Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 523iA E39 jaudas trūkums pēc remonta

AutorsZiņojums
PowerBMW
21. Apr 2009, 16:14 #41

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


21 Apr 2009, 16:07:45 e1984 rakstīja:

21 Apr 2009, 16:03:28 Stiebins rakstīja:
cik normaals lietots 2.8 motors maksaa?


kad interesējos kādu laiku atpakaļ par 2,8 dzinēju
cenas bij dažādas sakot no 200 ls beidzot ar 350-400 ls - AR GARANTIJU, nu + maiņa

nu pa 200 jau M50 kur nu vel M52 ir nereāli nopirkt kaucik labu!
Offline
e1984
21. Apr 2009, 16:17 #42

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:

nu pats saprati ko es domāju ar garantiju, ka ja ir galigaa d... tad vnk dod citu vietaa utt
nu tā man teica hvz un bij arī tādi kuri ir vēl auto un piedarbini, diagnosticee, parbaaudi.
Logiski ka savā ziņā tas ir kaķis maisā, bet labāk pirkt tādu ka pats dzirdeji parbaudiji un nevis jau izņēmtu un vnk ņem kadu redzi un čau atā
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 16:24 #43

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

bļa, es zinu, kur vienu LABU 2.8 dzinēju var iegādāties
Offline
Mo
21. Apr 2009, 16:26 #44

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem.
Offline
PowerBMW
21. Apr 2009, 16:27 #45

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


21 Apr 2009, 16:24:34 Amaru rakstīja:
bļa, es zinu, kur vienu LABU 2.8 dzinēju var iegādāties

vinš toč ir labs
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 16:29 #46

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Apr 2009, 16:26:58 Mo rakstīja:
runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem.
vot, vot, kaut kas līdzīgi kā manuālim, kad sajūgs slīd
Offline
e1984
21. Apr 2009, 16:34 #47

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:

iemet 4 robaa un uz 40,50 kmh ber grīdā, apgriezini kaapj, rivaka nav - jaskata sajūgs - manuaalim ir redzēti daudz tādi gadījumi, ka pectam meenesa - nedeljas laika vispār izbeidzas sajūgs, par automatu nezinu, katrā ziņā kamēr izjaukts jāskatās, jo kārbas noņemšana jau vien ko maksaa
Offline
runciz
21. Apr 2009, 16:57 #48

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Vai tad es auto nēesmu aizdzenis atpakaļ? Meistars jau visu dienu šodien kapājas. Šeit es ieliku topiku ar domu, ka varbūt kādam reāli ir bijusi līdzīga šaize/simptoms un uzreiz ir reāla doma uz ko skatīties. Un runājot par meistaru - visi visu zināt nekad nevar. Pat BM auto, Latbemā un Wess select ir dzirdēti tādi kuriozi, kuri jebkur citur neatkārtotos! Par kārbu - jāpārbauda, kā ir licis virsū-arī variants, kāpēc varētu neiet...karoče, lai meistars čakarējas, kamēr viss iet...pašam interesanti un prāts nemierīgs...
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 16:59 #49

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Apr 2009, 16:57:03 runciz rakstīja:
Vai tad es auto nēesmu aizdzenis atpakaļ? Meistars jau visu dienu šodien kapājas. Šeit es ieliku topiku ar domu, ka varbūt kādam reāli ir bijusi līdzīga šaize/simptoms un uzreiz ir reāla doma uz ko skatīties. Un runājot par meistaru - visi visu zināt nekad nevar. Pat BM auto, Latbemā un Wess select ir dzirdēti tādi kuriozi, kuri jebkur citur neatkārtotos! Par kārbu - jāpārbauda, kā ir licis virsū-arī variants, kāpēc varētu neiet...karoče, lai meistars čakarējas, kamēr viss iet...pašam interesanti un prāts nemierīgs...
es lieku uz kārbu
Offline
egonspleeve
21. Apr 2009, 17:04 #50

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas.
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 17:12 #51

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Apr 2009, 17:04:08 egonspleeve rakstīja:
es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas.
kompresiju tak var pārbaudīt visu ārā nejaucot
Offline
egonspleeve
21. Apr 2009, 17:35 #52

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


21 Apr 2009, 17:12:43 Amaru rakstīja:

21 Apr 2009, 17:04:08 egonspleeve rakstīja:
es lieku uz to ka vinam ir epic fail ar motoru un motora vienkarshi nav kompresijas.
kompresiju tak var pārbaudīt visu ārā nejaucot



nu ja! un labais meistars to noteikti aizmirsa izdariit, pirms izjauca motoru!
Offline
martinsz
21. Apr 2009, 18:15 #53

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


21 Apr 2009, 16:26:58 Mo rakstīja:
runciz rakstīja: "apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi".
Paprasi kā "meistars" lika automātu virsū! Pats galvenais- griezes pārveidotāju (hidromuftu, "torque convertor" kā lika? Vispirms pieskrūvēja pie dzinēja un tad kārbu virsū, vai kā pareizi- vispirms kārbā iekšā un tad pie dzinēja. Nepareizi liekot, hidromufta nesaiet kopā ar eļļas sūkni un salauž 2 zobiņus-> sūknis neplnīgi strādā vai nestrādā un sajūgi kārbā pilnīgi neizspiežās-> apgriezieni ceļās, bet auto knapi kustās. Berot grīdā, kaut cik labāk, protams, kustās.
Ja ir noņemta kārba, paskaties pie ass priekšā- tur iekšā būtu jābūt tādiem 2 zobiņiem, veseliem.

šinī gadījumā auto vispār nekustētos bet vispār es gribētu redzēt tādu aunu pieri, kas šādi liek hidromufi

[ Šo ziņu laboja martinsz, 21 Apr 2009, 18:18:30 ]



-----------------
...
Offline
runciz
21. Apr 2009, 19:35 #54

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Nu kārbu viņš nost nav ņēmis, bet gan no motora puses sāna saļņiks ir mainīts, tjipa pacelts vai bīdīts...tā kā kārba atkrīt.

Melot tas nav viņa interesēs, reāli visas viņa diagnostikas stāv uz vietas, jo mans dampis stāv boxa vidū un reāli cits iebraukt nevar, bet jāpierakstās pie viņa ir 2 nedēļu iepriekš, tā kā kāpostu viņš zaudē smuku. Projām autiņš nebrauks, kamēr neies, kā vajag.

Rītdien dabūs jaunu to datčiku, pamēģinās vai ir izmaiņas. Ar metkām viss ir kārtībā-viss kā pēc zīmējuma. Karoče kaut kāds sīkums - kā krievi saka: "meloč no ņeprejatno", tikkai jārokās, kamēr uzdursies.

Protams, varētu jau borzīt tam meistaram un sazin ko vēl, bet visi esam cilvēki un mazums - vaina izrādās kaut kur citur nevis viņa darbībās...kā arī nēesmu no šaurpierīšiem, kurš no sākuma darba, bet pēc tam domā...
Offline
aicis25
21. Apr 2009, 20:07 #55

Kopš: 11. Oct 2006

Ziņojumi: 749

Braucu ar: visu kas kustas

katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja.
Offline
Henks
21. Apr 2009, 20:17 #56

Kopš: 03. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 313

Braucu ar: visu


21 Apr 2009, 20:07:36 aicis25 rakstīja:
katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja.

Manam vecajam 523 arī katalizātors bija sadrupis, knapi uz priekšu vilkās, jo vairāk nospied gāzi, jo lēnāk gāja.
Latbemā pirms viņu nahrenizēt, ar fleksi iezāģēja izpūtēju pirms katalizātora un izbraucot izmaiņas bija jūtamas.
Offline
runciz
22. Apr 2009, 08:49 #57

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


21 Apr 2009, 20:17:54 Henks rakstīja:

21 Apr 2009, 20:07:36 aicis25 rakstīja:
katalizators nav izgriezsts,pazinam bija lidziga situacija ari pec remonta ne velna nevilka,izgrieza katalizatoru un vis aizgaja.

Manam vecajam 523 arī katalizātors bija sadrupis, knapi uz priekšu vilkās, jo vairāk nospied gāzi, jo lēnāk gāja.
Latbemā pirms viņu nahrenizēt, ar fleksi iezāģēja izpūtēju pirms katalizātora un izbraucot izmaiņas bija jūtamas.


Manējam katalizātors bija pušu - to pārgrieza, iztīrīja un pa jaunu sametināja - ar to viss ok. Kādu laiku atpakaļ man tas baigi čakarēja smadzenes, jo rūca tikai slapjā laikā - pa laikam parūca, pa laikam atkal klusums...jaucot tagad motoru ārā, to meistars pa ceļam atrada!
Offline
runciz
23. Apr 2009, 17:11 #58

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Nu ir jauns pavērsiens...blokā, shadow memory ir atrastas pāris kļūdas, kuras nevar izdzēst...rītdien pamēģinās uzlikt pāris jaunus devējus un, ja situācija neuzlabojas, tad pāraxtam bloku...Motors tika otreiz izjaukts - pārbaudīts - viss salikts tā, kā tam ir jābūt. Es jau esmu tik tālu, ka gatavs ņemt kuvaldu un to vāģi "papulēt"...
Offline
runciz
12. May 2009, 15:15 #59

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Vienvārd sakot - mans murgs tad nu ir beidzies. Meistara inventārā bija neprecīzs instruments. Dabūjām oriģinālo "prispasobu", salika visu kā vajag un iet nezvērā. Patēriņš pēc remonta pa pilsētu 11,5 litri, kādi zirdziņi 20-30 arī ir atdzīvojušies pēc kapitalkas. BMW 4ever.
Offline
sasha_belijs
12. May 2009, 15:28 #60

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


12 May 2009, 15:21:28 Stiebins rakstīja:
prieksh tādiem kā tu ir domāti 525tds!

kādā sakarā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo