Online
Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M52B28 zūd jauda
Autors | Ziņojums |
turbobrickLV | | Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
|
05 Aug 2010, 23:56:58 jurxx rakstīja:
05 Aug 2010, 23:53:44 dzheris rakstīja:
05 Aug 2010, 23:45:43 Driver rakstīja:
05 Aug 2010, 23:28:33 Melvins rakstīja:
05 Aug 2010, 23:20:16 Driver rakstīja:
nee, tikai ljauna verbala caureja!
Un drizak jau ka antireklama dazu acis darbojas.
Es nebakstos tur, kur man nav sajegas, citi savukat zin un mak visu
Tev jādibina savs serviss ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
BMW diagnostika ir Tavs trumpis + pārējais ar laiku pievilksies, proti - atradīsies vīri/mehāniķi, kas zem Tevis gribēs strādāt.
un beigās Tu pārvietosies ar max nopulētiem, perfektiem BMW retro-mobīļiem.
tas nav tik vienkarshi. Pilna riga ar amatniekiem, kuriem abas rokas ir kreisas un algaa grib kosmosu. Bet normaliem meistariem es neesmu vajadzigs, vinjiem pietiek ko darit pashiem, ka ari liela dalja no vinjiem man ir pazinjas, chomi.
off... bet baigi interesē, vai tu un tavi čomi jau piedzima ar BMW maņuāli galvā?
Visticamāk, ka nē.. kāds tev šo to parādījā, uz kā bāzes izfiškoji pārējo. Kāpēc laiku ko pavadi šeit, nevari izmantot, lai palīdzētu kādam citam ar padomu nevis aicināt pie sevis un noskaitīt attiecīgi? ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
tikai nevajag (es shaja gadijuma pat aizstavu driver ) ja uzdod konkreetu jautājumu ar sakarīgām priekšzināšanām - arī normāli atbildēs un tiksi skaidrībā ar savu problēmu, ja uzdosi vispārīgi pat svētais gars precīzu atbildi nedos
PS: un nevienam tač nav dzīves mērķis labot citu sūdus pa velti ![](files/images/smilies/crazy.gif)
Kas tieši te bija vispārīgi un nepareizi pajautāts??? ![](files/images/smilies/icon_confused.gif) | Offline | | |
turbobrickLV | | Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
|
06 Aug 2010, 00:54:32 riddler rakstīja:
06 Aug 2010, 00:51:57 turbobrickLV rakstīja:
P.S.S.Apmēram tāds priekšstats izveidojies, ka Driver te forumā ir vienīgais uberelektriķis un visi pārējie meistari ir garām. Ne sūda.
ko tad tu pisies tik ilgi ar to miskasti ![](files/images/smilies/iono.gif)
Tā miskaste jau labu laiku brauc, tikai tagad sāku šo problēmu risināt, atstāju to uz vēlāku laiku. | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es veljovairak nesaptotu tevi. Es pa shito laiku sen butu to auto nosliginajis, nodedzinsjis, jo butu izbesijies, ka dari ko gribi, bet rezultats ka nav, ta nav. Te pat neiet runa par to cik tas maksa, bet gan cik ilgi var jaties ar vienu problemu. Tas butu tapat ja es pusgadu no vietas te prasitu par motora kjedes atzimem un visu laiku ar vinjam jatos, nevis vienkarshi brauktu...
Un suds ir m52 ar m50 vadibu! Bet m52 ar m52 vadibu un m50 iepludi ari labi iet ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
06 Aug 2010, 00:51:57 turbobrickLV rakstīja:
Nesaprotu Driver. Tu to visu kā savu reklāmu veido vai kā? Tev labāk paliek ap sirdi, ka kāds mēģina pats savām rokām kaut ko izdarīt nevis dzen mašīnu uz servisu un noliek naudu galdā? Būtu labāk kā "zinošs cilvēks" palīdzējis ar padomu nevis bēris kārtējo lamuvārdu kaudzi pār mani.
Par emulatoru vispār negāja runa, izteici tikai 2 variantus. Vecāku motoru vadību arī var likt. Uzliek vēl ieplūdes kolektoru no M50 un iet daudz labāk nekā ar M52 vadību.
P.S.Un jā, gandrīz vai atbilstu karlsonss raksturojumam, nebirst pa visiem galiem man nauda ārā.
P.S.S.Apmēram tāds priekšstats izveidojies, ka Driver te forumā ir vienīgais uberelektriķis un visi pārējie meistari ir garām. Ne sūda.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Nu hvz, man M52 ar M50 vairs nekādu traucējumu nav, bija viens kasjaks, to atrisināju un viss čiki ![](files/images/smilies/iono.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
6500 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/7814_1528846356.jpg) Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| kas pa trukumu?
pazuda jauda pie mazajiem apgriezieniem? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
turbobrickLV | | Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
|
06 Aug 2010, 01:05:20 Driver rakstīja:
Es veljovairak nesaptotu tevi. Es pa shito laiku sen butu to auto nosliginajis, nodedzinsjis, jo butu izbesijies, ka dari ko gribi, bet rezultats ka nav, ta nav. Te pat neiet runa par to cik tas maksa, bet gan cik ilgi var jaties ar vienu problemu. Tas butu tapat ja es pusgadu no vietas te prasitu par motora kjedes atzimem un visu laiku ar vinjam jatos, nevis vienkarshi brauktu...
Un suds ir m52 ar m50 vadibu! Bet m52 ar m52 vadibu un m50 iepludi ari labi iet ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
06 Aug 2010, 00:51:57 turbobrickLV rakstīja:
Nesaprotu Driver. Tu to visu kā savu reklāmu veido vai kā? Tev labāk paliek ap sirdi, ka kāds mēģina pats savām rokām kaut ko izdarīt nevis dzen mašīnu uz servisu un noliek naudu galdā? Būtu labāk kā "zinošs cilvēks" palīdzējis ar padomu nevis bēris kārtējo lamuvārdu kaudzi pār mani.
Par emulatoru vispār negāja runa, izteici tikai 2 variantus. Vecāku motoru vadību arī var likt. Uzliek vēl ieplūdes kolektoru no M50 un iet daudz labāk nekā ar M52 vadību.
P.S.Un jā, gandrīz vai atbilstu karlsonss raksturojumam, nebirst pa visiem galiem man nauda ārā.
P.S.S.Apmēram tāds priekšstats izveidojies, ka Driver te forumā ir vienīgais uberelektriķis un visi pārējie meistari ir garām. Ne sūda.
Es dēļ imobilaizera problēmām iekavēju tikai pāris dienas. Kamēr meklēju info par imobilaizeri un akratīšanos no viņa, darīju citas lietas. Bija pietiekami daudz ar viņu ko ņemties arī bez motora. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif) [ Šo ziņu laboja turbobrickLV, 06 Aug 2010, 01:13:38 ] | Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 01:10:30 6500 rakstīja:
kas pa trukumu?
pazuda jauda pie mazajiem apgriezieniem? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
Aptuveni, pie lieliem arī tā slābeni elpoja ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 01:08:08 RM1 rakstīja:
Nu hvz, man M52 ar M50 vairs nekādu traucējumu nav, bija viens kasjaks, to atrisināju un viss čiki ![](files/images/smilies/iono.gif)
kapec apzinati un speciali taisit sliktak? ![](files/images/smilies/doh.gif)
var bet vai vajag
laikam aiz neko darit cilveki no elektroniski vadama karburatora ir nonakushi lidz elektroniskai degvielas iespricei ar atseviskju degvirlas korekciju katram cilindram un elektronisku gazes pedali.
Tad varbut ari visu citu partaisisim uz vienkarshaku un primitivaku? Piemeram atrumkarbas bez sinhronizatoriem saksim likt, el logiem izrausim komfortblokus, ta vieta divus relrjus ieliksim, utt
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 01:10:30 6500 rakstīja:
kas pa trukumu?
pazuda jauda pie mazajiem apgriezieniem? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
eu, neesi żīds un pasaki, kur dabut blokejosho elementu pasham, kadu elju ieksha liet un kur pa leto vinju tirgo, kaa ari pamaci pareizi sazobi noregulet...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 01:16:08 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 01:08:08 RM1 rakstīja:
Nu hvz, man M52 ar M50 vairs nekādu traucējumu nav, bija viens kasjaks, to atrisināju un viss čiki ![](files/images/smilies/iono.gif)
kapec apzinati un speciali taisit sliktak? ![](files/images/smilies/doh.gif)
var bet vai vajag
laikam aiz neko darit cilveki no elektroniski vadama karburatora ir nonakushi lidz elektroniskai degvielas iespricei ar atseviskju degvirlas korekciju katram cilindram un elektronisku gazes pedali.
Tad varbut ari visu citu partaisisim uz vienkarshaku un primitivaku? Piemeram atrumkarbas bez sinhronizatoriem saksim likt, el logiem izrausim komfortblokus, ta vieta divus relrjus ieliksim, utt
Nedemagoģē, tavai m3.3.1 vadībai nav nākotnes tālākai attīstībai. Ja arī tāda ir, tad tās price/performance ir ar ļoti sliktu attiecību ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 01:17:18 Badmoon rakstīja:
Driver - "elektronisku gazes pedali" - kad tāds tika ieviests, no kura gada, kādiem auto?
runajot par bmw, tad uz pirmsfeislifta e30 316 ar m10b18 (86gada beigas) vel staveja elektronisks pierburgs
bet jau ar 87gadu uz e32/e34 paradijas EML pirmie bija m30 un m73 motori.
Bet vispar EML ir suuc - liela aizture darbiba.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikelis ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/1802_1282933060.jpg) Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
06 Aug 2010, 01:18:58 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 01:10:30 6500 rakstīja:
kas pa trukumu?
pazuda jauda pie mazajiem apgriezieniem? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
eu, neesi żīds un pasaki, kur dabut blokejosho elementu pasham, kadu elju ieksha liet un kur pa leto vinju tirgo, kaa ari pamaci pareizi sazobi noregulet...
+1 ![](files/images/smilies/icon_lol.gif)
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Butu paklusejis! M3.3.1 ir sudigakas diagnostikas iespejas, bet MS42 ir labaks kautvai ar to, ka ir divas nevis viena lambda un abi "rotejoshie" deveji ir jau holla tipa, nevis (viens) induktivais
06 Aug 2010, 01:21:34 RM1 rakstīja:
06 Aug 2010, 01:16:08 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 01:08:08 RM1 rakstīja:
Nu hvz, man M52 ar M50 vairs nekādu traucējumu nav, bija viens kasjaks, to atrisināju un viss čiki ![](files/images/smilies/iono.gif)
kapec apzinati un speciali taisit sliktak? ![](files/images/smilies/doh.gif)
var bet vai vajag
laikam aiz neko darit cilveki no elektroniski vadama karburatora ir nonakushi lidz elektroniskai degvielas iespricei ar atseviskju degvirlas korekciju katram cilindram un elektronisku gazes pedali.
Tad varbut ari visu citu partaisisim uz vienkarshaku un primitivaku? Piemeram atrumkarbas bez sinhronizatoriem saksim likt, el logiem izrausim komfortblokus, ta vieta divus relrjus ieliksim, utt
Nedemagoģē, tavai m3.3.1 vadībai nav nākotnes tālākai attīstībai. Ja arī tāda ir, tad tās price/performance ir ar ļoti sliktu attiecību ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Mazliet sapisos terminos, biju domājis, ka Siemens vadībai nav nākontes, bet ar Motronicu ir vienkāršāk turpināt upgreidoties ![](files/images/smilies/icon_razz.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
6500 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/7814_1528846356.jpg) Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
06 Aug 2010, 01:25:04 Mikelis rakstīja:
06 Aug 2010, 01:18:58 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 01:10:30 6500 rakstīja:
kas pa trukumu?
pazuda jauda pie mazajiem apgriezieniem? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
eu, neesi żīds un pasaki, kur dabut blokejosho elementu pasham, kadu elju ieksha liet un kur pa leto vinju tirgo, kaa ari pamaci pareizi sazobi noregulet...
+1 ![](files/images/smilies/icon_lol.gif)
ss.lv...
pats jau kadu laiku neesu pircis...ja nu kads pieved klat,tad ar gariem zobiem varbut panemu...
ellu liet ieksa Motul 75W140...kas nak 0.4l pudelites...saibosanas abeci tuliit coreli jums uztaisisu ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 01:33:16 RM1 rakstīja:
Mazliet sapisos terminos, biju domājis, ka Siemens vadībai nav nākontes, bet ar Motronicu ir vienkāršāk turpināt upgreidoties ![](files/images/smilies/icon_razz.gif)
nezkapec bmw izmanto gan bosch, gan siemens vadibu, bet gandriz visas emmas brauc ar siemensu tik e36 3.0 un e34 brauc ar m3.3
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 01:40:53 Driver rakstīja:
nezkapec bmw izmanto gan bosch, gan siemens vadibu, bet gandriz visas emmas brauc ar siemensu tik e36 3.0 un e34 brauc ar m3.3
Protams, ja tu netaisies tālāk uzlabot savu auto veiktspēju, tad ar OEM vadību strādās labāk nekā ar hibrīdu, bet ne visi grib apstāties pie stock
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 01:33:16 RM1 rakstīja:
Mazliet sapisos terminos, biju domājis, ka Siemens vadībai nav nākontes, bet ar Motronicu ir vienkāršāk turpināt upgreidoties ![](files/images/smilies/icon_razz.gif)
dirsa motronicu un ms40!
Visi m52 ir palaizami ja nospragst tikai sadalenes vai tikai klokenes devejs, auto lidz majam tiks.
Bet ja m50 noklasies klokenes devejs, tad varesi onanet ar strikji uz celja ![](files/images/smilies/emo.gif)
vienkarsha atbilde ar ko m52 vadiba labaka par m50.
Uz pusi mazaka iespeja palikt uz celja, kas parastam lietotajam ir loti svarigi.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Devil ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2761_1382619345.jpg) Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
| A negribiet abi (Driver vs Riddik) nostāties maliņā un klusībā ar krāniņiem pamērīties ![](files/images/smilies/icon_haha.gif)
P.S. Drivers savu lietu un ļoti labi zin ! (reklāma)
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 01:47:24 Driver rakstīja:
dirsa motronicu un ms40!
Visi m52 ir palaizami ja nospragst tikai sadalenes vai tikai klokenes devejs, auto lidz majam tiks.
Bet ja m50 noklasies klokenes devejs, tad varesi onanet ar strikji uz celja ![](files/images/smilies/emo.gif)
vienkarsha atbilde ar ko m52 vadiba labaka par m50.
Uz pusi mazaka iespeja palikt uz celja, kas parastam lietotajam ir loti svarigi.
Es neesmu parasts lietotājs, tāpēc izvēlos motronicu ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|