Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Megasquirt programmējamais ECU

AutorsZiņojums
Modrs
10. May 2009, 20:06 #41

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

protams
katram motoram izmaksas ir dažādas, iekopēju vnk ieskatam.

P.S. ja es liktu M50/M52 motoram, poļubomu pārvilktu pilnīgi no jauna provodku, lai nav nevajadzīgi vadu gali motora telpā. visam jābūt uz tip top
Offline
harits
10. May 2009, 20:08 #42

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

nākamaijs jaut.., cik liela jēga no tā visa ir ? teiksim k-kādam stock dzinējam ? ko var iegūt ?
Offline
Modrs
10. May 2009, 20:13 #43

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

var iegūt, var arī neiegūt. a vispār, M5o saimes motoram ikdienas braukšanai neliktu neko, atstātu stock smadzeni.
bet lielākā jēga ir turbo projektos, kur uzliekot ļurbu ir vajadzīgas citas degvielas/aizdedzes kartes.
Tobiš - ja motora konstrukcijā neko nemaini, nevajag arī progrmmējamos ECU

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 10 May 2009, 20:33:30 ]

Offline
harits
10. May 2009, 20:15 #44

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

sk.., atrunāji
Offline
tightenloop
17. May 2009, 03:09 #45

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

No sākuma par atšķirību vems un ms:
ms divi injectoru kanāli sekvenciālo iešprici kas nevar nodrošināt (protams ja tev ir vairāk par 2 cil dvižoks) salīdzinājumā ar vems. Tāpēc lābāk notiek degmaisijuma pagatavošna(injektors iemīž tikai ieplūtes taktī).
MS uzreiz mīž vainu visos cilindros vai pārmaiņas pretējos.
par stabilitāti.
Vems ir bāzēts uz lēta procesora kuru neviens sevi cienošs elekroniķis neliks mašīnā.
MS-II darbojas uz motorolas procesora kurš ir speciāli paredzēts darboties kritiskos apstākļos.

MegasquirtII for sale 210Ls !!!
ja ir interese zvaniet 22056767
Offline
tightenloop
17. May 2009, 23:08 #46

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Vai kādreiz esi redzējis rūpnienisku ierīci kas darbojas uz AVR?? Ha tie AVR ir sastopami tikai veļas mašīnās jo neviens negrib ko vairāk tiem uzticēt. Jā jāatzīst ka vems vienalga strādā labi.
Taču te būs info ko reāli sekvenciālā iešprice dod:

The benefits of sequential injection are that:
you may get slightly better mileage and lower emissions at low engine speeds,
you can tune each cylinder's fuel amount and spark timing independently (if you know how).

The effect on maximum horsepower is general small.

However, sequential injection does not necessarily mean you are injecting into an open intake valve all the time. The intake valve is only open less than 30% of the time in a typical 4 stroke engine. Once you are trying to produce more than about 25% of maximum HP your injectors are firing for longer than the intake valves are open. If your maximum HP corresponds to a safe 80% duty cycle, your injectors are injecting well over 50% of the time on closed valves. With MegaSquirt® EFI Controller, fuel is injected on ignition events only, and while these are loosely related to cam events, it is a complex relationship, Try to 'squirt' through an open valve under all conditions is generally a bit hopeless, because:
fuel that is injected when the valve is closed doesn't go anywhere, it just sits near the valve vaporizing until the next time the valve opens (some OEMs deliberately squirt against a closed valve to improve vaporization). So squirting against a closed valve does not generally affect the AFR for that cylinder (though there may be a small effect on the combustion quality, good or bad, depending on the port wall temperatures, etc.)
the valve is generally effectively open (0.050" less 300° of a 720° 4-stroke cycle (and closer to 200 for 'stock' engines). So hitting the open valve requires precise cam related timing,
to inject the full fuel charge at high loads/RPMs through an open valve requires very, very larger injectors, about 2.5 to 4 times larger than is usually recommended,
as the duty cycle for the injectors rises, the injectors come closer and closer to squirting all the time, and injection timing becomes irrelevant.


Cenas ziņā vems zaudē MS-II

vēl var palasīt te: _http://sdsefi.com/techseq.htm

[ Šo ziņu laboja tightenloop, 19 May 2009, 22:14:07 ]

Offline
GintsK
24. May 2009, 12:28 #47

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Kaut kā pēdējā laikā tauta vairāk grib VEMSu.
Tam vairākas funkcijas ir daudz attīstītākas kā MSiem. Turbospiediena uzturēšana, tukšgaitas kontrole..

Bet citādi... Nu piemēram Biezais savus panākumus gūst ar pārbūvētu MS1. Savulaik gribēju viņam uzlikt MS2, bet tas gļukoja. Kā vēlāk izrādijās induķenes laida vadu kūlī augstspriegumu kā ar antenu (4a vads, kas zina).

Ko likt? M10 un M20 motori var mierīgi dzīvot ikdienā ar MS1.
M50 uzlikt MSu ir stipri grūtāk - bloks ir pamatīgi jāpapildina, kas ir stipri darbietilpīgi. Bet izdarīt to var, un ar MS1 chipu sanāk lētāk par VEMS.

Es neesmu liels MS2 fans, jo pret mikrokontroliera iespējām piedāvātais joprojām ir pārāk vienkāršotā stadijā. Viss protams ir smalkāk kā MS1, bet daži risinājumi ir aizgājuši bezceļos. T.i. ar mazāku koda tiesu varēja panākt labāku rezultātu.

Nupat beidzot MS2 ir laidis klajā firmwari, kas ļauj darbināt 4 cil motoru sekvenciāli vai 6 cil - pa 3 sprauslu pāriem. Bet atkal - pats bloks ir tam jāpārtaisa. To var izdarīt.
Pašam man ir MS2.

Ja par to mikrokontrolieru izvēli. Tad pēc pieredzes visnenokaujamākais ir MS1 chips, kam, arī protams nav ne mazākā sakara ar autobūvi. Un pat ar veļas mašīnām. Tie arī Latvijā ir visvairāk. Tas, kas ir dabūts laukā no šīs spēļu lācīša mikrenes ir īsts meistairdarbs!

MS2 chipi nez kādēļ proprorcionāli nomiruši visvairāk. Un nu man uz galda ir pirmais VEMS, kam laikam mikrokontrolieris ir miris. Tas ir salabojams.

VEMS atmega128 laikam ir ļoti augsts price/performance rādītājs. Un es teiktu, ja M_J nav sevi cienošs elektroniķis, tad es neko nesaprotu no mašīnām.

Visi 3 bloki ir budžeta varianati. Tai pat laikā daudzi risinājumi ir tādi pat kā top ražotājiem. Un tirgū ir daudzi dārgāki bloki, kas atpaliek. Īpaši no VEMS.

Vai ar šiem blokiem var ko sasniegt? Laikam var. Pasekoju - maniem regulējumiem šogad jau ir virs 15 medaļām Latvijas mēroga sacīkstēs. Zelts - 7gab.
Lielākā litra jauda šobrīd man ir sanākusi ap 320Zs. Šonedēļ, ja reiz lielās, sasniedzu jaunu rekordu. Max jauda pie 9000. Ierobežotājs - 9500. No 2.5L 4cil motora

Ja runā par autobūvi, tur manā skatījumā valda korupcija. Piemēram durvju vadības blokā ievieto kaut kādus 200-kāju monstrus, kam izmanto labi ja 5% resursu. Visiem ir jāpelna. Visiem vajag darbu. Atskaitēs var ierakstīt lielākus ciparus..

mani visvieglāk ir sadabūt pa gintsk/inbox.lv, jo no tiesas, runāt pa telefonu bieži nevaru.

[ Šo ziņu laboja GintsK, 25 May 2009, 00:06:19 ]

Offline
7788
02. Jun 2009, 22:09 #48

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


24 May 2009, 12:28:59 GintsK rakstīja:
Kaut kā pēdējā laikā tauta vairāk grib VEMSu.
Tam vairākas funkcijas ir daudz attīstītākas kā MSiem. Turbospiediena uzturēšana, tukšgaitas kontrole..

Bet citādi... Nu piemēram Biezais savus panākumus gūst ar pārbūvētu MS1. Savulaik gribēju viņam uzlikt MS2, bet tas gļukoja. Kā vēlāk izrādijās induķenes laida vadu kūlī augstspriegumu kā ar antenu (4a vads, kas zina).

Ko likt? M10 un M20 motori var mierīgi dzīvot ikdienā ar MS1.
M50 uzlikt MSu ir stipri grūtāk - bloks ir pamatīgi jāpapildina, kas ir stipri darbietilpīgi. Bet izdarīt to var, un ar MS1 chipu sanāk lētāk par VEMS.

Es neesmu liels MS2 fans, jo pret mikrokontroliera iespējām piedāvātais joprojām ir pārāk vienkāršotā stadijā. Viss protams ir smalkāk kā MS1, bet daži risinājumi ir aizgājuši bezceļos. T.i. ar mazāku koda tiesu varēja panākt labāku rezultātu.

Nupat beidzot MS2 ir laidis klajā firmwari, kas ļauj darbināt 4 cil motoru sekvenciāli vai 6 cil - pa 3 sprauslu pāriem. Bet atkal - pats bloks ir tam jāpārtaisa. To var izdarīt.
Pašam man ir MS2.

Ja par to mikrokontrolieru izvēli. Tad pēc pieredzes visnenokaujamākais ir MS1 chips, kam, arī protams nav ne mazākā sakara ar autobūvi. Un pat ar veļas mašīnām. Tie arī Latvijā ir visvairāk. Tas, kas ir dabūts laukā no šīs spēļu lācīša mikrenes ir īsts meistairdarbs!

MS2 chipi nez kādēļ proprorcionāli nomiruši visvairāk. Un nu man uz galda ir pirmais VEMS, kam laikam mikrokontrolieris ir miris. Tas ir salabojams.

VEMS atmega128 laikam ir ļoti augsts price/performance rādītājs. Un es teiktu, ja M_J nav sevi cienošs elektroniķis, tad es neko nesaprotu no mašīnām.

Visi 3 bloki ir budžeta varianati. Tai pat laikā daudzi risinājumi ir tādi pat kā top ražotājiem. Un tirgū ir daudzi dārgāki bloki, kas atpaliek. Īpaši no VEMS.

Vai ar šiem blokiem var ko sasniegt? Laikam var. Pasekoju - maniem regulējumiem šogad jau ir virs 15 medaļām Latvijas mēroga sacīkstēs. Zelts - 7gab.
Lielākā litra jauda šobrīd man ir sanākusi ap 320Zs. Šonedēļ, ja reiz lielās, sasniedzu jaunu rekordu. Max jauda pie 9000. Ierobežotājs - 9500. No 2.5L 4cil motora

Ja runā par autobūvi, tur manā skatījumā valda korupcija. Piemēram durvju vadības blokā ievieto kaut kādus 200-kāju monstrus, kam izmanto labi ja 5% resursu. Visiem ir jāpelna. Visiem vajag darbu. Atskaitēs var ierakstīt lielākus ciparus..

mani visvieglāk ir sadabūt pa gintsk/inbox.lv, jo no tiesas, runāt pa telefonu bieži nevaru.

Kura kompānija cep šos blokus, autors Tevalo forumā ir efi, cik simtos cenas grozās?
Offline
-ATAMAH-
02. Jun 2009, 22:16 #49

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


01 May 2009, 11:55:48 Kuklasklans rakstīja:
Kaadas atsauksmes par sso briinumu, cik vinns lietderiigs un uz kaadiem modelliem/motoriem vinnu lietderiigaak likt, kas Latvijaa nneemaas ar ssaadiem - pardod, uzstaada, regulee? Kaads cenas?

Ja ir nauda labak uzreiz nemt/likt Vems, pasham stav Megasquirt, ja vinjsh labi saregulets tad ari nav slikts/der, bet ar Vems ir daudz vairak iespejas!
Offline
Phasma
02. Jun 2009, 22:29 #50

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Gintk, vai varēsi paņemt manējo uz VEMS uzinstalēšanu un saregulēšanu?

-----------------
Excitement of building....
Offline
GintsK
03. Jun 2009, 00:31 #51

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:



Kura kompānija cep šos blokus, autors Tevalo forumā ir efi, cik simtos cenas grozās?


OSC.
Offline
GintsK
03. Jun 2009, 00:34 #52

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


02 Jun 2009, 22:29:59 Phasma rakstīja:
Gintk, vai varēsi paņemt manējo uz VEMS uzinstalēšanu un saregulēšanu?

Raksti uz e-pastu. Lūkosim sarunāt.
Offline
Kuklasklans
19. Jul 2009, 11:24 #53

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:

Var kads padalities pieredze, kads ir videjais paterins 2.5i motoram, kuram uzstadits MS?
Offline
grey325
19. Jul 2009, 13:07 #54

Kopš: 11. Jan 2006

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 496

Braucu ar: 1.9tdi sport


19 Jul 2009, 11:24:33 Kuklasklans rakstīja:
Var kads padalities pieredze, kads ir videjais paterins 2.5i motoram, kuram uzstadits MS?

atkarībā kā saregulēts uzjautā userim M3RJ, viņš tirgoja kāreiz e36 325 ar MS
Offline
Andris_323i
15. Jan 2011, 11:13 #55

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Var dizeliem uzstadit MS?
Cik sobrid videji maksa MS II?
Offline
Noname
15. Jan 2011, 11:55 #56

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju

Man vinīgam MEGASQUIRT asociējas ar kaut ko citu.
Offline
patric
15. Jan 2011, 13:32 #57

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


15 Jan 2011, 11:55:03 Noname rakstīja:
Man vinīgam MEGASQUIRT asociējas ar kaut ko citu.

: porn :

[ Šo ziņu laboja patric, 15 Jan 2011, 13:32:22 ]

Offline
Driver
15. Jan 2011, 14:03 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2011, 13:32:11 patric rakstīja:

15 Jan 2011, 11:55:03 Noname rakstīja:
Man vinīgam MEGASQUIRT asociējas ar kaut ko citu.

: porn :

ja pie tada verkja tiek klat nepareizas rokas, tad tur sanak hardcore

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GintsK
15. Jan 2011, 15:07 #59

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


15 Jan 2011, 11:13:49 Andris_323i rakstīja:
Var dizeliem uzstadit MS?
Cik sobrid videji maksa MS II?

Dīzelim nevar.

Ms2 lētāks nepaliek. USA. Tagad katram sīkumam rūbī muitu un PVNu. Pa šiem 2iem gadiem MS2 kods joprojām nav pienācīgi uzlabots. Tukšgaita. Turbo kontrole. Motora aizsardzības funkcijas.
Ir MS3, bet cipars mums EU sanāk nepamatoti augsts pret iespējām un konstrukciju. Pie tam MS3 lielā mērā šārē kodu ar MS2

Faktiski galīgi primitīviem projektiem tipa izvīlējām ar vīli M20 vai kādu old skuul 4cil motoru, var ņemt pašu lētāko Skvirli.
Tai brīdī, kad domas sliecas uz MS2, ļoti jāapsver, vai nepielikt klāt un tomēr neņemt VEMS. VEMS attīstība pāris pēdējos gados ir bijusi daudz ražīgāka salīdzinot ar MSu.

[ Šo ziņu laboja GintsK, 15 Jan 2011, 15:08:45 ]

Offline
Andris_323i
15. Jan 2011, 15:20 #60

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Sk. Vems-drosi vien so ar dizeliem nevar uzlikt?
Ir kadi citi varianti, ko liek/var uzlikt uz d?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo