Online

Pašreiz BMWPower skatās 288 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Turbo BMW degvielas patēriņs

AutorsZiņojums
Raicha
08. Feb 2004, 23:47 #41

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

vai tad tas ir tik nepareizi neesmu specs
Offline
Puce
09. Feb 2004, 09:38 #42

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Vetal:
Jautā šeit, lai paklausās arī citi un spama procents samazinātos..



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Vetal
09. Feb 2004, 11:43 #43

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

prakse pierada ka spama bus tikai vairak
OK...
1) kas iznemot turbinu un kolektoru ir mainits?
Inzhektori, degv.suknis, kompis palika?
2) Kaa tu meri un kaa regule degmaisijumu?
3) ar aizdedzi esi kaut ko darijis?
4) kapec tik divaini cipari - 315Nm un tikai 186 Zs? Nevar but tada starpiba IMHO pat nemot vera relativi mazus rpm
5) kaa nomeriji Nm? Vai tad G-tech rada Nm? Tev ir Pro vai Competition?
6) kada masa tev ir, ka ar tadiem cipariem tikai 6.7 dabuji? IMHO 315Nm un 6.7 lidz 100 - masaj jabut tuvak 1600kg
Vot Sakumam pietiks
Offline
MMS
09. Feb 2004, 11:46 #44

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


2004-01-25 00:21, Puce rakstīja:
Laps vakars, kam laps.

Beidzot esmu pabraukaajis garaakus gabalinjus ar savu turbo monstru. Un zinu kaada sham ir apetiite. Pa pilseetu sanaak bikinj zem 17l/100km, aarpus pa shtraasi videeji braucot ~ 110km/h ir gandriiz 11l uz sotaku. Protams, ka var veeleeties mazaak, bet nu tragjiski nav. Esmu apmierinaats pat ljoti ar vispaareejo sava projekta rezultaatu.... Bet lai vai kaa tomeer ir doma to visu paardot un iepirkt sev diesel power aparaatu, lai tad var sakonctreeties uz turbo e21. Taa ka ja ir gribeetaaji (fanaati), tad laipni aicinaati.

J.K.jr.bad.
B316 e21 ’82
B527i e34 ’89 turbo (for SALE) <a href="mailto:186Hp@4,8K" target="_new">186Hp@4,8K</a> rpm, <a href="mailto:315Nm@3,8K" target="_new">315Nm@3,8K</a> rpm uz pakaljeejiem ratiem..
Nissan BlueBird ’87 diesel power (for SALE)

P.S. Shovakar desmitos viens golps uz Valdemaarenes nonesa man buferi un spaarnu. Dzjekam tiesiibas jau seshas dienas. Golpam norauta tikai plastmasas uzlika uz pakaljeejaa spaarna a man izniicinaats buferis un saskraapeets spaarns.. jautri. bet nekas uzvaariisimies uz apdroshinaataajiem.

paklau-vai kur var redzeet bildes no tava auto!!!!!!!!!!!
Offline
Puce
09. Feb 2004, 14:49 #45

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

MMS: Ko tu vēlies no fotogrāfijām? Gribi iegādāties manu auto parku?

1) kas iznemot turbinu un kolektoru ir mainits?
bloks no x25e ETA
sprauslas no 535i
visādi pribumbasi likti klāt:
starpdzesētājs no A5000
BOV no A TT
...
degv.suknis, kompis palika tāds pac. Tiks uztaisīts regulējams degvielas spiediens.

2) Kaa tu meri un kaa regule degmaisijumu?
Degmaisījumu neesmu mērijis un līdz ar to noregulēt to nevar..

3) ar aizdedzi esi kaut ko darijis?
neko neesmu darījis bet vajadzētu nedaudz pamazināt pēc 4K rpm..

4) kapec tik divaini cipari - 315Nm un tikai 186 Zs? Nevar but tada starpiba IMHO pat nemot vera relativi mazus rpm
Tika mērīts ar Gtech Competition... Līdz ar to šos jautājumus prasi tam.. Un ņem vērā ka tie ir rādījumi uz riteņiem nevis pie spararata..

5) kaa nomeriji Nm? Vai tad G-tech rada Nm? Tev ir Pro vai Competition?

Ja neesmu pārskatījies, tad tie ir Nm...


6) kada masa tev ir, ka ar tadiem cipariem tikai 6.7 dabuji? IMHO 315Nm un 6.7 lidz 100 - masaj jabut tuvak 1600kg

Masa kas tika ievadīta bija 1600kg. Pamatmasa ir kaut kur 1450Kg.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Vetal
09. Feb 2004, 15:32 #46

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Uzmineju masu
Apskati ludzu ko tavs Competition tomer rada - Zs vai Nm. Un tam ir "datalogging" iespeja vai nav?
Offline
Puce
09. Feb 2004, 15:57 #47

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tas rāda divās sistēmās - āmurukāņu Lbs/mph/hp/ft-lbs un metriskajā Kg/kmh/kW/Nm. Tā ka būšu vien bijis precīzs.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Vetal
09. Feb 2004, 16:06 #48

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Var ar tevi sarunat kadreiz to G-Tech izmeginat? Manejais nerada momentu, tikai zirgus, bet moments man kareiz interesetu vairak
Un kaa ar "datalogging" ? Ir iespeja?
Offline
AV
09. Feb 2004, 16:10 #49

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Domaju, ka ja to 525 ar soferi uzliktu uz svariem, tad masa butu lielaka par tiem ievaditajiem 1600kg, teiksim ap 1700-1800kg. Hint: auto svara izdrukas pa asim dod daudzi amortizatoru testa stendi, piemeram, autofavoritaa.
Offline
Puce
09. Feb 2004, 16:50 #50

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Jā ar to svaru tā ir kā ir. Tipa tika piemesti savi kg, tad vēl degviela un vēl kaut kas, bet droši vien, ka vajadzētu aizbraukt uz kādu metāla bāzi kur auto pirms un pēc iebraukšanas/izbraukšanas nosver.. Bet nu ši parametrs attiecas vienīgi uz Zs/Nm mērījumiem. Paātrinājumam pie kājas.

Vetal: tas Gtech var saglabāt un pēc tam var tos datus apskatīt.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo