Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 3.0i 2000g problēma ar troniku

AutorsZiņojums
6500
21. Dec 2008, 22:35 #41

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

par to vai var pirkt lietotu automatisko karbu...saku,kad var pirkt...nav nemaz tik traki,ja esi lohs un baidies nopirkt sacakaretu,tad ari tadam cilvekam buus lemts tadu nopirkt...
bet nav dzirdets,kad kads butu ieberzies...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
raiveens
21. Dec 2008, 22:36 #42

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:35:23 6500 rakstīja:
par to vai var pirkt lietotu automatisko karbu...saku,kad var pirkt...nav nemaz tik traki,ja esi lohs un baidies nopirkt sacakaretu,tad ari tadam cilvekam buus lemts tadu nopirkt...
bet nav dzirdets,kad kads butu ieberzies...

un kur tu iesaki pirkt???
Offline
6500
21. Dec 2008, 22:38 #43

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

ne tev vaig,ne tu pirksi...


-----------------
www.hgkracing.com
Offline
edzulis
21. Dec 2008, 22:39 #44

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Noņem to kārbu un izjauc. Nemt nost nāksies šā kā tā. Izjaukšana arī noteikti nemaksā kosmosu. Tad tev arī pateiks, cik maksā remonts. Tad varēsi domāt, ko darīt tālāk.
Offline
PowerBMW
21. Dec 2008, 22:40 #45

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:




Da tas nozimē pirkt lietotu motoru ar ir stulbums,un galu galā tad kapec vispar pardod lietots mašinas tas tak ir STULBUMS???
Da po katrams savs cits brauks ar to karbu cits nebrauks citu variantu nav


Nemurgo !
Runaa kaa taads punkjis no Imantas

pats nemurgo!! pats te raksti ka umka tik tolkam nekad neko neuzraksti kā tikai stulbus savas, bernibā iegutos kompleksu domu grautus!!!PN
Offline
raiveens
21. Dec 2008, 22:42 #46

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:38:11 6500 rakstīja:
ne tev vaig,ne tu pirksi...


nu vecīt, ja tu tirgo tā, kā piemēram kad es tev vasarā zvanīju par amīšiem, i cik reizes tu man solījies atzvanīt tad jau tu neesi ne pa matu labāks!!! tāds pats kā visi citi!!! tā kā nelielies!!!
Offline
6500
21. Dec 2008, 22:45 #47

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:42:31 raiveens rakstīja:

21 Dec 2008, 22:38:11 6500 rakstīja:
ne tev vaig,ne tu pirksi...


nu vecīt, ja tu tirgo tā, kā piemēram kad es tev vasarā zvanīju par amīšiem, i cik reizes tu man solījies atzvanīt tad jau tu neesi ne pa matu labāks!!! tāds pats kā visi citi!!! tā kā nelielies!!!

gan jau kaut kads nenopietnais biji...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
raiveens
21. Dec 2008, 22:47 #48

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:45:02 6500 rakstīja:

21 Dec 2008, 22:42:31 raiveens rakstīja:

21 Dec 2008, 22:38:11 6500 rakstīja:
ne tev vaig,ne tu pirksi...


nu vecīt, ja tu tirgo tā, kā piemēram kad es tev vasarā zvanīju par amīšiem, i cik reizes tu man solījies atzvanīt tad jau tu neesi ne pa matu labāks!!! tāds pats kā visi citi!!! tā kā nelielies!!!

gan jau kaut kads nenopietnais biji...

pat ļoti!!!
Offline
Mo
21. Dec 2008, 22:48 #49

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

Cits variants.
Varbūt Tev vai kādam citam noderēs.
Pēc kārbas darbības niansēm pirms pilnīgas atpakaļgaitas pazušanas var noteikt, kas tad īsti ir salūzis.
Nezinu, kāds kārbas modelis Tev ir, bet ņemsim par piemēru ZF 5HP30 kārbu (540i, 740i u.c.) Katram kārbas modelim ir savi defekta cēloņi. Jāsāk ar visvienkāršāko- eļļas līmenis, saturs, vadi ārpus kārbas un tad tik lienam iekšā. Atpakaļgaita sākumā sāk ilgāk slēgties iekšā, vēlāk tikai pie uzgāzēšanas ieslēdzas ar sitienu, vēl vēlāk vispār pārstāj darboties. Tajā laikā visi ātrumi uz priekšu strādā. Iemesls- nodilusi "checkball" bumbiņa kārbas vadības blokā ("valve body"- transmisijas eļļa neaizplūst pa kanālu uz sajūgu.
Šim kārbas modelim salūzt arī C sajūgu disku korpuss, nolūzt zobi, kas tura sprostgredzenu, kas savukārt tura sajūga diskus. Respektīvi- nolūzt zobi ->nokrīt gredzens-> 1 no atpakaļgaitas sajūgiem nevar izspiesties->nav atpakaļgaitas. Vienkārši lēnām pasliktinās kārbas darbība un ja nepaskatās eļļas līmeni un saturu, bet mauc, tad nodilst sajūgu saķeres materiāls ("friction plate".
Ir daudz informācijas internetvidē, tikai jāmeklē.("modelis" + "no reverse" Ar detaļām gan ir grūti, izplatītāji prasa lielu ciparu. Ja ir apņēmība, tad var sūtīt no ASV par daudz reiz lētāku ciparu (hvz tirgoņu politika tāda).
Ja ir garāža, 2. auto, ķirurga precizitāte, pacietība un gribēšana vai vienkārši nav daudz naudas, tad var arī pats mēģināt. Bet viegli tas nav.
Veiksmi!

[ Šo ziņu laboja Mo, 24 Feb 2010, 15:33:58 ]

Offline
raiveens
21. Dec 2008, 22:52 #50

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:48:04 Mo rakstīja:
Cits variants.
Neesmu ne mehāniķis, ne speciālists, bet varbūt Tev vai kādam citam noderēs.
Pēc kārbas darbības niansēm pirms pilnīgas atpakaļgaitas pazušanas var noteikt, kas tad īsti ir salūzis.
Nezinu, kāds kārbas modelis Tev ir, bet ņemsim par piemēru ZF 5HP30 kārbu (540i, 740i u.c.) Katram kārbas modelim ir savi defekta cēloņi. Jāsāk ar visvienkāršāko- eļļas līmenis, saturs, vadi ārpus kārbas un tad tik lienam iekšā. Atpakaļgaita sākumā sāk ilgāk slēgties iekšā, vēlāk tikai pie uzgāzēšanas ieslēdzas ar sitienu, vēl vēlāk vispār pārstāj darboties. Tajā laikā visi ātrumi uz priekšu strādā. Iemesls- nodilusi "chakball" bumbiņa kārbas vadības blokā ("valve body"- transmisijas eļļa neaizplūst pa kanālu uz sajūgu.
Šim kārbas modelim salūzt arī C sajūgu disku korpuss, nolūzt zobi, kas tura sprostgredzenu, kas savukārt tura sajūga diskus. Respektīvi- nolūzt zobi ->nokrīt gredzens-> 1 no atpakaļgaitas sajūgiem nevar izspiesties->nav atpakaļgaitas. Vienkārši lēnām pasliktinās kārbas darbība un ja nepaskatās eļļas līmeni un saturu, bet mauc, tad nodilst sajūgu saķeres materiāls ("friction plate".
Ir daudz informācijas internetvidē, tikai jāmeklē.("modelis" + "no reverse" Ar detaļām gan ir grūti, izplatītāji prasa lielu ciparu. Ja ir apņēmība, tad var sūtīt no ASV par daudz reiz lētāku ciparu (hvz tirgoņu politika tāda).
Ja ir garāža, 2. auto, ķirurga precizitāte, pacietība un gribēšana vai vienkārši nav daudz naudas, tad var arī pats mēģināt. Bet viegli tas nav.
Veiksmi!

lūk 1 solīds cilvēks, ja tādi te būtu vairumā powers būtu pat ļoti cienījams portāls!!!! paldies!!!
Offline
crime
21. Dec 2008, 22:53 #51

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8546

Braucu ar: m635csi


21 Dec 2008, 22:39:06 edzulis rakstīja:
Noņem to kārbu un izjauc. Nemt nost nāksies šā kā tā. Izjaukšana arī noteikti nemaksā kosmosu. Tad tev arī pateiks, cik maksā remonts. Tad varēsi domāt, ko darīt tālāk.


reekjinies, ka tad garantiju uz kaarbu nedos, garantiju dod tikai taadaa gadiijumaa, ja maina kaarbai visas nodilushaas detaljas, nevis tikai konkreeto, kas jau ir saluuzusi
Offline
beerzinsh
21. Dec 2008, 22:55 #52

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2551

Braucu ar:


tāds pats kā visi citi!!! tā kā nelielies!!!

gan jau kaut kads nenopietnais biji...


kaa pa telefonu var pateikt cik nopietns un cik nee??? man pasham kad vajadzeej tev uz vietas nebija, neviens negaidiis nedeelju ja citur var dabuut tai pashaa dienaa...
Offline
edzulis
21. Dec 2008, 22:57 #53

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

btw, man nesen 740 iegļukoja kārba. Ieliekot atpakaļgaitā nekas nenotika. Vai nu stāvēja uz vietas auto vai arī ar raustoties brauca atpakaļ. Brīžiem draivā gļuki. Tipa uzgāzē biš un tikai tad ar pisienu ieslēdzās un gāja. Šitas bija kādu stundu, kamēr pa centru dzīvojos. Pēc tam braucu no Dominas līdz Mārupei un kārba strādāja perfekti. Gļuks pazuda. Kompis uzrādija 4 nezināmas kļūdas. Tās nometa. Vairāk nekādi gļuki nav atkārtojušies...
Offline
6500
21. Dec 2008, 23:01 #54

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:55:16 beerzinsh rakstīja:

tāds pats kā visi citi!!! tā kā nelielies!!!

gan jau kaut kads nenopietnais biji...


kaa pa telefonu var pateikt cik nopietns un cik nee??? man pasham kad vajadzeej tev uz vietas nebija, neviens negaidiis nedeelju ja citur var dabuut tai pashaa dienaa...


nu kur tad ir problema???
katrs pats mekle kur grib...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Tune-L
21. Dec 2008, 23:01 #55

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


21 Dec 2008, 22:40:25 PowerBMW rakstīja:



Da tas nozimē pirkt lietotu motoru ar ir stulbums,un galu galā tad kapec vispar pardod lietots mašinas tas tak ir STULBUMS???
Da po katrams savs cits brauks ar to karbu cits nebrauks citu variantu nav


Nemurgo !
Runaa kaa taads punkjis no Imantas

pats nemurgo!! pats te raksti ka umka tik tolkam nekad neko neuzraksti kā tikai stulbus savas, bernibā iegutos kompleksu domu grautus!!!PN



Izlasi ko es rakstiju un tad paarstaaj eest punkjus !
Tu tachu atkaartoji tieshi to pashu ko rakstiju tikai tonii, kursh it ka aapgaazh manis teikto

Man ar kaarbaam ir lielaaka pieredze kaa Tavai vecmammai ar karaviiriem

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
crime
21. Dec 2008, 23:04 #56

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8546

Braucu ar: m635csi


21 Dec 2008, 22:57:39 edzulis rakstīja:
btw, man nesen 740 iegļukoja kārba. Ieliekot atpakaļgaitā nekas nenotika. Vai nu stāvēja uz vietas auto vai arī ar raustoties brauca atpakaļ. Brīžiem draivā gļuki. Tipa uzgāzē biš un tikai tad ar pisienu ieslēdzās un gāja. Šitas bija kādu stundu, kamēr pa centru dzīvojos. Pēc tam braucu no Dominas līdz Mārupei un kārba strādāja perfekti. Gļuks pazuda. Kompis uzrādija 4 nezināmas kļūdas. Tās nometa. Vairāk nekādi gļuki nav atkārtojušies...


varu iepriecinaat, nezinu kaapeec un ko dariit, bet man pirms kaarbas nobirshanas bija taada pati lazha, ja pa centru braukaaju un probkaas seedeeju, tad kaarba gljukoja arvien vairaak, kaa izbrauc uz trases, viss kedaa, sleedzas ideaali, nekaadu izsliideeshanu un citu lazhu + tam visam kaarba sleedzaas normaali, kameer auto darba temperatuura nebija sasniegusi normu, tikliidz ellja kljuva silta un liidz ar to arii shkjidraaka, taa bija daudz gljuku, sliideeja starp robiem, kikcdown nestraadaja, Reverse sleedzaas 2 reizes (2.reize bija parasti ar speeciigu cirtienu) un beigaas jau bija TRANS. FAILSAFE MODE.....
Offline
edzulis
21. Dec 2008, 23:13 #57

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nezinu, pagaidām slēdzas un darbojas perfekti. Arī kickdown utt. Pieļauju, ka softisks gļuks bija Pie tam tā kārba esot pārlasīta nesen pirms nopirku. hvz vai taisnība vai meli. Redzēs kā ies
Offline
Dzhanis
21. Dec 2008, 23:15 #58

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Pārdod un njem manu ar mehaanisko kaarbu! nebuus probleemu!
Offline
crime
21. Dec 2008, 23:16 #59

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8546

Braucu ar: m635csi

cereeesim uz to labaako Ziemassveetki tak kaa nekaa
Offline
Tune-L
21. Dec 2008, 23:18 #60

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu var jau buut viss kas, bet parasti kaarba pati no sevis negljuko !
Jaabuut gatavam !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo