4 mēnešos.
Offline
ww
29. May 2012, 10:48 #54

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Zināmā mērā taisnība ir abām pusēm
HHo ir gāze, kas ir ļoti eksplozīva. Spridzinot 2l. pudeli pilnu ar gāzi blieziens ir ne pa jokam. Par cik benzīnā un dīzelī foršie degvielas ražotāji liek klāt daudz smagās degvielas frakcijas, dzinējā tās nepilnīgi sadeg. Modernajām mašīnām nesadegušās daļiņas tālāk sadedzina katalizators. Pūšot klāt gāzi, tā palīdz daļēji sadedzināt smagās frakcijas. Smagajās frakcijās ir daudz jaudas, ja tās var pilnvērtīgi sadedzināt... To mēs savulaik paši pārbaudijām.
Problēma ir tajā, ka dažādām mašīnām ir dažādi dzinēja vadības bloki. Piemēram lambda zonde sajūtot skābekļa klātbūtni izplūdes gāzēs, griež maisījumu treknāku. Dažām mašīnām degvielas patēriņš pat palielinājās pēc gāzes pievienošanas. Var likt ierīci, kas čakarē zondes signālu, bet arī tas ne vienmēr dod rezultātu.
Testējām iekārtas gandrīz gada garumā. Vislabākie rezultāti bija uz turbodīzeli, aptuveni 10 % Ļoti daudz bija tā, ka nebija nekādu izmaiņu. Dažos gadījumos patēriņš bija lielāks.
Ziemā iekārta aizsalst un nestrādā korekti. Iekārtas ražošanas izmaksas ir pietiekami lielas, un rezultāts dažādām mašīnām ir ļoti dažāds. Verdikts ir: labāk nečakarēties

[ Šo ziņu laboja ww, 29 May 2012, 10:50:18 ]

Offline
halloween
29. May 2012, 10:54 #55

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Tādu pašu efektu, vai pat labāku, kā te sola autors, var dabūt ar vecu paņēmienu nepērkot nekādas ūber-iekārtas: saslapini gaisa filtru.

Šito metodi amīši sen lietoja savos musel-kāros uz gonkām.

Mazās ūdens daļiņas cilindrā eksplozijas laikā iztvaiko- isplešas, radot papildus boostu - ko var traktēt arī kā ietaupītu degvielu pie tās pašas slodzes.

Šitā parvēršana uz hho un sadedzināšana ir tāds overkills, kā iedabūt dzinējā nedaudz mitruma..

Ta jau vnk uztaisa pie forsunkas sprauslu no maximas logu tīrāmā, un uz katru ciklu iebliež dažus mikrogramus ūdens! Ilgtermiņā gan tas dzinējam nepatīk, ne velti mašīnas ar tādiem neaprīko!

[ Šo ziņu laboja halloween, 29 May 2012, 10:55:14 ]

Offline
Laoshi
29. May 2012, 10:59 #56

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Mēs reiz uzspridzinājām golfa bagāžniekā tādu vienkorpusa iekārtu Nebija ūdens bļodas, lai pārbaudītu, šancē vai nē, tosola trauks tukšs, domāja novicināt trubu gar šķilenēm, jābūt paukšķim. Paukšķa vietā bija pisaks bagāžniekā un viss tas šķīdums pa gaisu. Tādi, lūk, lauki
Offline
jurxx
29. May 2012, 11:54 #57

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


29 May 2012, 10:45:00 Luvins rakstīja:

29 May 2012, 10:38:53 uudensputns rakstīja:
Autors ļoti izvairīgi atbild par pulveri - CIK TAD MAKSĀ un cik daudz to vajag...

Pirmās uzpildes nepieciešamais pulvera daudzums iekļauts komplektā. Atsevišķi maksā - 9,76Ls ar 98% tīrību. Nākamo reizi jāuzpilda pēc iekārtas tīrīšanas, ieteicams reizi 3-4 mēnešos.

pūlveris noteikti ir soda 9.76
Offline
ar4ae30
29. May 2012, 21:11 #58

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

Peec shis dienas piedzivojumiem man vispar liekas ka tadiem aakstiem kas shiis te iekartas piedava seit nav vietas viens no abiem gudriishiem draugos atradis bija un sutija draudu vestules :shura_kachoks: lai staigajot uzmanigak pa ielam pec sava izteikta viedokla un posta . + vel bija izracis mob.nr. un zvanijas ari . taka poweram jauzmanas kas izsaka ko sliktu par vinu iekartam utml.
Offline
halloween
30. May 2012, 08:42 #59

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


29 May 2012, 21:11:27 ar4ae30 rakstīja:
Peec shis dienas piedzivojumiem man vispar liekas ka tadiem aakstiem kas shiis te iekartas piedava seit nav vietas viens no abiem gudriishiem draugos atradis bija un sutija draudu vestules :shura_kachoks: lai staigajot uzmanigak pa ielam pec sava izteikta viedokla un posta . + vel bija izracis mob.nr. un zvanijas ari . taka poweram jauzmanas kas izsaka ko sliktu par vinu iekartam utml.
chalis pārskatījies "Revolver" un parāk aktīvi īsteno pirmo likumu biznesā:
Protect Your investment.


Njā, mūsdienās uz tukša gaisa tirgošanu konkurence arvien lielāka
Grūtāk izsist savu nišu

Tās vēstules moš vari iepublicēt te?
Tautai jāzina savi varoņi

[ Šo ziņu laboja halloween, 30 May 2012, 08:51:34 ]

Offline
ar4ae30
30. May 2012, 10:00 #60

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

rekur galvenais runatajs draudziigajos
http://www.draugiem.lv/user/141623/

[ Šo ziņu laboja ar4ae30, 30 May 2012, 10:01:40 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo