Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Tehniskā apskate dīzelim

AutorsZiņojums
matrixxxx
23. Sep 2008, 13:24 #41

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


23 Sep 2008, 12:53:08 A.R.S. rakstīja:
Pagāšnedēļ gāju Grandisam apskati, nobraukums bija 42 000 un džeks izteica tādu teikumu: "ja būtu zem 40 000, tad nevajadzētu gāzēt". Nebiju dzirdējis par k-ko tādu

Kautkas taads vareetu buut, jo kad gaaju skati benciinniekam ar 13000 km, tad pat iisti atgaazes nemeerija. Paarbaudiija ugunjus, paluureeja kas zem auto un ielipinaaja lapinju.
Offline
CP17
23. Sep 2008, 15:35 #42

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

xenons miglās arī tagad var būt? jo cik sapratu, tad xenonu miglās nevarēja stūķēt, jo nav apmazgātāju, kā ir tagad???

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
josi
23. Sep 2008, 16:21 #43

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Tagad ir tieši tāpat - xenonu drīkst bāzt tikai galvenajos lukturos un uz luktura ir jābūt atbilstošam marķējumam, ka tas ir domāts darbam ar xenona spuldzēm.

Offline
3AKOH
24. Sep 2008, 14:28 #44

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Xenonu vispar pasam bazt nedrikst (bet var),to ierobezojumu atcelsana bija domata ASV rupnica liktiem xenoniem kuriem rupnica neliek smidzinatajus.
Offline
3AKOH
29. Sep 2008, 14:06 #45

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Izgaju TA pagajusonedel. Paludzu negazet utt. teicu schupa nav, temp. nevar nomerit. Rezulta dzeks (pie tam tas pats kurs gada sakuma varoja 730d) pagazeja lidz 3000 un viss. Pie tam bija laipns utt. Patikami.
Offline
Noname
29. Sep 2008, 14:25 #46

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju

Esmu dzirdējis ka eļļas filtru ieteicams mainīt pēc skates, nevis pirms. Itkā varot aizdirst gāzējot!!!
Offline
Puce
29. Sep 2008, 14:28 #47

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vislabākais atgāzēm ir kādu laiciņu pirms TA ieliet un pabraukāt ar iBiodīzeli. Pārbaudi i pac sliktākais šrots izies.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Kalnz
29. Sep 2008, 14:29 #48

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


29 Sep 2008, 14:28:08 Puce rakstīja:
vislabākais atgāzēm ir kādu laiciņu pirms TA ieliet un pabraukāt ar iBiodīzeli. Pārbaudi i pac sliktākais šrots izies.


Kas ta Tur sanāks, ja iegāzīsi 80` gada dīzelm iBio ?!!
Offline
BigArchi
29. Sep 2008, 14:35 #49

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


29 Sep 2008, 14:28:08 Puce rakstīja:
vislabākais atgāzēm ir kādu laiciņu pirms TA ieliet un pabraukāt ar iBiodīzeli. Pārbaudi i pac sliktākais šrots izies.

tikai nevajadzētu vairāk kā pusi bākas nobraukt ar to Ibio dīzeli!

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Noname
29. Sep 2008, 14:48 #50

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju

Biodīzelis saēdot gumijas detaļas un sūknim arī itkā nēsot labi. + vienā tankštellē redzēju uzrakstu uz BioD torņa, ka automobīlim jābūt paredzētam, vai speciāli pārbūvētam lai lietotu Biodīzeli parastās saļarkas vietā.
Offline
rolis1987
29. Sep 2008, 14:59 #51

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


29 Sep 2008, 14:48:59 Noname rakstīja:
Biodīzelis saēdot gumijas detaļas un sūknim arī itkā nēsot labi. + vienā tankštellē redzēju uzrakstu uz BioD torņa, ka automobīlim jābūt paredzētam, vai speciāli pārbūvētam lai lietotu Biodīzeli parastās saļarkas vietā.


no vienas bākas nevienam dīzelim nekas nenotiks...
Offline
Puce
29. Sep 2008, 15:04 #52

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ilgtermiņā iBio tik tiešām strādā kā šķaidītājs. maisot līdz 1/5daļai vispār nekāda sliktuma nebūs. Ar tīru mantu nevajadzētu braukt ar tiem motoriem, kuriem ir īpaši rakstīts, ka nav paredzēts. Tie ir ārsvarā visādi Common Rail'i.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
noris
29. Sep 2008, 15:45 #53

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


29 Sep 2008, 14:28:08 Puce rakstīja:
vislabākais atgāzēm ir kādu laiciņu pirms TA ieliet un pabraukāt ar iBiodīzeli. Pārbaudi i pac sliktākais šrots izies.


Cik dzirdēts tad ar bidīzeli viens no atgāžu parametriem ir virs normas. Nezinu taisnība vai nē, bet tā runā
Offline
Dullais
29. Sep 2008, 15:55 #54

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


22 Sep 2008, 21:42:04 3AKOH rakstīja:
Ja izlasiji visu, tad rakstiju, ka dzinejs bija pussilts un to uzskatu par varosanu.


Pareizi, aukstu dzinēju nedrīkst slogot!
Offline
raivisp
29. Sep 2008, 15:59 #55

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


23 Sep 2008, 13:24:46 matrixxxx rakstīja:

23 Sep 2008, 12:53:08 A.R.S. rakstīja:
Pagāšnedēļ gāju Grandisam apskati, nobraukums bija 42 000 un džeks izteica tādu teikumu: "ja būtu zem 40 000, tad nevajadzētu gāzēt". Nebiju dzirdējis par k-ko tādu

Kautkas taads vareetu buut, jo kad gaaju skati benciinniekam ar 13000 km, tad pat iisti atgaazes nemeerija. Paarbaudiija ugunjus, paluureeja kas zem auto un ielipinaaja lapinju.


Zinu gadiijumu, kad chalis ar gadu vecu benziingolfu kuram nobraukums kaukaadas padsmit shtukas neizgaaja deelj atgaazeem VW rulz
Offline
noris
30. Sep 2008, 00:29 #56

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


29 Sep 2008, 15:55:16 Dullais rakstīja:

22 Sep 2008, 21:42:04 3AKOH rakstīja:
Ja izlasiji visu, tad rakstiju, ka dzinejs bija pussilts un to uzskatu par varosanu.


Pareizi, aukstu dzinēju nedrīkst slogot!


Pie iebraukšanas TA ir uzraksts, dzinēju uzsildīt līdz darba temperatūrai, tā ka pie tā nevar piekasīties...
Offline
Driver
30. Sep 2008, 00:38 #57

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Sep 2008, 15:55:16 Dullais rakstīja:

22 Sep 2008, 21:42:04 3AKOH rakstīja:
Ja izlasiji visu, tad rakstiju, ka dzinejs bija pussilts un to uzskatu par varosanu.


Pareizi, aukstu dzinēju nedrīkst slogot!


biki netaa pateici - gazejot tuksgaitaa dzinejs vispar gandriz netiek noslogots un tas ir vel sliktak kaa griezt pilnu silti pie slodzes (braucot)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
matrixxxx
30. Sep 2008, 09:01 #58

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Sep 2008, 15:59:50 raivisp rakstīja:

23 Sep 2008, 13:24:46 matrixxxx rakstīja:

23 Sep 2008, 12:53:08 A.R.S. rakstīja:
Pagāšnedēļ gāju Grandisam apskati, nobraukums bija 42 000 un džeks izteica tādu teikumu: "ja būtu zem 40 000, tad nevajadzētu gāzēt". Nebiju dzirdējis par k-ko tādu

Kautkas taads vareetu buut, jo kad gaaju skati benciinniekam ar 13000 km, tad pat iisti atgaazes nemeerija. Paarbaudiija ugunjus, paluureeja kas zem auto un ielipinaaja lapinju.


Zinu gadiijumu, kad chalis ar gadu vecu benziingolfu kuram nobraukums kaukaadas padsmit shtukas neizgaaja deelj atgaazeem VW rulz

Taadaa gadiijumaa huidai getz ir labaaks par VW ?
Un es tieshaam shamo nezjeeloju, katru dienu velku liidz redline
Offline
Elksnis
14. Oct 2008, 20:24 #59

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

sukas bla 3 reizes griez sodien lidz ierobezotajam... un kad chalim pateicu nah tas vajadzigs -sis atbild ka vins pirmo dienu strada....
Offline
kengurs
14. Oct 2008, 20:41 #60

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


14 Oct 2008, 20:24:42 roach rakstīja:
sukas bla 3 reizes griez sodien lidz ierobezotajam... un kad chalim pateicu nah tas vajadzigs -sis atbild ka vins pirmo dienu strada....


A kur bailēm pamats ... ??? - e visu dienu 2.5TDI griežu redlainā un nekas ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex