Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?

AutorsZiņojums
Omulis
29. Sep 2009, 18:00 #41

Kopš: 25. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2093

Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s


29 Sep 2009, 13:46:43 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 13:41:26 GR8 rakstīja:
var ar 6cyl arī


Braucot naktī ar manuāli cauri Rīgai, krietni pirms krusta ripināt neitrālajā, uzsākt ar pirmo, trešo utt ja ?

neitrālajā ripinot neko neiekanomēsi.
Jāatstāj ir ātrumā un vnk jāatlaiž gāze.

-----------------
http://www.unfoto.lv

Offline
DOPING
29. Sep 2009, 18:05 #42

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: BMW


29 Sep 2009, 18:00:13 Omulis rakstīja:

29 Sep 2009, 13:46:43 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 13:41:26 GR8 rakstīja:
var ar 6cyl arī


Braucot naktī ar manuāli cauri Rīgai, krietni pirms krusta ripināt neitrālajā, uzsākt ar pirmo, trešo utt ja ?

neitrālajā ripinot neko neiekanomēsi.
Jāatstāj ir ātrumā un vnk jāatlaiž gāze.


taa jau tu tikai apmaani ekonometru, bet reaala ekonomija jau ir vienkaarshi ripinoties neitraalajaa... :imho:


-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
GR8
29. Sep 2009, 18:09 #43

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


29 Sep 2009, 18:00:13 Omulis rakstīja:

29 Sep 2009, 13:46:43 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 13:41:26 GR8 rakstīja:
var ar 6cyl arī


Braucot naktī ar manuāli cauri Rīgai, krietni pirms krusta ripināt neitrālajā, uzsākt ar pirmo, trešo utt ja ?

neitrālajā ripinot neko neiekanomēsi.
Jāatstāj ir ātrumā un vnk jāatlaiž gāze.


jābremzē vairāk ar ātrumiem, nevis ar bremzēm bet daži jau to te nezina
Offline
meidei
29. Sep 2009, 18:09 #44

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Tad pavēro bultiņu kura rāda patēriņu, kad ieliec neitrālajā vai izspied sajūgu - aizslīd uz bezgalību, nevis nulli neitrālajā ēd daudz, stipri daudz, un ja grib ekenomiskāk braukt, tad, kā jau Omulis minēja - jāripinās ar ieliktu robā, var arī bremzēties ar robiem utt. daudz dažādu paņēmienu, ka braukt ekonomiskāk
Offline
ozo
29. Sep 2009, 18:16 #45

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18955

Braucu ar: Braucu ar

1.9tdi jaunajam pasatam stavot uz vietas borta kompis radija 0.6l/h nedomaju, ka tas ir daudz

[ Šo ziņu laboja ozo, 29 Sep 2009, 18:16:53 ]

Offline
meidei
29. Sep 2009, 18:18 #46

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Runa iet par BMW benzīna dzinējiem - tiem,zinu noteikti, ka ripinoties robā ēd stipri mazāk kā neitrālajā

[ Šo ziņu laboja meidei, 29 Sep 2009, 18:23:05 ]

Offline
100
29. Sep 2009, 18:38 #47

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


29 Sep 2009, 18:18:18 meidei rakstīja:
Runa iet par BMW benzīna dzinējiem - tiem,zinu noteikti, ka ripinoties robā ēd stipri mazāk kā neitrālajā




-----------------
100.
Offline
100
29. Sep 2009, 18:40 #48

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


29 Sep 2009, 18:16:40 ozo rakstīja:
1.9tdi jaunajam pasatam stavot uz vietas borta kompis radija 0.6l/h nedomaju, ka tas ir daudz


Un BMW ~ 1,1-1,2 l/h aa ir 328i

-----------------
100.
Offline
ozo
29. Sep 2009, 18:41 #49

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18955

Braucu ar: Braucu ar

Sanaca atstat masinu iedarbatu uz stundam ~3-4 320ais E36 bija noedis mos 4l max, ne vairak.
Offline
LA
29. Sep 2009, 18:44 #50

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


29 Sep 2009, 18:41:39 ozo rakstīja:
Sanaca atstat masinu iedarbatu uz stundam ~3-4 320ais E36 bija noedis mos 4l max, ne vairak.

bedzīniekiem aptuveni ir 1l/h un dīzelim 200 grami./h tā kautkur lasiju.
Offline
Taspac
29. Sep 2009, 18:48 #51

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


29 Sep 2009, 18:18:18 meidei rakstīja:
Runa iet par BMW benzīna dzinējiem - tiem,zinu noteikti, ka ripinoties robā ēd stipri mazāk kā neitrālajā


Kāpēc ?
Offline
Krishus
29. Sep 2009, 19:09 #52

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Tapeec ka vinjs tic ko raada ekanometrs TAPEEC
Offline
DOPING
29. Sep 2009, 19:16 #53

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: BMW


29 Sep 2009, 18:48:17 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 18:18:18 meidei rakstīja:
Runa iet par BMW benzīna dzinējiem - tiem,zinu noteikti, ka ripinoties robā ēd stipri mazāk kā neitrālajā


Kāpēc ?


Tiko salasiijos wikipediju, koro4e abas metodes sanaak ljoti vienaadi, jo, kaa izraadiijaas jaunajiem dzineejiem ir automaatiska inzhektoru atsleegshana, tas ir: kad ripo robaa, tad izhektori atsleedzas un bendziins netiekot padots dzineejam... taadeejaadi, tas ekonometrs nolec liidz 0, jo bendziins netiek padots motoram...

agraak par to pat nenojautu, un vienmeer liku neitraalajaa...

bet nu ir otrs faktors, ja jaaripo ljoti taalu, tad neitraalajaa vari aizripot taalaak, bet aatrumaa mazaaku gabalu, un tad tev naaksies vienalga piedot gaazi, lai aizripotu tikpat taalu, taapeec abas metodes aptuveni vienaadas...

laikam jaauzraksta par shito MYTHBUSTERS...



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Kashelz
29. Sep 2009, 19:20 #54

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Neitralajaa nafig likt, parbaudiits, 5-tajaa robaa braucot un kad priekshaa ir kaada pilseeta tad atlazij gaazi, neko vispar nerij, nav arii jabremzee, jo mashina bremzejas ar motoru, ta teikt noshauj divus zakjus - uz momentu need degvielu vispaar un bremzes arii nedilst Tas noder ja caur brauc kaadam mazam ciematam, izripinas cauri un tad tik beigas uzdod gaazi, lai butu ierastais atrums. Protams ieripot pilsetaa sanaak ar lielaaku atrumu nekaa 50.
Offline
Epidemic
29. Sep 2009, 19:31 #55

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


29 Sep 2009, 17:45:51 DeCe rakstīja:

29 Sep 2009, 17:34:20 Epidemic rakstīja:
Rucha/GR8, nu, ja jūs man pa 1k ls atdosiet
Anyway, izeju no situācijas, ka ņemot mašīnu pa 1000 2-3 mēnešu laikā būs jāiegulda vēl 500. Tā kā diezvai kauko dārgāku varēšu atļauties

a tas + 1000 ka vismaz vel 500 ls buss jaieleik - normals is sakas ar 1.5 ls


Nu jā, a kad pēc pirkšanas gribēšu eļļas un filtrus samainīt paliks piečuks kabatā
Offline
shvillis
29. Sep 2009, 19:34 #56

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


29 Sep 2009, 18:09:36 meidei rakstīja:
Tad pavēro bultiņu kura rāda patēriņu, kad ieliec neitrālajā vai izspied sajūgu - aizslīd uz bezgalību, nevis nulli...


,neitrālajā eed ~1L/h,ekonometrs aizsliid uz bezgaliibu tapeec,ka neitraalajaa(tb staavot uz vietas),lai kkur aizbrauktu vai kaut vai,lai nenoslaaptu,buus vajadziigs bezgaliigs daudzums degvielas

p.s. Ja maaki atrast,sava auto kompii, papildmenjuu,tad tur arii atradiisi,ka uz vietas eed +/- 1L...
Offline
Taspac
29. Sep 2009, 19:39 #57

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Nu skaidrs ekonometram ir citāds aprēķins par fišķu tā kā shvillis aprakstija.

Bet kā tas ir iespējams ka motors need degvielu, ja ir ielitks robā un tiek bremzēts ar ātrumiem, tācu motoram apgriezieni ir vairāk


Offline
DOPING
29. Sep 2009, 19:55 #58

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: BMW

Skatiities 44 bausli

Riposhana neitraalajaa 1
Riposhana aatrumaa 0



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
defekc
29. Sep 2009, 19:58 #59

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14465

Braucu ar: BMW

mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Offline
R_BERGS
29. Sep 2009, 20:04 #60

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16517

Braucu ar:


29 Sep 2009, 17:26:18 GR8 rakstīja:
labāk ņem manu:




kaa tu tur esi nobraucis lejaa
pneimopiekare

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo