Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kāds ir Jaguar S-type?

AutorsZiņojums
Arturiks
29. May 2010, 23:58 #41

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

bla bla bla, arii arii bentlijiem rolsroisiem un ferrari piekare ir sliktaaka kaa e38 pats palasi ko raksti un izmeegini pirms kautko raksti... nav veerts pat runaat
Offline
nuncijs
29. May 2010, 23:59 #42

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Topiks off! Ko gribēju to dzirdēju! Pietiek liet mēslus vienam otram virsū. Pie mums jau savādāk nevar: par gaumi nestrīdās - par gaumi izkaujās...
Offline
edzulis
30. May 2010, 00:02 #43

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


29 May 2010, 23:58:57 arturs130 rakstīja:
bla bla bla, arii arii bentlijiem rolsroisiem un ferrari piekare ir sliktaaka kaa e38 pats palasi ko raksti un izmeegini pirms kautko raksti... nav veerts pat runaat


Ne jau E38 bija domāts astona salīdzinājumā, bet attiecīgi modeļi.

E38 nav nekas izcils, bet salīdzinot ar s-type pateikt, ka E38 grab un klab Manējais vispār neklab. E39 arī negrabēja, lai arī M5 bija ar cietāku piekari. PAr ko tur runā NEkuj braukt ar 22" diskiem

[ Šo ziņu laboja edzulis, 30 May 2010, 00:05:32 ]

Offline
paranormal
30. May 2010, 00:04 #44

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530

ir reizes kad uznāk pizdings un gribas nopirkt ko tādu, ko nevajag. ceru, ka autoram nāks veselais saprāts un ja tomēr nopirksi tad ātri sāksi ilgoties pēc žurkas tas ka patīk vecenēm un uz ielas izskatās labi(man tā nešķiet) nav jāpērk, manuprāt.
Offline
Arturiks
30. May 2010, 00:06 #45

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


30 May 2010, 00:02:12 edzulis rakstīja:

29 May 2010, 23:58:57 arturs130 rakstīja:
bla bla bla, arii arii bentlijiem rolsroisiem un ferrari piekare ir sliktaaka kaa e38 pats palasi ko raksti un izmeegini pirms kautko raksti... nav veerts pat runaat


Ne jau E38 bija domāts astona salīdzinājumā, bet attiecīgi modeļi.

E38 nav nekas izcils, bet salīdzinot ar s-type pateikt, ka E38 grab un klab Manējais vispār neklab. E38 arī negrabēja, lai arī M5 bija ar cietāku piekari. PAr ko tur runā NEkuj braukt ar 22" diskiem
nu arii nopistai zhurkai uzliekot 14colliigus diskus un balonus riepu vietaa var baudiit luksusu , ir lietas ko var saliidzinaat ir lietas ko nevar saliidzinaat , izbrauc ar to pasu s-typu pa bedreem uz ~70 un semaku taapat atskiriiba nesaliidzinaama
Offline
edzulis
30. May 2010, 00:08 #46

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Es atšķirībā no tevis bedres apbraucu
Offline
bmwaddict
30. May 2010, 00:08 #47

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nav tolka mainīt. E39 ir alumīnija hadene un tur viss maksā salīdzinot ar E36. Sevišķi ja jau esi pārlasījis, paliec pie E36, tomēr 96 gads, nevajadzētu būt pārāk slikti ar rūsu.. Es pats ar 91 gada žurku joprojām vizinos (9 gadi pa latviju) un man vienkārši jau interesē cik ilgi tas aparāts ies
Pagaidi rudeni labāk, baltkrieviem aizvērsies robeža ciet, vācieši arī aplauzīsies .lv autiņus plačos turēt ar divkāršu navaru, plus dabīgā tirgus pārjea uz jaunākiem modeļiem nekur nepaliks, būs viss gerai!


29 May 2010, 23:47:12 nuncijs rakstīja:
Nu gan sacepušies!!! Tāpēc jau arī rakstu, lai saprastu, kas tas par brīnumu... Taču ja skatās reāli es varu notirgot savu '96 žurku un paņemt '98 e39? Gandrīz jau nav tolka mainīt. Tikpat vecs autiņš hvz kādā viņš kārtībā. Savam esmu visu hadeni pārlasījis, vienīgais īpašnieks LV... Taču 5 gadīgs bmw maksā tik cik maksā Nu nepatīk man audi un wv, tā arī nonācu līdz jāgam

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 May 2010, 00:09:51 ]

Offline
Arturiks
30. May 2010, 00:11 #48

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


30 May 2010, 00:08:55 edzulis rakstīja:
Es atšķirībā no tevis bedres apbraucu
nu man atskiriibaa ir miiksta hadene un uzmiizt par kautkaadaam bedreem...
Offline
edzulis
30. May 2010, 00:12 #49

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kas jums tur ar tām E38/E39 hadenēm pēc pusotra gada (ne jau jaunu auto pirku) iebraucu servisā, nomainīju kaut kādu sūdu pa 30ls un turpinu rullēt. Varbūt tapēc, ka tipa V8 izturīgāki? Nu bet nav jau tā, ka tie E39 birst. Nebrauciet bedrēs tā kā Artūrs
Offline
edzulis
30. May 2010, 00:13 #50

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


30 May 2010, 00:11:16 arturs130 rakstīja:

30 May 2010, 00:08:55 edzulis rakstīja:
Es atšķirībā no tevis bedres apbraucu
nu man atskiriibaa ir miiksta hadene un uzmiizt par kautkaadaam bedreem...


Man arī uzmīst. Kreisā rociņa pa vidu stūrei, labā uz elkņbalsta, ķermenis saliekts uz labo pusi un viss notiek
Offline
bmwaddict
30. May 2010, 00:15 #51

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


30 May 2010, 00:12:35 edzulis rakstīja:
Kas jums tur ar tām E38/E39 hadenēm pēc pusotra gada (ne jau jaunu auto pirku) iebraucu servisā, nomainīju kaut kādu sūdu pa 30ls un turpinu rullēt. Varbūt tapēc, ka tipa V8 izturīgāki? Nu bet nav jau tā, ka tie E39 birst. Nebrauciet bedrēs tā kā Artūrs


V8 ir izturīgāki tiešām, bet E38 un E39 hadenes nav vienā maisā bāžamas, ja nekļūdos E38 ir čuguns un maini bukses cik uziet, bet E39 ir alumīnijs un tur auzas iestājas jau kautko izpresēt tā, lai pēc tam iekšā turās.. respektīvi bieži jāmaina viss ričags. latvijas sāls (tm)
Offline
amigoz
30. May 2010, 00:16 #52

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS

Vajag atsevishku topiku anglu masinam.
Offline
edzulis
30. May 2010, 00:19 #53

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Uztaisīsim
Offline
Driver
30. May 2010, 00:56 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Varbut labak kadu amerikani? ari bus liels miksts "kugjis", leta un nepreciza salona apdare, GM klatbutne un loti laba ceena

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
baltais
30. May 2010, 01:23 #55

Kopš: 01. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar:

S-type ir sūds, nenoliedzami, bet ne jau dēļ uzticamības vai patēriņa pērk džagu. Jautājums vai Tu gribi braukt ar, kaut ko ekskluzīvu un reti sastopamu, tā teikt, izcelties. Ja tas Tev ir vienaldzīgi, tad nav vērts mest acis uz Jaguāru. Tadā, gadījumā labāku variantu par E39 man ir grūti iedomāties (Rīgā tādu simtiem, toties uzticams, ar pareizajiem motoriem ekonomiskis un/vai dinamisks, lēts uzturēšanā)

[ Šo ziņu laboja baltais, 30 May 2010, 01:24:33 ]

Offline
Atvars
30. May 2010, 01:26 #56

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Tā nu ir sanācis, ka Jaguar S type esmu izkodis līdz kaulam un šo to varu par viņu pateikt.
1. Ir divu veidu dzinēji- 6 cilindru V6 un 8 cilindru V8.
Patērē vienādi, bet braukšanas kaifs ir tikai no V8.
2. Detaļas var nopirkt tikai pie Jaguar dīlera ! Cenas ir nereāli lielas. Lodbalsts mainās ar visu stoiku- Ls390! Tur mūsu ceļus aptuveni 3 gadus.
3. S type čakarējas APK selektors.
4. Bremzes vājas. Ja dabū suportus no R versijas tad var šo būdu savaldīt. Ātri dilst bremžu kluči.
5.Zema salikšanas kvalitāte, problēmas ar elektroniku.
6. Cimperlīgs uz karšanu vasarā.

Secinājums.
Jaguar var pirkt cilvēks, kurš māk atrast detaļas no ebay ASV, UK, remontēt pie meistariem, kuriem nav vēlme tev nokāst 100 ādas.Jaguar dīlera serviss- nereāli dārgs !
Lietotas daļas šrotos nav.

Ja vari atļauties - pērc un tad mirsti kopā ar viņu, jo pārdot Jagu ir nereāli.
Diemžēl S un X type ir tipiski Ford produkti, kuri sagrāva Jaguar imidžu ir krāmi.
Izslavētā audio sistēma ir arhaiska. Jebkuram Audi A6 (tā paša gada) simfonijas sistēma ir 100x labāka.
Ja vajag auto ikdienai- pērc E klases mersi un brauc. Detaļas lētas, komforts, drošība, un pārdot varēsi arī pēc 10 gadiem.
Offline
edzulis
30. May 2010, 01:28 #57

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


30 May 2010, 01:23:16 baltais rakstīja:
S-type ir sūds, nenoliedzami, bet ne jau dēļ uzticamības vai patēriņa pērk džagu. Jautājums vai Tu gribi braukt ar, kaut ko ekskluzīvu un reti sastopamu, tā teikt, izcelties. Ja tas Tev ir vienaldzīgi, tad nav vērts mest acis uz Jaguāru. Tadā, gadījumā labāku variantu par E39 man ir grūti iedomāties (Rīgā tādu simtiem, toties uzticams, ar pareizajiem motoriem ekonomiskis un/vai dinamisks, lēts uzturēšanā)


iedzer vēl...
Offline
Driver
30. May 2010, 01:31 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Plastmasas jaguars nav nekas ekskluzivs, tas ir vienkarsh auto. Tas ir lets glamurs. Ja vinji nebutu tadi mesli, vinju butu daudz vairak ielas.
Neatceros kursh jags bija pieejams kaa universalis un dizelis, tas vispar ir kautkads
tad jau varbut bmw vieta pirkt kinieshu byd, jo nevienam tads lv nav un gribas atskirties

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzulis
30. May 2010, 01:33 #59

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


30 May 2010, 01:31:03 Driver rakstīja:
Plastmasas jaguars nav nekas ekskluzivs, tas ir vienkarsh auto. Tas ir lets glamurs. Ja vinji nebutu tadi mesli, vinju butu daudz vairak ielas.
Neatceros kursh jags bija pieejams kaa universalis un dizelis, tas vispar ir kautkads
tad jau varbut bmw vieta pirkt kinieshu byd, jo nevienam tads lv nav un gribas atskirties


+ FWD x-type tas ir.

Jaguārs beidzās ar iepriekšējo XJ un Daimleru :bimmers: Vecais labais dizains, moderns vēl tagad izskatās. punkts.
Offline
baltais
30. May 2010, 01:33 #60

Kopš: 01. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar:


30 May 2010, 01:31:03 Driver rakstīja:
Plastmasas jaguars nav nekas ekskluzivs, tas ir vienkarsh auto. Tas ir lets glamurs. Ja vinji nebutu tadi mesli, vinju butu daudz vairak ielas.
Neatceros kursh jags bija pieejams kaa universalis un dizelis, tas vispar ir kautkads
tad jau varbut bmw vieta pirkt kinieshu byd, jo nevienam tads lv nav un gribas atskirties

...tikai lietpratēji sapratīs, kas tas patiesībā ir pa zvēru

[ Šo ziņu laboja baltais, 30 May 2010, 01:34:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo