Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēlos pirkt 318is E36

AutorsZiņojums
agaFU
23. Jan 2011, 22:04 #41

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

beidzat juus te visi meeriities ar kraaniem. sastaasta te jaunajiem lai nem 2.5-2.8 un tad briinaas ka visi bembisti pa graavjiem dziivo un dauza. ar is no punkta A uz punktu B ir ok lai pierod no mazaaka uz lielaaku.
Offline
Driver
23. Jan 2011, 22:08 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2011, 22:04:49 agaFU rakstīja:
beidzat juus te visi meeriities ar kraaniem. sastaasta te jaunajiem lai nem 2.5-2.8 un tad briinaas ka visi bembisti pa graavjiem dziivo un dauza. ar is no punkta A uz punktu B ir ok lai pierod no mazaaka uz lielaaku.

pilnigas muljkibas! ja prata nav, tad ari awd nelidzes!
man pirmais auto bija RWD 3.0i manual un pirmais BMW ar m30b28.
daudziem pazinjam man ir lidzigi un gravjos ipashi nav metajushies, tie kas brauca ar GSI kadetiem un GTI golfiem nezkapec biezak tur nokljuva...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Foxijs
23. Jan 2011, 22:14 #43

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

te jau bija par patēriņu runa, 318is ēd mazāk un punkts, bet protams ka r6 dzinēji uzvedas patīkamāk un ir elastīgāki, taču ja gribās ar bmw ieekonomēt jāņemj 318is.. vnk jāapsver kas ir svarīgāk..
Offline
klikics
23. Jan 2011, 22:15 #44

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: GH-23


23 Jan 2011, 20:50:34 spritzmashine rakstīja:

23 Jan 2011, 20:48:59 Aigis rakstīja:
1.8 + gāze =


shada kombinacija varetu but ljoti baudama talos parbraucienos uz aluuksni.


Vēl tālākos!
Offline
bmwaddict
23. Jan 2011, 22:16 #45

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Jan 2011, 21:57:38 Ch rakstīja:

23 Jan 2011, 21:53:38 Sancix rakstīja:
320 neiet labāk par is..


Gaidīju, kad kāds to pateiks..
Atļaušos teikt, ka iet gan labāk. Ja vēl prosta cēlienā no 0-100km/h vēl ir +/- vienādi, tad salīdzini kautvai motora elastību un paātrinājumu pie lieliem ātrumiem ar augstiem pārnesumiem..

Vismaz cik sanāca pābaudīt, mans ex m52b20 ar beigto kloķenes devēju un lambdu gāja labāk par is'iem.. :želeja:

degvielas patēriņa/"iešanas" attiecība gan protams is'am labāka..

..bet toties labā ziņa ir ka M50B20 ir mūžīgs salīdzinājumā ar M42B18 kas is-ā.
Offline
Driver
23. Jan 2011, 22:17 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2011, 22:14:51 Foxijs rakstīja:
te jau bija par patēriņu runa, 318is ēd mazāk un punkts, bet protams ka r6 dzinēji uzvedas patīkamāk un ir elastīgāki, taču ja gribās ar bmw ieekonomēt jāņemj 318is.. vnk jāapsver kas ir svarīgāk..

varbut labak ir ...nepirkt BMW
BMW praktiski nekad nestradas prieksh saimnieka, bet gan nus otradi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Foxijs
23. Jan 2011, 22:29 #47

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

tieši tā, ja gribas baigo ekonāniju ir jāņemj kāds golps vai kkas no tā gala vnk salīdzinot r6 motoriem aprīkotie e36 būs dārgāgi uzturēšanā pret 4 cil.. tā nu tas ir.. vai labāki braukšanas ziņā, jaudas utt, tas jau cits stāsts
Offline
kc
23. Jan 2011, 22:29 #48

Kopš: 13. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 228

Braucu ar: 530d


23 Jan 2011, 22:04:49 agaFU rakstīja:
beidzat juus te visi meeriities ar kraaniem. sastaasta te jaunajiem lai nem 2.5-2.8 un tad briinaas ka visi bembisti pa graavjiem dziivo un dauza. ar is no punkta A uz punktu B ir ok lai pierod no mazaaka uz lielaaku.

man pirmais auto bija e30 ar 3.5 motoru, nekur nepaspeju iestadiit..
Offline
buncix
23. Jan 2011, 22:39 #49

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


23 Jan 2011, 20:25:08 Sancix rakstīja:

23 Jan 2011, 20:23:18 Piparss rakstīja:
man ir bijushi 3x bmw
318is
320
328

2.8 eeda viss mazaak

tad is ir bijis pabraukts......jo tā vnk nevar būt..savukārt 328 ir bijis
Man ir bijusi
316
318
318is
2x320
323
Hvz..bet tas 318 bij ekanomiskākais...

man ir bijis:
e38 735
e36 328

328tais patiesam ir bijis vis ekonomiskakais

bet ja pa nopietno, tad m52 dzinehi ir projekteti ekonomijai, attiecigi labs griezes moments zemakos apgriezienos un garas attiecibas reduktoros.

Ko izveleties 318is kupeju vai compact?
Jaskatas pec stavokla. Compact pluss ir izturiba, jautriba , ko sagada isa piekare, ka ari ietilpiga aizmugure. Ja vajag var atvest majad kadu velasmashinu vai isaku ledusskapi.
Offline
4ebura6ka
23. Jan 2011, 22:40 #50

Kopš: 14. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E36 316i compact

Es jau nesaku ka man negribas neko jaudigaku par 1.8is! Vienmer bus par vaju, jo 6a vai ta pierod un vajag vel!

Nav ari ta ka japierod pie ma6inas nav ta ka braukt nemaku! 6a vai ta kaut cik kruts tu butu tapat sanax kadu reizi nolazhot!Gadiities var katram

Gribeju jau no sakuma 2.5, bet man 1.8is piedavaja par smiekligu summu un vajadzeja ma6inu uz sitiena!
Ta nu es vinju panemu un nav ne vainas, bet gribas jau 2.5 stabili
Offline
spritzmashinebanned
23. Jan 2011, 22:44 #51

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

es shaja gadijuma tomer izveletos baudaamu 318i ar gaazi par aptuveni 890 latiem, maksajot pa daljam 2 gadu garumaa.
Offline
DrumB
24. Jan 2011, 00:03 #52

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Galvenais, lai ir bmw, nevis k-kāds golps vai kadets (;
Offline
Driver
24. Jan 2011, 00:06 #53

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2011, 00:03:13 DrumB rakstīja:
Galvenais, lai ir bmw, nevis k-kāds golps vai kadets (;

katram gaterniekam bembi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LA
24. Jan 2011, 00:06 #54

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


24 Jan 2011, 00:03:13 DrumB rakstīja:
Galvenais, lai ir bmw, nevis k-kāds golps vai kadets (;

-1
ja grib ekonomēt, tad labak pirkt ekonomiskāku/lētāku uzturēšanā. Pietiek jau BMW ar mūžam degošām benz. lampiņām u.c. parādībām
Offline
DrumB
24. Jan 2011, 00:13 #55

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Ja reiz ekonomē, tad vizmaz ar apkopēm lolo mašīnu. Ja nevar ne uzturēt ne ieliet bendžu, tad labāk lētas adidas čibas un gerai uz gateri.
Offline
mcelroy
24. Jan 2011, 00:39 #56

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

zinu ka e21 323 iet suudiigaak par e30 1.8is paprasi edzulim

visiem pa iisu pa iisu nu ja pa iisu seezhat maajaas un audzeejat visi baigie sportisti taisniitee spiest pedaali cik no jums trase ir izmantojusi maksimaali tos savus pa iisu auto?

23 Jan 2011, 21:56:46 Driver rakstīja:
nu vecais iS (m42) noteikti ies sudigak par jauno 320 (m52)

bet kas bus ar m44 un m50b20 (320bez vanosa)

[ Šo ziņu laboja mcelroy, 24 Jan 2011, 00:42:08 ]

Offline
DVPQ
24. Jan 2011, 04:47 #57

Kopš: 19. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar: vācu ģimenes auto

pasam ir 318is , nu ekonomisks nav , jauda nu saprata robezas nav tur lambo vai kkas tmldz , ja ekonome perc tiesham 1.5 civiku ideals variants , ieprieksh bija audi mana ipasuma, nenjem ,ed visu kas tev atrodas bachukos , bet protams ari atkariba kads eksemplars
Offline
Kindzulis
24. Jan 2011, 06:31 #58

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d


24 Jan 2011, 00:39:43 mcelroy rakstīja:
zinu ka e21 323 iet suudiigaak par e30 1.8is paprasi edzulim



+1:aculiecinieks:

Offline
nagla
24. Jan 2011, 06:38 #59

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

a ka tur ar jaudam pa gadiem,itka paskatijos vecakiem IS AFM ir vecais kas rada iepludei pretestibu,
tatad minus kautkadi zirdzini! jaunakiem itka nak ar karsto drati AFM
Offline
seeingman
24. Jan 2011, 08:38 #60

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

Ja gribas dinamiski braukt ar mazu patēriņu, tad jāpērk opelis ar c20xe, tikai no rūsas jauzmanās
Bij man tāds agregāts, braucu diezgan agresīvi, režīms 1.-2.-5. arī bieži tika pielietots un, lai vidējo patēriņu dabūtu diži pāri 8 litriem, bija baigi jāpacenšas, parasti gan vidējais bija 7,8l.
Un jāpiemin, ka griežas arī labi, nebūtu FWD un no tā izrietošās saķeres problēmas drag startos, varētu 325ajam arī diezgan labi turēt līdzi

[ Šo ziņu laboja seeingman, 24 Jan 2011, 08:41:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo