Online
Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi A6 2.8 iegāde
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 Apr 2012, 19:10:45 trojasZ rakstīja:
Es ņemtu c5 ar 2,5 tdi dzinēju manuāli, pietiekami jaudīgs un 2x ekonomiskāks par to 2,8...
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
22 Apr 2012, 19:10:45 trojasZ rakstīja:
Es ņemtu c5 ar 2,5 tdi dzinēju manuāli, pietiekami jaudīgs un 2x ekonomiskāks par to 2,8...
Iesaki vēl kaut ko! | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Jāņem Allroad ar 2.5 tdi | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 Apr 2012, 21:02:28 BMW530 rakstīja:
jāņem tas ko var paņemt.
nepareizi. ir jāņem tas, ko var uzturēt, un kas kalpo tev, nevis tu viņam | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Имею возможность купить козу, но не имею желания... | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Jautājums gandrīz par tēmu - kādas atsauksmes ir par A4 - to, kas no 2001 līdz 2005. gadam?
Konkrēti interesē salīdzinājums A4 3,0 benzīns vs A6 3,0 benzīns.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Pivot | | Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
| 3.0i quattro ir OK! Lietošanā jau 2 gadi. Iespējamais vidējais patēriņš ir kā 9.2L/100km tā 15L/100km. Cēliens ir ok, pieņemu ka BMW 330i ir labāks, bet nu Q ir smagāks.
Galvenais neklausīties dirsējos par sūdīgo piekari. Tur vienkārši ir nianse- al. ķegās pirksta ābolam oriģināli ir par maz smērvielas. Normāli mehāniķi to zin un uzstādot vai pie apkopes, prātigi atvelk putekļu gumiju un papildina. Un ja šādu ķegu vienreiz nomaina tad min 60 000 km tā ies - ir pārbaudīts.
Paziņa uz A4 1.9tdi ir nobraucis ~130k km 4. gadu laikā. Un ticiet vai nē, bet hadenē nav investējis neko. Ir pat nobraucis jaunus bremžu diskus, bet piekarē viss kulē: nupat TA gāja. Māršruts Rīga-Latgale un pa Rīgu. | Offline | | |
Pivot | | Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
|
22 Apr 2012, 18:04:13 VMR rakstīja:
Iemetīšu akmeni Šībernieka slavētā 3.0 motora dārziņā - ja pirms tam 2.8 uz A4 tikai mainīju eļļu(rija ~ 1 l uz 10 000) un braucu un pat čerez žopu uzliktā gāzes iekārta nespēja jamam neko nodarīt, tad 3.0 "check engine" deg gandrīz visu laiku, eļļas spiediens ir hvz kur pazudis un pat pa 800 ls Auto Union nespēja atrast vainu, beigās nospļāvos, atvienoju eļļas lampu uzliku gāzi un maucu jau 4 gadus tāpat un nekas, tātad izturīgs maita un eļļu nerij nemaz. Vidējais ~ 12 l abiem
Kā tad tu varēji braukt, ja nebija eļļas spiediena? Drošvien gļokoja spiediena devējs vai nebija kontakts kaut kur. | Offline | | |
|
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Nē, spiediens bija par zemu, tika speciāli mērīts...
P.S. Ar piekari viss ir labi - tikai 200 ls četros gados[ Šo ziņu laboja VMR, 23 Apr 2012, 12:33:48 ] | Offline | | |
Pivot | | Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
|
23 Apr 2012, 12:30:22 VMR rakstīja:
Nē, spiediens bija par zemu, tika speciāli mērīts...
P.S. Ar piekari viss ir labi - tikai 200 ls četros gados
Nu, ok. Bet kādu tu to gāzes iekārtu uzliki? To kas vonī pa gabalu vai tā saucamo 4. paaudzi? | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| 4. | Offline | | |
BROCKERIS | | Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Nedaudz smieklīgi bija palasīt, kliedējot dažus mītus piebildīšu:
1) salona apdares līmenis ir 1:1 ar E39, E39 ir precīzāka stūre, brauktprieks nedaudz lielāks, mazāk šūpojās pa nelīdzenumiem, toties audi nerūsē tik traki kā bmw;
2) Hidrauliskā sistēma 4,2 C5 ir tikai avantiem, kuru problēmu gadījumā var aizvietot ar parstiem amjiem.
3) Automāti it diezgan uzticami, vienkārši lielākā daļa ar tītajiem odometriem - patiesajiem 400 tūkstošiem kaut kad arī nobirst. C5 4,2 automāts nāk tāds pats kā E39/X5 4.4 ZF.
Manam 4,2 uz tāfeles ir 210 000, slēdzas idiāli (eļļa tiek mainīta regulāri). otram 3.0 tomātam 260 000, arī slēdzas perfekti (arī mainīta regulāri eļļa).
4) Vājās vietas C5 ir reikas kā jau visām mūsdienu mašīnām, pagrieziena relejs (ik pēc 4 gadiem jāmaina 30 Ls ) un 2.5 TDI līdz kaut kādam 2003 gadam. Pārējās visas kaites saistītas ar vecumu vai lielu nolietojumu.
2.8 nāk tikai līdz faceliftam - tātad ne jaunāki par 2001.gadu. Mans uzskats, ka C5 labākā kombinācija ir ar 4,2 motoru.
5) Siksnu/ruļļu maiņas izmaksas v motoriem ir ~400-500 LS, reizi 120 000 km. E39 būs ķēde, bet kaut kad arī viņai pienāk gals. Domāju uzturēšana +- vienāda izmaksās ilgtermiņā. Izvēle ir gaumes jautājums. KASKO Bmw ir +50% vismaz salīdzinot ar C5, kam vidējā KASKO prēmija ir ~200 Ls.
Kā reiz vienu eksemplāru varu notirgot:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/adljl.html
Tikai nav koža, roža, bet uz ātrumu/ekonomiju tas neiespaido. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| ak kungs... | Offline | | |
BROCKERIS | | Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
23 Apr 2012, 11:26:16 Android rakstīja:
Jautājums gandrīz par tēmu - kādas atsauksmes ir par A4 - to, kas no 2001 līdz 2005. gadam?
Konkrēti interesē salīdzinājums A4 3,0 benzīns vs A6 3,0 benzīns.
Uzturēšana tādi pati kā C5, aizmugurē ērti jutīsies vienīgi bērni. Varbūt ceļa nodoklis A4 mazāks par pārdesmit latiem un patēriņš kādi 10% mazāks dēļ masas, bet detaļas ļoti daudzas 1:1 ar A6, piekare gandrīz tāda pati. A4 ievērojami vairāk jūt nelīdzenumus uz ceļa, tāds cietāks/sportiskāks liekas - man nepatika, kad bija jāizvēlas C5 vai B6. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| piekare gandrīz tāda pati, ļoti daudzas detaļas 1:1 bet tomēr ir daudz cietāks un sportiskāks ??? | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 Apr 2012, 14:01:46 Montana rakstīja:
piekare gandrīz tāda pati, ļoti daudzas detaļas 1:1 bet tomēr ir daudz cietāks un sportiskāks ???
Nekas nereāls - sviras vienādas, atšķiras atsperes, + auto masa mazāk - vot i dabū cietāku ar praktiski to pašu piekari.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
BROCKERIS | | Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Daži neprot lasīt, es rakstu A4 ir cietāks un sportiskās, loģiski, ka pamatā dēļ masas, vēl jau riteņubāze. Bērndārzs. | Offline | | |
coyots | | Kopš: 21. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 563
Braucu ar: 570 Nm
| Ta tas ir,A4 3.0 Q iet jau 4to gadu un pa visu so laiku pa lielam hadene nekas nav bijis jadara,tik cik nomainits ritena gultnis(uz tafeles 210k).tagad pedejo reizi ejot TA, teica, ka iespejams driz vajadzetu sadus tadus sikumus nomainit,bet ta kalpo godam.Ari fakts ka vislaik ir virsu tikai 18 diski un sedinata.karba manuala 5niece,ed savus 14-15 normali braucot(ieklaujoties satiksme)soseja 8-9.salidzinajuma ar BMW 330, audis ir smagaks,to labi var just,tads lempigaks.jaudas it ka ir ok 220hp un 300Nm,nav baigi jasledzas un chillojot var braukat.vietas aizmugure maz,berniem ir ok. | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Audi A4/A6 hadeņu neizturība ir mīts kuru uztur tie kas liek ķīniešu papīra detaļas vai ved kartupeļus pa grunteni.
Uzliekot oriģinālās detaļas un reizi 3-4 gadus (atkarībā nobraukuma) pārlasīt hadeni pa 300ls man neliekas dārgi un neizturīgi | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41364
Braucu ar: Transporta līdzekli
| A4 no 01' piekari nevar ne salīdzināt ar iepriekšējo paaudzi, izturības ziņā
Pa lielam tas pats attiecas uz A6 un Passat. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|