Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VW T4

AutorsZiņojums
PASSATizhi
20. May 2013, 13:17 #41

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


20 May 2013, 13:11:25 dainiiz rakstīja:

20 May 2013, 13:07:28 PASSATizhi rakstīja:

20 May 2013, 13:00:02 yanjux rakstīja:
Nu re, beidzot kāda skaidrība


P.s. par komfortu Man ir caravelle, konfekte viņš pavisam noteikti nav, bet komforts tādu atrast citur būs pagrūti. Un manam vēl ir tikai dažas extras - kruīzs, digitālā dalītā klima, kondiška, krēslu apsilde. Tā kā diršanu ka slikts auto atlikt - nevajag pirkt plikus un nojātus
iekāp kādreiz kādā grandvoyager, vai town&country ar V6. T4 liksies kā nakts murgs


nu tu jau arii saliidzinaaji pim.... ar pirkstu,
paraadi man kaadu vojaageru kur nav jaaseez ar celiem pie deguna, kuraa var iekraut kaut vai moci, vai normaali 7 vai 8 cilveeki aizbraukt ziemaa pasleepot.

tass takss nav buss, no busa vinam ir tikai nosaukums.

runaajot par t4 nevienu sliktu vaardu nevaru teikt,protams ka t5 ir komforts lielaaks, bet tur citas probleemas.

un runaajot par to kultu kuru tu tur par lv piesauc utt, paskaties cik maksaa laba caravelle vai multivans vaacijaa,


ceļi pie deguna ir īsajiem. grandiem un tauniem viss ir ok ar sēdpozīciju. zinu čaļus kas vadā močus es pats vadāju arī regipsi un osb
a bet briesmu stasti par servisu 90% ir no itaļu dizeļiem, kas ir tik par tieli sūdi ka priekškamera iekš t4. 3.3 un 3.8 ir ļoti veiksmīgi dzinēji.
Offline
yanjux
20. May 2013, 13:23 #42

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


20 May 2013, 13:17:50 PASSATizhi rakstīja:
ceļi pie deguna ir īsajiem. grandiem un tauniem viss ir ok ar sēdpozīciju. zinu čaļus kas vadā močus es pats vadāju arī regipsi un osb
a bet briesmu stasti par servisu 90% ir no itaļu dizeļiem, kas ir tik par tieli sūdi ka priekškamera iekš t4. 3.3 un 3.8 ir ļoti veiksmīgi dzinēji.


Tieši pretēji
Offline
dainiiz
20. May 2013, 13:23 #43

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

kaa jau mineeju ar voyageri kaut arii garo normaali uz kalniem 8 aizbraukt nevar, aamen komforts tam busam ir, bet vinss nerakstaas nevienos raamjos kategoorijaa kura man ir nepieciesama.

ar vienu voyaageru braucaam uz beliini, tas bija pipec, 3.8 vai tmld bendziins gaaze, Lomžaa tas suudas sapliisa, un negaaja vairaak uz gaazes, un tad saakaam liet tai miskastei bendzu, leetaak buutu bijs aizbraukt ar lidmasiinu, padziivot kaadaa no lepniem hoteliem un lidot maajaas.

pluss, ja buss ir domaats darbam un jaabraukaa uz aarzemeem, nerunaajot par skandinaaviju, tad gaaze totaali iesuukaa.

domaaju ka so diskusiju varam sleegt, un nekas pasažieru busos kaa VAG labaaks nav izdomaats, kuri sevii ietver, komfortu, deg pateerinu, busa izmeeru un remontu izmaksas. (T4)
Offline
Belluuns
29. Jun 2017, 20:58 #44

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Kādam ir pieredze ar T5 1.9tdi? 102ps liekas normālo ņemot vērā ka var sagriezt vēl.
Offline
dainiiz
29. Jun 2017, 21:50 #45

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Jā ir, esmu nomaucis gana daudz. Dpf off, 115 smidzinataji, chips.
Iet pilnigi ok, degvielu maz teeree.Viniem lielaakaa saape ir kaarbas, taam skiist aaraa 5 atrumiz sachakaree primaarajai galu, dargi remonti. Lietotas karbas atrast gruuti un maksaa 1 k.
Protams pret 2.5tdi beedu, 1kkarbai nekas nav.

Kaarbu var uzlikt 6pkk no 2.0tdi, ir japachakarejas, bet var.

Ja kas interssee ralsti PM
Offline
JohnyW
27. Oct 2017, 22:50 #46

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Veca tēma, bet..
Ir kāds ņēmies ap tiem 1.9 TD (IDI) ABL dzinējiem - ar domu uzpumpēt jaudu?
Šur tur raksta, ka tas nīkulīgais ABL ir gandrīz 1:1 ar tādu pašu VW AFN dzinēju, kas nāca vieglajiem.
ABL uzliekot AFN sūkni un drusku uzskrūvējot padevi kā arī Turbo spiedienu, esot iespējams pacelt jaudu, lai tas nīkulis kustās žirktāk..
Vēl esmu lasījis ietiekumus mainīt sprauslsa uz jaudīgākām vai visu sūkni uz Bosch sūkni, kas nāca Peougeot 405 TD, tur tik jāatrod pareizais sūkņa modelis un iespējams vajadzīgs intercooleris, lai spētu nobarot padoto degmaisījumu ar pietiekamu gaisa daudzumu.
Ir kādi viedokļi?
Offline
uldens1
27. Oct 2017, 23:37 #47

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


27 Oct 2017, 22:50:00 @JohnyW rakstīja:
Veca tēma, bet..
Ir kāds ņēmies ap tiem 1.9 TD (IDI) ABL dzinējiem - ar domu uzpumpēt jaudu?
Šur tur raksta, ka tas nīkulīgais ABL ir gandrīz 1:1 ar tādu pašu VW AFN dzinēju, kas nāca vieglajiem.
ABL uzliekot AFN sūkni un drusku uzskrūvējot padevi kā arī Turbo spiedienu, esot iespējams pacelt jaudu, lai tas nīkulis kustās žirktāk..
Vēl esmu lasījis ietiekumus mainīt sprauslsa uz jaudīgākām vai visu sūkni uz Bosch sūkni, kas nāca Peougeot 405 TD, tur tik jāatrod pareizais sūkņa modelis un iespējams vajadzīgs intercooleris, lai spētu nobarot padoto degmaisījumu ar pietiekamu gaisa daudzumu.
Ir kādi viedokļi?
Tas kas nak T4 1.9 ir priekškameras dzinejs,AFN ir tiešas iesmidzes dzinējs.Pilnigi dažadi dzineji.AFN ir elektriski vadams suknis,un vispar dara tā ka ieliek AFN dzineju un uzliek mehaniski vadamu sukni no tā paša priekškameras dzineja
Online
JohnyW
27. Oct 2017, 23:53 #48

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


27 Oct 2017, 23:37:34 @uldens1 rakstīja:

27 Oct 2017, 22:50:00 @JohnyW rakstīja:
Veca tēma, bet..
Ir kāds ņēmies ap tiem 1.9 TD (IDI) ABL dzinējiem - ar domu uzpumpēt jaudu?
Šur tur raksta, ka tas nīkulīgais ABL ir gandrīz 1:1 ar tādu pašu VW AFN dzinēju, kas nāca vieglajiem.
ABL uzliekot AFN sūkni un drusku uzskrūvējot padevi kā arī Turbo spiedienu, esot iespējams pacelt jaudu, lai tas nīkulis kustās žirktāk..
Vēl esmu lasījis ietiekumus mainīt sprauslsa uz jaudīgākām vai visu sūkni uz Bosch sūkni, kas nāca Peougeot 405 TD, tur tik jāatrod pareizais sūkņa modelis un iespējams vajadzīgs intercooleris, lai spētu nobarot padoto degmaisījumu ar pietiekamu gaisa daudzumu.
Ir kādi viedokļi?
Tas kas nak T4 1.9 ir priekškameras dzinejs,AFN ir tiešas iesmidzes dzinējs.Pilnigi dažadi dzineji.AFN ir elektriski vadams suknis,un vispar dara tā ka ieliek AFN dzineju un uzliek mehaniski vadamu sukni no tā paša priekškameras dzineja

Pareizi. Sajaucu - domāju AAZ dzinēju.
Savukārt TDI dzinēji un to čipošana jau ir cits stāsts un šeit visdrīzāk nederēs, jo kā zināms, nav vadības bloka.
Bet jautājums pēc būtības - kāds būtu vienkāršākais algoritms tā jadas celšanai, bez engine swap... Pāris angļu forumos ir dažas atsauksmes, ka šo to var darīt, bet neko vairāk nesmu pašlaik atradis - tieši, ko un kā visvienkāršāk darīt.
Offline
Jerso
28. Oct 2017, 01:09 #49

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: 530e

Ar 1.9ABL un ražīgāku sūkni atrāk nogalināsi to mēsū un svaposi citu dzinēju. Pašam tagad busā 1z ar afn sprauslām un čipots. Ja interesē man ir lieks 1z dzinējs kam jānomaina kompensātori un sadalene.
Offline
JohnyW
28. Oct 2017, 12:06 #50

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2017, 01:09:17 @Jerso rakstīja:
Ar 1.9ABL un ražīgāku sūkni atrāk nogalināsi to mēsū un svaposi citu dzinēju. Pašam tagad busā 1z ar afn sprauslām un čipots. Ja interesē man ir lieks 1z dzinējs kam jānomaina kompensātori un sadalene.

Varetu jau ari swapot uz kkādu 1.9 TDI, ja vien tas nav cerez proktologiju, un puslīdz viss normali izdarāms..
Offline
520i
28. Oct 2017, 13:31 #51

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

man ir 1.9 atmo.

Čoms garāžā pateica:"ša saregulēšu Tev sūkni".

Tagad iet kā dulls, vienīgi kūp
varam uzskrieties

Offline
520i
28. Oct 2017, 15:43 #52

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

ja man ir šāds panelis tikai jūdžu vietā km, no kā vēl es varu uzlikt, vai arī man ir jāmeklē tieši šāds?

t4 1,9d 1991

[ Šo ziņu laboja 520i, 28 Oct 2017, 15:44:56 ]

Offline
JohnyW
28. Oct 2017, 15:53 #53

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2017, 15:43:35 @520i rakstīja:
ja man ir šāds panelis tikai jūdžu vietā km, no kā vēl es varu uzlikt, vai arī man ir jāmeklē tieši šāds?

t4 1,9d 1991

Vēl tu vari uzlikt paneli ar pulksteni twho vietā..
Offline
520i
28. Oct 2017, 16:14 #54

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


28 Oct 2017, 15:53:17 @JohnyW rakstīja:

28 Oct 2017, 15:43:35 @520i rakstīja:
ja man ir šāds panelis tikai jūdžu vietā km, no kā vēl es varu uzlikt, vai arī man ir jāmeklē tieši šāds?

t4 1,9d 1991

Vēl tu vari uzlikt paneli ar pulksteni twho vietā..


es domāju vai der no kāda golfa vai pasāta, vai kas tur vēl bija
Offline
Jerso
28. Oct 2017, 17:27 #55

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: 530e


28 Oct 2017, 15:43:35 @520i rakstīja:
ja man ir šāds panelis tikai jūdžu vietā km, no kā vēl es varu uzlikt, vai arī man ir jāmeklē tieši šāds?

t4 1,9d 1991






Spidometrs elektriskais vai ar trosi?
Offline
520i
28. Oct 2017, 17:29 #56

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

ar trosi
Offline
Lauriko
28. Oct 2017, 18:43 #57

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Der no pasāta, bet spido rādīs nepareiz un pasātiem reti ir tahometrs!
T4 ar taho vieglāk dabūt!
Ja gribi ir ar taho pa 40€
Offline
JohnyW
30. Oct 2017, 09:29 #58

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2017, 13:31:06 @520i rakstīja:
man ir 1.9 atmo.

Čoms garāžā pateica:"ša saregulēšu Tev sūkni".

Tagad iet kā dulls, vienīgi kūp
varam uzskrieties



Ir kāds veicis dzinēja swap uz 1.9 tdi no kāda MK3 golfa? Kā ar karbas, atbalstu saderību?
Kā ar eļejtroņiku - cik sapratu, tur jāliek driveByWire gāzes pedālis, bet kkas mineja, ka parējo elektroniku 90% var savienot + jāliek klat vadibas bloks un imoblaizera lock bloķetajs no donora.
Offline
JohnyW
04. Dec 2017, 13:25 #59

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

T4 2.5tdi.
Pasmaga stūre, pasmags ātrumpārslēgs, 3saja ātruma liekot iekšā ir krakšķis. Kā to ārstēt?
Sturi varbut varētu uzlabot - nomainot st.pastiprinātaja sukni.
Bet kas varetu līdzēt krakšķim -jāņem nost kārba, jāmaina sinhronizatori? Tos ir iespejams mainīt?
Offline
520i
15. Jan 2019, 19:54 #60

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

ir kāds ieswapojis 1.9tdi iekš t4? No kā ņemt, kas vēl jāmaina? Kārba der?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo