Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Iekš 324d E30 likt 325i motoru

AutorsZiņojums
martinsg
26. Nov 2008, 19:43 #41

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


26 Nov 2008, 19:29:57 Dieselpower rakstīja:

26 Nov 2008, 19:22:57 kro rakstīja:

26 Nov 2008, 19:03:04 Dieselpower rakstīja:
Speciāli jums lielie gudrinieki: pasakiet kur atrodas, kam domātas balansiervārpstiņas? Ko tās maina? Tad runāsim tālāk!


nu i latviskojumu izrāvis "balansiervārpstiņas" vispār jau tās ir sadales vārpstas parastas vai ar iespēju mainīt fāzes no sērjas VTEC, VANOS un tamlīdzīgas sistēmas.


Sēdieties, 2!

Latviski tā arī sauc un tās nav nekādas sadales vārpstas. Iztulko angliski un pamēģini pielīdzināt kādai no tevis nosauktajām sistēmām, vēl labāk, paizglītojies googlē.


B13 Čali, nu tu dod.
Tač poxyj uz termonoloģijas zināšanām, ja nav sapratnes par lietu.
Tehnikumā nemāca arī tādu vārdu kā apora, savukārt to lieto daudz biežāk, nekā tā latvisko variantu - balstšarnīrs

Edit: Kro jau domu pateica pirms manis.

[ Šo ziņu laboja martinsg, 26 Nov 2008, 19:45:18 ]

Offline
Digital
26. Nov 2008, 19:45 #42

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

chalis ir baigais valodas specss, et no auto neko nerubii, vinjam piedava to normaala cenaa izveikt a vinjs te lauzhas
Offline
marihuans
26. Nov 2008, 19:46 #43

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

karoche topiks mudaks

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:46 #44

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 19:41:18 Tomikz rakstīja:
vispar jau smiekligi , ka calis kurs prasa kaa jataisa un neko nesaprot saal maaciit skolotaju , kurs visu pacietigi skaidro hmmm
es ta garam ejot


Es nejautāju KĀ jātaisa, bet KAS NEPIECIEŠAMS taisīšanai. Lasi pareizi un nepārveido pa savam. Ja nezini, ko es zinu/nezinu, tad daudz ned...s!
Offline
kro
26. Nov 2008, 19:49 #45

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

nu laikam es esmu muļķis
labi zb jau gudro tēlot jāiet
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:49 #46

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 19:37:59 kro rakstīja:
rocker shaft - savādāk es nemāku to latvisko murgu iztulkot, labak uz reiz saki angliskos terminus vai kriesviskos, jo latviskojumi ir kertiniski daudzam lietam


Būšu laipnāks par jums un neliegšu iespēju izglītoties.

Balansiervārpstiņas jeb balansējošās vārpstas angliski ir balance shaft. Nu ļoooti sarežģīti iztulkot.
Offline
LA
26. Nov 2008, 19:50 #47

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Autor , kapēc Tu taisi topiku , ja esi māsters
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:55 #48

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Nemācos es nekādā tehnikumā. Jautāju to, ko skolā nemāca, kā piemēram BMW 324d motora maiņa uz 325i. Nemāca kas viņiem kopīgs/atšķirīgs (stiprinājumi kārbas pie bloka vienādi vai nē, bloks vienāds vai atšķirīgs utml.), bet gan māca principu kā un kas strādā, būtību.
Offline
kro
26. Nov 2008, 20:03 #49

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

kāds sakars vispārībā ir "balansiervārpstiņai" ar M21 motoriņa maiņu uz M20 motoriņu kuriem tādu "balansiervārpstiņu" NAV jo 6 cilindru rindas motori ir vieni no labākajiem jo tiem nav vibrācijas, kā piemēram 4, 5 cilindru vai V veida motoriem kuriem reizēm izmanto kompensējošu balansu uz atseviškas vārpstas
Offline
Dzhanis
26. Nov 2008, 20:03 #50

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Nopērc citu e30 benzīnieku un sāc pārlasīt visu. izmaksās tas tev daudz. Par to naudu vieglāk nopirkt benzīnieku un to visu pa jaunam ieguldīt Bez 500-600Ls nav jēgas pat sākt domāt par pārbūvi tādu. Notirgo traktoru, piekrāj un nopērc kaut ko sakarīgu.Šķiet, ka pa 1300Ls ss.lv viens tīri neko tirgojās. Ieliec kādu bildi ar savu e30 diizelnieku.
Offline
kro
26. Nov 2008, 20:05 #51

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


26 Nov 2008, 18:45:30 kro rakstīja:


~ lai dieselpower e30 pārtaisītti par bendzīn power der iznāt sekojošo:
~ nepiciešamas cits motors, ja tas ir e30 325i tad M20B25 motors ar vsiem pričendāļiem kas ir tam motora, viss sākt no ieplūdes, vadiem, kronšteiniem, stirpinājumiem....
~ no elektrības vajag atbislotšā motora vadus un instrumentu paneli
~ atbistošu pārnesumkārbu, kardānu, reduktoru
~ atbilsotša izplūde
~ degvielas sitēma, gandīz visa ir jāpārtaisa (suknis, trubas utt ujp. var pat gadīties ka bāku vajadzēdz mainīt, vismaz mazgāt notiekti)
~ kaudze jaunu detaļu jo kamēr viss ir procesā neliksi piemēram motru uz vecām buksēm, vai saplaisājušiem elastīgajiem savienojumiem un sajātiem piekaramajiem gultņiem, tekošiem saļņikiem un nezināmas izcelsmes zobsiknu
~ daudz laika un pacietības un pats svarīgākais draudzēties ar pumpu strap ausīm


un vispār par ko diskusija, te ir intrukcija!!! vai par maz vēl.
cenas - lūdzu ss.lv, e30.lv pirkt -pardot topikos
Offline
Whazaaa
26. Nov 2008, 20:07 #52

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


26 Nov 2008, 20:03:12 kro rakstīja:
kāds sakars vispārībā ir "balansiervārpstiņai" ar M21 motoriņa maiņu uz M20 motoriņu kuriem tādu "balansiervārpstiņu" NAV jo 6 cilindru rindas motori ir vieni no labākajiem jo tiem nav vibrācijas, kā piemēram 4, 5 cilindru vai V veida motoriem kuriem reizēm izmanto kompensējošu balansu uz atseviškas vārpstas

nu tas bija vienīgais ko viņš zināja

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 20:11 #53

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 20:03:12 kro rakstīja:
kāds sakars vispārībā ir "balansiervārpstiņai" ar M21 motoriņa maiņu uz M20 motoriņu kuriem tādu "balansiervārpstiņu" NAV jo 6 cilindru rindas motori ir vieni no labākajiem jo tiem nav vibrācijas, kā piemēram 4, 5 cilindru vai V veida motoriem kuriem reizēm izmanto kompensējošu balansu uz atseviškas vārpstas


"
26 Nov 2008, 18:50:52 Bimmer rakstīja:

Ja Tu saprastu kaut vai elementārā līmenī, ar ko benzīna motors atšķiras no dīzeļa dzinēja ar tam piekrītošajām sistēmām u.c. mezgliem, tad tāds jautājums atkristu jau startā



trāpīts desmitniekā
varbūt lai sāk ar šo te:
http://auto.howstuffworks.com/automobile.htm
"

Par balansējošām vārpstām teicu tāpēs, ka dažs labs izfiškoja no zila gaisa, ka neko nesaprotu.

[ Šo ziņu laboja Dieselpower, 26 Nov 2008, 20:13:01 ]

Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 20:12 #54

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 20:05:13 kro rakstīja:

26 Nov 2008, 18:45:30 kro rakstīja:


~ lai dieselpower e30 pārtaisītti par bendzīn power der iznāt sekojošo:
~ nepiciešamas cits motors, ja tas ir e30 325i tad M20B25 motors ar vsiem pričendāļiem kas ir tam motora, viss sākt no ieplūdes, vadiem, kronšteiniem, stirpinājumiem....
~ no elektrības vajag atbislotšā motora vadus un instrumentu paneli
~ atbistošu pārnesumkārbu, kardānu, reduktoru
~ atbilsotša izplūde
~ degvielas sitēma, gandīz visa ir jāpārtaisa (suknis, trubas utt ujp. var pat gadīties ka bāku vajadzēdz mainīt, vismaz mazgāt notiekti)
~ kaudze jaunu detaļu jo kamēr viss ir procesā neliksi piemēram motru uz vecām buksēm, vai saplaisājušiem elastīgajiem savienojumiem un sajātiem piekaramajiem gultņiem, tekošiem saļņikiem un nezināmas izcelsmes zobsiknu
~ daudz laika un pacietības un pats svarīgākais draudzēties ar pumpu strap ausīm


un vispār par ko diskusija, te ir intrukcija!!! vai par maz vēl.
cenas - lūdzu ss.lv, e30.lv pirkt -pardot topikos


Paldies par info, ļoti izsmeļoši īstenībā. Bet kā jau tiko iepriekš rakstiju, ka nemaninīšu motoru, bet pirkšu citu aparātu.
Offline
kro
26. Nov 2008, 20:15 #55

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Tad slēdzam ciet šo diskusiju un ejam mājās skrūvēt savus BMW
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 20:16 #56

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Slēdzam gan.
Offline
Osels
26. Nov 2008, 20:17 #57

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:

intreses pēc gribētu redzēt kadu foto ar tavu dizelpoweru!
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 20:21 #58

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 20:17:03 Osels rakstīja:
intreses pēc gribētu redzēt kadu foto ar tavu dizelpoweru!


Nav neviena foto un tuvākajā laikā nebūs.
Offline
Puxxx
26. Nov 2008, 20:27 #59

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

dieselpowers vnk jau pirms tam zinaaja atbildi uz savu swapa jautaajumu - vinch vienkaarshi paarbaudiija muusu erudiiciju!

[ Šo ziņu laboja Puxxx, 26 Nov 2008, 20:27:50 ]



-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 20:28 #60

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 20:22:07 Martins999 rakstīja:

26 Nov 2008, 20:16:01 Dieselpower rakstīja:
Slēdzam gan.
aizej NAHUJ loh ! pratvedars atradies klausi ko KRO saka un viss !!!


Tu izklausies pēc vēl lielāka prātvēdera.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo