Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 zūd dzesēšanas šķidrums

AutorsZiņojums
zaljsh
14. Aug 2008, 21:37 #41

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

jep zinu ka nav normali. sonedelj esmu pielejis klat 50ml aptuveni, bet praktiski nestiepju ar vaagji pagaidam tik zolidi kruizeeju nakamnedelj jaaizved bus uz kadu apskati lai pameklee kur vaina, bet domaju ka blive pushu jo ja pushas nedaudz dzesesanas truba tad jau izpludes gazes nak dzesesanas sistemaa.
Offline
Huligaans
14. Aug 2008, 22:08 #42

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


10 Aug 2008, 12:03:20 rapido rakstīja:
Hmm, nez, itkā 0.8 neko daudz nevajadzētu ietekmēt, moš ir kāds gaisa burbulis kurš pamazām tika laukā un tapēc bija jāpielej! Paskaties vai radiatoram nekur nav slapjums, var būt plaisa pa kuru sulo!!!


Man arii e28 taa bija

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
zaljsh
14. Aug 2008, 22:18 #43

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto


14 Aug 2008, 22:08:58 Huligaans rakstīja:

10 Aug 2008, 12:03:20 rapido rakstīja:
Hmm, nez, itkā 0.8 neko daudz nevajadzētu ietekmēt, moš ir kāds gaisa burbulis kurš pamazām tika laukā un tapēc bija jāpielej! Paskaties vai radiatoram nekur nav slapjums, var būt plaisa pa kuru sulo!!!

Man arii e28 taa bija

Es ar priecatos ja tas butu bijis vien gaisa burbulis.

[ Šo ziņu laboja zaljsh, 25 Nov 2008, 13:30:33 ]

Offline
drummer
14. Aug 2008, 22:53 #44

Kopš: 07. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: nopietnu attieksmi.

Man e34 bij ā ka no rīta 3l iegāz un vakarā vairs nav, nomainija tur patrubaku utt viss kārtībā
Brīnos ka izmanijos nepārkarsēt
Offline
zaljsh
15. Aug 2008, 09:57 #45

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Nu ja es zinaatu kas ir patruboki
Un man temperatura kaa uzkaapj liidz vidum taa augstaak nekaapj.
Offline
zaljsh
15. Aug 2008, 10:01 #46

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto


14 Aug 2008, 22:51:04 Shiirs rakstīja:

10 Aug 2008, 11:40:20 zaljsh rakstīja:
Hi, lieta taada ka esmu noverojis ka zuud dzesesanas skidrums bet ara nekur neesmu manijis ka butu tecejis. Temperatura braucot ir normalaa stavoklii uz vidu bet regulari zud antifrizs. Uzgazejot bisku ari uzpshas ruba kas nak no ta dzesesanas skidruma bachoka. Vaagjis 2000 gada e46. Kur varetu meklet vainas lai noverstu dzesesanas skidruma zushanu?

pirmais kas mai interese, vai tev ir automaats?

1. pielejot dzeseshanas shkjidurmu vienkarshi radiatoraa, tu nekad vinu nepielej liidz galam pilnu. skaties piekorkja ir atgaisoshanas skruve. lejot klat tosolu, ta ir jaatskruuuvee.

3. e46 ir paris patruboki. teiksim taa. vini ir novietoti diezgan galjimaas vietaas, un iisti nevar redzeet, ka tev kautkas tek aaraa. patruboks taads, kuram abos galos pa tadai kaa plastmaas skruuvei. zinu tikai to, ka shitie patruboki tani vieta pie skruvem parasti ieplaisaa.

4. ja tev ir apakshaa plastmasas panna, tad tu protams staavot neredzi, kur paliek tosols, jo vinsh no pannas tev iztek braucot.


Man ir manualaa karba.
1. Nu meginashu pastities kur tur blakus lieshanas caurumam ir kada atgaisoshanas skruuve.
3. Ja es zinaatu kas ir patruboks un kur to mekleet?
4. jaa plastmasa ir, tapec neredzu staavot
Offline
gacha
15. Aug 2008, 11:12 #47

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


15 Aug 2008, 10:01:36 zaljsh rakstīja:

14 Aug 2008, 22:51:04 Shiirs rakstīja:

10 Aug 2008, 11:40:20 zaljsh rakstīja:
Hi, lieta taada ka esmu noverojis ka zuud dzesesanas skidrums bet ara nekur neesmu manijis ka butu tecejis. Temperatura braucot ir normalaa stavoklii uz vidu bet regulari zud antifrizs. Uzgazejot bisku ari uzpshas ruba kas nak no ta dzesesanas skidruma bachoka. Vaagjis 2000 gada e46. Kur varetu meklet vainas lai noverstu dzesesanas skidruma zushanu?

pirmais kas mai interese, vai tev ir automaats?

1. pielejot dzeseshanas shkjidurmu vienkarshi radiatoraa, tu nekad vinu nepielej liidz galam pilnu. skaties piekorkja ir atgaisoshanas skruve. lejot klat tosolu, ta ir jaatskruuuvee.

3. e46 ir paris patruboki. teiksim taa. vini ir novietoti diezgan galjimaas vietaas, un iisti nevar redzeet, ka tev kautkas tek aaraa. patruboks taads, kuram abos galos pa tadai kaa plastmaas skruuvei. zinu tikai to, ka shitie patruboki tani vieta pie skruvem parasti ieplaisaa.

4. ja tev ir apakshaa plastmasas panna, tad tu protams staavot neredzi, kur paliek tosols, jo vinsh no pannas tev iztek braucot.


Man ir manualaa karba.
1. Nu meginashu pastities kur tur blakus lieshanas caurumam ir kada atgaisoshanas skruuve.
3. Ja es zinaatu kas ir patruboks un kur to mekleet?
4. jaa plastmasa ir, tapec neredzu staavot


patruboks/i ir truba/as pa kurām cirkulē dzesēšanas šķidrums... resnas gumijas trubas.. no un uz radiātoru un dzinēju...!

-----------------
Offline
zaljsh
15. Aug 2008, 23:53 #48

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Ieraudziju to atgaisosanas skruvi pie dzesesanas skidruma uzpildes vaacinja, riit izskruvesu ara to skruvi, tad nonemsu vacinju un tad pielieshu cik pa shodienu bus tas skidrums krities.
Offline
Driver
16. Aug 2008, 00:08 #49

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

shirs sapisas meistaribaa

ja tomatam ir defektains radiators, tad parasti karbas ellju dzen iekshaa dzeses sistemaa un bacoka veidojas tada pati emulsija kaa pie beigta motora un ir redzeti auto kuriem "gudri meistari" ir pateikushi, ka jaremontee motors, izjaukushi to, neko nav atradushi, noslipejushi galvu un salikushi visu atpakal un rezultata protams nav un ko darit talak ari vairs nezin...

lai stavosham auto piedzitu karbu ar dzeses skidrumu, radiatora ir jabut riktigam caurumam, nevis tikai mikroplaisai caur kuru braucot spiez ellju antifrizaa.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. Aug 2008, 00:21 #50

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Aug 2008, 02:18:17 mayday rakstīja:

10 Aug 2008, 13:03:51 osis111 rakstīja:
ja galvas bliive tikai tad +-300,bet pastav variants ka tur vel varbut mikroplaisa pasa galvaa


par galvas blīvi ar darbu trīs sotaki?

ārprāc


nu a ko tad tu gribeji
galvas nonjemsana
galvas izjauksana
galvas slipesana
galvas saliksana
tad veel visas blives, blivselgi jaliek jauni (vai hermetikji?)
tad automatiksi jaunu termostatu, antifrizu un motorellju.
tur tikai materialos bus ap 150Ls un kadam tas viss ir jaizdara

...galvas blive nav varstu vaka blive

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. Aug 2008, 00:31 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

to, ka karba ir spiediens tikai braucot un dzeses sistema arii noslapejot paliek spiediens to mes abi zinam. tapec jau arii teicu ar nosacijumu, ka tur nav caurums vistieskaja sii varda nozimee.
ja tikai ellju sak dzit un loti minimali dzeses sistema, tad pa tik mazu caurumu karba (praktiski)nekas nenonak.

pats esmu braucis ar tadu auto, kas spieda ATFu antifrizaa. un karba kaa antifriza nebija, taa nebija un karba nesaka iet sliktak vai kaa savadak nelika par sevi manit, tikai laiku pa laikam pieleju elju.
un nobraucu ar tadu auto pusgadu pa dienu braucot vismaz 70km

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zaljsh
16. Aug 2008, 09:32 #52

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Nu taa, soriit atskruuveeju vaacinju dzesesanas skidrumam un atskruuveeju to skruuvi kas ir atgaisoshanai, nu un uzreiz taada gaisa skanja klusinjaam snjaaca un ja sakumaa skidruma indikatora stabinsh radija minimalo daudzumu tad kad skruveju skruvi valja skidrums kapaas un finala bija maksimalais. Redzes kaa buus kad pabrauks un skatishos nakamreiz pie auksta motora vai bus kas krities vai nee. Un japarbauda vai tagad stavot un uzgazejot taa truba puushas vai nee. Bet cik sapratu puushanaas nav no taa ka gaiss sistemaa bet no taa ka izpludes gazes tiek iekshaa dzesesanas sistemaa.
Offline
R_BERGS
16. Aug 2008, 10:51 #53

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16516

Braucu ar:


10 Aug 2008, 11:40:20 zaljsh rakstīja:
Hi, lieta taada ka esmu noverojis ka zuud dzesesanas skidrums bet ara nekur neesmu manijis ka butu tecejis. Temperatura braucot ir normalaa stavoklii uz vidu bet regulari zud antifrizs. Uzgazejot bisku ari uzpshas ruba kas nak no ta dzesesanas skidruma bachoka. Vaagjis 2000 gada e46. Kur varetu meklet vainas lai noverstu dzesesanas skidruma zushanu?
izpleshanaas traukam apakshu esi paarbaudiijis tur var buut pashaa apakshaa ""dibenaa"" mikraskopiska plaisa.....

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
zaljsh
16. Aug 2008, 21:20 #54

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Kursh ir tas izpleshanaas trauks? Tas bachoks kuraa arii lej to skidrumu? Gruuti redzeet tur buus apakshu. Redzes kas riit buus ar skidrumu pec shodienas atgaisoshanas vai bus kritums vel vai bus taads kaa bija.
Nakamnedelj otrdien vedu uz servisu lai apskata visu dzeses sistemu un pameklee kur varetu buut vaina kapec zuud.
Offline
zaljsh
17. Aug 2008, 10:04 #55

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Lieta sekojosha, vakar atgaisoju un dzesesanas skidrums pacelas lidz max limenim. Vakar nobraucu ap 300km. Sorit kad auksts motors atskruveju dzeses skidruma vacinu un limenis nokritis lidz minimalajam, bet kad atkal atskruveju atgaisosanas skruvi, iznak gaiss un limenis paceljas lidz maksimumam. Redzesim vai rit no rita bus taa pat. Bet tas nozime ka brauksanas laika kautkur dzesesanas sistema tiek iesukts gaiss??
Offline
josi
17. Aug 2008, 11:41 #56

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3124

Braucu ar: Puf-puf

Nē, tas nozīmē, ka tava atgaisošanas metode ir pilnīgi garām, dzesēšanas škidruma līmenis izplešanās traukā ceļās uz tā rēķina, ka radiatorā caur atgaisošanas skrūvi tiek sarauts iekšā gaiss
Offline
zaljsh
17. Aug 2008, 11:54 #57

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

tad kaa pareizi ir jaatgaiso??? tak viens te rakstija ka taa skruuve ir jaatskruuvee lai atgaisotu. Es to daru kad skidruma papildinasanas korkitis ir atskruvets. tad sanak ka ttas jadara tad kad ciet vai kaa??
Offline
zaljsh
19. Aug 2008, 09:44 #58

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

bump! Tad kaa isti pareizi ir jaatgaiso ja ne vienkarshi jaatskurvee taa skruuve???
Offline
deni2s
21. Aug 2008, 02:03 #59

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3


19 Aug 2008, 10:13:04 Shiirs rakstīja:

19 Aug 2008, 09:44:37 zaljsh rakstīja:
bump! Tad kaa isti pareizi ir jaatgaiso ja ne vienkarshi jaatskurvee taa skruuve???


taa arii atgaiso. atskruuvee skruuvi, lej iekshaa dzeseeshanas skjidrumu kamer vins saak naakt aaraa pa to skruuvi. tas arii viss.


Tikai liet vajag pie auksta motora. Ja saliesi karstā, tad šķidrums tak atdziestot saraujas un gan jau ierauj vēl gaisu līdzi.

[ Šo ziņu laboja deni2s, 21 Aug 2008, 02:04:05 ]

Offline
R_BERGS
21. Aug 2008, 02:20 #60

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16516

Braucu ar:


16 Aug 2008, 21:20:23 zaljsh rakstīja:
Kursh ir tas izpleshanaas trauks? Tas bachoks kuraa arii lej to skidrumu? Gruuti redzeet tur buus apakshu. Redzes kas riit buus ar skidrumu pec shodienas atgaisoshanas vai bus kritums vel vai bus taads kaa bija.
Nakamnedelj otrdien vedu uz servisu lai apskata visu dzeses sistemu un pameklee kur varetu buut vaina kapec zuud.
jaa tas pats vien ir tas trauks

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo