Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 izmaksas - kā lētāk un izdevīgāk

AutorsZiņojums
artys
15. Jun 2010, 22:28 #41

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


15 Jun 2010, 22:26:19 PowerBMW rakstīja:
e30 ir kompleksa auto


pat fizikas likumi nespēj izskaidrot kāpēc e30 cenas turpina augt, kamēr citiem auto cenas krīt tā viņš tagad būs, pa 3.50 mēnesī

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Driver
15. Jun 2010, 22:30 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es tadiem idiotiem ar fordiem, audi utt atbildu, ka par savu naudu nepirktu vinja piedavato kjerru un nelietu vinjaa par savu naudu degvielu. Brauktu tikai tad, ja iedodu lietot un ielietu degvielu...
Un tikai postpadomju lohi auto verte pec izlaiduma gada un cenas attiecibas

15 Jun 2010, 22:23:51 artys rakstīja:

15 Jun 2010, 22:17:32 Zajec rakstīja:
Tie e30, kuri ir pacelti, tie principaa netiek paardoti un bet ja tiek, tad cena ir tik liela, kuru nespeej saprast 95% LV iedziivotaaju ... tobish smazenes spej sagremot vienu informaciju - tikai jaunu mashiinu, jo tas ir kruta
vooo...lielākā daļa cilvēku man jautā kāpēc tik vecs auto maksā tik dārgi...pa to naudu varot nopirkt laba gada Audi, fordu utt es nemaz necenšos skaidrot!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jork
15. Jun 2010, 22:31 #43

Kopš: 23. Apr 2010

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Viena mašina jau man ir , bet nu tā ir tā parvietošanas pa pilsētu. Bet 2 mašinu šo - bmw e30 , es gribēju pirkt ,lai uztaisītu sportisku, saliktu visu nepieciešamo iekšā , vizuālo, motoru pielabot utt.. Lai var aizlaist uz trasi pabraukt. No mašinas uzbūves ir neliela saprašana, bet nu visu jau var iemācīties - darot/skrūvējot.

Vienīgā lieta ka nav kur to darīt - nu garaža jau ir , bet nav bedres.

[ Šo ziņu laboja jork, 15 Jun 2010, 22:32:17 ]

Offline
Zinchux
15. Jun 2010, 22:32 #44

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Karoč jākrāj kāposts! Pa 2500 Ls var TĀDUS e30 no DE dabūt

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 15 Jun 2010, 22:32:38 ]

Offline
artys
15. Jun 2010, 22:35 #45

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

problēma jau ir tājā, ka viņi tagad mežonīgi cenšās nopirkt auto, kam gads ir maksimāli tuvu 2000. gadam, jo tas skaitoties jauns...kad nopirks auto 2000.gada, sapratīs, ka tas auto jau ir 10 gadus vecs un jāliek viņā vēl vairāk nekā 33.gadus vecā bmw

cik gados normāls cilvēks nomaina auto? Vismaz agrāk 2-3...nopērk par gadu vai diviem jaunāku, bet neņem vērā, ka jau ir pagājuši divi gadi un viņš joprojām pērk vienāda vecuma auto...


karoč man besī tie ļautiņi ja ņem tad ņem e60 un nepis prātu, tad var teikt, ka jauns/labs gads!



tikai nevajag domāt, ka iekš DE viņi nerūsē

Latvijā pērkot var atrast e30, kurš ir bijis izjaukts, apstrādāts pret koroziju un salikts...tāds būs labāks, nekā no DE, kuram pēc gadiem 2 šofers kājas samērcēs...

bet nenoliedzu, ka iekš DE var atrast ļoti labus eksemplārus!


jork, kā jau teicu, ja ir otrs auto, finanses un ir saprašana kā ko darīt, tad protams var taisīt "projektu"...un pietam ja domā to autiņu likt vairāk trasē nekā pa ielām, tad nafig to labo bundžu vispār

[ Šo ziņu laboja artys, 15 Jun 2010, 22:39:38 ]



-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
ReddBull
15. Jun 2010, 23:01 #46

Kopš: 19. Aug 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

ja tas ir kā otrais auto un ir pašam saprašan un gribēšana kko darīt, tad viennozīmigi jāņem kkāds lētais drapaks un jāceļ augšā, pašam būs gandarijums ka būsi kādu bumeru no tolmeta izglābis
Offline
Usins
15. Jun 2010, 23:13 #47

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

standarta šaurā tumšā garažā ātri vien rokas laidīsies nost

īt īpaši ja nav pusautomāts pašam, un iemaņas metālapstrādē

nu e30 varbūt vēl ko var, e23/32 gan var labākajā gadījumā bremžu klučus nomainīt "garāžā"

zinu gan gadījumus kur garāžu kooperartīvā tiek uzbūvēti auto bet nu izņēmumi vienmēr ir.

ņem labāk par 700+ Ls braucošu - tā kā labu auto, un tad vismaz pa laikam investējot 50-200 Ls visu laiku būs braucoš spooorta objekts.
Offline
Driver
15. Jun 2010, 23:15 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jun 2010, 23:01:18 ReddBull rakstīja:
ja tas ir kā otrais auto un ir pašam saprašan un gribēšana kko darīt, tad viennozīmigi jāņem kkāds lētais drapaks un jāceļ augšā, pašam būs gandarijums ka būsi kādu bumeru no tolmeta izglābis

tipiskaka kljuda
ja grib pec iespejas labaku rezultatu, tad ir janjem max labs eksemplars, kura vel neviens neko nav darijis, nevis pilnigs srots vai kads auto, kuru kads ir sacis celt augsha vai itkaa ir uzcelts.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Digital
15. Jun 2010, 23:19 #49

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Pa 300ls tiesham sanak tikai celjams buuris ar tiltiem(tieshi taadu tagad tirgoju) kopumaa ko darit tur ir lidz acim un veel, un taa detalju meklehana arii ir sex, bet ir jabut vizijai vai gribi gazhamai, vai kolekcijas vertiibu!! Karo4e tur var stastit un stastit....

Ja kas man ir 2vi e30 un draudzene, ta ka nav tik traki, tik bik lenak iet process
Offline
Usins
15. Jun 2010, 23:25 #50

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Pie viena varu atzīties: tā sagadījās ka iegādāju 1983 volvo 244 2.3 karb tepat bija powera useris ielicis uz ss.lv sludinājumu

bez abs
bez stūres pastiprinātāja
bez kondiškas
ar mehānisko aizdedzi
ar čoku

vot tas jau ir piedūrīgs auto, jo patiešām var tik galā ar pāris atslēgām un skrūvjgriezi, nu vismaz visu aizdzedzi toč var pārlasīt ar 13 muciņu, svečatslēgu un parasto skrūvjgriezi

godavārds patīkāmi ka nav komutatori devēji rēlēji vadības bloki un visi šitie labumi

motortelpā neizlaužot rokas var tikt klāt PILNĪGI VISAM - ja pašam skrūvēt - gluži pateicīgi


savādāk ir tā ka pazūd zarjadka - DUS'ā ar lukturīgi 5 minūtes ložņāju - tā arī neatradu kur a6 c5 ģeneratoru v6 tdi motoram iebāzuši un oglītes mainīju servisā (laikam bija ar šokolādīti :sveiciens_driveram: )

katrā gadījumā apbrīnoju un nesaprotu kur var būt iekāriens hondu vai kādu tur melno vadu un šļauku mudžekli viens gadu "divās nedēļās" uzblieza
Offline
LA
15. Jun 2010, 23:25 #51

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Tak no plikas buņdžas , lai uztaisītu orģinālu e30 tur toč ne tikai bez draudzenes/sievas , bet arī bez draugiem. Kautkādu trases gāžamo gan var.
Bet ja gribi orģinālu daudzmaz meklē labu ejošu. Un kautkādas rūsas kaudzes mēģināt celt vispār nav nekāda jēga. Liels čakar un beigās pats saproti ,ka vieglāk būutu atrast normālu. Uz tolmetu un viss.
Offline
ReddBull
15. Jun 2010, 23:27 #52

Kopš: 19. Aug 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

[ Šo ziņu laboja ReddBull, 15 Jun 2010, 23:28:28 ]

Offline
artys
15. Jun 2010, 23:33 #53

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

autoram - paskaties Lietuvas autoplius.lt! Tur vēl pagājušo nedēļ tirgojās pēc bildēm ļoti labs sarkans e30 facelifts...izrauj enģeļacis, gāzi un būs ļoooti sakarīgs! Atliks sabāzt "sporta" preces, kas nepieciešamas trasei un aiziet!


Vismaz man pagaidām lielākais gemarojs ar e30 ir tieši ar dzesēšanu(es runāju par m50b25)...stāv lielais radiators, el.vent, bet karst viņš manuprāt par daudz! Jo praktiski vislaik pa pilsētu braucot jāslēdz ventel. ceru tikt galā ar šīb kaitēm, lai var pilnvērtīgi izbaudīt braukšanu...

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Digital
15. Jun 2010, 23:41 #54

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


15 Jun 2010, 23:33:01 artys rakstīja:
autoram - paskaties Lietuvas autoplius.lt! Tur vēl pagājušo nedēļ tirgojās pēc bildēm ļoti labs sarkans e30 facelifts...izrauj enģeļacis, gāzi un būs ļoooti sakarīgs! Atliks sabāzt "sporta" preces, kas nepieciešamas trasei un aiziet!


Vismaz man pagaidām lielākais gemarojs ar e30 ir tieši ar dzesēšanu(es runāju par m50b25)...stāv lielais radiators, el.vent, bet karst viņš manuprāt par daudz! Jo praktiski vislaik pa pilsētu braucot jāslēdz ventel. ceru tikt galā ar šīb kaitēm, lai var pilnvērtīgi izbaudīt braukšanu...


par karshanu tas ir logiski, tapec jaliek uz automatiku tas vents, jo normali vinju notur vislaik limenii muftas kas dzese, bet nahrenizejot ventam tas ir japadara
Offline
Gekons
16. Jun 2010, 00:06 #55

Kopš: 06. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 315

Braucu ar: Bmw e30 un ampula zem haubes.


15 Jun 2010, 22:31:13 jork rakstīja:
Viena mašina jau man ir , bet nu tā ir tā parvietošanas pa pilsētu. Bet 2 mašinu šo - bmw e30 , es gribēju pirkt ,lai uztaisītu sportisku, saliktu visu nepieciešamo iekšā , vizuālo, motoru pielabot utt.. Lai var aizlaist uz trasi pabraukt. No mašinas uzbūves ir neliela saprašana, bet nu visu jau var iemācīties - darot/skrūvējot.

Vienīgā lieta ka nav kur to darīt - nu garaža jau ir , bet nav bedres.


Nu ttas, ka nav bedre, tas arī nav šķērslis.
http://foto1.inbox.lv/mohabich/Mans-pirmais-E30/Gar-a-378-.jpg
Ir vienkāršs jautājums, vai vispār gribi, kaut ko skruvēt un darīt. Un jaizvēlas, kam tu gribi e30, skaistu ar ko pakruīzēt pa pilsētu, vai tādu ko nežēlīgi gāzt pa trasi.
Offline
8203
16. Jun 2010, 00:53 #56

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

pliku bundžu ir sūnaini ņemt, jo darbs būs daudz. Labāk skaties vismaz ar pareizo hadeni, jo pārskrūvēt viņu tomēr prasa savu laiku un čakaru.
Ziemā meklēju bundžu labā stāvoklī atradu tikai pavasarī. Tepat Latvijā, par cena limonāds, bet arī nepatika kā sametināts, tāpēc labāk visu darīt ir pašam, ja ir apņēmība.
Priekā!
Offline
7788
16. Jun 2010, 00:59 #57

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

manuprāt pa 300Ls sanāk tikai labi amortizatori priekš e30, vai lieto disku komplekts
Offline
Castor
16. Jun 2010, 02:44 #58

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Lētāk un vienkāršāk ir paņemt pa kādi 1-1,5k ls, bet ar to izdevumi nebeidzās, vienmēr vajadzēs piekarei šo to pamainīt, ruslanu apkarot, uzlikt kādu M-paku utt. Neieguldot naudu ātri vien prieki beigsies. Ilgtermiņā labāk būtu būvēt pašam. Pa 300 ls var dabūt +/- labu bundžu ar nemotoru, pa līdzīgu cenu kādu no 325i kā donoru. Protams aizies dafiga naudas un laika, lai sabūvētu labu mašīnu. IMHO tas ir tā vērts, jo viss būs zināms par auto + uzbūvēsi to, ko gribi.
Tieši to pats tagad daru - no 300ls vērta neizpuvuša nemotora taisu "Top Zustand" 327i. Ceru iekļauties 3k ls, bet cipars arī ir stiepjams jēdziens, jo vienmēr varēs ko uzlabot.
Offline
Modrs
16. Jun 2010, 08:59 #59

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja trasei vajag e30, tad plika bunža ir ideāls variants. nav problēmas ar izņemtajiem tapsējumiem, tepiķiem un visādiem citādiem hlamiem
Offline
Puxxx
16. Jun 2010, 09:06 #60

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

shiim te mashiinaam nav cenu griestu! muuzhiigi kaut ko var guldiit un guldiit! un pa 1k ls neko praatiigu neuzbuuveesi!! es balsoju pa gatavu variantu!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo