Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Nevar atslēgt ASC

AutorsZiņojums
DOPING
08. Dec 2011, 16:45 #41

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: BMW


08 Dec 2011, 14:44:25 kapeikpisejs rakstīja:
Varu tā izdarīt, ja izņemu drošinātāju.

Nu, man teica, ka bloķi vajag pārbaudīt tā, ka viena riepa uz asfalta - otra grunts/zāle. Tā es izdarīju.

Ieslēdzot ASC man panelī iedegas oranža lampiņa ar apaļu bultu un iekšā trijstūris.
Lampiņa iedegas, kad tu IZSLĒDZ ASC, lai tevi brīdinātu, ka ir jāuzmanās



Vai nu tu izņem drošinātāju, vai nospied pogu ASC, nekas nemainās (abos variantos tu izslēdz ASC un nekam nevajadzētu bloķēties)

Bloķi vislabāk pārbaudīt uz sausa asfalta pirmajā robā pazīmējot saules, tur uzreiz viss ir redzams, bet spolējot uz priekšu pat parastais reduktors uz laiku mēdz sabloķēties....

man jau šķiet, ka tev vienkārši ir bloķis un tu te ne pa tēmu pieraksti visus nopelnus tam ASC

[ Šo ziņu laboja DOPING, 08 Dec 2011, 16:46:25 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
kapeikpisejs
08. Dec 2011, 16:51 #42

Kopš: 30. Jun 2011

Ziņojumi: 670

Braucu ar:

ASC ir pretbuksēšana, ja?

Ja man neizņem drošinātāju, tad ASC visu laiku strādā, nemainīgi vai ar pogu ir ieslēgts, vai nē.

Manā gadījumā ir tā, ka spaidi to pogu cik gribi, bet uz asfalta sauli neuztīsi, tu vari sagāzēt visus 7k apgriezienus un nospolēsi 1 metru un uzreiz nometīsies.

Kā vispār darbojas bloķis, to var izslēgt, ieslēgt manuāli?

Offline
DOPING
08. Dec 2011, 21:56 #43

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: BMW


08 Dec 2011, 16:51:10 kapeikpisejs rakstīja:
ASC ir pretbuksēšana, ja?

Ja man neizņem drošinātāju, tad ASC visu laiku strādā, nemainīgi vai ar pogu ir ieslēgts, vai nē.

Manā gadījumā ir tā, ka spaidi to pogu cik gribi, bet uz asfalta sauli neuztīsi, tu vari sagāzēt visus 7k apgriezienus un nospolēsi 1 metru un uzreiz nometīsies.

Kā vispār darbojas bloķis, to var izslēgt, ieslēgt manuāli?



ASC tev neljauj spoleet...
ASC darbojas no ABS sensoriem pie ritenjiem, kad aizmugureejo ritenju grieshanaas aatrums saak apdziiit prieksheejo ritenju grieshanaas aatrumu, tad iesleedzas ASC (panelii saak mirgot dzeltenais triisstuuris) un tev tiek atsleegta gaaze, sajuuta itkaa tu buutu atlaidis gaazes pedaali.

Kad tu iesleedz motoru savam auto panelii nedeg triissturis un tev uzreiz straadaa ASC (spoleet tu nevari - maksimums ziemaa dziljaa sniegaa mazliet paspoleesi ar savu ASC, kursh sasleegs aizmugureejos ritenjus - izveidosies blokjis)

Tad njem un nospied ASC un iedegas panelii dzeltenais triisstuuris un ASC izsleedzas un nu tu vari spoleet, taisiit sauliites, burnoutus, piedaliities driftos un dragreisos...

Ja tev ir blokjis, tad tu vareesi ar izsleegtu ASC uzziimeet mazaas smukaaas sauliites, ja tev nav blokjis, tad tev sanaaks milziigas saules un ieksheejais ritenis spolees kaa negudrs, bet mazaas saules nesanaaks...

Bloķi nevar ieslēgt un izslēgt - vainu viņš ir vai nav...

Tas, ka rokot pa sniegu tev sasleedzas abi ritenji ar ieslēgtu ASC, tas veel neko absoluuti nenoziimee un to nevar nosaukt par bloķi...


-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
labaiss
09. Dec 2011, 20:26 #44

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


08 Dec 2011, 08:52:45 DOPING rakstīja:

08 Dec 2011, 08:46:18 Deivid rakstīja:

08 Dec 2011, 08:37:51 DOPING rakstīja:
Nu, ja runa ir par E36, tad -jā, bija viņiem tāda fīča, ja kautkur iebuksē, tad tjip otrs rats sāk griest līdzi


Taa nav fiicha tikai uz E36, tas ir tas pats ASC.

DSC ieklauj sevii ASC.

Bet jaa, Walder gadijums tiesam interesants jo tadu sistemu neesmu redzejis, bet izskatas ka daziem velako gadu E46 ir bijis.


Esmu ziemā buksējis ar visu ASC un grieza tikai viens rats...

E36 bija tāda fīča ar nosaukumu ASC+T, vot tā ir tā, kura pieslēdza klāt otru riteni...

E46 ASC nav tāda fīča... (kļūda, bija arī priekš E46)

E46 laikam bija tāda lieta, kā ASC II , bet patlaban nevaru nekur info atrast... Mosh shis ir Walder gadījums...

No pieredzes:
E36ajā ir ASC. Ja viens no ratiem griežas ātrāk, tad uz to tiek padotas bremzes.Strādā tikai uz aizmugurējiem riteņiem.
E46ajā ir DSC kurš kalpo kā stabilitātes kontrole. Piemēram,ja auto samet, tad tas jau kontrolē visus 4 ratus ar attiecīgu bremžu pulsāciju uz nepieciešamo ratu,lai auto iztaisnotu.
Pirmsfeislifta E46 ir ASC, kurš strādā ,šķiet, tā pat kā E36.
Offline
Riidzha
14. Feb 2012, 10:05 #45

Kopš: 04. Feb 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Copes vāģi X-trail

Bļin nu te tāds sviests dažiem sarakstīts!
ASC - automatic satbility control
DSC - dynamic stability control
Sīkāk google.lv

Atšķirība ir ļotti liela, ASC darboja tikai kā pakaļējo riteņu pretizspolēšanas sistēma, to ASC pogu nav jēgas turēt, to var tikai nospiest un atslēgt... DSC var atslēgt daļēji un ilgāk paturot pogu tas atslēdzs pilnībā...

Vnk man pašam ir bijusi saistība ar šitiem 2viem veidiem, man sencim BMW ir DSC bet man pašam ir ASC... Es mēģinaju savam to ASC pogu paturēt kādas 10 sekundes, rezultātā tas trīsstūris iedegās un viņu vispār nevarēja nost dabūt, dabūju slēgt pie kompja un dzēst kļūdas...
Offline
Deivid
14. Feb 2012, 10:13 #46

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

ASC un DSC ir entaas versijas, tapec nebrinies ja dzirdi dazadus stastus.

Ir pieejams ASC uz Feislifta E46. Divus taadus zinu. Un abiem ir divi rezimi, tapat ka DSC.

Tas nevienam vien ir bijis parsteigums, bet izskatas ka atseviskjiem modeliem tadi ir bijusi.

Te strideties nav jegas kamer kads nebus iemetis pilno dokumentaciju, tur pa menesiem mainijas ari vadibas bloki tam visam, tapec 1993 gada ASC var stradat savadak ka 1997 ASC.
Offline
Mr_Rums
06. Jul 2012, 00:16 #47

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e83

Pakomentējiet ka nu, kā šīs sistēmas uz e91 straādā. Un kur tās pogas izvietotas. Pāris autiņus biju vērtēt un nekādas DSC pogas neatradu.
Offline
crime
06. Jul 2012, 00:19 #48

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

e9x tak ir DTC, nevis DSC?
Offline
Mr_Rums
06. Jul 2012, 00:35 #49

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e83


06 Jul 2012, 00:19:25 crime rakstīja:
e9x tak ir DTC, nevis DSC?

Tak nekādas līdzīgu nosaukumu pogas neredzēju!
Offline
Kitaps
06. Jul 2012, 00:50 #50

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm

e90 poga ir starp vidējiem gaisa pūtējiem ar uzrakstu DTC.
Atšifrējas - Dynamic Traction Control. Nospiežot īsi, tiek ieslēgts Dynamic Traction Control, līdz ar to auto atļauj riteņiem izslīdēt, bet neļauj iet galīgi šķērsām.
Turot 10sek to pašu pogu atslēdzas viss, arī DSC, tad var darīt, ko grib.
Offline
Mr_Rums
06. Jul 2012, 01:02 #51

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e83


06 Jul 2012, 00:50:06 Kitaps rakstīja:
e90 poga ir starp vidējiem gaisa pūtējiem ar uzrakstu DTC.
Atšifrējas - Dynamic Traction Control. Nospiežot īsi, tiek ieslēgts Dynamic Traction Control, līdz ar to auto atļauj riteņiem izslīdēt, bet neļauj iet galīgi šķērsām.
Turot 10sek to pašu pogu atslēdzas viss, arī DSC, tad var darīt, ko grib.

Paaldies.
(ak es aklā vista blin....)
Offline
vienalga
06. Nov 2012, 09:18 #52

Kopš: 29. Aug 2012

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Man arī E46 2002, poga ASC, nospiežot iedegās trīsstūris un atslēdzās pretbuksēšana. Ja spiežot patur ilgāk, iedegas bremžu kluči un atslēdzas arī vilkmes kontrole.

[ Šo ziņu laboja vienalga, 06 Nov 2012, 09:19:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo