Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 316i E36 atjaunošana
Autors | Ziņojums |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA
Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:
paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
him | | Kopš: 13. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 9066
Braucu ar:
|
13 Apr 2009, 22:24:36 bladetrx rakstīja:
varbūt pietaisīt vajag bet čoma civics 318 pisa ārā ka nemetās dragos
Kurs modelis - runaju par Civic EG '94 | Offline | | |
labaiss | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:
13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA
Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:
paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini
Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji? | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA
Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:
un kas pamatā atšķir 325 un 328? tie pāris zirgi? griezes moments vecīt... ja nezini kas tas tāds tad uzini pirms sāc gudri stāstīt
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
13 Apr 2009, 22:34:26 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:
13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA
Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:
paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini
Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji?
jauda neaprobežojās tikai ar zs
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
martinsg | | Kopš: 21. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1307
Braucu ar: prieku
|
13 Apr 2009, 22:25:31 andrejs2007 rakstīja:
318i M43 uz štrāses 6litri braucot diapozonā 90-100 km/h
325i m50 zem 8 litriem nekad nedabuju tādā pat ātrumā!
hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports: | Offline | | |
labaiss | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
13 Apr 2009, 22:39:38 martinsg rakstīja:
13 Apr 2009, 22:25:31 andrejs2007 rakstīja:
318i M43 uz štrāses 6litri braucot diapozonā 90-100 km/h
325i m50 zem 8 litriem nekad nedabuju tādā pat ātrumā!
hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports:
a kas? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| paterinjam nav tik lielas starpibas no cilindru skaita, kaa no visa auto masas un karbas + reduktora parnesumu attiecibas.
teoretiski mazauto bus ekonomiskaks, bet reali mazakiem nemotoriem ir isaks reduktors, lai auto ari varetu izkusteties no vietas, tapec mazam auto paterinja liikne aug daudz straujak kaa auto ar lielu motoru un "gariem robiem"
jo braucot uz 80kmh nemotors edis mazak, uz 100 tik pat kaa lielais, bet velkot uz 150, jau mazmotors bus bezmaz jau pie redline un kjeerks uz pilnu un riis dafiga, savukart liela litraza brauks ar mazakiem apgriezieniem un riis jau mazak.
protams ja salidzina vienadas virsbuves ar dazadiem tilpumiem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
13 Apr 2009, 23:02:43 Stiebins rakstīja:
1.0 motors seežot uz 140 aiz 745i un viileejot ar 4.5 štukaam taapat patērē nedaudz vairāk kā uz 90 braucot!
točna bij 745 | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
|
13 Apr 2009, 22:39:38 martinsg rakstīja:
hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports:
wtf ? KĀ ?
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
13 Apr 2009, 22:35:23 bladetrx rakstīja:
13 Apr 2009, 22:34:26 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:
13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:
13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA
Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:
paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini
Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji?
jauda neaprobežojās tikai ar zs
Ko tad vēl? KW? Tas pats vien ir,tikai cita mērvienība
Griezes moments ir griezes moments,to mēra ar Nm.
Manuprāt,mazs benzīnieks bez turbo ir tas,kam varētu būt vismazākais griezes moments,salīdzinot ar nelielu dīzeli,lielāku benzīnnieku utt.
Ar tahometru domāji to,ka tur daudz abaroti? Tā ir viņu stihija Tur jau tā lieta,ka tie japāņu mazmotori sāk iet pie 6k rpm,jo nav grieze pietiekama pie mazāk rpm | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| a man,a man iet uz gāzi un viss ir pohui | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|