Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Passat Sincro G60 (1988-1994)
Autors | Ziņojums |
godmanis | | Kopš: 09. Jul 2010
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
egon a nu ka lasīt gudras grāmatas ir seni un klasiski termini mehāniskais pievadkompresors(tas ko citvalodā sauc par Superccharger, kuram eksisē tikai kompresora gals, jo trubīnas gala vietā siksna) un atgāzu turbokompresors(tas ko sauc par turbocharger, kuram esksitē abi propelleri)
nejaukt šos lūdzu.
Ar G60 ir problēmas tieši ar g-lader, parasti lētākais risinājums ir jamo aizvietot ar atbilstoša izmēra turbokompresoru...
cik tas prieks maksaatu iebazt tur kautko citu?? | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Turbo uzstādīšana nav lēts prieks! Pati turbīna 50-150Ls izplūdes kolektors 250-400Ls visādi sīkumi kas vajadzīgi uztādīšanai ~50Ls | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| lasi rekur ir tēmas [ Šo ziņu laboja GirtzB, 23 Aug 2010, 11:31:28 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
HaL | | Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| bija man syncro golfs..
uz sniega/ledus protams normālu tur/nelūst, bet tikko vasara, tad apnīk taisīt... detaļas nav dārgas itkā, bet mega retas un grūti atrast..
taisīju taisīju, kamēr apnika un braucu ar FWD
G60 gadījumā jaudas ir vēlvairāk.. tākā tur ir kapi
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
Sadam | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2275
Braucu ar:
| Nespēju iedomāties motivāciju pirkt TĀDU pasūdu. | Offline | | |
HaL | | Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| bija gads (laikam 86.) kad Passatam bija Audi mators ar audi quattro
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
23 Aug 2010, 11:41:27 HaL rakstīja:
bija man syncro golfs..
uz sniega/ledus protams normālu tur/nelūst, bet tikko vasara, tad apnīk taisīt... detaļas nav dārgas itkā, bet mega retas un grūti atrast..
taisīju taisīju, kamēr apnika un braucu ar FWD
G60 gadījumā jaudas ir vēlvairāk.. tākā tur ir kapi
man savukārt ir šāds izstrādājums
ar syncro itkā problēmas nebija, ja neskaita planetāro razdatku uz aizmuguri, tai gultņi nolidoja un pēc tam pareizi noregulēt to vairs nemacēju, bet tas G60 kompresors pēc 2 gadu lietošanas vairs negāja nesūda.. salasīju šo to priekš 16VG60 konversijas bet tā tas viss arī stāv. laikam pareizāk ir vienk ielikt nočipotu 1.8T un miers jo neko vairāk tas syncro toč neturēs.
| Offline | | |
godmanis | | Kopš: 09. Jul 2010
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| nav vins nemaz tik nopist ne ruusas un 187 k norbarukums- nu gan jau korigets bet nu tomeer, pakalejaa piedzina atvienota saprotiet pasi jau kadu iemeslu deel- autin ssakariigs diezgan nesaguris -nav tik traki bet uztrauc mani tas supercargers | Offline | | |
|
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
22 Aug 2010, 20:56:10 egonspleeve rakstīja:
kada atshkjiriba kaa vinu sauc. ta ir mehaniski darbinama turbina, ljoti daudziem legjendariem auto bija shaads risinaajums. tadam risinajumam ir viens liels pluss - turbobedres nav.
un otrs minuss-jaudas liknes beigas
pasats 1.6d ir zbiss | Offline | | |
Elksnis | | Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| reku laikam tas pats autors ieks Vwmotion -
ķimerējoties gar savu nesen iegādāto Passātu, mans šodienas lielais atklājums ir - esmu iegādājies Passat GT G60. to, ka tas ir Syncro, biju pamanījis jau iepriekš.
ir tā, ka motoram ir noņemts kompresors. vai kāds man varētu ieteikt, kur es tādu varētu dabūt? --
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=17495&highlight= normals frukts noperk pasatu un nepamana kardanu un kompresoru gandriz... | Offline | | |
Arts | | Kopš: 23. Jul 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 1146
Braucu ar: moto ‘07, atmo '09
| Miegs nenāk, kaut kas jaiepļūti
Šīr- sities līdz nāvei- G60 skaitās mehaniskais spiralkompresors a.k.a "Ruca" turbīna, kas ir viņa vesturiskais nosaukums kas radās laikos kad raktuvēs ar tādu verķi pumpēja gaisu iekšā tak što tā tomēr tīri vesturiski ir "turbīna"
G60 kompresors pats pa sevi ir diezgan laba štelīte, bet kā jau ar visām lietām kam vis ir labi daudz aizmirst par viņa regulāro apkopi
Kompresoram no centrālās ar kaut ko līdzīgu westgeitam piedzen maza zobsiksniņa, kas ir jāmaina pie katras eļļas maiņas, ja to nedara tad tīri brutāli kompresora korpusā tiek izlauzts caurums, taja momentā kad viņa pārlec vai pārtrūkst un gliemezis trāpa pa mazo herņu virzulīti
Tālāk- gliemezim pret korpusu blīvēšanai tiek izmantoti tādi kā plastmasa "makaroni" kas liekas speciālas gropēs gliemeža malā, un ja savlaicīgi viņus nenomaina tad gliemezis sāk drilēt pa korpusu un Ta Dā- skaidas ieplūdes sistēma, vai atkal caurums korpusā
Plus visam tam ir vel klāt problēmas ar eļošanu ja 2,5mm resnā cauruīte, pa kuru tiek dzīta eļļa uz kompresoru, aizdiršās
Un vēl gliemeža gultņi
Un vēl gliemeža blīvslēgi
Un vēl...
Ir bijis sakars ar Golf 2 FWD un tas 1.8 motors griežas pietiekami labi, gan no apakšām, gan līdz ierobežotajam, un 240-245 kmh pilnīgi bez strea
Kaut kad gadus 5 atpakaļ Raganas lidlaukā sanāca uzskrieties ar BigBoy 500to MB... MB palika daudzus korpusus aizmugurē. | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| Ir bijis sakars ar daewoo matiz 0.4 390-510km/h veesi. sanaaca uzskrieties heatrowas lidlaukaa ar Torna bijusho csl (hartge) atpalika pa paaris dzelcelja sastaaviem
28 Aug 2010, 01:11:21 Arts rakstīja:
Miegs nenāk, kaut kas jaiepļūti
Šīr- sities līdz nāvei- G60 skaitās mehaniskais spiralkompresors a.k.a "Ruca" turbīna, kas ir viņa vesturiskais nosaukums kas radās laikos kad raktuvēs ar tādu verķi pumpēja gaisu iekšā tak što tā tomēr tīri vesturiski ir "turbīna"
G60 kompresors pats pa sevi ir diezgan laba štelīte, bet kā jau ar visām lietām kam vis ir labi daudz aizmirst par viņa regulāro apkopi
Kompresoram no centrālās ar kaut ko līdzīgu westgeitam piedzen maza zobsiksniņa, kas ir jāmaina pie katras eļļas maiņas, ja to nedara tad tīri brutāli kompresora korpusā tiek izlauzts caurums, taja momentā kad viņa pārlec vai pārtrūkst un gliemezis trāpa pa mazo herņu virzulīti
Tālāk- gliemezim pret korpusu blīvēšanai tiek izmantoti tādi kā plastmasa "makaroni" kas liekas speciālas gropēs gliemeža malā, un ja savlaicīgi viņus nenomaina tad gliemezis sāk drilēt pa korpusu un Ta Dā- skaidas ieplūdes sistēma, vai atkal caurums korpusā
Plus visam tam ir vel klāt problēmas ar eļošanu ja 2,5mm resnā cauruīte, pa kuru tiek dzīta eļļa uz kompresoru, aizdiršās
Un vēl gliemeža gultņi
Un vēl gliemeža blīvslēgi
Un vēl...
Ir bijis sakars ar Golf 2 FWD un tas 1.8 motors griežas pietiekami labi, gan no apakšām, gan līdz ierobežotajam, un 240-245 kmh pilnīgi bez strea
Kaut kad gadus 5 atpakaļ Raganas lidlaukā sanāca uzskrieties ar BigBoy 500to MB... MB palika daudzus korpusus aizmugurē.
[ Šo ziņu laboja mcelroy, 28 Aug 2010, 01:25:35 ] | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
| Tas arts ir diezgan liels pamuļķis. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|