Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 523iA E39 jaudas trūkums pēc remonta
Autors | Ziņojums |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Apr 2009, 16:07:45 e1984 rakstīja:
21 Apr 2009, 16:03:28 Stiebins rakstīja:
cik normaals lietots 2.8 motors maksaa?
kad interesējos kādu laiku atpakaļ par 2,8 dzinēju
cenas bij dažādas sakot no 200 ls beidzot ar 350-400 ls - AR GARANTIJU, nu + maiņa
nu pa 200 jau M50 kur nu vel M52 ir nereāli nopirkt kaucik labu! | Offline | | |
e1984 | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 327
Braucu ar:
| nu pats saprati ko es domāju ar garantiju, ka ja ir galigaa d... tad vnk dod citu vietaa utt
nu tā man teica hvz un bij arī tādi kuri ir vēl auto un piedarbini, diagnosticee, parbaaudi.
Logiski ka savā ziņā tas ir kaķis maisā, bet labāk pirkt tādu ka pats dzirdeji parbaudiji un nevis jau izņēmtu un vnk ņem kadu redzi un čau atā | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
| bļa, es zinu, kur vienu LABU 2.8 dzinēju var iegādāties | Offline | | |
Mo | | Kopš: 25. Mar 2006
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Apr 2009, 16:24:34 Amaru rakstīja:
bļa, es zinu, kur vienu LABU 2.8 dzinēju var iegādāties
vinš toč ir labs | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
21 Apr 2009, 16:26:58 Mo rakstīja:
runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem.
vot, vot, kaut kas līdzīgi kā manuālim, kad sajūgs slīd | Offline | | |
e1984 | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 327
Braucu ar:
| iemet 4 robaa un uz 40,50 kmh ber grīdā, apgriezini kaapj, rivaka nav - jaskata sajūgs - manuaalim ir redzēti daudz tādi gadījumi, ka pectam meenesa - nedeljas laika vispār izbeidzas sajūgs, par automatu nezinu, katrā ziņā kamēr izjaukts jāskatās, jo kārbas noņemšana jau vien ko maksaa | Offline | | |
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
| Vai tad es auto nēesmu aizdzenis atpakaļ? Meistars jau visu dienu šodien kapājas. Šeit es ieliku topiku ar domu, ka varbūt kādam reāli ir bijusi līdzīga šaize/simptoms un uzreiz ir reāla doma uz ko skatīties. Un runājot par meistaru - visi visu zināt nekad nevar. Pat BM auto, Latbemā un Wess select ir dzirdēti tādi kuriozi, kuri jebkur citur neatkārtotos! Par kārbu - jāpārbauda, kā ir licis virsū-arī variants, kāpēc varētu neiet...karoče, lai meistars čakarējas, kamēr viss iet...pašam interesanti un prāts nemierīgs... | Offline | | |
|
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
21 Apr 2009, 16:57:03 runciz rakstīja:
Vai tad es auto nēesmu aizdzenis atpakaļ? Meistars jau visu dienu šodien kapājas. Šeit es ieliku topiku ar domu, ka varbūt kādam reāli ir bijusi līdzīga šaize/simptoms un uzreiz ir reāla doma uz ko skatīties. Un runājot par meistaru - visi visu zināt nekad nevar. Pat BM auto, Latbemā un Wess select ir dzirdēti tādi kuriozi, kuri jebkur citur neatkārtotos! Par kārbu - jāpārbauda, kā ir licis virsū-arī variants, kāpēc varētu neiet...karoče, lai meistars čakarējas, kamēr viss iet...pašam interesanti un prāts nemierīgs...
es lieku uz kārbu | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
| es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas. | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
21 Apr 2009, 17:04:08 egonspleeve rakstīja:
es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas.
kompresiju tak var pārbaudīt visu ārā nejaucot | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
21 Apr 2009, 17:12:43 Amaru rakstīja:
21 Apr 2009, 17:04:08 egonspleeve rakstīja:
es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas.
kompresiju tak var pārbaudīt visu ārā nejaucot
nu ja! un labais meistars to noteikti aizmirsa izdariit, pirms izjauca motoru! | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
21 Apr 2009, 16:26:58 Mo rakstīja:
runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem.
šinī gadījumā auto vispār nekustētos bet vispār es gribētu redzēt tādu aunu pieri, kas šādi liek hidromufi [ Šo ziņu laboja martinsz, 21 Apr 2009, 18:18:30 ]
----------------- ... | Offline | | |
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
| Nu kārbu viņš nost nav ņēmis, bet gan no motora puses sāna saļņiks ir mainīts, tjipa pacelts vai bīdīts...tā kā kārba atkrīt.
Melot tas nav viņa interesēs, reāli visas viņa diagnostikas stāv uz vietas, jo mans dampis stāv boxa vidū un reāli cits iebraukt nevar, bet jāpierakstās pie viņa ir 2 nedēļu iepriekš, tā kā kāpostu viņš zaudē smuku. Projām autiņš nebrauks, kamēr neies, kā vajag.
Rītdien dabūs jaunu to datčiku, pamēģinās vai ir izmaiņas. Ar metkām viss ir kārtībā-viss kā pēc zīmējuma. Karoče kaut kāds sīkums - kā krievi saka: "meloč no ņeprejatno", tikkai jārokās, kamēr uzdursies.
Protams, varētu jau borzīt tam meistaram un sazin ko vēl, bet visi esam cilvēki un mazums - vaina izrādās kaut kur citur nevis viņa darbībās...kā arī nēesmu no šaurpierīšiem, kurš no sākuma darba, bet pēc tam domā... | Offline | | |
aicis25 | | Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
| katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja. | Offline | | |
Henks | | Kopš: 03. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 313
Braucu ar: visu
|
21 Apr 2009, 20:07:36 aicis25 rakstīja:
katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja.
Manam vecajam 523 arī katalizātors bija sadrupis, knapi uz priekšu vilkās, jo vairāk nospied gāzi, jo lēnāk gāja.
Latbemā pirms viņu nahrenizēt, ar fleksi iezāģēja izpūtēju pirms katalizātora un izbraucot izmaiņas bija jūtamas. | Offline | | |
|
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
|
21 Apr 2009, 20:17:54 Henks rakstīja:
21 Apr 2009, 20:07:36 aicis25 rakstīja:
katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja.
Manam vecajam 523 arī katalizātors bija sadrupis, knapi uz priekšu vilkās, jo vairāk nospied gāzi, jo lēnāk gāja.
Latbemā pirms viņu nahrenizēt, ar fleksi iezāģēja izpūtēju pirms katalizātora un izbraucot izmaiņas bija jūtamas.
Manējam katalizātors bija pušu - to pārgrieza, iztīrīja un pa jaunu sametināja - ar to viss ok. Kādu laiku atpakaļ man tas baigi čakarēja smadzenes, jo rūca tikai slapjā laikā - pa laikam parūca, pa laikam atkal klusums...jaucot tagad motoru ārā, to meistars pa ceļam atrada! | Offline | | |
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
| Nu ir jauns pavērsiens...blokā, shadow memory ir atrastas pāris kļūdas, kuras nevar izdzēst...rītdien pamēģinās uzlikt pāris jaunus devējus un, ja situācija neuzlabojas, tad pāraxtam bloku...Motors tika otreiz izjaukts - pārbaudīts - viss salikts tā, kā tam ir jābūt. Es jau esmu tik tālu, ka gatavs ņemt kuvaldu un to vāģi "papulēt"... | Offline | | |
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
| Vienvārd sakot - mans murgs tad nu ir beidzies. Meistara inventārā bija neprecīzs instruments. Dabūjām oriģinālo "prispasobu", salika visu kā vajag un iet nezvērā. Patēriņš pēc remonta pa pilsētu 11,5 litri, kādi zirdziņi 20-30 arī ir atdzīvojušies pēc kapitalkas. BMW 4ever. | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
12 May 2009, 15:21:28 Stiebins rakstīja:
prieksh tādiem kā tu ir domāti 525tds!
kādā sakarā? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|