Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Turbīnas remonts 530d E60
Autors | Ziņojums |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
09 Jan 2014, 21:44:45 6500 rakstīja:
restaureet vari,bet vina nepuutis taa ka orginalaa...ieteiktu tomer meklet citu lietotu...
Jo?
Kāds tam pamatojums? | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
10 Jan 2014, 00:43:06 AF rakstīja:
09 Jan 2014, 21:44:45 6500 rakstīja:
restaureet vari,bet vina nepuutis taa ka orginalaa...ieteiktu tomer meklet citu lietotu...
Jo?
Kāds tam pamatojums?
Minēšu, ka detaļas nāk no austrumu puses pa $11.
Es redzu, ka visa tā "restaurēšana" līdz šim tāda viegla krāpšana vien ir bijusi. 90% gadījumos, ar kuriem saskaros es, restaurējumi nekalpo. Labāk tad veca sadilusi, bet "restauratoru" neapgānīta.
Vai tagad ir kāds, kas godīgi piedāvā izmantot arī oriģinālās detaļas un apjēdz, ko nozīmē kvalitāte? | Offline | | |
icy | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
| j air pikjis tad nav ko njemties ar restauraaciju
bet ja tomeer restauree, tad tikai Granita ielaa..... raamaava nevar notestet spiediena regulatoru. nav iekaartas.
nerings - peedeejaa vieta kur kaut ko vestu
| Offline | | |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
| un kas ir ar Dīzeļcentrs R, arī tur viss tiek darīts ķep ļap?! | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Cik saprotu, tad Lv neviens nemāk nokalibrēt asīti, nevis saregulēt spiedienu... tā vismaz tantes mācēja teikt...
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9420
Braucu ar: Alfu
| īsti nesaprotu, kas tad restaurētai turbīnai fiziski mainās, gultņus sūdīgus saliek? lēnāk griežas vai kas? lāpstiņas, uc. detaļas, tad paliek tās pašas.
| Offline | | |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
10 Jan 2014, 09:27:49 kkas rakstīja:
īsti nesaprotu, kas tad restaurētai turbīnai fiziski mainās, gultņus sūdīgus saliek? lēnāk griežas vai kas? lāpstiņas, uc. detaļas, tad paliek tās pašas.
vot vot...pabrīdināja mani, ka tuvakajā laikā būs jābriezt uz turbinās remontu/nomaiņu, tapēc gribu saprast, vest restaurēt esošo, vai braukt pie marihuāna pēc citas - kura palielam bez pārbaudes arī ir kaķis maisā | Offline | | |
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4382
Braucu ar:
|
10 Jan 2014, 09:34:57 Edgars_J rakstīja:
10 Jan 2014, 09:27:49 kkas rakstīja:
īsti nesaprotu, kas tad restaurētai turbīnai fiziski mainās, gultņus sūdīgus saliek? lēnāk griežas vai kas? lāpstiņas, uc. detaļas, tad paliek tās pašas.
prieks sevim vajag restauret.
turbomotors.lv 330d - 3 gadus jau viss ok
vot vot...pabrīdināja mani, ka tuvakajā laikā būs jābriezt uz turbinās remontu/nomaiņu, tapēc gribu saprast, vest restaurēt esošo, vai braukt pie marihuāna pēc citas - kura palielam bez pārbaudes arī ir kaķis maisā
| Offline | | |
|
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| katram savs...tad es ari...Andrejs Dreilinos...kadreiz seit minetie kantori veda pie vina,varbut pat vel tagad
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Jan 2014, 09:34:57 Edgars_J rakstīja:
10 Jan 2014, 09:27:49 kkas rakstīja:
īsti nesaprotu, kas tad restaurētai turbīnai fiziski mainās, gultņus sūdīgus saliek? lēnāk griežas vai kas? lāpstiņas, uc. detaļas, tad paliek tās pašas.
vot vot...pabrīdināja mani, ka tuvakajā laikā būs jābriezt uz turbinās remontu/nomaiņu, tapēc gribu saprast, vest restaurēt esošo, vai braukt pie marihuāna pēc citas - kura palielam bez pārbaudes arī ir kaķis maisā
Mani argumenti kādēļ nerestaurēt turbīnu.
Atkarībā no tā, cik ļoti turbo tiek restaurēta tiek mainītas:
* Bukses
* izplūdes un/vai ieplūdes lāpstiņas
* vnt mehānisms
* regulējums
Problēma ir tajā, ka aftermarket turbīnu detaļas ļoti bieži nenodrošina nepieciešamos parametrus, tādēļ turbīna tiek pārregulēta un šeit sākas vislielākās problēmas, jo:
* regulācija tiek veikta tā, lai pēc restaurēšanas izturētu arī ne tik kvalitatīvās detaļas.
* tuvākais stends, kur 100% pareizi var noregulēt VNT mehānismu turbīnai (nejaukt ar ass balansēšanu), ir Igaunijā un galīgi nav lēts.
Rezultātā turbīna darbojas "maigāk", nenodrošina vēlamo pūtienu un griezi pie zemiem apgriezieniem, kas samazina asumu, braukšanas komfortu un, nereti, jūtami palielina degvielas patēriņu. To var elementāri pārbaudīt salīdzinot reālo turbīnas spiedienu ar vadības bloka pieprasīto. Salīdzinot šādus grafikus faktiski jebkuram ir skaidrs kurā vietā ir meklējamas problēmas
Pat neskatoties uz to, restaurētām turbīnām bieži ir problēmas jau pirmo 20 000km laikā un garnatija tiek atteikta visdažādāko un nereti visstulbāko iemeslu dēļ.
Restaurētāji parasti sola oriģinālās detaļas, tomēr iesaku noskaidrot cik tās maksā un salīdzināt ar restaurēšanas izmaksām - ļoti neizdevīgs bizness sanāk, jo maināmās detaļas nereti ir dārgākas kā piedāvātais turbīnas remonts.
Šo iemeslu dēļ saviem klientiem vienmēr iesaku nerestaurēt turbīnu, bet iegādāties vai nu jaunu, vai ražotāja restaurētu, vai arī šrotā labu lietotu + veikt apkopi.[ Šo ziņu laboja Jonix, 10 Jan 2014, 10:23:38 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
10 Jan 2014, 10:16:20 Jonix rakstīja:
Mani argumenti kādēļ nerestaurēt turbīnu.
Atkarībā no tā, cik ļoti turbo tiek restaurēta tiek mainītas:
* Bukses
* izplūdes un/vai ieplūdes lāpstiņas
* vnt mehānisms
* regulējums
Problēma ir tajā, ka aftermarket turbīnu detaļas ļoti bieži nenodrošina nepieciešamos parametrus, tādēļ turbīna tiek pārregulēta un šeit sākas vislielākās problēmas, jo:
* regulācija tiek veikta tā, lai pēc restaurēšanas izturētu arī ne tik kvalitatīvās detaļas.
* tuvākais stends, kur 100% pareizi var noregulēt VNT mehānismu turbīnai (nejaukt ar ass balansēšanu), ir Igaunijā un galīgi nav lēts.
Rezultātā turbīna darbojas "maigāk", nenodrošina vēlamo pūtienu un griezi pie zemiem apgriezieniem, kas samazina asumu, braukšanas komfortu un, nereti, jūtami palielina degvielas patēriņu. To var elementāri pārbaudīt salīdzinot reālo turbīnas spiedienu ar vadības bloka pieprasīto. Salīdzinot šādus grafikus faktiski jebkuram ir skaidrs kurā vietā ir meklējamas problēmas
Pat neskatoties uz to, restaurētām turbīnām bieži ir problēmas jau pirmo 20 000km laikā un garnatija tiek atteikta visdažādāko un nereti visstulbāko iemeslu dēļ.
Restaurētāji parasti sola oriģinālās detaļas, tomēr iesaku noskaidrot cik tās maksā un salīdzināt ar restaurēšanas izmaksām - ļoti neizdevīgs bizness sanāk, jo maināmās detaļas nereti ir dārgākas kā piedāvātais turbīnas remonts.
Šo iemeslu dēļ saviem klientiem vienmēr iesaku nerestaurēt turbīnu, bet iegādāties vai nu jaunu, vai ražotāja restaurētu, vai arī šrotā labu lietotu + veikt apkopi.
Paldies | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6504
Braucu ar: trimmeri
| čomam autiņam nosprāga vnt turbīne, ķip restaurēs, 350ls laikam bija, tad pus gadu pisās, pirmkārt negāja ne sūdā, rija, sūkāja, rīstījās, 2 reiz uzsprāga, pa garantiju sataisīja, kamēr beigās pateica, ka neko nevar palīdzēt | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Es nezinu, kā ar behu turbām, bet KKK nemaz nepiegādā nekādas "oriģinālās" detaļas, tikai jaunu turbu. Ir tikai labākas vai sliktākas ķīniešu daļas.
Bet tā pievienojos Jonix, dīzeļa turbu labāk nerestaurēt.
Btw, turbu šrotā pats var pārbaudīt diezgan vienkārši, nu aktuatoru tikai nepārbaudīsi.[ Šo ziņu laboja Laoshi, 10 Jan 2014, 11:04:07 ] | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1081
Braucu ar:
| Pusgadu atpakaļ dīzeļcentrs, aka tas kas pie piena kombināta teicās ka jā ir tāda lieta ka pazūd pāris Zs. Uz jautājumu par VNT regulēšanu saņēmu atbildi ka viņiem vienīgajiem Latvijā ir stends VNT regulēšanai un ar to nebūšot nekādu problēmu.
Tā arī vēl neesmu saņēmies noriskēt un atrestaurēt jo ar vienu aci meklēju lietotu-tikai kā pārbaudīt vai lietotā nav jau bijusi restaurēta? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Jan 2014, 11:35:26 cmax rakstīja:
...
Uz jautājumu par VNT regulēšanu saņēmu atbildi ka viņiem vienīgajiem Latvijā ir stends VNT regulēšanai un ar to nebūšot nekādu problēmu.
...
Stends viņiem pāris mēnešus atpakaļ nebija. Arī biju dzirdējis šādu apgalvojumu un vienlaikus vajadzēja vienai īpašai mašīnai pāris parametrus precīzi saregulēt, tādēļ piezvanīju draugam, kurš tur strādā.
Ļoti līdzīgs apgalvojums ir par oriģinālo detaļu izmantošanu. Beigās izrādījās, ka oriģinālās detaļas skaitās ne Ķīnieši.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9420
Braucu ar: Alfu
|
10 Jan 2014, 10:16:20 Jonix rakstīja:
Mani argumenti kādēļ nerestaurēt turbīnu.
Atkarībā no tā, cik ļoti turbo tiek restaurēta tiek mainītas...
| Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| nez, lasu un brīnos tagad.
Man pašam arī ir restaurēta, bet manā gadījumā bija pilnīgi kapi, lāpstinas bija ieurbušās iekšā,
tad nu tur kur restaurēja peidāvāja uzreiz divus variantus, restaurācija par 170ls un par 350ls, izvēlējos to dārgāko, esmu nobraucis jau 60k un tfu tfu tfu nekādu problēmu, auto ir tik pat atsaucīgs cik pirms tam, itkā visi parametri un spiediens bija tāds pats, kā oriģināls, tagad pēc čipošanas gan ir mainijies.
Kantori gan neatceros kur toreiz veda, kkur netālu no pļavniekiem.
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Jan 2014, 12:52:47 AF rakstīja:
nez, lasu un brīnos tagad.
Man pašam arī ir restaurēta, bet manā gadījumā bija pilnīgi kapi, lāpstinas bija ieurbušās iekšā,
tad nu tur kur restaurēja peidāvāja uzreiz divus variantus, restaurācija par 170ls un par 350ls, izvēlējos to dārgāko, esmu nobraucis jau 60k un tfu tfu tfu nekādu problēmu, auto ir tik pat atsaucīgs cik pirms tam, itkā visi parametri un spiediens bija tāds pats, kā oriģināls, tagad pēc čipošanas gan ir mainijies.
Kantori gan neatceros kur toreiz veda, kkur netālu no pļavniekiem.
Kantoris defektē un tad piedāvā, ko un cik darīt. Ko mainīt, ko atstāt, cik ilgi ies utt. Kā Tu domā, ja piedāvā lēti/sūdīgi un dārgi/labi, ko izvēlēsies vidusmēra dīzeļekonoms? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Kā mans opis phordam, atslēgt nah | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
| lasu un nevaru saprast, no kurienes ir tas domas ka detaļas sliktas!
PAMAT PROBLĒMA ir ar regulāciju, tā saucamas maināmas ģeometrijas. JA, daudzi lieto nezinama izcelsmes detaļas (bet tas iespaido uz turbīnas izturību, protam ja spārni bus ielikti pareizi, pareiza izmera). Piemēram mums tas IR - ta saucamais VTR. un jau ne pirmo un ne otru gadu lietojam un ar rezultātu visi ir apmierināti, oficiāli dīleri un privātas personas!
te nu vinš ir [url=http://radikal.ru][/url] pat dažreiz sanāka ta, ka konkurentiem nesanāk uz aci saregulēt, tad ved pie mums!
ja bus jautājumi tehniski kāpēc tā, a ne tā, rakstiet, centīšos paskaidrot.
un ja kas, te ir restaurēta turbīna kurai nomainīti mazliet uzlaboti spārni [url=http://radikal.ru][/url] (billet wheel, ar nepareizu formu - bet tas ta ka tunings [url=http://radikal.ru][/url][ Šo ziņu laboja Turbomotors, 10 Jan 2017, 13:43:31 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|