Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E39 pārkarsēts
Autors | Ziņojums |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
04 Jan 2009, 22:31:54 Creative rakstīja:
Tā.. e39 525tds 97gada beigas, uzkarsa līdz sarkanajam.. dēļ muķības, zinu, ka tāpēc to man nav jāsaka.. izdzina antifreezu.. ielēju 3 litrus.. pēc skaņas dzinējs strādā ļoti labi, kā vienmēr.. pečka strādā, izvelkot sčupu nekādi pleķi nav, pa izpūtēju mitrums, un citas krāsas dūmi nenāk..
BET dzinējs karst (virzās ļoti strauji uz sarkano) braucot lēni un ātri (kad slodze ) un kad sāk karst, tad zūd jauda.. uz vietas stāvot temperatūra normāli turās kā vienmēr pa vidu, bet kad kādu brīdi pabrauc sāk celties un pat kad vēl pat tuvu nav sarkanajam zūd jauda, varu spaidīt akseleratora pedāli bet gandrīz nereaģē..
:help:
kādi varianti? tiešām galvai plaisa? ..
vai kkas netik sāpīgs varētu būt?
Jau iepriekš paldies par izsmeļošajām atbildēm
chali, ja Tu ieleeji tosolu tad kad autinhs vel bija karsts, tad tas gaajiens ir medaljas veerts
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| jus man praidisti visi besiijat, ieshu skruvi uztaisit, nevaru nomierinaties, liikaas rokjeles triic aiz uztraukuma, tik daudziem puikiem jaapiekakaa veel dveeselee ar interneta starpnieciibu Aiwa!
adolf pasham tev kautkas nav sabrucis? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Copy-Paste no Yahoo! autos:
Thermostat Failure
The thermostat is pretty simple and rarely causes problems, but when it fails the results can be disastrous. The worst case scenario is when the thermostat sticks shut, which can happen if the wax element has been damaged by previous overheating, corrosion or age. If it sticks shut, it will block the circulation of coolant between the engine and radiator causing the engine to overheat.
If the thermostat fails to close, which can happen if the sensing element binds up, the return spring breaks or a piece of rust or debris jams it open, the constant flow of coolant through the thermostat will prevent the engine from reaching normal operating temperature. This can cause poor driveability in cold weather, a sharp increase in fuel consumption, little or no heater output, and accelerated blowby and ring and cylinder wear. [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Jan 2009, 01:25:09 ] | Offline | | |
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
|
05 Jan 2009, 01:24:28 bmwaddict rakstīja:
Copy-Paste no Yahoo! autos:
Thermostat Failure
The thermostat is pretty simple and rarely causes problems, but when it fails the results can be disastrous. The worst case scenario is when the thermostat sticks shut, which can happen if the wax element has been damaged by previous
overheating, corrosion or age. If it sticks shut, it will block the circulation of coolant between the engine and radiator causing the engine to overheat.
If the thermostat fails to close, which can happen if the sensing element binds up, the return spring breaks or a piece of rust or debris jams it open, the constant flow of coolant through the thermostat will prevent the engine from reaching normal operating temperature. This can cause poor driveability in cold weather, a sharp increase in fuel consumption, little or no heater output, and accelerated blowby and ring and cylinder wear.
smagi shiirs4, shitais jau kaa sitiens zem jostas vietas, bet to ka vasks pie noteiktas temp. maina savu sastaavu ( vairs nav kaa vajadzeetu buut ) pat es zinu.
vsp visas vielas maina savu molekulaaro sastaavu pie noteiktaam temperatuuraam[ Šo ziņu laboja uhhm, 05 Jan 2009, 03:38:22 ] | Offline | | |
Grosha | | Kopš: 14. Apr 2006
Ziņojumi: 2722
Braucu ar:
| Izskatās, shiirs aizdzēries Kad uzvārīju savu un bla bla bla Sensonā mainīja sūkni bla bla bla un protams termostatu. Apjautājos a nafig mainīji ja sūknis nobira šai sakarā noklausījos garu lekciju par autobla bla bla no kā attceros vienu, uzceptam termostatam jādodas uz miseni un po cikos,kādos un kuros grādos viņš virinās, jo viņš(zafte kapsulā) ir izmainījis savas īpašības | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| tu ko??? apsaubi shurika teoriju???
tu neko nesajedz no termostatiem...
a kaa shurik ir ja man uz kalna termoss parsalst...vins vel turees karstumu??? [ Šo ziņu laboja 6500, 05 Jan 2009, 09:31:44 ]
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Grosha | | Kopš: 14. Apr 2006
Ziņojumi: 2722
Braucu ar:
|
05 Jan 2009, 09:30:31 6500 rakstīja:
tu ko??? apsaubi shurika teoriju???
tu neko nesajedz no termostatiem...
a kaa shurik ir ja man uz kalna termoss parsalst...vins vel turees karstumu???
Tak nejēdzu ar, tik atreferēju īsumā
Par shuriku, cepums | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| jeebal izlasiet kartigi to tekstu. tur ir teikts ka vins nokjiilee deelj paarkarshanas. vins vainu straadaa vainu nestraadaa, bet nav taa, ka vins saak virinaaties pie nepareizaam temperatuuraam kaa te Driver teica. | Offline | | |
|
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
04 Jan 2009, 23:21:32 Driver rakstīja:
04 Jan 2009, 23:16:35 Atvars rakstīja:
Neieredzu BMW TDs. Vari palasīt kā mani šī mašīna pirms nu jau 6 gadiem izģērba.
Personīgā un bēdīgā pieredze ///
nekaa personiga, bet loti labs dzinejs.
jo ja visi audi un vw sen jau bija pieredzejushi remontu, tad tas BMW to pieredzeja tikai tagad ar patieso nobraukuku 700-800kkm.
+1
Pats nopirku savu TDS bez jebkādām diagnostikām utml. nepilna gada laikā paspēju nomanīt turbīnu (protams eļļu un filtrus) un nekādu citu problēmu nav bijušu. Leca gan salā , gan siltumā. Ja ir labs motors , tad var braukt bez problēmām. Ļoti žēl , ka to auto nācās pārdot ! | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
|
05 Jan 2009, 10:25:05 Lauris rakstīja:
04 Jan 2009, 23:21:32 Driver rakstīja:
04 Jan 2009, 23:16:35 Atvars rakstīja:
Neieredzu BMW TDs. Vari palasīt kā mani šī mašīna pirms nu jau 6 gadiem izģērba.
Personīgā un bēdīgā pieredze ///
nekaa personiga, bet loti labs dzinejs.
jo ja visi audi un vw sen jau bija pieredzejushi remontu, tad tas BMW to pieredzeja tikai tagad ar patieso nobraukuku 700-800kkm.
+1
Pats nopirku savu TDS bez jebkādām diagnostikām utml. nepilna gada laikā paspēju nomanīt turbīnu (protams eļļu un filtrus) un nekādu citu problēmu nav bijušu. Leca gan salā , gan siltumā. Ja ir labs motors , tad var braukt bez problēmām. Ļoti žēl , ka to auto nācās pārdot !
da normaals dzineja, ja nau jau savu ljimonu nobraucis, visam sekojot liidzi nekadu probleemu | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Man arī nepatīk, jo es esmu pāris reizes redzējis viņu galvas - praktiski visām ir mazas plaisiņas starp fortkameru un vārstiem..... | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
| 2,4td visiem ir taadas un ganjau man tagadejam ar ira, po viss iet un nekas nekarst, tas vnk ir spiediena rezultaata redzams visiem bmw dizeljiem kurus esu redzejis | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
|
05 Jan 2009, 00:01:47 Driver rakstīja:
04 Jan 2009, 23:55:52 shiirs4 rakstīja:
6500 un Driver kautko no gaisa apgraabstiitu te lej. davai gudrinieki, pastastiet man ka gan parkarseshana ietekme termostata iestatiijumus. konkreeti kaa. es ta varu paskastit kapec neietekmee, bet gribu dzirdet jusu versiju.
mana versija ir mans noverojums un tas ko man teica citi.
varbut mana gadijuma taa notika jo izleju zilo tosolu un ieleju vinja vietaa zeljo (vai sarkano) antifirzu - vinjiem siltumietilpiba ir ari biki savadaka.
ja tev nav ko darit, tad es perku termostatu un braucu pie tevis. tad tu man liksi vinju katlaa un zimesi likni pie cik gradiem cik mm valjaa un tad es vinju parkarsehu (kaa mana problema) un tu atkal merisi pie cik gradiem cik mm atveras un kad ir pilnigi valjaa.
Izlasot šo komentāru sapratu, ka sajēga no tehnikas nav nekādas. Kas ir dzsēšanas šķidrums? Molibdēnglikols, kuram pievienotas inhibotora piedevas. Šīs piedevas neļauj šķidrumam reaģēt ar dzinējā un apkures/dzesēšanas sistēmā esošajām platmasām, metāliem un gumijām reģēt. Tāpēc dzsēšanas škidrums ir jāmaina vismaz reizi 3gados. Ar ko TOSOL atšķiras ANTFREEZ - ar to, ka pēc krievu standartam atbilstošajam šķidrumam nav šīs inhibotora piedevu.
Kas attiecas uz šāķidruma krāsojumu- tas ir mārketinga triks un nekā vairāk. Itkā ir tāds pieņēmums, ka BASF izstrādājums GLYSANTIN priekš alumīnija blokiem ir rozā, bet franču a/m dzeltans. Visus šos škidrumus var jaukt un viņi pilda savas funkcijas. Ideāls škidrums ir ūdens, kuram ir teicamas temperaturas atdeves īpašības, bet tas ar savām kalķa nogulsnēm audzē ciet sistēmu. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
05 Jan 2009, 17:11:26 Puce rakstīja:
Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..
Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.
| Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
05 Jan 2009, 10:01:45 shiirs4 rakstīja:
jeebal izlasiet kartigi to tekstu. tur ir teikts ka vins nokjiilee deelj paarkarshanas. vins vainu straadaa vainu nestraadaa, bet nav taa, ka vins saak virinaaties pie nepareizaam temperatuuraam kaa te Driver teica.
vārds damaged - zini ko viņš nozīmē? | Offline | | |
|
Creative | | Kopš: 08. Feb 2008
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| mjaaa.. beigu beigās izrādījās ka ūdens sūknim aprauti kā viņus tur sauc.. zobratiņi/spārniņi.. nu un pie reizes termostatu nomainīju..
Par laimi ar galvu un pārējiem agregātiem viss kārtībā .. vnk nospīdēja [ Šo ziņu laboja Creative, 05 Jan 2009, 18:40:36 ] | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| a kāpēc zobratiņi bija aprauti? [ Šo ziņu laboja martink, 05 Jan 2009, 18:42:34 ] | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
05 Jan 2009, 17:22:51 bmwaddict rakstīja:
05 Jan 2009, 17:11:26 Puce rakstīja:
Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..
Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.
tur nav nekada spiediena, tur viss jau varas gandriz praktiski pie atmosferas spiediena. preteja gadijuma trubas uzpushas ka parvaritas sardeles, panjem tam pasham audi aizshtope parpludes bachoka korkja vaarstinjus un paskaties kas notiks | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?
tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|