Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Labākais akumulators

AutorsZiņojums
shmurger
21. Dec 2010, 00:46 #41

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

kāpēc parasti oriģinālie aķi ilgi kalpo?? kaut kādas nasa tehnoloģijas tur ir? nokalpo kaut kāds 45nieks 7 gadus, to izsviež, ieliek 90nieku(zajebis, nu tik būs) , tas paņem un pēc diviem gadiem nosprāgst. sūds ,značit
Offline
fujaks
21. Dec 2010, 00:52 #42

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Kapēc sievietēm atšķiras krūšu lielumi, vai nu konkrētu faktus, vai nu samierinamies. Lohi inženieri norāda kādiem ir jābūt ieteicamajiem akumulatora paramatriem?! Viens čižiks ciemā arī manevrē ar akumulatoru paramatriem katru gadu, jo paspējis pa 3 gadiem noklāt bosh exide un detu. Ja paredzēts 74ah aķis, šis ieliek 100ah lai labāk griež
Nemēģiniet appist sistēmu!
Offline
Kashelz
21. Dec 2010, 00:55 #43

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Shogad noklaajaas viens 2003. gadaa pirkts akjis, 7 gadi akjim, grieza vel normaali, bet aukstums darija savu. Akjis bija kkaads leetucis, neredzu vajadziibu maksaat par kaut kadiem zjelejas suudiem, kas normaali nesaladejas, letaako bez brenda akji un aiziet Ja akjis notur vienu ziemu un vel nakamajaa iztur, tad ies ari savsu 3 - 4 gadus mieriigi. Un AH gan jau labaak ir lielaaki, vismaz ja auto ir audio, tad noteikti.
Offline
bmwaddict
21. Dec 2010, 00:55 #44

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

aķīšu spečegi labak pastāstiet ar ko sasmērēt aķim klemmes lai neapaug ar zaļo sūdu jo taas klemmes apaug ar laiku un man pasham ir gadiijies ka liekas wtf akjis negriezh kas tas par meeslu utt bet vienreiz pameegjinaaju nokasiiju klemmes tiiras spiidiigas un izraadaas akjis funkcionee ganz normal.


aa un man liekas laba paziime ir ja starteejot akjim klemmes uzkarst tad tur pie vainas ir tieshi augstaakmineetaas kakas kas darbojas kaa pretestiibas slaanis un samazina spriegumu ko akjis speej dot.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 21 Dec 2010, 00:56:48 ]

Offline
fujaks
21. Dec 2010, 00:57 #45

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


21 Dec 2010, 00:55:17 bmwaddict rakstīja:
aķīšu spečegi labak pastāstiet ar ko sasmērēt aķim klemmes lai neapaug ar zaļo sūdu jo taas klemmes apaug ar laiku un man pasham ir gadiijies ka liekas wtf akjis negriezh kas tas par meeslu utt bet vienreiz pameegjinaaju nokasiiju klemmes tiiras spiidiigas un izraadaas akjis funkcionee ganz normal.



Elektriskajam kāriņam smērējām ar solidolu, jo baigi oksidējās, tik īsti neatceros kā tas viss beidzās. Bet vēl ripo.
Offline
shmurger
21. Dec 2010, 00:57 #46

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


21 Dec 2010, 00:55:17 bmwaddict rakstīja:
aķīšu spečegi labak pastāstiet ar ko sasmērēt aķim klemmes lai neapaug ar zaļo sūdu jo taas klemmes apaug ar laiku un man pasham ir gadiijies ka liekas wtf akjis negriezh kas tas par meeslu utt bet vienreiz pameegjinaaju nokasiiju klemmes tiiras spiidiigas un izraadaas akjis funkcionee ganz normal.


aa un man liekas laba paziime ir ja starteejot akjim klemmes uzkarst tad tur pie vainas ir tieshi augstaakmineetaas kakas kas darbojas kaa pretestiibas slaanis un samazina spriegumu ko akjis speej dot.


uzšņauc uz klemmēm.
Offline
3181
21. Dec 2010, 00:58 #47

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


21 Dec 2010, 00:45:07 egonspleeve rakstīja:
ko tu tur muldi. nekas akjim nav sliktaks par pilnigu izlaadi. mashinai vajadzetu likt iespejami ietilpigaku akji ko noradijis razhoajs. vel ir tads parametrs kaa starta straava, kas patiesiibaa ir vel svarigaks par Ah.
un vel tu rakstiji: "savukārt! = ja uzliksi aķi ar pārāk mazām Ah, resurss attiecīgi tiks pārslogots, un aķis tiks vnk pār-pumpēts"

kaa tas jaasaprot? pastasti RTU umnik kaa moderns kartiba esosh auto uz to ir speejiigs


Tieši Tā
aķim nav īsti Ok, pilnīga izlāde.
Tāpēc arī nenorādīju noslodzes amplitūdu - 90%, piemēram.
Aķim!, ir optimālā izlādēšanās/uzlādes amplitūda.
Ja izlādē par maz - slikti,
Izlādē par daudz - arī slikti.
Tieši tāpēc - liec tādu aķi!, kāds Tev pēc tehn. datiem paredzēts - būs optimālākais
Manis izceltais ar Bold savukārt norādītu - ka ir uzlikts aķis ar pārāk mazām Ah, līdz ar To! - tiktu pār-izlādēts, žargonā runājot... pār-pumpēts

ps: starta strāva ir lai auto palaistu - Jā!... tikai nekad, un neviens nepiedomā, kā šis auto f-cionēs ikdienā kā lādēsies?, ko un kā patērēs?... no 1 ģeneratora dzīvos?
(tur ir vesela raķešu zinātne).

Es gulēt, nedēļas atskaites pabeigtas + rīt smaga diena.

[ Šo ziņu laboja 3181, 21 Dec 2010, 01:00:40 ]

Offline
Kashelz
21. Dec 2010, 01:00 #48

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Klemes vajag citas uzlikt, bija Mazdai orgjinalas klemes baigi knapaas, no skarda plaana, apsubeja nejegaa un regulaari, tagad uzliktas klemmes kas no svina, nu tas pats materials no ka ir pashi akja izvadi, liekas ka ir labaak un taa vairs neapsubee.
Offline
Kashelz
21. Dec 2010, 01:07 #49

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Paratsi tak nomraali pameera ampeerus cik pateree, kad nekas nav ielseegts, kur probleema? To var izdariit arii ar leetajiem suuda testeriem pa 3 ls
Offline
bmwaddict
21. Dec 2010, 01:07 #50

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Dec 2010, 01:02:31 xjs_4 rakstīja:
Noluudi primitiivi var meegjinaat noteikt no njemot un uzliekot akja klemmi pie taa kad auto viss ir atsleegts ... ja liekot virsuu stipri dzirksteljo taatad kautkaads patereetaajs prasa stromu sitaa teema stradaaa


nu par 100% drošu metodi to nevar nosaukt, jo moš biedram ir kāda aparatūra sastūķēta mašīnā kur uz ieejas spriegumu stāv palieli kondensatori, tad dzirkstele būs jo kondiķi visi vienlaikus sagribēs to špani. varbūt tad atkartoti klemmi paraustot dzirkstele nedrīkst būt liela.
bet vispār kur ir problēma paņemt testeri un vienk izmērīt cik A patērē? ja testera pašam nav tad vienmēr kaimiņos dzīvo Sķopa kas iedos testeri
Offline
kawaracer
21. Dec 2010, 01:09 #51

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


21 Dec 2010, 01:02:31 xjs_4 rakstīja:
Noluudi primitiivi var meegjinaat noteikt no njemot un uzliekot akja klemmi pie taa kad auto viss ir atsleegts ... ja liekot virsuu stipri dzirksteljo taatad kautkaads patereetaajs prasa stromu sitaa teema stradaaa


Šito gan nevajag mūsdienu a/m izpildīt!
Būs sūdi!!! Un dārgi sūdi!!!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
bmwaddict
21. Dec 2010, 01:12 #52

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Dec 2010, 01:09:17 kawaracer rakstīja:

21 Dec 2010, 01:02:31 xjs_4 rakstīja:
Noluudi primitiivi var meegjinaat noteikt no njemot un uzliekot akja klemmi pie taa kad auto viss ir atsleegts ... ja liekot virsuu stipri dzirksteljo taatad kautkaads patereetaajs prasa stromu sitaa teema stradaaa

Šito gan nevajag mūsdienu a/m izpildīt!
Būs sūdi!!! Un dārgi sūdi!!!

ja aizdedze nav ieslēgta tad kādi tev tur lieli sūdi.. ja nu vienīgi sūdīgi uzdizainētai aparatūrai tādas lietas kaitē. tas kam lemts nosprāgt tas nosprāgs anyway
Offline
mareksb
21. Dec 2010, 01:16 #53

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

ta no jusu gudram runam es sapratu ja es ielikshu jaudigaku /zeleinieku/savam zales plavejam vinam bus lielaks skills plaushana vai ne vai tas ti strada uz e36
Offline
Kashelz
21. Dec 2010, 01:19 #54

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Liec leetaako suudu kas atbilst pec fiziskiem izmeeriem, klemes atbilst un kam ir auto razjotaaja noteiktais Ah, ka ari pec iespejas lielaaka starta straava. Parejais ir popig, letajiem ta pat ka citiem ir 2 gadi garantija un ja akjis ies tos 2 gadus, tad ies vel kaadu laiku.
Offline
3181
21. Dec 2010, 01:19 #55

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


21 Dec 2010, 01:06:04 xjs_4 rakstīja:
Melvin reaali jau akumulators nifiga neizladejaas normaali lietojot .. domaaju nekaadi 40-60% .. Startam pietiek 1-3Ah maksimums ... braucot to ladee atpakalj.. tas ir vinja uzdevums + iespeejams stabilizeet sisteemu lai iesleedzot izsleedzot patereetaajus gengjeris neapdirstos



Tā nav...
Tevi varētu uzskatīt par strāvas Guru
Labi = aķīšu Guru.

Tomēr ne visi ir stipri tehniski cilvēki.
Un... nostājas Biķernieku mežiņā, pat ne Ziemā, Saules ēniņā... un 30min paklausās savu mūziku salonā
Un?... nestartējas
Lūk!... aķim jātur šīs 30min, ja vien protams!, tur nav uzstādīta Stereosistēma ar mega-giga patēriņu.

Principā... arī normāls cilvēks, ejot RIMI, neizslēdz SWH savā auto, ja tur kāds paliek

That's the Point!
Offline
kawaracer
21. Dec 2010, 01:29 #56

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


21 Dec 2010, 01:12:15 bmwaddict rakstīja:

21 Dec 2010, 01:09:17 kawaracer rakstīja:

21 Dec 2010, 01:02:31 xjs_4 rakstīja:
Noluudi primitiivi var meegjinaat noteikt no njemot un uzliekot akja klemmi pie taa kad auto viss ir atsleegts ... ja liekot virsuu stipri dzirksteljo taatad kautkaads patereetaajs prasa stromu sitaa teema stradaaa

Šito gan nevajag mūsdienu a/m izpildīt!
Būs sūdi!!! Un dārgi sūdi!!!

ja aizdedze nav ieslēgta tad kādi tev tur lieli sūdi.. ja nu vienīgi sūdīgi uzdizainētai aparatūrai tādas lietas kaitē. tas kam lemts nosprāgt tas nosprāgs anyway


Mūsdienu auto dzīvo savu dzīvi vēl ļoti ilgi pie izslēgtas aizdedzes!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
shmurger
21. Dec 2010, 01:29 #57

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

normālam cilvēkam swh beidzas ar aizdedzes atslēgas izņemšanu.
Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 01:29 #58

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

topiks ir dirsaa. Melvinam banu par suuda runaashanu.

cik reizes var atkartot, ka Ah nenosaka to, vai jus no riita -18 grados piedarbinasiet auto. To nosaka AUKSSTA STARTA STRAAVA.

tas nozime to, pie cik gradiem akjis uz noteiktu laiku bus spejigs atdot noteiktu straavu.

aukstaa starta strava ka likums ir lielaka ietilpigajiem akjiem. bet perkot leta gala akji, tam vajag pieverst uzmanibu, jo tieshi tas nosaka, vai jus pie -25 palaidisiet savu auto.
Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 01:32 #59

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


21 Dec 2010, 01:30:54 xjs_4 rakstīja:
PN ampeerstundas




tieshi taa. ieliekot 130 Ah zhelejas akji mashiinaa var normaali apdirsties
Offline
shmurger
21. Dec 2010, 01:33 #60

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

tāpēc ir ļoti slikti, ka mūsdienu auto vairs nav rezerves starteris...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo