Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
oose
30. Dec 2011, 00:00 #41

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:57:01 Dezinfektors rakstīja:
Daudz noderīgas info te sakrājies
Kā šie dīzeļi sadzīvo ar Krievijas dīzeļdegvielu? Autiņš tiks ekspluatēts reģionā kur šāda degviela populāra Common rail atkrīt, tas uzreiz ir skaidrs. Nākošajā gadā jāsāk kko meklēt.

Krievijas degviela, kura tiešām nāk no normāla krievijas benzīntanka, ir kvalitatīvāka nekā LV rapšžļurga.
Un ja doma, tādu kkādu nezināmas izcelsmes degvielu gāzt iekšā, tad toč aizmirsti hdi motorus. 1.9 sdi ir way to go !
Offline
ZV
30. Dec 2011, 00:04 #42

Kopš: 26. Aug 2011

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

1,9 D gadu to ņammā bez bēdām
Offline
Skill
30. Dec 2011, 00:04 #43

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?
Offline
oose
30. Dec 2011, 00:07 #44

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?
Offline
ZV
30. Dec 2011, 00:07 #45

Kopš: 26. Aug 2011

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

vairāk kā vieglais auto, mazāks gabarītos, vieglāk parkoties, mazāks degvielas patēriņš.
Un mazāka nopizģīšanas iespēja, nekā vw busam

[ Šo ziņu laboja ZV, 30 Dec 2011, 00:09:42 ]

Offline
daplis
30. Dec 2011, 00:09 #46

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


30 Dec 2011, 00:07:07 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?

+ ikgadeejaas nodevas!
Offline
oose
30. Dec 2011, 00:11 #47

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


30 Dec 2011, 00:09:17 daplis rakstīja:

30 Dec 2011, 00:07:07 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?

+ ikgadeejaas nodevas!

tieši tā, kravas caddy , nodeva 24 Ls.
Offline
Atvars
30. Dec 2011, 00:22 #48

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Arī man aktuāla ir "bulcenieka" ar benzīna dzinēja iegādi.
Izvēle ir ļoti ierobežota. Ja ir sakarīgs bulcenieks- dodiet ziņu .
Offline
Norcha324
30. Dec 2011, 00:24 #49

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


30 Dec 2011, 00:11:35 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:09:17 daplis rakstīja:

30 Dec 2011, 00:07:07 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?

+ ikgadeejaas nodevas!

tieši tā, kravas caddy , nodeva 24 Ls.

Domāju ka kļūdies, samaini ciparus vietām tad būs tuvāk patiesībai 42Ls+
Offline
Rex
30. Dec 2011, 00:26 #50

Kopš: 10. Nov 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 76

Braucu ar: E 46 330d touringu

Principā Škoda roomster ar skaitās bulcenieks, tikai pagaidām cena nav lēta. Īstenībā laba mašina, par defektiem nemācēšu pateikt jo pirku jaunu un lietošanas periodā tādu vienkārši nebija.
Offline
Usins
30. Dec 2011, 00:55 #51

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

par citroenu runājot, ja kāds zin kā atrisināms tas ka zem -15 1.4 hdi ļoti ilgi jāgriež lai iedarbinātu var padalīties. dzirdēts ka kautkādas plastmasas mīnusos saraujas un dīzelis saraujas gaisu.

2003 gads, ir metalikam rūsa uz sliekšņiem punkti, bagāžnieka vākam zem krāsas no iekšpuses apakšā. citur nav manīta. c3
Offline
kawaracer
30. Dec 2011, 01:02 #52

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

Par PSA kablukiem piekrītu Mad Dog, nav ne vainas un ja seko līdzi tilta blīvslēgiem, tad arī tur nav problēmas.
2,0HDi ir labākais variants, paziņa nobraucis jau vairāk pa 500 000km un neko īpaši nav darījis.

Tikko pārdevām Berlingo 1,6HDi 07" ar 400 000km uz Baltkrieviju (saimnieks pa LV bija maucis 500km dienā un nekādu problēmu), krievi laimīgi aizbrauca, teica ka tīšot uz 180 000km

Bet nu no tagadējās pieredzes varu teikt, ka FIAT Doblo ir ietilpīgāks un ar labāku kravnesību, jo aizmugurē ir atsperlāgas.
Jaunajā Doblo vispār var divas paletes ielikt!
Tikko OPEL patentēja šo modeli un martā viņš jau būs iekš LV ar OPEL emblēmu, bet FIAT būs par labāku cenu!
Mums šobrīd ir akcija!


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
nagla
30. Dec 2011, 01:17 #53

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


29 Dec 2011, 23:13:28 edgars80 rakstīja:
diezgan bieži sastopama ir problēma ar sajūga mehanismu, bet eksperimentējot (personigi esmu 6 reizes vienas nedēļas laikā esmu ņēmis nost/licis virsū kārbu berlingo) tā arī nenovērsām izspiedējgultņa graboņu tukšgaitā ar neizspiestu sajūgu
vaig uzlikt atsperi kas pavelk atpakal sajuga richagu,un ierobezhotaju.lai pedalis neielien paneli! izskatas ka vecajam combo ari nav padomajushi par to! uzliku jaunu izpiedej gultni mainot sajugu,shis jau pec pars dienam saka siikt,biku modificeju velak!

[ Šo ziņu laboja nagla, 31 Mar 2012, 22:19:46 ]

Offline
nagla
30. Dec 2011, 01:29 #54

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


30 Dec 2011, 00:24:59 Norcha324 rakstīja:

30 Dec 2011, 00:11:35 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:09:17 daplis rakstīja:

30 Dec 2011, 00:07:07 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?

+ ikgadeejaas nodevas!

tieši tā, kravas caddy , nodeva 24 Ls.

Domāju ka kļūdies, samaini ciparus vietām tad būs tuvāk patiesībai 42Ls+

tu laikam nezini kas ir kravas furgons un kas ir pasazhieru kabluks? kraveniekam,nodoklis ir divreiz letaks! tas pats ari atiecas uz busiem,ja ir registrets ka kravas furgons!
Offline
Artis_D
30. Dec 2011, 01:34 #55

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

no jaunajiem ir janjem Skoda Octavia Combi, jo teh pasē ir rakstīts KRAVAS FURGONS un nav jāmaksa dienesta auto nodoklis - kur premjers Valdis un CSDD vispār skatās
Offline
nagla
30. Dec 2011, 01:38 #56

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tipa shitads? tas tak pasazhieru! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/idoee.html
Offline
Artis_D
30. Dec 2011, 01:43 #57

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

tieši tads - par to jau ari stress
Offline
nagla
30. Dec 2011, 01:53 #58

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

es neticu ka rakstits kravas furgons,tad jau csdd drizak galvu saspiedushi! protams var jau unversalim iznemt benchus,izlidzinat gridu un parregistret par kravas furgonu!
Offline
autobusavaditajs
30. Dec 2011, 04:09 #59

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


30 Dec 2011, 01:53:50 nagla rakstīja:
es neticu ka rakstits kravas furgons,tad jau csdd drizak galvu saspiedushi! protams var jau unversalim iznemt benchus,izlidzinat gridu un parregistret par kravas furgonu!

interesanti kas rakstits pasee katafalkam?
vieglais pasazieru, kravas vai mosh taxis
Offline
e34
30. Dec 2011, 07:58 #60

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


30 Dec 2011, 01:29:59 nagla rakstīja:

30 Dec 2011, 00:24:59 Norcha324 rakstīja:

30 Dec 2011, 00:11:35 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:09:17 daplis rakstīja:

30 Dec 2011, 00:07:07 oose rakstīja:

30 Dec 2011, 00:04:46 Skill rakstīja:
neesu saskaries ar bulku izmantoshu tapec gribetos zinat, kur rodas bulkas parsvars, piemeram, par VW T4?

ērtais izmērs, noskriet kkur, kad tomēr nav nekas jāved, izņemot pašam savu pakaļu ?
Gaitas vieglums salīdzinoši ar busu ?

+ ikgadeejaas nodevas!

tieši tā, kravas caddy , nodeva 24 Ls.

Domāju ka kļūdies, samaini ciparus vietām tad būs tuvāk patiesībai 42Ls+

tu laikam nezini kas ir kravas furgons un kas ir pasazhieru kabluks? kraveniekam,nodoklis ir divreiz letaks! tas pats ari atiecas uz busiem,ja ir registrets ka kravas furgons!


Par kādu nodokli tu runā?Ja par reģistrācijas nodevu LV,tad taisnība,jo N1 (kravas kaste) tas ir lētāks,ja runājam par ceļa nodokli,tad N1 esamība nekādi nenodrošina lētāku ceļa nodevu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo