Online
Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektromobilis
Autors | Ziņojums |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| starp citu, bija tāda filmiņa "Who killed the electric car", iesaku noskatīties.... | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Ir veel viens svarigs arguments pret elektro auto. Neatminos precizus skaitlus, bet ja noteikts % Amerikas iedzivotaju paarietu uz elektro auto, tad vinji parslogotu visu pashreizejo energo tiiklu, jo +- visi tos savus auto laadeetu vienaa laika un peec aprekjiniem taadu slodzi neviens elektro tiikls neiztureetu To stastija vienaa discovery raidijumaa, pats neesmu aprekjinus veicis, tapec nesaku ka shii ir absolutaa patiesiiba | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
09 Feb 2009, 10:15:06 ParaTr00per rakstīja:
nu... teema bija interesanta. doma par eletromobiili mani nepamet jau paaris gadus. vieniigi visu bremzee laika un briiva $$ truukums, kaa arii galvenokaart absoluutaa neskaidriiba ar pasaakuma oficiaalo pusi. labi, uztaisiishu es savu "teslu", a braukt vareeshu pa savu seetu tikai...
ROLEXX, kraksons jau dabuuj atziities peectam, ka tik slikti nemaz nebija un ka taas probleemas vairaak bija shova peec...
aa, un mosh "palasi graamatinju" pirms te meetaajies ar dazhaadiem spriedumiem...
Un tu būtu "palasījis grāmatiņu"?
Cik dienas esi nobraucis ar elektromobili?
Gan jau, ka esi vismaz kādus piecus izmēģinājis un gan jau, ka tev izmēģināšanai uz kādu pusgadu ir iedots tāds autiņš, ne?
Loģiski, ka neviens no mums nevar spriest adekvāti par viņiem, bet no tā, ko mums pasaka mediji.
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 10:56:12 Instigater rakstīja:
Elektro ir nākotne, naftas produktus visai drīz pārstās izmantot iekšdedzes dzinējos. Lielākā elektro problēma ir akumulatoru mūžs, jebšu tā trūkums. Visādi citādi elektro lietderības koeficients ir ap 90%, kamēr benzīnam ap 30%, dīzelim ap 50%, no tā vien jau izriet, ka elektro tērē 2x-3x mazāk enerģijas kustības nodrošināšanai. Toties bezizmēra griezes moments jebkuros apgrieziens ir neizmērojams pluss - no krustojumiem katapultēties varēs pat vecmāmiņas, jo arī apgriezienu diapazons elektromotoram ir daudz plašāks un nebūs nepieciešama ātrumkārba.
Rezumējot - gaidam normālus bezapkopes akumulatorus ar darba mūžu ap 20 gadiem.
Vo normāli argumenti,cipari un tekoš izklāsts
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 10:57:26 markelis rakstīja:
09 Feb 2009, 10:52:06 HeyTolsty rakstīja:
varbuut der izlasiit pirmo postu?
ja tu par to fantazeesahanu - oki ja ir elektromobilis kas no vienas uzlaades iet vismaz 400 km pie iesleegtaam gaismaam, apkures, ventilaacijas, muuzikas, pilna uzlaade neprasa vairaak par 2aam stundaam un ir attistiita uzlaades sisteema, es pirmais rindaa peec taada, pat ja reaalaas ekspluataacijas izmaksas arii nebbuutu dauuudz mazaakas par benziina autinju.
iepriekš biju rakstījis ka ar 4-5h lādētu bateriju var nobraukt 170km
un tas ir precīzi 2.5euro[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 09 Feb 2009, 11:03:05 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| jaa iet pa celju divas tantes, viena zila, otra pa kreisi?
09 Feb 2009, 10:56:34 martink rakstīja:
Salīdzinot elektrovilciena un dīzeļvilcienu uzrāvienu, ir skaidrs, ka benzīna dzinēji pat visjaudīgākie atpaliek no tā, ko varētu sasniegt ar elektromobīli.
diizeljlokomotiivei ir aatrumkaarba un reguleejams ir taads, lai vinsh iekusteetos leeni, bet iekustinaatu ljoti lielu svaru. panjem diizeljlokomotiivi pashu, paarbuuvee vinjai aatrumkaarbu un paskaties tad uzraavienu | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 10:59:15 Deivid rakstīja:
Ir veel viens svarigs arguments pret elektro auto. Neatminos precizus skaitlus, bet ja noteikts % Amerikas iedzivotaju paarietu uz elektro auto, tad vinji parslogotu visu pashreizejo energo tiiklu, jo +- visi tos savus auto laadeetu vienaa laika un peec aprekjiniem taadu slodzi neviens elektro tiikls neiztureetu To stastija vienaa discovery raidijumaa, pats neesmu aprekjinus veicis, tapec nesaku ka shii ir absolutaa patiesiiba
tad jau velju shie mazgaa ar rokām vai to dara katrs savā laikā [ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 09 Feb 2009, 11:04:38 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Tajā Klarksona izmēģinājuma laikā galvenie mīnusi bija - pārāk smags, jo baterijas ir nenormāli smagas, līdzarko dīvains izsvarojums tai mašīnai un grūti vadāma, 2 reizes nobruka bremzes un vēl izmeta kaut kādu kļūdu, un vairs nestrādāja, lai, gan viņam bija jābrauc krietni ilgāk, testējot pa trasi, viņi izsēdināja viņu pusstundā.
Pieņemsim, ka atbrauc mājās ar galīgi tukšu tādu auto, pieslēdz lādēties, bet mūsu feinais Latvenergo pa nakti izdomā atslēgt elektrību – piecelies no rīta un normāla škrobe, tāpēc man vismaz pievilcīgāki liekas kombinēto dzinēju auto. Un ūdeņradis
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
|
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| karoce izskatas ka liela dala "gramatu nav lasijusi", noskatijusies dazus youtubes video un basta. Un salidzinajumi elektromobilis speciali buvets dragreisam vs M3 ir vienkarsi smiekligi
Jautajums ja viss ir tik kruta,ekonomiski utt. tad kapec vini vel nav pilnas ielas ? Naftas magnati apsauj visus kas sak aprikot auto ar elektromotoriem ? Kapec lielaka dala autorazotaju sen jau ir atmetusi domu par elektromobiliem ? Vel protams palikusi visadi lexus utt - tik nez kapec bet visur atzits ka tads golfs dizelis ir 2x ekonomiskaks un dabai draudzigaks
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
09 Feb 2009, 11:09:38 ROLEXX rakstīja:
Tajā Klarksona izmēģinājuma laikā galvenie mīnusi bija - pārāk smags, jo baterijas ir nenormāli smagas, līdzarko dīvains izsvarojums tai mašīnai un grūti vadāma, 2 reizes nobruka bremzes un vēl izmeta kaut kādu kļūdu, un vairs nestrādāja, lai, gan viņam bija jābrauc krietni ilgāk, testējot pa trasi, viņi izsēdināja viņu pusstundā.
Pieņemsim, ka atbrauc mājās ar galīgi tukšu tādu auto, pieslēdz lādēties, bet mūsu feinais Latvenergo pa nakti izdomā atslēgt elektrību – piecelies no rīta un normāla škrobe, tāpēc man vismaz pievilcīgāki liekas kombinēto dzinēju auto. Un ūdeņradis
No pedejam serijam vini kautkadu elektromobili testeja, razotaji solija kautkadus N 100km bet abi divi laikam tika izladeti pa 20min katrs
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 11:11:24 GS rakstīja:
09 Feb 2009, 11:09:38 ROLEXX rakstīja:
Tajā Klarksona izmēģinājuma laikā galvenie mīnusi bija - pārāk smags, jo baterijas ir nenormāli smagas, līdzarko dīvains izsvarojums tai mašīnai un grūti vadāma, 2 reizes nobruka bremzes un vēl izmeta kaut kādu kļūdu, un vairs nestrādāja, lai, gan viņam bija jābrauc krietni ilgāk, testējot pa trasi, viņi izsēdināja viņu pusstundā.
Pieņemsim, ka atbrauc mājās ar galīgi tukšu tādu auto, pieslēdz lādēties, bet mūsu feinais Latvenergo pa nakti izdomā atslēgt elektrību – piecelies no rīta un normāla škrobe, tāpēc man vismaz pievilcīgāki liekas kombinēto dzinēju auto. Un ūdeņradis
No pedejam serijam vini kautkadu elektromobili testeja, razotaji solija kautkadus N 100km bet abi divi laikam tika izladeti pa 20min katrs
Pieņemu, ka kādam tas ir izdevīgi....
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
09 Feb 2009, 11:12:10 HeyTolsty rakstīja:
Pieņemu, ka kādam tas ir izdevīgi....
Pienemu to ka akumulatori vel nav atistijusies pat tuvu tik talu lai varetu tadus auto izmantot ikdienai
Lasi - U-D-E-N-R-A-D-I-S
http://www.youtube.com/watch?v=N675mHss_uQ[ Šo ziņu laboja GS, 09 Feb 2009, 11:15:57 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Kad izgatavoja tvaikoni, augstprātīgi skeptiķi apgalvoja, ka tas nepārbrauks pāri okeānam, jo kuģis nogrimtu no nepieciešamā ogļu svara..
Dažādu iemeslu dēļ elektromobīlis ir aptuveni tādā attīstības stadijā.. tiklīdz tas aizies mainstream, kopā ar elektroģenerējošām bremzēm un amortizātoriem un vēl visādiem brīnumiem, ātri vien viss būs tip top.
Iekšdedzes auto drīz būs pagātne.. | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 11:09:51 GS rakstīja:
Jautajums ja viss ir tik kruta,ekonomiski utt. tad kapec vini vel nav pilnas ielas ?
Tapēc ka vajadzība pēc tāda vel nespiež un cilvēki vienkārši nav gatavi pārmaiņām un negrib piņemt domu, ka kādreiz būs jāmeklē jauns pārvietošanās risinājums... Tie, kas to sapratīs ātrāk būs tikai ieguvēji..
Ne pa velti Lembis teica: "...šis ir laiks, kad ikviens var kļūt par miljonāru, tik nedrīkst to nogulēt."
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Ūdeņradis nav risinājums, jo to visidevīgāk ir iegūt no naftas, ražot ūdeņradi skaldot ūdeni ar elektrību pie lietderības koeficienta ap maz% nebūs gluži prātīgi (precīzu procentu zinās pateikt fiziķi-ķimiķi). | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16516
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 11:14:40 GS rakstīja:
09 Feb 2009, 11:12:10 HeyTolsty rakstīja:
Pieņemu, ka kādam tas ir izdevīgi....
- U-D-E-N-R-A-D-I-S
Cenas arī esi salīdzinājis?
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
|
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
09 Feb 2009, 11:11:24 GS rakstīja:
09 Feb 2009, 11:09:38 ROLEXX rakstīja:
Tajā Klarksona izmēģinājuma laikā galvenie mīnusi bija - pārāk smags, jo baterijas ir nenormāli smagas, līdzarko dīvains izsvarojums tai mašīnai un grūti vadāma, 2 reizes nobruka bremzes un vēl izmeta kaut kādu kļūdu, un vairs nestrādāja, lai, gan viņam bija jābrauc krietni ilgāk, testējot pa trasi, viņi izsēdināja viņu pusstundā.
Pieņemsim, ka atbrauc mājās ar galīgi tukšu tādu auto, pieslēdz lādēties, bet mūsu feinais Latvenergo pa nakti izdomā atslēgt elektrību – piecelies no rīta un normāla škrobe, tāpēc man vismaz pievilcīgāki liekas kombinēto dzinēju auto. Un ūdeņradis
No pedejam serijam vini kautkadu elektromobili testeja, razotaji solija kautkadus N 100km bet abi divi laikam tika izladeti pa 20min katrs
Jā - es tieši par to raidījumu arī esmu redzējis. Un faksts jau tāds, ka, kad mazāk naudas būs un kaut kas salūzīs, tad Aļoša un Vaņa ar saviem skrūvgriežiem tev tur neko neuzķīlēs tā, lai var braukt – tur jau runāsim par krietnām apkopes summām.
Ā – un mans personīgais mīnuss – skaņa, gaita, sportiskums utt.
Kā Klarksons teica – lai jau visi braukā ar elektromobiļiem, benzīna supermašīnām tikai vērtība celsies un tie kļūs ekskluzīvāki.
Par ūdeņradi – viņi apskatīja kaut kādu jauktā tipa dzinēja Hondu – uz sitienu nevaru atcerēties, bet tas viņuprāt bija labākais risinājums.
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
Sadam | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2275
Braucu ar:
|
09 Feb 2009, 11:03:18 kristapz rakstīja:
jaa iet pa celju divas tantes, viena zila, otra pa kreisi?
09 Feb 2009, 10:56:34 martink rakstīja:
Salīdzinot elektrovilciena un dīzeļvilcienu uzrāvienu, ir skaidrs, ka benzīna dzinēji pat visjaudīgākie atpaliek no tā, ko varētu sasniegt ar elektromobīli.
diizeljlokomotiivei ir aatrumkaarba un reguleejams ir taads, lai vinsh iekusteetos leeni, bet iekustinaatu ljoti lielu svaru. panjem diizeljlokomotiivi pashu, paarbuuvee vinjai aatrumkaarbu un paskaties tad uzraavienu
Dīzeļlokomotīvē dīzeļdzinējs darbina ģenerātoru, bet ratus griež elektromotors. Ātrumkārbas tur nav. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| to ka elektrodzinejs ir labs nav saubu, tikai man liekas ka vislielaka prblema ir pats akamulators vai precizak akamulatora muuzs/vinja izmaxas.
nevelti pat mob tel pasizmaksa ir smiekliga un vislielako vinjas dalju sastada akamulators.
laikam visi ir atdurushies pret to, ka braukt ar tadu elektrokaru ir leeti, lidz bridim, kad pienaktu laiks manit baterijas un tad jau butu
diezvai visi gribetu praukt 100km par 1Ls, bet rezi 2gados pirkt bachu par 1500Ls
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Heytolsy
Kapēc visur norway
Atbide
Visa nācija ir baigie dabas mīļi un tas protams ir apsveicami un forši.Dabu viņi sargā un tur pat ēdiens vai visparastākais sīrups negaršo pēc ķīmijas. Bet garšo pēc kā jāgaršo. Otrs tas, neņemot vērā to, ka viņa ir naftas lielvalsts. ļoti izmanto elektrību.Piem kalnu upēs kir ir ģenerātori iedzīvotāji var saņemt sodu (,kas ņem strāvu no tiem ģeneratoriem) nevis par to, ka nemaksā rēķinu, bet par to, ka nav iztērējuši savu normu,kas atvēlēta.
Treškārt Nu kurā valstī vēl jūs esat redzējuši apsildāmus ceļus.
Pāris kinokropļus esmu redzējis pārvietojoties nezinu negāju nejautāju... bet kustējās
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|