Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
recro | | Kopš: 05. Oct 2009
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Palasijos seit par Jusu viedokliem un pieredzi. Ar labako sirdsapzinu Jums iesaku RECRO.
http://www.youtube.com/watch?v=a8HTukP3fSQ
IR visi testa stendi, lai notestetu karbu vainas, ir garantija darbam, bez km ierobezojumiem, ISO sertifikats to apstiprina.
Ja uztrauc braukasana uz Cesim, var sarunat ar sagadnieku, ka aizbrauksim un karbu no Jums panemsim, savedisim kartiba un atvedisim atpakal.
Saja joma esam gana elastigi. Par cenam runajot, tas ir labakas neka Riga. Daudziem Jus Riga parmaksajat starpnieka samaksu, jo pasi servisi dazreis ari ar sim lietam nenodarbojas, bet karbas dod talak. | Offline | | |
valje | | Kopš: 17. Dec 2009
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Manam bembim sataisīja kārbu kvalitatīvi un par sapratīgu cenu. Biķernieku ielā tel 29277068 | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
26 Oct 2009, 11:03:37 BMW530 rakstīja:
RAAP un punkts.
RAAP ir suuds, taadu ciparu, ko vinji rubii iekshaa, var uzlaist kosmosaa kopaa ar Gagarinu kaarbu remonteet iesaku Gjertruudes ielaa, SIA Vittrans leeti un kvalitatiivi, jau gadu braukaaju, nekaadu suudziibu nav | Offline | | |
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| es arī kkad pirms gada vai vairāk RAAP mainīju kārbas eļļu,pēc tam uzzināju,cik citur tas maksā... nu jebatj tos kosmonautus!
Kur tad tagad normāli taisa kārbas | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
17 Dec 2009, 18:55:12 BMW530 rakstīja:
17 Dec 2009, 18:22:25 DFS rakstīja:
es arī kkad pirms gada vai vairāk RAAP mainīju kārbas eļļu,pēc tam uzzināju,cik citur tas maksā... nu jebatj tos kosmonautus!
Kur tad tagad normāli taisa kārbas
Jaa tikai viens BET!
Citur karbam ellju maina daleji, savukart RAAPa maina pilniibaa.Ta ka nav ko salidzinat.
Nekādu pārpratumu, uzbraucienu utt., bet ka Tu zini ka vini maina pilniba?! Ja pats tur strada un maini, tad jautajumu nav!
P.s. Tiri interese mocija! | Offline | | |
normundskaktins | | Kopš: 14. Jun 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW,Voyager,WW
| Pilna eļļas nomaiņa aut., transmisijā protams ir ievērojami dārgāka nekā daļēja.Jums jārēķinās,ka tas var izmaksāt no 90 ls līdz 150 ls.Atkarībā no eļļas ,kas jāiepilda kārbā.Par 45 -65 ls ir tikai daļēja eļļas nomaiņa,bet arī šī cena ir tikai aptuvena .Mainot eļļu pilnībā ir kārbu jāskalo ar to pašu eļļu vairākkārt ,ko lejat kārbā.
Par (teiksim )50 ls var tikai un vienīgi eļļu nomainīt daļēji ,un mīts par vakuma sūkni ir tikai mīts.Ar šo sūkni arī neizsūksi visu eļļu no kārbas.Eļļa arī atrodas hidromuftē un no turienes dabūt kaut ko arā ir diezgan neiespējami.Var demontēt ātrumkārbu un mufti mēģināt izskalot ,ko nekādā gadījumā neiesaku darīt ar kaut kādiem citiem līdzekļiem ,kā tikai ar to eļļu ko lejat karbā,bet sīkās metāla putekļu skaidiņas tāpat ārā no turienes,un no kārbas pilnībā nedabūsiet.Vienīgā iespēja kā kārbu dabūt tīru ir to izjaukt un iztīrīt.Tāpat arī mufti atgriezt un to tīrīt,bet tas jau ir ātrumkārbas remonts ,jo atklāsies visādi sīki defekti par kuriem šeit nestāstīšu ,bet kā jau zināms tie noteikti būtu jānovērš.Mīts par ātrumkārbas pilnīgu eļļas nomaiņu kritiku neiztur.
Automātisko un manuālo transmisiju specializētais serviss Jelgavā.T 29698238.
N. | Offline | | |
tormozs | | Kopš: 12. Oct 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Var gan pats pilniibaa nomainiit
While it's much better for the transmission to change the fluid using the method in [the above] article than it is not to change the fluid at all, this method only replaces about half of the fluid in the transmission. The best thing to do is to change out ALL of the fluid, and this is also something a person can do themselves.
First, drain the fluid from the pan, just like you would using Mr. Macfairlane's procedure. Once you've replaced the filter, the pan gasket, and reinstalled the pan, you're ready for the next step.
Fill the transmission to the proper level using the proper type of transmission fluid. Then disconnect the return transmission line (the line in which transmission fluid flows from the transmission cooler back to the transmission), located near the bottom of the radiator. There's two transmission lines connected in this location, and the bottom line is usually the return line. Once the line has been disconnected, attach a clear piece of tubing to the transmission cooler, the same diameter as the transmission line, approximately 5-6 feet long, using the transmission line clamp to secure it.
Russ Jennings pointed out that there is conflicting information about the location of the lines to the radiator. It is possible that the lines were rerouted over the years, or routed differently for different engines or carlines. When you route your lines, follow the original factory path.
Place the unattached end of the clear tube in a plastic, one gallon milk container and place it where it can be seen (like not under the car).
For the next portion of the procedure, make sure that the parking brake is set prior to continuing. Start the engine. The transmission needs to be put into "Drive" so the torque converter fluid is changed as well. Some transmissions will only circulate fluid through the torque converter only in drive. This especially applies to the electronically controlled transmissions. [Craig Sherman noted that Drive is needed for most transmissions, based on technical manuals]
After approximately 4 to 5 quarts (obviously, if it's more than 4 quarts, you'll have to turn of the engine, and fetch another milk jug) of fluid have been pumped out, you should notice a change in the color of the fluid. It should go from a brownish red color, to a bright pinkish red color. When this happens, all of the old fluid has been replaced with new fluid.
Be careful not to overfill the tranny during this procedure.
When completed, reconnect the transmission return line to the transmission cooler. Check the fluid level as you normally would, and add fluid as required.
This fluid change method is twice as good for your transmission as the method of only changing out half of the fluid is. Happy shifting! | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
17 Dec 2009, 20:24:09 BMW530 rakstīja:
17 Dec 2009, 19:41:14 The_Fireman rakstīja:
17 Dec 2009, 18:55:12 BMW530 rakstīja:
17 Dec 2009, 18:22:25 DFS rakstīja:
es arī kkad pirms gada vai vairāk RAAP mainīju kārbas eļļu,pēc tam uzzināju,cik citur tas maksā... nu jebatj tos kosmonautus!
Kur tad tagad normāli taisa kārbas
Jaa tikai viens BET!
Citur karbam ellju maina daleji, savukart RAAPa maina pilniibaa.Ta ka nav ko salidzinat.
Nekādu pārpratumu, uzbraucienu utt., bet ka Tu zini ka vini maina pilniba?! Ja pats tur strada un maini, tad jautajumu nav!
P.s. Tiri interese mocija!
Pats Tu to nemaz nevari izdarit.
Tur ir nepieciesama speciala aparatura.
Cik man zinams 1,5 gadu atpakalj vinjiem vienigajiem Latvija tada bija.Saubos, ka kads, kurs nenodarbojas ar automatiskajam karabam profesionali, sev tadu vienkarshi ''for fun'' nopirktu.
tur daudz pazīstamu tur strādā, daudzu gadu pieredze un domāju ka tagad arī cenas var sarunāt | Offline | | |
|
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Vēl var te remontēt:
http://www.recro.eu/ | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Jēga tur sūknēt kaut ko, regulāri nomaina eļļu un min Bij man dodge, kurma mainīju eļļu ik pa 60 tk, nobraucu 400 tūkstošus un tagad vēl nākamais saimnieks nesūdzas | Offline | | |
tuffstuff | | Kopš: 25. Mar 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin aptuveno cenu kārbas remontam priekš X5 e53 3.0d automāta SIA "Recro" Cēsīs? tā ka es aizdzenu mašīnu un pēctam savācu.... un cik ilgi aptuveni parasti taisa?
| Offline | | |
ivoi | | Kopš: 25. Oct 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 53
Braucu ar: BMW 320D E46
| Jā, man arī interesētu e39 528i, 98g, autom....eļļas maiņa kārbā Cēsīs. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kas jums teica, ka tā eļļa jāmaina? | Offline | | |
Abu | | Kopš: 28. Dec 2007
Ziņojumi: 203
Braucu ar: 385 hp
|
03 Jan 2010, 18:50:24 tuffstuff rakstīja:
Varbūt kāds zin aptuveno cenu kārbas remontam priekš X5 e53 3.0d automāta SIA "Recro" Cēsīs? tā ka es aizdzenu mašīnu un pēctam savācu.... un cik ilgi aptuveni parasti taisa?
remontēju e38 3.0d kārbu Ķekavā - 320 ls, RAAP par to pašu ierubīja - 700-800 ls, psc pidari. Par "Recro" cenam nezinu. | Offline | | |
KristsK | | Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
03 Jan 2010, 21:37:12 BMW530 rakstīja:
03 Jan 2010, 21:35:47 edzulis rakstīja:
Kas jums teica, ka tā eļļa jāmaina?
Un bremžu eļļa ir jāmaina vai nav?
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
| Offline | | |
KristsK | | Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
03 Jan 2010, 22:36:22 riddler rakstīja:
03 Jan 2010, 21:37:12 BMW530 rakstīja:
03 Jan 2010, 21:35:47 edzulis rakstīja:
Kas jums teica, ka tā eļļa jāmaina?
daudzaam bmw kaarbaam pat naak virsuu uzliime, liftime oil, tur nav nekas jaamaina, ja kaarba sadedzinaata tad elju mainiit vairs nav jeegas
Jēgai vispār kā tādai nav jēgas!
Bet labāk tomēr ir nomainīt - visas eļlas nolietojas + nogulsnes, kondensāts. Protams ja kārbā nekad nav eļļa mainīta un to izdara, kad ir jau kādi 300 000 nobraukti - var arī sākties brīnumi...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
| Offline | | |
|
KristsK | | Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
03 Jan 2010, 22:59:53 riddler rakstīja:
ja kaarba stradaa nav ko tur liist iekshaa, par nogulsneem ruupeejas magneeti kas uz kaarbas vaaka, tie arii salasa visas gadu gaitaa radushaas izdiluma nogulsnes, ja kaarba gljuko vai vairs nestraadaa tad var saakt eksperimenteet, citaadi var gadiities ka noliesi elju un tas arii buus viss, jo jaunaaka gada automaats jo mazaak vinsh jaatramda, it iipashi ja vinsh normali sleedzas, ja vairs nesleedzas tad eljas mainja taapat neko nedos, jo visdriizaak buus frikcijas diski sadedzinaati, to parasti panaak ar paarmeeriigaam slodzeem vai naturaali kaujot kaarbu (esmu darijis abus un peec tam jaucis aaraa takaa knjigu chital)
a frikcijas disku mainja jau ir pilniiga kaarbas izjaukshana
Gumijas un alumīnija nogulsnes tur ar rodas. Tādēļ jau viņas sāk klibot.
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
| Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
04 Jan 2010, 01:11:10 user rakstīja:
labāk kāds izstāsta - kādā veidā auto ar automātisko kārbu var ievilikt, ja nav piepīpējamo?
likās, ka nevar, bet, kad sāku pirms nedēļas interesēties par automātiem, tad uzzināju, ka var, bet kā?
ar krokodiliem | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
04 Jan 2010, 01:27:50 user rakstīja:
04 Jan 2010, 01:21:43 rosigais rakstīja:
04 Jan 2010, 01:11:10 user rakstīja:
labāk kāds izstāsta - kādā veidā auto ar automātisko kārbu var ievilikt, ja nav piepīpējamo?
likās, ka nevar, bet, kad sāku pirms nedēļas interesēties par automātiem, tad uzzināju, ka var, bet kā?
ar krokodiliem
nedirs - zinu, ka kaut kā var arī ar virvi, dzirdēju pirtī kā džeki sarunājās un tad vēl netā ko līdzīgu izlasīju, bet neatradu "kā?" !
ar automātu var arī olas uzvārīt, tikai nezinu kā
tici? | Offline | | |
mandariins | | Kopš: 23. Jul 2009
Ziņojumi: 256
Braucu ar: matiem uz aizmuguri
| kāds nezin, kas varētu būt par problēmu, ja ripinot, vai viegli bremzējot, ātrumkārba 2. robā, stājoties, nevis liek 1., bet strauji pati bremzē, pa sniegu var jūst, ka pat riteņi bloķējas. Ja nedod gāzi mašīna pati asi apstājas un neiet uz priekšu. Tas viss notiek pie ~15 km/h. Sporta režīmā nekas tāds nenotiek. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|