Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Droseļvārsts!Kur tādu ņemt?

AutorsZiņojums
mazaisduksis
06. May 2010, 00:31 #41

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Jā, tiešām novērtēju un cienu cilvēkus, kuri dalās ar info un pieredzē. Paldies visiem par palīdzību, nebiju cerējis uz tādu atsaucību
Offline
guzlis
06. May 2010, 00:43 #42

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

kautkā tās e46 slimības visas izmaksā no 300Ls uz augšu (drosele, LUK pastiprinātāja sūknis, ģenerātors u.t.t. ) vopšem e46 jāskatas sākot no 2002g.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
mazaisduksis
06. May 2010, 00:46 #43

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Pats ar savu auto braukāju jau 3šo gadu un problēmas visu laiku nebija, tagad sākās
Offline
Driver
06. May 2010, 00:59 #44

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 May 2010, 00:46:03 mazaisduksis rakstīja:
Pats ar savu auto braukāju jau 3šo gadu un problēmas visu laiku nebija, tagad sākās
z
uztaisi mehanisku gazes pedali, mosh sistema nesajuks prata un pat stradas
laikam bmw tev nav pa kabatai, ka 3 gadu laika 300ls ielikt nevari....

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Whazaaa
06. May 2010, 01:01 #45

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

driver nesāc veco dziesmu

e46 jau daudziem vairāk kā 10 gadi, tak nav jauns x5 vai kas.

300 ls ir daudz priekš tāda, relatīvi, sīkuma

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
mazaisduksis
06. May 2010, 01:03 #46

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Tur jau tā lieta, ka jau mēneša laikā sākās visas nedienas...Tad tad tas, tad tas...ir kā ir ar naudām, protams, nedaudz pārspīlēju rakstīdams, ka nekas nav darīts, vienk. par tādām summām uzreiz nav gadījies
Offline
Driver
06. May 2010, 01:22 #47

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 May 2010, 01:01:06 Whazaaa rakstīja:
driver nesāc veco dziesmu

e46 jau daudziem vairāk kā 10 gadi, tak nav jauns x5 vai kas.

300 ls ir daudz priekš tāda, relatīvi, sīkuma

bet citu variantu jau nav. Neiet runa, ka detalja maksa neadekvati. Un perkot auto ir jabut zinamai nojausmai cik maksa daljas. Diemzel opel rekord un vaz laiki beigushies, kad vareja no nekaa uztaisit citu neko.
Es apsvertu domu par mehanisko droseli un m52 vadibu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
06. May 2010, 01:29 #48

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Driver a kas tur tajaa elektriskajaa droselee nojuuk? Vai nevar to pašu droseli atkačāt un braukt tālāk?
Offline
Driver
06. May 2010, 01:37 #49

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 May 2010, 01:29:42 bmwaddict rakstīja:
Driver a kas tur tajaa elektriskajaa droselee nojuuk? Vai nevar to pašu droseli atkačāt un braukt tālāk?

tas ir elektromehanisks mezgls, kas lietojot nodilst. Var meginat pisaties - tirit, locit kajas, utt bet rezultats bus uz isu bridi. Tas tapat ka nobraukt lupatas visu ritosho un jaunu bukshu vieta starp metaliem saspiest hermetikji un ara kritoshas sharas pietit ar drati...
Varjau jaukt ara un vel kautko darit, katrs gadijums individuali, bet iesakumam iesaku no jauna nokalibret, mosh izvilks kadu laiku vel.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. May 2010, 01:39 #50

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tur vainu pochi ir sadilushi vai pati drosele kjeras, mosh abi defekti...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
06. May 2010, 01:51 #51

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Mja, ražotājs visu ir smalki izplānojis. Tie plastmasas zobrati un slīdkontakti iztaisīti lai 200K noiet, bet tad jau autiņš noteikti būs outside any warranty period un welcome to authorized dealer service

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 06 May 2010, 01:51:26 ]

Offline
nagla
06. May 2010, 01:58 #52

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


06 May 2010, 01:51:15 bmwaddict rakstīja:
Mja, ražotājs visu ir smalki izplānojis. Tie plastmasas zobrati un slīdkontakti iztaisīti lai 200K noiet, bet tad jau autiņš noteikti būs outside any warranty period un welcome to authorized dealer service
tieshi ta!
Offline
nagla
07. May 2010, 04:19 #53

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 23:57:38 Mulder rakstīja:
pirms mēneša tieši šādam E46 323 nācās mainīt droseļvārstu

tikt pie viņa klāt jau ir neliels čakars, bet tas vēl ir tikai patīkamākais. 3 bmw pazinēju servisos apgalvoja, ka tā ir tipiska kaite šim motoram un potenciometri atsakās diezgan regulāri. ja meklē lietotu, tad vajadzētu no motora, kas nav stāvējis ilgu laiku (nekustināts) un gaidījis, kad uzliksi konkrēto detaļu uz sava motora.... ņemot vērā iepriekš rakstīto, esot piredze, ka no lietotiem strādā katrs otrais vai trešais

jauns, kā jau iepriekš te rakstīja, maksā virs 300 lvl. lietoti ir cenās virs 50 latiem

lai veicas!
negribetu tam piekrist,manuprat otradi,jo ilgak stavejis = mazaks nobraukums mazak izdilushi bus pochi!?
Offline
Modrs
07. May 2010, 08:50 #54

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tiem, kam nav naudas - ļurkājiet mazāk akseleratora pedāli, mazāk dils pocis un ilgāk varēs mizot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo