Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 izmaksas - kā lētāk un izdevīgāk
Autors | Ziņojums |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
|
15 Jun 2010, 22:26:19 PowerBMW rakstīja:
e30 ir kompleksa auto
pat fizikas likumi nespēj izskaidrot kāpēc e30 cenas turpina augt, kamēr citiem auto cenas krīt tā viņš tagad būs, pa 3.50 mēnesī
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| es tadiem idiotiem ar fordiem, audi utt atbildu, ka par savu naudu nepirktu vinja piedavato kjerru un nelietu vinjaa par savu naudu degvielu. Brauktu tikai tad, ja iedodu lietot un ielietu degvielu...
Un tikai postpadomju lohi auto verte pec izlaiduma gada un cenas attiecibas
15 Jun 2010, 22:23:51 artys rakstīja:
15 Jun 2010, 22:17:32 Zajec rakstīja:
Tie e30, kuri ir pacelti, tie principaa netiek paardoti un bet ja tiek, tad cena ir tik liela, kuru nespeej saprast 95% LV iedziivotaaju ... tobish smazenes spej sagremot vienu informaciju - tikai jaunu mashiinu, jo tas ir kruta
vooo...lielākā daļa cilvēku man jautā kāpēc tik vecs auto maksā tik dārgi...pa to naudu varot nopirkt laba gada Audi, fordu utt es nemaz necenšos skaidrot!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
jork | | Kopš: 23. Apr 2010
Ziņojumi: 62
Braucu ar:
| Viena mašina jau man ir , bet nu tā ir tā parvietošanas pa pilsētu. Bet 2 mašinu šo - bmw e30 , es gribēju pirkt ,lai uztaisītu sportisku, saliktu visu nepieciešamo iekšā , vizuālo, motoru pielabot utt.. Lai var aizlaist uz trasi pabraukt. No mašinas uzbūves ir neliela saprašana, bet nu visu jau var iemācīties - darot/skrūvējot.
Vienīgā lieta ka nav kur to darīt - nu garaža jau ir , bet nav bedres.[ Šo ziņu laboja jork, 15 Jun 2010, 22:32:17 ] | Offline | | |
Zinchux | | Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
| Karoč jākrāj kāposts! Pa 2500 Ls var TĀDUS e30 no DE dabūt [ Šo ziņu laboja Zinchux, 15 Jun 2010, 22:32:38 ] | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| problēma jau ir tājā, ka viņi tagad mežonīgi cenšās nopirkt auto, kam gads ir maksimāli tuvu 2000. gadam, jo tas skaitoties jauns...kad nopirks auto 2000.gada, sapratīs, ka tas auto jau ir 10 gadus vecs un jāliek viņā vēl vairāk nekā 33.gadus vecā bmw
cik gados normāls cilvēks nomaina auto? Vismaz agrāk 2-3...nopērk par gadu vai diviem jaunāku, bet neņem vērā, ka jau ir pagājuši divi gadi un viņš joprojām pērk vienāda vecuma auto...
karoč man besī tie ļautiņi ja ņem tad ņem e60 un nepis prātu, tad var teikt, ka jauns/labs gads!
tikai nevajag domāt, ka iekš DE viņi nerūsē
Latvijā pērkot var atrast e30, kurš ir bijis izjaukts, apstrādāts pret koroziju un salikts...tāds būs labāks, nekā no DE, kuram pēc gadiem 2 šofers kājas samērcēs...
bet nenoliedzu, ka iekš DE var atrast ļoti labus eksemplārus!
jork, kā jau teicu, ja ir otrs auto, finanses un ir saprašana kā ko darīt, tad protams var taisīt "projektu"...un pietam ja domā to autiņu likt vairāk trasē nekā pa ielām, tad nafig to labo bundžu vispār [ Šo ziņu laboja artys, 15 Jun 2010, 22:39:38 ]
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
ReddBull | | Kopš: 19. Aug 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| ja tas ir kā otrais auto un ir pašam saprašan un gribēšana kko darīt, tad viennozīmigi jāņem kkāds lētais drapaks un jāceļ augšā, pašam būs gandarijums ka būsi kādu bumeru no tolmeta izglābis | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| standarta šaurā tumšā garažā ātri vien rokas laidīsies nost
īt īpaši ja nav pusautomāts pašam, un iemaņas metālapstrādē
nu e30 varbūt vēl ko var, e23/32 gan var labākajā gadījumā bremžu klučus nomainīt "garāžā"
zinu gan gadījumus kur garāžu kooperartīvā tiek uzbūvēti auto bet nu izņēmumi vienmēr ir.
ņem labāk par 700+ Ls braucošu - tā kā labu auto, un tad vismaz pa laikam investējot 50-200 Ls visu laiku būs braucoš spooorta objekts. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jun 2010, 23:01:18 ReddBull rakstīja:
ja tas ir kā otrais auto un ir pašam saprašan un gribēšana kko darīt, tad viennozīmigi jāņem kkāds lētais drapaks un jāceļ augšā, pašam būs gandarijums ka būsi kādu bumeru no tolmeta izglābis
tipiskaka kljuda
ja grib pec iespejas labaku rezultatu, tad ir janjem max labs eksemplars, kura vel neviens neko nav darijis, nevis pilnigs srots vai kads auto, kuru kads ir sacis celt augsha vai itkaa ir uzcelts.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Pa 300ls tiesham sanak tikai celjams buuris ar tiltiem(tieshi taadu tagad tirgoju) kopumaa ko darit tur ir lidz acim un veel, un taa detalju meklehana arii ir sex, bet ir jabut vizijai vai gribi gazhamai, vai kolekcijas vertiibu!! Karo4e tur var stastit un stastit....
Ja kas man ir 2vi e30 un draudzene, ta ka nav tik traki, tik bik lenak iet process | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Pie viena varu atzīties: tā sagadījās ka iegādāju 1983 volvo 244 2.3 karb tepat bija powera useris ielicis uz ss.lv sludinājumu
bez abs
bez stūres pastiprinātāja
bez kondiškas
ar mehānisko aizdedzi
ar čoku
vot tas jau ir piedūrīgs auto, jo patiešām var tik galā ar pāris atslēgām un skrūvjgriezi, nu vismaz visu aizdzedzi toč var pārlasīt ar 13 muciņu, svečatslēgu un parasto skrūvjgriezi
godavārds patīkāmi ka nav komutatori devēji rēlēji vadības bloki un visi šitie labumi
motortelpā neizlaužot rokas var tikt klāt PILNĪGI VISAM - ja pašam skrūvēt - gluži pateicīgi
savādāk ir tā ka pazūd zarjadka - DUS'ā ar lukturīgi 5 minūtes ložņāju - tā arī neatradu kur a6 c5 ģeneratoru v6 tdi motoram iebāzuši un oglītes mainīju servisā (laikam bija ar šokolādīti :sveiciens_driveram: )
katrā gadījumā apbrīnoju un nesaprotu kur var būt iekāriens hondu vai kādu tur melno vadu un šļauku mudžekli viens gadu "divās nedēļās" uzblieza | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Tak no plikas buņdžas , lai uztaisītu orģinālu e30 tur toč ne tikai bez draudzenes/sievas , bet arī bez draugiem. Kautkādu trases gāžamo gan var.
Bet ja gribi orģinālu daudzmaz meklē labu ejošu. Un kautkādas rūsas kaudzes mēģināt celt vispār nav nekāda jēga. Liels čakar un beigās pats saproti ,ka vieglāk būutu atrast normālu. Uz tolmetu un viss. | Offline | | |
ReddBull | | Kopš: 19. Aug 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| [ Šo ziņu laboja ReddBull, 15 Jun 2010, 23:28:28 ] | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| autoram - paskaties Lietuvas autoplius.lt! Tur vēl pagājušo nedēļ tirgojās pēc bildēm ļoti labs sarkans e30 facelifts...izrauj enģeļacis, gāzi un būs ļoooti sakarīgs! Atliks sabāzt "sporta" preces, kas nepieciešamas trasei un aiziet!
Vismaz man pagaidām lielākais gemarojs ar e30 ir tieši ar dzesēšanu(es runāju par m50b25)...stāv lielais radiators, el.vent, bet karst viņš manuprāt par daudz! Jo praktiski vislaik pa pilsētu braucot jāslēdz ventel. ceru tikt galā ar šīb kaitēm, lai var pilnvērtīgi izbaudīt braukšanu...
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
15 Jun 2010, 23:33:01 artys rakstīja:
autoram - paskaties Lietuvas autoplius.lt! Tur vēl pagājušo nedēļ tirgojās pēc bildēm ļoti labs sarkans e30 facelifts...izrauj enģeļacis, gāzi un būs ļoooti sakarīgs! Atliks sabāzt "sporta" preces, kas nepieciešamas trasei un aiziet!
Vismaz man pagaidām lielākais gemarojs ar e30 ir tieši ar dzesēšanu(es runāju par m50b25)...stāv lielais radiators, el.vent, bet karst viņš manuprāt par daudz! Jo praktiski vislaik pa pilsētu braucot jāslēdz ventel. ceru tikt galā ar šīb kaitēm, lai var pilnvērtīgi izbaudīt braukšanu...
par karshanu tas ir logiski, tapec jaliek uz automatiku tas vents, jo normali vinju notur vislaik limenii muftas kas dzese, bet nahrenizejot ventam tas ir japadara | Offline | | |
Gekons | | Kopš: 06. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 315
Braucu ar: Bmw e30 un ampula zem haubes.
|
15 Jun 2010, 22:31:13 jork rakstīja:
Viena mašina jau man ir , bet nu tā ir tā parvietošanas pa pilsētu. Bet 2 mašinu šo - bmw e30 , es gribēju pirkt ,lai uztaisītu sportisku, saliktu visu nepieciešamo iekšā , vizuālo, motoru pielabot utt.. Lai var aizlaist uz trasi pabraukt. No mašinas uzbūves ir neliela saprašana, bet nu visu jau var iemācīties - darot/skrūvējot.
Vienīgā lieta ka nav kur to darīt - nu garaža jau ir , bet nav bedres.
Nu ttas, ka nav bedre, tas arī nav šķērslis.
http://foto1.inbox.lv/mohabich/Mans-pirmais-E30/Gar-a-378-.jpg
Ir vienkāršs jautājums, vai vispār gribi, kaut ko skruvēt un darīt. Un jaizvēlas, kam tu gribi e30, skaistu ar ko pakruīzēt pa pilsētu, vai tādu ko nežēlīgi gāzt pa trasi. | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| pliku bundžu ir sūnaini ņemt, jo darbs būs daudz. Labāk skaties vismaz ar pareizo hadeni, jo pārskrūvēt viņu tomēr prasa savu laiku un čakaru.
Ziemā meklēju bundžu labā stāvoklī atradu tikai pavasarī. Tepat Latvijā, par cena limonāds, bet arī nepatika kā sametināts, tāpēc labāk visu darīt ir pašam, ja ir apņēmība.
Priekā! | Offline | | |
|
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| manuprāt pa 300Ls sanāk tikai labi amortizatori priekš e30, vai lieto disku komplekts | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Lētāk un vienkāršāk ir paņemt pa kādi 1-1,5k ls, bet ar to izdevumi nebeidzās, vienmēr vajadzēs piekarei šo to pamainīt, ruslanu apkarot, uzlikt kādu M-paku utt. Neieguldot naudu ātri vien prieki beigsies. Ilgtermiņā labāk būtu būvēt pašam. Pa 300 ls var dabūt +/- labu bundžu ar nemotoru, pa līdzīgu cenu kādu no 325i kā donoru. Protams aizies dafiga naudas un laika, lai sabūvētu labu mašīnu. IMHO tas ir tā vērts, jo viss būs zināms par auto + uzbūvēsi to, ko gribi.
Tieši to pats tagad daru - no 300ls vērta neizpuvuša nemotora taisu "Top Zustand" 327i. Ceru iekļauties 3k ls, bet cipars arī ir stiepjams jēdziens, jo vienmēr varēs ko uzlabot. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ja trasei vajag e30, tad plika bunža ir ideāls variants. nav problēmas ar izņemtajiem tapsējumiem, tepiķiem un visādiem citādiem hlamiem | Offline | | |
Puxxx | | Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| shiim te mashiinaam nav cenu griestu! muuzhiigi kaut ko var guldiit un guldiit! un pa 1k ls neko praatiigu neuzbuuveesi!! es balsoju pa gatavu variantu!
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|