Online
Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330i E46 rij eļļu lopā
Autors | Ziņojums |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
27 Dec 2010, 21:45:01 antonsstojka rakstīja:
27 Dec 2010, 21:43:28 nagla rakstīja:
tosola ella nepeld?
it kā nē,bet šodien pielejot kārtējo devu pamanīju dzeltenas gļotas.
znachit tosols arii zuud? | Offline | | |
antonsstojka | | Kopš: 27. Dec 2010
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
27 Dec 2010, 21:45:43 egonspleeve rakstīja:
27 Dec 2010, 21:45:01 antonsstojka rakstīja:
27 Dec 2010, 21:43:28 nagla rakstīja:
tosola ella nepeld?
it kā nē,bet šodien pielejot kārtējo devu pamanīju dzeltenas gļotas.
nē tosola līmenis stāv kā iecementēts
znachit tosols arii zuud?
| Offline | | |
antonsstojka | | Kopš: 27. Dec 2010
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| cik tad varētu maksāt gredzenu maiņa? Pats to točna nevaru izdarīt,pa īsu prātiņš | Offline | | |
Piparss | | Kopš: 29. Aug 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: VOLVO D5
| +/- 250 ls
ps. neesmu mehanikis.... | Offline | | |
SCHNITZEL | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?
Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...
-----------------
| Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
27 Dec 2010, 21:55:28 SCHNITZEL rakstīja:
Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?
Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...
kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok. | Offline | | |
antonsstojka | | Kopš: 27. Dec 2010
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
27 Dec 2010, 21:55:28 SCHNITZEL rakstīja:
Ja kompresija ir laba, tad kāpēc aiztikt gredzenus?
Jogurts uz eļļas korķa var tik pat labi būt kondensāts...
Man arī tā šķiet,bet tad pie vainas nav ventilācija? | Offline | | |
SCHNITZEL | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Kuriem no tiem gredzeniem varēja uz nakti saliet dīzeli cilinrā un risināt iecepuma problēmu?
-----------------
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ellas riishana pie kartigas miishanas 1l uz 1000km nav nekas
varbut labak netaisit remontu par ~500ls, bet gan iepirkt 100litrus ellas un nobraukt 100 000km
pietam varu deret, ka topika autors ar to auto visdrizak nebrauks 5gadus....
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Pliku motoru var dabut pa 400 Ls un gan jau vel leetaak arii, ja neveelies liist iekshaa, man tavs dzineejs interesee, jo vajag prieksh daljam un pajaat kas tur ar saljnjikiem, ir jogurts vai nav utt Un aizdoma ka tev sudiigaa servi ir sanacis pabut, ko nozime kompresija laba? Taa tik var kaads vasja atbidleet kam nav pilniigi nekaadas saprashanas | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Dec 2010, 21:57:17 egonspleeve rakstīja:
kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok.
btw, vai iedeguši eļļas gredzeni ir bieža parādība šodienas dzinējos? man vislaik likās, ka tas pieder pagātnei, kad motoros lēja dinozauru eļļas, kā rezultātā tās mēdza piecept vai iecepināt gredzenus virzulī.. tāds liktenis parasti piemeklē ja tehnoloģiski advancētā motorā ielej sūdīgu eļļu un tad ekspluatē ar maksimālu slodzi (read - dabūn labi uzkarst)..
vai es kļūdos? | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
29 Dec 2010, 14:23:15 bmwaddict rakstīja:
27 Dec 2010, 21:57:17 egonspleeve rakstīja:
kapec kapec. tapec ka man bija tieshi shitas variants. bija iedegushi eljas gredzeni. a kompresijas gredzeni ok.
btw, vai iedeguši eļļas gredzeni ir bieža parādība šodienas dzinējos? man vislaik likās, ka tas pieder pagātnei, kad motoros lēja dinozauru eļļas, kā rezultātā tās mēdza piecept vai iecepināt gredzenus virzulī.. tāds liktenis parasti piemeklē ja tehnoloģiski advancētā motorā ielej sūdīgu eļļu un tad ekspluatē ar maksimālu slodzi (read - dabūn labi uzkarst)..
vai es kļūdos?
es zinu tikai to, ka tai konkreetajai mashiinai vaacijaa bija uzvaariits dzineejs un sliipeeta galva, remonta taame naaca liidzi ieliimeeta servisa graamataa, kuru dabuuju liidzi. pieljauju, ka taapeec bija iecepushies tie gredzeni. | Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| Man Mkai gaazot ari 1L uz 1000Km ..bet nu jaa..vajadzetu jau nomainit blivslegus, gredzenus..paskatities kartera ventilacija..nomainit elljas seperatorus (vai ka vinsu tur)
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|