Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525tds E39 pārkarsēts

AutorsZiņojums
Huligaans
05. Jan 2009, 00:39 #41

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


04 Jan 2009, 22:31:54 Creative rakstīja:
Tā.. e39 525tds 97gada beigas, uzkarsa līdz sarkanajam.. dēļ muķības, zinu, ka tāpēc to man nav jāsaka.. izdzina antifreezu.. ielēju 3 litrus.. pēc skaņas dzinējs strādā ļoti labi, kā vienmēr.. pečka strādā, izvelkot sčupu nekādi pleķi nav, pa izpūtēju mitrums, un citas krāsas dūmi nenāk..
BET dzinējs karst (virzās ļoti strauji uz sarkano) braucot lēni un ātri (kad slodze ) un kad sāk karst, tad zūd jauda.. uz vietas stāvot temperatūra normāli turās kā vienmēr pa vidu, bet kad kādu brīdi pabrauc sāk celties un pat kad vēl pat tuvu nav sarkanajam zūd jauda, varu spaidīt akseleratora pedāli bet gandrīz nereaģē..
:help:
kādi varianti? tiešām galvai plaisa? ..
vai kkas netik sāpīgs varētu būt?
Jau iepriekš paldies par izsmeļošajām atbildēm


chali, ja Tu ieleeji tosolu tad kad autinhs vel bija karsts, tad tas gaajiens ir medaljas veerts

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 00:41 #42

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

jus man praidisti visi besiijat, ieshu skruvi uztaisit, nevaru nomierinaties, liikaas rokjeles triic aiz uztraukuma, tik daudziem puikiem jaapiekakaa veel dveeselee ar interneta starpnieciibu Aiwa!

adolf pasham tev kautkas nav sabrucis?
Offline
bmwaddict
05. Jan 2009, 01:24 #43

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Copy-Paste no Yahoo! autos:

Thermostat Failure

The thermostat is pretty simple and rarely causes problems, but when it fails the results can be disastrous. The worst case scenario is when the thermostat sticks shut, which can happen if the wax element has been damaged by previous overheating, corrosion or age. If it sticks shut, it will block the circulation of coolant between the engine and radiator causing the engine to overheat.

If the thermostat fails to close, which can happen if the sensing element binds up, the return spring breaks or a piece of rust or debris jams it open, the constant flow of coolant through the thermostat will prevent the engine from reaching normal operating temperature. This can cause poor driveability in cold weather, a sharp increase in fuel consumption, little or no heater output, and accelerated blowby and ring and cylinder wear.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Jan 2009, 01:25:09 ]

Offline
uhhm
05. Jan 2009, 01:33 #44

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta


05 Jan 2009, 01:24:28 bmwaddict rakstīja:
Copy-Paste no Yahoo! autos:

Thermostat Failure

The thermostat is pretty simple and rarely causes problems, but when it fails the results can be disastrous. The worst case scenario is when the thermostat sticks shut, which can happen if the wax element has been damaged by previous
overheating
, corrosion or age. If it sticks shut, it will block the circulation of coolant between the engine and radiator causing the engine to overheat.

If the thermostat fails to close, which can happen if the sensing element binds up, the return spring breaks or a piece of rust or debris jams it open, the constant flow of coolant through the thermostat will prevent the engine from reaching normal operating temperature. This can cause poor driveability in cold weather, a sharp increase in fuel consumption, little or no heater output, and accelerated blowby and ring and cylinder wear.

smagi shiirs4, shitais jau kaa sitiens zem jostas vietas, bet to ka vasks pie noteiktas temp. maina savu sastaavu ( vairs nav kaa vajadzeetu buut ) pat es zinu.
vsp visas vielas maina savu molekulaaro sastaavu pie noteiktaam temperatuuraam

[ Šo ziņu laboja uhhm, 05 Jan 2009, 03:38:22 ]

Offline
Grosha
05. Jan 2009, 08:43 #45

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:

Izskatās, shiirs aizdzēries Kad uzvārīju savu un bla bla bla Sensonā mainīja sūkni bla bla bla un protams termostatu. Apjautājos a nafig mainīji ja sūknis nobira šai sakarā noklausījos garu lekciju par autobla bla bla no kā attceros vienu, uzceptam termostatam jādodas uz miseni un po cikos,kādos un kuros grādos viņš virinās, jo viņš(zafte kapsulā) ir izmainījis savas īpašības
Offline
6500
05. Jan 2009, 09:30 #46

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

tu ko??? apsaubi shurika teoriju???
tu neko nesajedz no termostatiem...

a kaa shurik ir ja man uz kalna termoss parsalst...vins vel turees karstumu???

[ Šo ziņu laboja 6500, 05 Jan 2009, 09:31:44 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Grosha
05. Jan 2009, 09:40 #47

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:


05 Jan 2009, 09:30:31 6500 rakstīja:
tu ko??? apsaubi shurika teoriju???
tu neko nesajedz no termostatiem...

a kaa shurik ir ja man uz kalna termoss parsalst...vins vel turees karstumu???

Tak nejēdzu ar, tik atreferēju īsumā
Par shuriku, cepums
Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 10:01 #48

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

jeebal izlasiet kartigi to tekstu. tur ir teikts ka vins nokjiilee deelj paarkarshanas. vins vainu straadaa vainu nestraadaa, bet nav taa, ka vins saak virinaaties pie nepareizaam temperatuuraam kaa te Driver teica.
Offline
LA
05. Jan 2009, 10:25 #49

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


04 Jan 2009, 23:21:32 Driver rakstīja:

04 Jan 2009, 23:16:35 Atvars rakstīja:
Neieredzu BMW TDs. Vari palasīt kā mani šī mašīna pirms nu jau 6 gadiem izģērba.
Personīgā un bēdīgā pieredze ///

nekaa personiga, bet loti labs dzinejs.
jo ja visi audi un vw sen jau bija pieredzejushi remontu, tad tas BMW to pieredzeja tikai tagad ar patieso nobraukuku 700-800kkm.

+1
Pats nopirku savu TDS bez jebkādām diagnostikām utml. nepilna gada laikā paspēju nomanīt turbīnu (protams eļļu un filtrus) un nekādu citu problēmu nav bijušu. Leca gan salā , gan siltumā. Ja ir labs motors , tad var braukt bez problēmām. Ļoti žēl , ka to auto nācās pārdot !
Offline
Digital
05. Jan 2009, 10:45 #50

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību


05 Jan 2009, 10:25:05 Lauris rakstīja:

04 Jan 2009, 23:21:32 Driver rakstīja:


04 Jan 2009, 23:16:35 Atvars rakstīja:
Neieredzu BMW TDs. Vari palasīt kā mani šī mašīna pirms nu jau 6 gadiem izģērba.
Personīgā un bēdīgā pieredze ///

nekaa personiga, bet loti labs dzinejs.
jo ja visi audi un vw sen jau bija pieredzejushi remontu, tad tas BMW to pieredzeja tikai tagad ar patieso nobraukuku 700-800kkm.

+1
Pats nopirku savu TDS bez jebkādām diagnostikām utml. nepilna gada laikā paspēju nomanīt turbīnu (protams eļļu un filtrus) un nekādu citu problēmu nav bijušu. Leca gan salā , gan siltumā. Ja ir labs motors , tad var braukt bez problēmām. Ļoti žēl , ka to auto nācās pārdot !


da normaals dzineja, ja nau jau savu ljimonu nobraucis, visam sekojot liidzi nekadu probleemu
Offline
Modrs
05. Jan 2009, 10:51 #51

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man arī nepatīk, jo es esmu pāris reizes redzējis viņu galvas - praktiski visām ir mazas plaisiņas starp fortkameru un vārstiem.....
Offline
Digital
05. Jan 2009, 10:55 #52

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

2,4td visiem ir taadas un ganjau man tagadejam ar ira, po viss iet un nekas nekarst, tas vnk ir spiediena rezultaata redzams visiem bmw dizeljiem kurus esu redzejis
Offline
Atvars
05. Jan 2009, 17:03 #53

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS


05 Jan 2009, 00:01:47 Driver rakstīja:

04 Jan 2009, 23:55:52 shiirs4 rakstīja:
6500 un Driver kautko no gaisa apgraabstiitu te lej. davai gudrinieki, pastastiet man ka gan parkarseshana ietekme termostata iestatiijumus. konkreeti kaa. es ta varu paskastit kapec neietekmee, bet gribu dzirdet jusu versiju.

mana versija ir mans noverojums un tas ko man teica citi.
varbut mana gadijuma taa notika jo izleju zilo tosolu un ieleju vinja vietaa zeljo (vai sarkano) antifirzu - vinjiem siltumietilpiba ir ari biki savadaka.

ja tev nav ko darit, tad es perku termostatu un braucu pie tevis. tad tu man liksi vinju katlaa un zimesi likni pie cik gradiem cik mm valjaa un tad es vinju parkarsehu (kaa mana problema) un tu atkal merisi pie cik gradiem cik mm atveras un kad ir pilnigi valjaa.


Izlasot šo komentāru sapratu, ka sajēga no tehnikas nav nekādas. Kas ir dzsēšanas šķidrums? Molibdēnglikols, kuram pievienotas inhibotora piedevas. Šīs piedevas neļauj šķidrumam reaģēt ar dzinējā un apkures/dzesēšanas sistēmā esošajām platmasām, metāliem un gumijām reģēt. Tāpēc dzsēšanas škidrums ir jāmaina vismaz reizi 3gados. Ar ko TOSOL atšķiras ANTFREEZ - ar to, ka pēc krievu standartam atbilstošajam šķidrumam nav šīs inhibotora piedevu.
Kas attiecas uz šāķidruma krāsojumu- tas ir mārketinga triks un nekā vairāk. Itkā ir tāds pieņēmums, ka BASF izstrādājums GLYSANTIN priekš alumīnija blokiem ir rozā, bet franču a/m dzeltans. Visus šos škidrumus var jaukt un viņi pilda savas funkcijas. Ideāls škidrums ir ūdens, kuram ir teicamas temperaturas atdeves īpašības, bet tas ar savām kalķa nogulsnēm audzē ciet sistēmu.
Offline
Puce
05. Jan 2009, 17:11 #54

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
bmwaddict
05. Jan 2009, 17:22 #55

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Jan 2009, 17:11:26 Puce rakstīja:
Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..


Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.
Offline
martink
05. Jan 2009, 17:28 #56

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


05 Jan 2009, 10:01:45 shiirs4 rakstīja:
jeebal izlasiet kartigi to tekstu. tur ir teikts ka vins nokjiilee deelj paarkarshanas. vins vainu straadaa vainu nestraadaa, bet nav taa, ka vins saak virinaaties pie nepareizaam temperatuuraam kaa te Driver teica.

vārds damaged - zini ko viņš nozīmē?
Offline
Creative
05. Jan 2009, 18:39 #57

Kopš: 08. Feb 2008

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

mjaaa.. beigu beigās izrādījās ka ūdens sūknim aprauti kā viņus tur sauc.. zobratiņi/spārniņi.. nu un pie reizes termostatu nomainīju..
Par laimi ar galvu un pārējiem agregātiem viss kārtībā .. vnk nospīdēja

[ Šo ziņu laboja Creative, 05 Jan 2009, 18:40:36 ]

Offline
martink
05. Jan 2009, 18:42 #58

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

a kāpēc zobratiņi bija aprauti?

[ Šo ziņu laboja martink, 05 Jan 2009, 18:42:34 ]

Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 20:14 #59

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


05 Jan 2009, 17:22:51 bmwaddict rakstīja:

05 Jan 2009, 17:11:26 Puce rakstīja:
Laikam, ka vēl viens ūdens mīnuss ir, ka tam viršanas temperatūra ir zemāka nekā Antifrīziem un citiem tamlīdzīgiem. Tāpēc ar Antrifrīzu, kaut kādus tur rAudi var uzvārīt pāri sotakam un tas būs gerai. Bet savādāk, jā, siltumatdeve ir labāka..


Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.


tur nav nekada spiediena, tur viss jau varas gandriz praktiski pie atmosferas spiediena. preteja gadijuma trubas uzpushas ka parvaritas sardeles, panjem tam pasham audi aizshtope parpludes bachoka korkja vaarstinjus un paskaties kas notiks
Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 20:17 #60

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?


tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo