Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VIN un numuru salīdzināšana

AutorsZiņojums
markelis
20. Oct 2011, 12:08 #41

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku

ja CSDD darbiniekam rodas aizdomas vinjam ir pienaakums to paarbaudiit. neiet runa ne pa kaadu magiju un ne pa kaadiem ieprieksheejiem saliidzinaajumiem. a mosh pirmais saliidzinaataajs bij izsaukts uz vietas saliidzinaat (ir taada opcija) un tur vinjam kjepaa iedoc?
Online
uldens1
20. Oct 2011, 12:08 #42

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 Oct 2011, 11:50:34 konussib rakstīja:

20 Oct 2011, 11:37:53 uldens1 rakstīja:

20 Oct 2011, 11:04:00 BMW530 rakstīja:
Ar nepacietiibu gaidu, kad beidzot kersies klaat arii nobraukuma viltotajiem.
tikai ka to pieradit ka esi notinis


Divi varianti:

1. Ja auto nav vēl reģistrēts LV, tad ar papīriem no DE (neesmu no DE dzinis auto, bet vai tur nenāk līdzi papīrs ar auto datiem, plus vispār var pieprasīt, lai dīleris paraksta lapeli, ka nobraukums ir oriģināls),

2. Ja auto jau ir bijis reģistrēts iekš LV, noskaidro starp kurām apskatēm samazinājies nobraukums, tur arī attīts. Ja attīts pēdējā apskatē, tad pēdējais maksā, ja attīts vēl iepriekšējajam īpašniekam, tad neko darīt (ja nav noilgums, tad īpašnieks kurš mēģina pārdot var iesniegt civilprasību vai kkā tā).

Ja kādam gribētos, šo situāciju Latvijā varētu normāli sakārtot, bet nevienam, kurš ir augšā, nav vēlme to darīt. Latvijas auto tirgu varētu sakārtot ar 2. vienkāršiem soļiem:

1. Pārdevējiem ir jāatbild par sludinājuma tekstiem (stāvokļiem, etc) - ja nedēļu pēc iegādes jāmaina kārba (uz pārdevēja rēķina, utt). Tam vajadzētu panākt, ka sludinājumos tiek atzīmēti defekti. Tam pašam jābūt par sistiem auto un slīkoņiem.

2. Atbildība par nobraukumiem: pārdod ar attītu - sods + pienākums atpirkt atpakaļ, ja klients vēlas. (protams, noteiktā laika intervālā, lai nav tā, ka pēc 2 gadiem pasaka, ka tomēr vajag atpirkt).

Kad koļani būs spiesti remontēt kārbas/piekares kuras būs apzīmējuši kā :ideaļnoje_sostojaņije:, tad beigs huiņu dzīt un ODO tīt...

UN CSDD pakalpojumu par iepriekšējo TA datu apskati vajadzētu padarīt bezmaksas (vai vismaz vieglāk pieejamu un papildus informēt cilvēkus par tādu iespēju).
Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti
Offline
gengis
20. Oct 2011, 12:15 #43

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Nav jēga braukt pie dīleriem,jo protokolā jau ir ierakstīts aizdomas par VIN viltošanu..Tagad tikai atliek braukt uz Nr.salīdzināšanu, tur ar sarakstīs visus papīrus-pieaicinās likumsargus,auto aizturēs un tad pāris mēnešu laikā dos slēdzienu kas ar to auto ir bijis un ko darīt tālāk.Likumsargi paši sazināsies ar dīleriem u.t.t..Kādreiz vismaz tā bija.
Offline
wxy
20. Oct 2011, 12:16 #44

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


20 Oct 2011, 12:08:34 uldens1 rakstīja:
Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti

Moš vācijā tas galīgi nav aktuāli, jo tin priekš pārdošanas uz citām valstīm. Un vai pašiem vāciešiem ir aktuāls lietoto auto tirgus?

[ Šo ziņu laboja wxy, 20 Oct 2011, 12:17:11 ]

Offline
konussib
20. Oct 2011, 12:17 #45

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


20 Oct 2011, 12:08:34 uldens1 rakstīja:

20 Oct 2011, 11:50:34 konussib rakstīja:

20 Oct 2011, 11:37:53 uldens1 rakstīja:

20 Oct 2011, 11:04:00 BMW530 rakstīja:
Ar nepacietiibu gaidu, kad beidzot kersies klaat arii nobraukuma viltotajiem.
tikai ka to pieradit ka esi notinis


Divi varianti:

1. Ja auto nav vēl reģistrēts LV, tad ar papīriem no DE (neesmu no DE dzinis auto, bet vai tur nenāk līdzi papīrs ar auto datiem, plus vispār var pieprasīt, lai dīleris paraksta lapeli, ka nobraukums ir oriģināls),

2. Ja auto jau ir bijis reģistrēts iekš LV, noskaidro starp kurām apskatēm samazinājies nobraukums, tur arī attīts. Ja attīts pēdējā apskatē, tad pēdējais maksā, ja attīts vēl iepriekšējajam īpašniekam, tad neko darīt (ja nav noilgums, tad īpašnieks kurš mēģina pārdot var iesniegt civilprasību vai kkā tā).

Ja kādam gribētos, šo situāciju Latvijā varētu normāli sakārtot, bet nevienam, kurš ir augšā, nav vēlme to darīt. Latvijas auto tirgu varētu sakārtot ar 2. vienkāršiem soļiem:

1. Pārdevējiem ir jāatbild par sludinājuma tekstiem (stāvokļiem, etc) - ja nedēļu pēc iegādes jāmaina kārba (uz pārdevēja rēķina, utt). Tam vajadzētu panākt, ka sludinājumos tiek atzīmēti defekti. Tam pašam jābūt par sistiem auto un slīkoņiem.

2. Atbildība par nobraukumiem: pārdod ar attītu - sods + pienākums atpirkt atpakaļ, ja klients vēlas. (protams, noteiktā laika intervālā, lai nav tā, ka pēc 2 gadiem pasaka, ka tomēr vajag atpirkt).

Kad koļani būs spiesti remontēt kārbas/piekares kuras būs apzīmējuši kā :ideaļnoje_sostojaņije:, tad beigs huiņu dzīt un ODO tīt...

UN CSDD pakalpojumu par iepriekšējo TA datu apskati vajadzētu padarīt bezmaksas (vai vismaz vieglāk pieejamu un papildus informēt cilvēkus par tādu iespēju).
Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti


Ja pareizi saprotu - ja DE atklāj, ka esi tinis, tad licence nost..
Offline
uldens1
20. Oct 2011, 12:17 #46

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 Oct 2011, 12:16:15 wxy rakstīja:

20 Oct 2011, 12:08:34 uldens1 rakstīja:
Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti

Moš vācijā tas galīgi nav aktuāli, jo tin priekš pārdošanas uz citiem. Un vai pašiem vāciešiem ir aktuāls lietoto auto tirgus?
viņiem jo mazaks nobraukums gada jo letaka apdrošinašana
Offline
qsi
20. Oct 2011, 12:50 #47

Kopš: 05. Aug 2011

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


20 Oct 2011, 12:15:15 gengis rakstīja:
Nav jēga braukt pie dīleriem,jo protokolā jau ir ierakstīts aizdomas par VIN viltošanu..Tagad tikai atliek braukt uz Nr.salīdzināšanu, tur ar sarakstīs visus papīrus-pieaicinās likumsargus,auto aizturēs un tad pāris mēnešu laikā dos slēdzienu kas ar to auto ir bijis un ko darīt tālāk.Likumsargi paši sazināsies ar dīleriem u.t.t..Kādreiz vismaz tā bija.


Uzreiz pēc skates arī braucu uz nr. salīdzināšanu.

Man piedāvāja to izdarīt pašam (noskaidrot datus pie dīleriem) (teica gan, ka tas neesot īsti oficiāli), un šo variantu arī izvelējos, jo negribēju iet uz mājām ar kājām.

Tālāk gan būs tā - ja dīlera izsniegtie dati nemazinās viņu aizdomas par zagtu auto, tad tālāk visu kārtos policija.



Moo, jā, vietējie.
Auto jau no 2005. gada reģistrēts Latvijā.

[ Šo ziņu laboja qsi, 20 Oct 2011, 12:51:39 ]

Offline
gengis
20. Oct 2011, 13:14 #48

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Tik ar to policiju viss var krietni ievilkties, sen jau kā nestrādāju pie nr. salīdzināšanas,bet pēkšņi bij jāierodas policijā par to ka pirms 5 gadiem biju aizsūtījis kautkādu tačku pie viņiem saistībā ar VIN nr. Diezgan operatīvi viņi tur strādā
Offline
Atvars
20. Oct 2011, 13:20 #49

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Tikko saskāros ar vienu BMW Compact (2007.g).
Saimnieks bija ielicis iekš SS.LV, ka auto ir 138ooo km nobrukumu+ vācu briifu.
Nebija problēmu noskaidrot, ka ceļa posmā no Vācija uz LV auto "pazudēja" liekus 200oookm !!!

Ir viena problēma, kuru nezina LV pircējs ! Ja pērkat lietotu a/m no juridiskas personas- auto tiek pārdots ar garantiju ! Tā ir ES direktīva. Faktiski mūsu tēvijā ir ideāla vide krāpšanai, jo tiesu sistēma ir tik inereta, ka paies vismaz 2 gadi, lai sāktu pēc būtības izskatīt iesniegumu...



20 Oct 2011, 12:08:34 uldens1 rakstīja:

20 Oct 2011, 11:50:34 konussib rakstīja:

20 Oct 2011, 11:37:53 uldens1 rakstīja:

20 Oct 2011, 11:04:00 BMW530 rakstīja:
Ar nepacietiibu gaidu, kad beidzot kersies klaat arii nobraukuma viltotajiem.
tikai ka to pieradit ka esi notinis


Divi varianti:

1. Ja auto nav vēl reģistrēts LV, tad ar papīriem no DE (neesmu no DE dzinis auto, bet vai tur nenāk līdzi papīrs ar auto datiem, plus vispār var pieprasīt, lai dīleris paraksta lapeli, ka nobraukums ir oriģināls),

2. Ja auto jau ir bijis reģistrēts iekš LV, noskaidro starp kurām apskatēm samazinājies nobraukums, tur arī attīts. Ja attīts pēdējā apskatē, tad pēdējais maksā, ja attīts vēl iepriekšējajam īpašniekam, tad neko darīt (ja nav noilgums, tad īpašnieks kurš mēģina pārdot var iesniegt civilprasību vai kkā tā).

Ja kādam gribētos, šo situāciju Latvijā varētu normāli sakārtot, bet nevienam, kurš ir augšā, nav vēlme to darīt. Latvijas auto tirgu varētu sakārtot ar 2. vienkāršiem soļiem:

1. Pārdevējiem ir jāatbild par sludinājuma tekstiem (stāvokļiem, etc) - ja nedēļu pēc iegādes jāmaina kārba (uz pārdevēja rēķina, utt). Tam vajadzētu panākt, ka sludinājumos tiek atzīmēti defekti. Tam pašam jābūt par sistiem auto un slīkoņiem.

2. Atbildība par nobraukumiem: pārdod ar attītu - sods + pienākums atpirkt atpakaļ, ja klients vēlas. (protams, noteiktā laika intervālā, lai nav tā, ka pēc 2 gadiem pasaka, ka tomēr vajag atpirkt).

Kad koļani būs spiesti remontēt kārbas/piekares kuras būs apzīmējuši kā :ideaļnoje_sostojaņije:, tad beigs huiņu dzīt un ODO tīt...

UN CSDD pakalpojumu par iepriekšējo TA datu apskati vajadzētu padarīt bezmaksas (vai vismaz vieglāk pieejamu un papildus informēt cilvēkus par tādu iespēju).
Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti

[ Šo ziņu laboja Atvars, 20 Oct 2011, 13:21:37 ]

Offline
badmoon
20. Oct 2011, 13:20 #50

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Forši ir tad, kad esi vairākus gadus braukājis LV ar citur (Lietuvā, Vācijā etc.) pirktu un Latvijā bez problēmām reģistrētu auto, tad izdomā auto pārdot un pie pāareģistrācijas CSDD pasaka, ka auto ir kādā no zagto auto datu bāzēm Auto atņem un ej mājās kājām
Offline
qsi
25. Oct 2011, 10:33 #51

Kopš: 05. Aug 2011

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Paldies BM auto,
vajadzīgie dati iegūti.
Offline
kkas
25. Oct 2011, 11:03 #52

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


20 Oct 2011, 13:20:21 Badmoon rakstīja:
Forši ir tad, kad esi vairākus gadus braukājis LV ar citur (Lietuvā, Vācijā etc.) pirktu un Latvijā bez problēmām reģistrētu auto, tad izdomā auto pārdot un pie pāareģistrācijas CSDD pasaka, ka auto ir kādā no zagto auto datu bāzēm Auto atņem un ej mājās kājām


Loģiski, kamēr nozagšanas valstī tas auto iekļūst kopējā meklējamā auto sarakstā, sinhronizējas visas db...arī paiet laiks...
Offline
stucers
11. Jan 2014, 18:28 #53

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


Vai pēc VIN var pārbaudīt vai auto nav zagts? Pirms numuru salīdzināšanas, lai neatņem auto

[ Šo ziņu laboja stucers, 11 Jan 2014, 18:29:51 ]

Offline
Pirats
26. Nov 2014, 22:35 #54

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

Vai kads var iedot labu linku, kur par brivu varetu nochekot auto vesturi pec VIN. Paldies!
Offline
Heriss
17. Feb 2015, 11:42 #55

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 42

Braucu ar: F11

Problēma. Kā un kur lai uzzinu kāda ir mana bmw rūpnīcas pilnā koplektācija?
Cik saprotu, tad pēc VIN var uzzināt tikai pamatdatus.
Offline
kkkkk
17. Feb 2015, 11:51 #56

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


17 Feb 2015, 11:42:28 Heriss rakstīja:
Problēma. Kā un kur lai uzzinu kāda ir mana bmw rūpnīcas pilnā koplektācija?
Cik saprotu, tad pēc VIN var uzzināt tikai pamatdatus.

bmwarchive tev iedod pilno komplektaciju katream VIN numuram, tā kā visu var noskaidrot.
Offline
Heriss
17. Feb 2015, 11:58 #57

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 42

Braucu ar: F11

Iegāju tajā, tāpat tikai pamatinformācija. Kā tu to biji domājis - bmwarchive???
Offline
xn3x
17. Feb 2015, 12:02 #58

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


17 Feb 2015, 11:42:28 Heriss rakstīja:
Problēma. Kā un kur lai uzzinu kāda ir mana bmw rūpnīcas pilnā koplektācija?
Cik saprotu, tad pēc VIN var uzzināt tikai pamatdatus.

TE
Offline
Locis
17. Feb 2015, 12:52 #59

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


20 Oct 2011, 12:17:14 konussib rakstīja:

20 Oct 2011, 12:08:34 uldens1 rakstīja:
[Ka šito ieviest LV ja pat attistitaja vacija tin melnu muti


Ja pareizi saprotu - ja DE atklāj, ka esi tinis, tad licence nost..

Spidometru notīšanas licence nost
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo