Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dīzelis vs benzīns un gāze

AutorsZiņojums
shmurger
07. Feb 2012, 13:05 #41

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


07 Feb 2012, 13:02:00 user rakstīja:
taa man vajag nopirkt kurjeram mashinu - menesi novaalees kaadus 8000km..

gaazi likt? kaadas apkopes ik pa cik km un cik maksaa? domaju pirkt kaut kadu 2002-2006 gada mazauto..
japāni pērc,tie ir megaizturīgi, es kā reiz coltu 2005.g pārdodu.
Offline
GunchaM
07. Feb 2012, 13:07 #42

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: licenzi, visādu tehniku

hello,
kādam liekas intresants variants
benzīnu mainīt uz dīzeli?
man benzīns ir
Offline
Laoshi
07. Feb 2012, 13:19 #43

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Feb 2012, 13:15:16 user rakstīja:

07 Feb 2012, 13:05:20 shmurger rakstīja:

07 Feb 2012, 13:02:00 user rakstīja:
taa man vajag nopirkt kurjeram mashinu - menesi novaalees kaadus 8000km..

gaazi likt? kaadas apkopes ik pa cik km un cik maksaa? domaju pirkt kaut kadu 2002-2006 gada mazauto..
japāni pērc,tie ir megaizturīgi, es kā reiz coltu 2005.g pārdodu.


atsuuti info - apskatiishos
doma par fordu, opeli vai vw pagaidam bija.. bet taa vienalga - galvenais lai var mochiit gribejas gan universaali laikam.


Ne visiem japāņiem var uzlikt gāzi, VAG jaunajiem arī ne (nu 4. paaudzes iekārtu vismaz). Kkur te instigaters rakstīja, kapēc.

P.S. Statoils ruļavoj - redzēju e98 1.009 šodien

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 07 Feb 2012, 13:21:42 ]

Offline
Arcus
07. Feb 2012, 13:29 #44

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er

Ka neaizvainoju dīzelistus, bet nu nah tā ņemšanās.. turbīnas, sprauslas, sekošana kādu žļuru lej- vasaras/ziemas..? Ikrīta ņemšanās in Sporcstyle.. Ahunā ekonomija beigās..? Jā, saprotams, ka sekojot līdzi tehniskajam stāvoklim visam jābūt zbis, bet tā vairumā gadījumu tāpat nav.
Protams, katram sav.. bet nu pašam paziņu lokā dīzelisti, bled nu sorry, tādi kapeikčikātāji. Tie texti, "bled zini, man vidējais 5-6 rāda". Tad klusuma periods ziemā.. Uz jautājumu, kas ir, ko nebrauc? Ai, aizsala laikam vai arī otram kaprem utt. Nu tad kāda ekonomija galarezultātā?..
Ja pis kapeiku, tad pis līdz galam.
E98 vienmēr!
Offline
Araajz
07. Feb 2012, 13:46 #45

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vai tiešām nav vienalga ar kādu degvielu pārvietojies katras degvielas aizstāvis te sludina tik savu. Ko gribi, to izvēlies un brauc. Kāda starpība ko tāds user, driver saka par dīzeļiem un gāzi

Man radinieks braukā ar VW pasātu, benzīnu protams Kad atbraucu ar savu 1x tad bija:
- bembis??? oi!!!
- tikai pakaļpiedziņa??? oi!!!!
- automāts??? oi!!
- un dīzelis??? oi!!

Ar viņu diskutēt vnk nav jēgas par to, vismaz es tam neatrodu tādu laiku, vēlešanos un iemslu , lai to vispār darītu. Jums gan laiks atrodās.

benzīni vs gāzes vs dīzeļi
iphone vs androīdi
automāti vs manuāļi
bmw vs audi
Priekšpiedziņa, pakaļa un 4x4
apple vs MS vs linux

Un katrā tēmā katra puse mauc ar putām uz lūpām uz 400 lpp.
Speeds mauc pa reliģisko topiku, pārējie ir izdalījušies pa vairākiem

Esmu runājis
Offline
Sayed
07. Feb 2012, 13:47 #46

Kopš: 13. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 319

Braucu ar:


07 Feb 2012, 13:29:07 Arcus rakstīja:
Ka neaizvainoju dīzelistus, bet nu nah tā ņemšanās.. turbīnas, sprauslas, sekošana kādu žļuru lej- vasaras/ziemas..? Ikrīta ņemšanās in Sporcstyle.. Ahunā ekonomija beigās..? Jā, saprotams, ka sekojot līdzi tehniskajam stāvoklim visam jābūt zbis, bet tā vairumā gadījumu tāpat nav.
Protams, katram sav.. bet nu pašam paziņu lokā dīzelisti, bled nu sorry, tādi kapeikčikātāji. Tie texti, "bled zini, man vidējais 5-6 rāda". Tad klusuma periods ziemā.. Uz jautājumu, kas ir, ko nebrauc? Ai, aizsala laikam vai arī otram kaprem utt. Nu tad kāda ekonomija galarezultātā?..
Ja pis kapeiku, tad pis līdz galam.
E98 vienmēr!

Te nu gan es nepiekritīšu!!!
Ir Sharan kā ģimenes auto tāliem izbraucieniem un arī protams ikdienas auto.
Vairāk vai mazāk tiek sekots autiņam līdzi (labi šogad šļuru pats uztaisīju) arā -32 2-3x sveces uzsildam un braucam... un vēl palīdzam benzīna bembīšiem un citādiem auto. Tam par veiksmes formulu ir - regulāri mainīts degvielas filtrs, labs akumulātors... kā arī kvalitatīvas eļļas. PUNKTS un braucam!
Pildamies tikai neste.. nekādu raižu...
Un tagad patīkamākais - minēsim piemēru...
E98 - 99sant .... vidēji nu nenoliegsim ir 9L patēriņš.. tātad 1000km ir [email protected]
DD - 96sant... vidējais 6.5L tātad 1000km 65L@62,4Ls Starpība uz 1000km ir 26.7Ls.... parēķinat tālāk paši cik tas iznāk latos gadā
Man šarāns patērē 5.5 noapaļojot par cauru gadu. Tad nu manuprāt kapuiku iepist sanāk labi.. vai ne?
Kā te daudzi runā par prauslām un citām lietām... tad sprauslas stāv vēl no rūpnīcas.... auto noripojis 400xxxkm un mainita ir tikai turbīna... BASTA.
Offline
Arcus
07. Feb 2012, 13:59 #47

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er


07 Feb 2012, 13:47:01 Sayed rakstīja:

07 Feb 2012, 13:29:07 Arcus rakstīja:
Ka neaizvainoju dīzelistus, bet nu nah tā ņemšanās.. turbīnas, sprauslas, sekošana kādu žļuru lej- vasaras/ziemas..? Ikrīta ņemšanās in Sporcstyle.. Ahunā ekonomija beigās..? Jā, saprotams, ka sekojot līdzi tehniskajam stāvoklim visam jābūt zbis, bet tā vairumā gadījumu tāpat nav.
Protams, katram sav.. bet nu pašam paziņu lokā dīzelisti, bled nu sorry, tādi kapeikčikātāji. Tie texti, "bled zini, man vidējais 5-6 rāda". Tad klusuma periods ziemā.. Uz jautājumu, kas ir, ko nebrauc? Ai, aizsala laikam vai arī otram kaprem utt. Nu tad kāda ekonomija galarezultātā?..
Ja pis kapeiku, tad pis līdz galam.
E98 vienmēr!

Te nu gan es nepiekritīšu!!!
Ir Sharan kā ģimenes auto tāliem izbraucieniem un arī protams ikdienas auto.
Vairāk vai mazāk tiek sekots autiņam līdzi (labi šogad šļuru pats uztaisīju) arā -32 2-3x sveces uzsildam un braucam... un vēl palīdzam benzīna bembīšiem un citādiem auto. Tam par veiksmes formulu ir - regulāri mainīts degvielas filtrs, labs akumulātors... kā arī kvalitatīvas eļļas. PUNKTS un braucam!
Pildamies tikai neste.. nekādu raižu...
Un tagad patīkamākais - minēsim piemēru...
E98 - 99sant .... vidēji nu nenoliegsim ir 9L patēriņš.. tātad 1000km ir [email protected]
DD - 96sant... vidējais 6.5L tātad 1000km 65L@62,4Ls Starpība uz 1000km ir 26.7Ls.... parēķinat tālāk paši cik tas iznāk latos gadā
Man šarāns patērē 5.5 noapaļojot par cauru gadu. Tad nu manuprāt kapuiku iepist sanāk labi.. vai ne?
Kā te daudzi runā par prauslām un citām lietām... tad sprauslas stāv vēl no rūpnīcas.... auto noripojis 400xxxkm un mainita ir tikai turbīna... BASTA.


Basta ta basta..
Manā gadījumā gada vidējais nobraukums 13-17.t.km. Tas laikam arī ir noteicošais, ka gribu braukt ar salīdzinoši labu jaudas/komforta apvienojumu un po tā patēriņa formulas rēķināšana.
Offline
toyokawa
07. Feb 2012, 14:12 #48

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:


07 Feb 2012, 13:15:16 user rakstīja:

07 Feb 2012, 13:05:20 shmurger rakstīja:

07 Feb 2012, 13:02:00 user rakstīja:
taa man vajag nopirkt kurjeram mashinu - menesi novaalees kaadus 8000km..

gaazi likt? kaadas apkopes ik pa cik km un cik maksaa? domaju pirkt kaut kadu 2002-2006 gada mazauto..
japāni pērc,tie ir megaizturīgi, es kā reiz coltu 2005.g pārdodu.


atsuuti info - apskatiishos
doma par fordu, opeli vai vw pagaidam bija.. bet taa vienalga - galvenais lai var mochiit gribejas gan universaali laikam.

Fords piedavajuma 1.8 pencins
Offline
VMR
07. Feb 2012, 14:27 #49

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu


07 Feb 2012, 13:46:11 Araajz rakstīja:
Vai tiešām nav vienalga ar kādu degvielu pārvietojies katras degvielas aizstāvis te sludina tik savu. Ko gribi, to izvēlies un brauc. Kāda starpība ko tāds user, driver saka par dīzeļiem un gāzi

Man radinieks braukā ar VW pasātu, benzīnu protams Kad atbraucu ar savu 1x tad bija:
- bembis??? oi!!!
- tikai pakaļpiedziņa??? oi!!!!
- automāts??? oi!!
- un dīzelis??? oi!!

Ar viņu diskutēt vnk nav jēgas par to, vismaz es tam neatrodu tādu laiku, vēlešanos un iemslu , lai to vispār darītu. Jums gan laiks atrodās.

benzīni vs gāzes vs dīzeļi
iphone vs androīdi
automāti vs manuāļi
bmw vs audi
Priekšpiedziņa, pakaļa un 4x4
apple vs MS vs linux

Un katrā tēmā katra puse mauc ar putām uz lūpām uz 400 lpp.
Speeds mauc pa reliģisko topiku, pārējie ir izdalījušies pa vairākiem

Esmu runājis

Gāze
Audi
4x4
Kārba pokuj
Androīds
Windows
Pārējie luņi...
Offline
NO_
07. Feb 2012, 14:31 #50

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW

intreses peec, pie kura faktora apgāžas jebkurš arguments pret dīzeli?

* sprauslas un akjis katru gadu jauns pa velti
* soljkis pa 50 sant/L

tas, ka smird?? gāze ir ostīta?
Offline
Noname
07. Feb 2012, 15:14 #51

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju

Nobraucu ~ 30 t.k gadā Ar šī brīža dīzeli tas ir aptuveni Ls 1500 gadā! Ar 1,6 žurku tas būtu Ls 2880 gaDĀ, Naudā iesamīlēts Ls 1380 gadā. Pa to jau sanāk katru gadu jauna turbīna un sūknis.
Enī qveščan?

[ Šo ziņu laboja Noname, 07 Feb 2012, 15:16:20 ]

Offline
Dzvile
07. Feb 2012, 15:24 #52

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


07 Feb 2012, 15:14:37 Noname rakstīja:
Nobraucu ~ 30 t.k gadā Ar šī brīža dīzeli tas ir aptuveni Ls 1500 gadā! Ar 1,6 žurku tas būtu Ls 2880 gaDĀ, Naudā iesamīlēts Ls 1380 gadā. Pa to jau sanāk katru gadu jauna turbīna un sūknis.
Enī qveščan?

Ir gan viens.Tad kāda no tā ietaupījuma jēga,ja par to naudu jāmaina turbīna+sūknis?

Fufelis ir kaut ko tik stulbu salīdzināt.Ar ko gribu ar to arī braucu.Man ir drapaki i uz bendžu i uz dīzeli,un vēl nesen bija viens arī uz gāzi.Nu un,nav pie dirsas ar ko katrs brauc un pēc kā bākā smird???
Būtu labak gājuši strādāt,nevis salīdzināt netā ar ko nevar atļauties braukt.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
elbruss
07. Feb 2012, 15:31 #53

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Nu nav dīzelis 2x ekonomiskāks. Cik man ir bijušas dažādas mašīnas tad sanāk koeficents aptuveni 1.5x, turklāt atņemot dārgākas ekspluatācijas un iegādes izmaksas... reāli ~1.3x (ja nelej kreiso saļaru)

Līdz ar to visu izšķir nobraukums. Tātad dzīvojot pierīgā un izmantojot auto darbs<-->mājas ir pofig. Es pat teiktu, ka benzīns ir foršāk (klusāks, vienkāršāka konstrukcija t.i. nav augstspiediena sūknis, visādas ECO lietas, utml.).
Situācija mainās, kad ir liels nobraukums (virs 30K/gadā). Tad ekonomija nāk par labu dīzelim.

Es arī kamēr pārvietojos pa Rīgu tikmēr braucu ar 3.5L benzīna motoru un tie padsmit lati mēnesī vairāk man nekādi netraucēja. Savukārt, tad kad ir regulāra braukšana pa eiropu un sanāk nobraukt 10K kilometrus pa divām nedēļām, tad mans tagadējais dīzeļauto liekas neaizvietojams.

Tā kā katram ir savi +/-. Ar gāzi nav sanākusi darīšana.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 07 Feb 2012, 15:34:55 ]

Offline
Noname
07. Feb 2012, 15:31 #54

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


07 Feb 2012, 15:21:40 riddler rakstīja:

07 Feb 2012, 15:14:37 Noname rakstīja:
Nobraucu ~ 30 t.k gadā Ar šī brīža dīzeli tas ir aptuveni Ls 1500 gadā! Ar 1,6 žurku tas būtu Ls 2880 gaDĀ, Naudā iesamīlēts Ls 1380 gadā. Pa to jau sanāk katru gadu jauna turbīna un sūknis.
Enī qveščan?


ar to pashu zhurku uz gaazes buutu tikpat cik ar diizeli, ok uzstaadiishana ir par 400Ls daargaaka, un par to nu jau nesanaak gan katru gadu jauns suuknis/turbiina

+ liekie gemari nah nah bet nu katram savs celjsh ejams liidz nepielaistam auto

Žurka ar benzīnu neiet, kur nu vēl ar gāzi


07 Feb 2012, 15:24:16 Dzvile rakstīja:
Ir gan viens.Tad kāda no tā ietaupījuma jēga,ja par to naudu jāmaina turbīna+sūknis?


Es jau neteicu ka ir jāmaina, es teicu ka sanāk.


07 Feb 2012, 15:24:16 Dzvile rakstīja:
Man ir drapaki i uz bendžu i uz dīzeli,un vēl nesen bija viens arī uz gāzi.



[ Šo ziņu laboja Noname, 07 Feb 2012, 15:34:54 ]

Offline
kkas
07. Feb 2012, 16:53 #55

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

uz dīzeli taupa pirmais saimnieks, ja paveicās arī otrais. vecāku par 5 gadiem pērkot, ir ļoti liela loterija. paskatoties 2-3k vērtībā auto, starp dīzeli un benzīna auto cenā ir apmēram 500 ls starpība. tieši kā reiz uzlikt gāzi+ atrast labu nenobrauktu benzīnu ir krietni vieglāk, ja vēl ir kāds 3l motors, tad ir liela iespēja, ka saimnieks uz auto uzturēšanu nav taupījis.
Offline
Amig00s
07. Feb 2012, 17:04 #56

Kopš: 18. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: auto


07 Feb 2012, 12:24:47 Araajz rakstīja:

07 Feb 2012, 12:19:32 markelis rakstīja:
vakar staigaajot pa "alfu" redzeeju pokusu, kas ar gaazes iekaartu jau naak no salona. kaa tur iisti ir - vinjas liek jau razojot to mashiinu, vai tas ir jau te vieteejais apgreids?

ar gāzi pieejami Ford:
- Fiesta
- Focus
- Mondeo

Cik skatījos, tad vidēji pa nepilniem 2tk Ls dārgāki, kā tādi pat benzīni

Links


Patiesību sakot, ja būsim precīzi 835Ls dārgāki!

Garantija jaunam Ford(am) saglabājas neskatoties ar kādu degvielu viņš pārvietojas, galvenais lai ir rūpnīcas atbalstīts un sertificēts.

Runājot par apkopēm: apkopes gāzes iekārtām ir nepieciešamas katri 10tk.km cena ir 25Ls, tas ir daudz vai maz spriežat paši, salīdzinot ar kopējo ekonomiju kuru iegūstat.

Fiesta savu gāzes iekārtas starpību atpelna nobrauktos 40tk.km
Focus ~30tk.km
Mondeo 25tk.km

Runājot par jaudas zudumiem, ir testēts Focus.
Standarta dzinējam 1.6 105zs, braucot ar gāzi jauda zūd precīzi par 5Zs. (testēts tepat LV uz stenda, ja kādam interesē testa izdrukas varu aizsūtīt personīgi)

[ Šo ziņu laboja Amig00s, 07 Feb 2012, 17:14:46 ]

Offline
believe
07. Feb 2012, 17:26 #57

Kopš: 16. Jun 2011

No: Smiltene

Ziņojumi: 188

Braucu ar: e34


07 Feb 2012, 12:51:52 Laoshi rakstīja:
believe me, kad Tev būs gāze, Tu viņu nekad ārā neslēgsi

Domāju, ka tā pat izslēgšu.. Un viņa jau nav ieslēgta pa dzīvi visu laiku, uzsildīšanas faktors un ta..

Nez spriest jau var te ilgi, bet, kad pienāks situācija lemt redzēs. Pagaidām baigi nevelk uz gāzi, bet protams būtu kaut kāda ekanomija - bet no otras puses kur ir ekanomija valsts jau tā neļaus - jābūt kaut kam, kur tērēt un maksāt un beigās viss sanāk tā pat.. (Uz motora dzīves ilgumu) Bet ko gan es zinu - vēl tikai mācos un nav man bijusi gāze, lai precīzi visu komentētu..

[ Šo ziņu laboja believe, 07 Feb 2012, 17:35:59 ]

Offline
karlsonss
07. Feb 2012, 20:54 #58

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


07 Feb 2012, 15:21:40 riddler rakstīja:

07 Feb 2012, 15:14:37 Noname rakstīja:
Nobraucu ~ 30 t.k gadā Ar šī brīža dīzeli tas ir aptuveni Ls 1500 gadā! Ar 1,6 žurku tas būtu Ls 2880 gaDĀ, Naudā iesamīlēts Ls 1380 gadā. Pa to jau sanāk katru gadu jauna turbīna un sūknis.
Enī qveščan?


ar to pashu zhurku uz gaazes buutu tikpat cik ar diizeli, ok uzstaadiishana ir par 400Ls daargaaka, un par to nu jau nesanaak gan katru gadu jauns suuknis/turbiina

+ liekie gemari nah nah bet nu katram savs celjsh ejams liidz nepielaistam auto




nu var jau buut ka tavaa ruw taa arii buus

es nezinu, kursh ir tas, kursh katru gadu maina suukini un sprauslas? paraadiet.....
Offline
karlsonss
07. Feb 2012, 20:55 #59

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


07 Feb 2012, 16:53:05 kkas rakstīja:
uz dīzeli taupa pirmais saimnieks, ja paveicās arī otrais. vecāku par 5 gadiem pērkot, ir ļoti liela loterija. paskatoties 2-3k vērtībā auto, starp dīzeli un benzīna auto cenā ir apmēram 500 ls starpība. tieši kā reiz uzlikt gāzi+ atrast labu nenobrauktu benzīnu ir krietni vieglāk, ja vēl ir kāds 3l motors, tad ir liela iespēja, ka saimnieks uz auto uzturēšanu nav taupījis.


visi 530d l;ietotaji brauc ar nopistenjiem?
Offline
Mikuzz
07. Feb 2012, 21:10 #60

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Dīzelim ir vairāk mīnusi kā plusi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo