Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525 24v pret 535i

AutorsZiņojums
kristapz
12. Jan 2004, 00:06 #41

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

nepretendeeju uz patiesiibu absoluuto, bet vai nav taa ka vecais 3.5 12v nav izturiigaaks par 2.5 24v? tehnologijas ir laba lieta, bet veco motoru varetu buut stipri vienkarshak arii labot, taa kaa es izveletos 535.
nu un cik ir izkurinaats ar to 3.5, veraas ljoti labi. gan no nulles gan pie lieliem aatrumiem.

bet nu iespejams ka te spiid cauri subjektiivisms, jo pats braukaju ar antikvaaru 5.0 motoru
Offline
Raicha
12. Jan 2004, 00:11 #42

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

ja var atljauties liet bez bazara jaanjem 535 - esmu daudz braukaajis ar 325 24v, nu man liekas ka ieksh e34 no taa motora vispaar maz prieka neko neabsolutizeeju, mosh mana pieredze ar "tehnologijaam" ir tik neizdevusies taadeelj, ka konkreetais eksemplaars nojaats utt.
Offline
M3
12. Jan 2004, 00:24 #43

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

es tik nesaprotu 1 lietu - kapeec E34 ir par 8zs mazaak un par 0,3 sek leenaak liidz 100 nekaa E28 535 motors tad ir taads pats! kaada ir pashmasa E34?
Offline
kristapz
12. Jan 2004, 00:28 #44

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

nu e28 havaa versiju M535, kurai lidz 100 ir 7 sekundes, savukart e34 man liekas bija 7.7

e28 arii sver mazak pa kadiem 200kg.
Offline
M3
12. Jan 2004, 00:30 #45

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

cik var ticeet sheit izvietotajai modelju infai, tad M535 un 535 ir vienaads rivoks, bet hvz.
Offline
Raicha
12. Jan 2004, 00:32 #46

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

ja ticeet shite modelju infai, tad 323 e30 sotaku rauj aatraak kaa 325 e30
Offline
M3
12. Jan 2004, 00:35 #47

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

es saaku neticeet, man mashiina ir par 20kg vieglaaka nekaa te rakstiits. ari M5 ir M88/3 motors kam ir 4 vaarsti nevis 2 kaa te teikts!
Offline
RM1
12. Jan 2004, 00:46 #48

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Masinas svars var mainities. Tur noteikti ir uzdots rupnicas svars. Svara izmainas var izsaukt visdazadakie faktori, piem, farkops, sabvufers, cita izmera riteni, extra smagi spoileri u.t.t.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
M3
12. Jan 2004, 00:47 #49

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

nu nez man i kondikjis i to vieglaaks nekaa tur noraadiitais!
Offline
Raicha
12. Jan 2004, 00:49 #50

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

nu mosh tuir noradiitais ir ar max apriikojumu - automaats, piemeram, droshi ka piesviezh daudz svara klaat.
Offline
RM1
12. Jan 2004, 00:49 #51

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

A aizmirsu pateikt, ka no komlektacijas ari atkarigs.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
12. Jan 2004, 00:56 #52

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Es cik skatos savam auto datus visadas tabulas sie visur atskiras, labi ka virsbuves un motora kodi sakrit
Bet ar siem datiem svars, jauda, paatrinajums, ir ka ar bitem, jo vienas markas auto, viena modelim, dati var but atskirigi. Labakais veids ka to uzzinat ir visu pasam nomerit, un miers, jo tu nezini cik Zs ir laika gaita izkritusi un cik bieziem blekiem ieprieksejais saimnieks to auto ir metinajis.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Artis
12. Jan 2004, 08:53 #53

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Ņemās atkal, nav miera!
Offline
AV
12. Jan 2004, 09:22 #54

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2004-01-12 00:28, kristapz rakstīja:
nu e28 havaa versiju M535, kurai lidz 100 ir 7 sekundes, savukart e34 man liekas bija 7.7

e28 535i un e28 M535i uzraviena/zirgos nekadas atskiribas nav. Vieniga atskiriba - spoileru + citu //M aksesuaru esamiba.
Offline
Davidoff
12. Jan 2004, 09:22 #55

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

nu ta puikas te bushu atnacis !!!!
tagad jums pastastishu par tiem e34 525 24V un 535i!!!!!
Shis te kas man tagad - ir jau treshais 535i, sakuma man ir bijis 88’ gada , nopirku to talaja 1998. gada - bija visas fichas iznemot kondikji (kozha-rozha)-tiesa parastais bez vizualiem navorotiem , tad 1999. gada iegadajos 1992’ gada 535i ar baltu kozhu , ar kondikji un visu ko tik var , pabraukaju kadu gadu pardevu draugam jo nez kas man ir iegajis galva un nopirkt auto kadas citas markas(sorry par tadu tumsho domu gajienu!!! ) un saku meklet ko jus domajat atkal 535i un beidzot 2001. gada nopirku 1992. gada 535i M-Paket to ar ko braukaju tagad. Kas bija aprikots ar visu ta ka es gribeju. Mekleshanas laiks ilga kadu pusgadu un taja laika man meistari ieteica apskatities mosh nemeklet 535 bet panjemt 525 24V , taja mekleshanas laika apskatijos kaut kadus 7 525i kas bija laba stavokli un ar navorotiem , teikhsu atklati neviens no tiem neiespaidoja mani . Ta starpiba 20Zs tomer ir loti jutama un uzraviena 525 sux 535 viennozimigi.
PAR PATERINJU
535 88’- pilseta 16, arpus 9-11
535 92’- pilseta 15, arpus 8.5-11
535 M-Paket 92’- pilseta 13.5-15 , arpus 8-10
Par 525 24V varu teikt -jo draugam ir tada
525 24V 92’ - 12.5-15 , arpus 9-10
IZVELE
ko izveleties ????? tads bija man liekas jautajums .
Atbilde ir meklejama tava galvaa !!!!
ir jaizvelas to auto kas tev iet tuvak pie sirds kad tu apsedies un saproti ka sho autinju tu toch gribetu. par tiem motoriem ??? nu ko lai saka domaju ka jaizlemj ko tu gaidi no sava auto. un tad atshkiriba paterinjos 1-2L uz 100km bus tava maksa par baudu.
Labu dienu jums un jusu auto !!!

-----------------
88888888
Offline
Uldis
12. Jan 2004, 09:26 #56

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Jā Batman
Vot volamāji visus.

Labi,labi sapratu.
Offline
AV
12. Jan 2004, 09:32 #57

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2004-01-11 15:55, absolut rakstīja:
Sveiciens visapkart,
Esmu nobriedis kaut kad drizumaa iegadaties e34 bmw. Mana izvele svarstas starp 525 24v un 535. Saja sakara labprat dzirdetu sho modelju ipashnieku un citu zinataju komentarus, plusus un minusus. Esmu jau papeetiijis visas taas saliidzinoshaas tabulas un zinu kada taa situaacija ir teoretiski, bet labprat uzzinatu tiesi to cilveku viedokljus, kas saskarusies ar sim masinam dzive. Kada ir skjirba degvielas paterinjaa, kuram motoram medz but vairak problemu, kurs ir dargaks ekspluatacijaa etc. Un cik vienai un otrai masinai labaa staavoklii vareetu buut cena (Interesee no kada 91 gada uz augshu). Cik saprotu, taas cenas, kas ir reklaamaa, nav diez cik objektiivas.

tnx jau ieprieks

525i 24V bus ieverojami ekonomiskaks par 535 - domaju, ka starpiba videeji bus ~2L /100km.
Dzineja izturiba - vecais M30 3.5 skaitas viens no visnenokaujamakajiem motoriem bmw vesture, noteikti izturigaks par 2.5 24V. Piemeram, mans ex-530i (ari ar M30 dzineju) pie 270kkm noskrejiena, starp eljas mainas intervaliem vispar elju needa (pilnigi necik).
Isteniba, pirms peerc, pamegini ar katru no siem auto pabraukt, jo tiem motoriem raksturs ir ljoti atskirigs...gruti taa vardos aprakstit.

Ja man jaizvelas starp diviem vienada stavokli esosiem auto, tad nemtu 525i, bet motora raksturs man labak patik M30 dzinejam, tb 3.5...
Offline
ak
12. Jan 2004, 10:02 #58

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 277

Braucu ar: LR

Es ieteiktu ņemt 535, ja ir vēlme nedaudz pārmaksāt par benzīnu. Vieglāk atrast labi aprīkotus, jo bija top modelis parastajiem 5xx. Motors arī izturīgāks. Remontēt arī diez vai vajadzēs motoru, ja iepriekšējais īpašnieks daudz maz regulāri eļļu mainīja. Ar savu ex e28 535 nobraucu ~130k km bez jebkādiem motora remontiem -- vienīgi vārsti jāregulē 525 24v to nevajadzēs. Tīri mans kā ex e28 535 lietotāja viedoklis ir, ka drīzāk ir jāskatās 535 vs 540. Jo tie 535 kas pa lēto tirgojas tā vai tā ir nojāti, lai ko arī cilvēki mēģinātu iestāstīt, jo jaunākajiem 535 tagad ir 12 gadi.

Te pacēlās jautājums kāpēc e28 labāks uzrāviens. Tas auto ir par ~200-300kg vieglāks par e34 (pashmassa ir ~1300kg) un motori ir bez katalizatora. Tur arī rodas tie zirgaspēki. Tāka var teikt, ka e34 535 neiet salīdzinot ar e28
Offline
Angel
12. Jan 2004, 10:19 #59

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

nee nu nav bazara, nemiet tad iepisiet bembii iekshaa tvaika dzineeju - ahuuni - veel vienkarshaak remonteejams un ies uz malku. - ebal Jus nesaprotat ka normalam BMW motors NAV jaremontee? ja ir suuds gadijies - sorry. Ja nenoperk suudu tad var nobraukt 500 tk bez nekadam problemam motoraa. Nu jaa bet visiem jau ir tieksme nopirkt labaak leetaak nekaa dargaak un peec tam ieberzties ar kaifu.
Offline
Artis
12. Jan 2004, 10:20 #60

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Sākās krekla vilkšana, katram uz savu pusi

Pats braucu, ar 525i 24V automātu, ēd to pašu ko 535 manuāls. Bet jāņem vērā aspekts ka 24v dzinējam cena + ~1000usd, un tirgū arī labāk kotējās respektīvi vieglāk pārdot būs.... Vārstīgajam arī skaņa ir sportiskāka un nav tās idiotiskās tarkšķēšanas, kas ir vecajiem motoriem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo