Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M50B20 turbo

AutorsZiņojums
BADMANS
10. Jun 2008, 22:44 #41

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


10 Jun 2008, 22:43:09 xjs_4 rakstīja:
Te negrib redzet BMW ar ta nievaato ljurbo

Ha ha! Muļķības!
Offline
Android
10. Jun 2008, 22:45 #42

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Jun 2008, 22:43:09 xjs_4 rakstīja:
Te negrib redzet BMW ar ta nievaato ljurbo

BMW + turbo nav ne vainas.. tikai ja normāli uztaisa, nevis ķep ļep šķūnītī.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
BADMANS
10. Jun 2008, 22:45 #43

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


10 Jun 2008, 22:44:08 Android rakstīja:

10 Jun 2008, 22:39:32 BADMANS rakstīja:

10 Jun 2008, 22:05:04 edzuxx rakstīja:
un elosanas trubinu...

Kas tas tāds???

Eļļošanas trubiņa? o_O

Sorry pārlasijos!
Offline
BADMANS
10. Jun 2008, 22:46 #44

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


10 Jun 2008, 22:45:11 Android rakstīja:

10 Jun 2008, 22:43:09 xjs_4 rakstīja:
Te negrib redzet BMW ar ta nievaato ljurbo

BMW + turbo nav ne vainas.. tikai ja normāli uztaisa, nevis ķep ļep šķūnītī.

+1
Offline
Android
10. Jun 2008, 22:51 #45

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Anyway ja grib jaudu, tad vienkāršāk ir iepirkt e34 540 un miers mājā. Sanāks gan lētāk, gan mazāk problemātiski kā elpināt mopēdu, gan arī jaudas būs vairāk.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Puce
10. Jun 2008, 23:01 #46

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Jā man bija ar pēdējo gadu ETA dzinēju. Bet pirms tam bija ar 2.5i dzinēju. Tā kā motors ēda daudz eļļas, tad tika nomainīts uz to ETA. ar i bija labāks rezultāts

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
BADMANS
10. Jun 2008, 23:01 #47

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Ir dzirdēti varianti, kad džeks pilnā nopietnībā grib uzmontēt turbu 1,3 karburator golpam!!!
Offline
BADMANS
10. Jun 2008, 23:02 #48

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

ETA ir mazāka kompresijas pakāpe, tādēļ arī labāks turbo rezultāts! kautka tā?
Offline
Driver
10. Jun 2008, 23:23 #49

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jun 2008, 23:21:30 xjs_4 rakstīja:
Kursh motorītis no E30 rindas buutu piemerotaaks ljurbo ??

M20B27 (2.5E)

[ Šo ziņu laboja Driver, 10 Jun 2008, 23:23:53 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Android
10. Jun 2008, 23:24 #50

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Jun 2008, 23:21:30 xjs_4 rakstīja:
Kursh motorītis no E30 rindas buutu piemerotaaks ljurbo ??

324td
Reāli piemērots nav neviens, bet viss atkarīgs no tā, kādu rezultātu gribi iegūt.
Protams, ka jo lielāks tilpums, jo principā lielāku jaudu var dabūt laukā, tākā vai nu 2,5 vai arī 2,7 eta. Bet nu anyway labam rezultātam vajadzētu vismaz metāla biezo galvas blīvi - kompresijas samazināšanai.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Driver
10. Jun 2008, 23:34 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

2.7 etas motoram taa blive nav obligats pasakums, jo tur jau kompresija ir pazeminata.
to blivi liek lielakoties tapec, lai no palielinata spiediena cilindraa parasto blivi neizpustu.
ja bus mazs spiediens, var iztik (vismaz pagaidam) ar "papira" remontizmera blivi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Android
10. Jun 2008, 23:34 #52

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Jun 2008, 23:31:32 xjs_4 rakstīja:
nu a ta blīve ir tik mežonīgi darga vai atrodama tikai uz marsa ?

Moska to var arii ielikt ?

Nu cik zinu, tad 200$+, parasti tiek sūtīta no .de vai no ebay, kopā ar atsūtīšanu iznāk ap 160Ls. Tākā limonāde nav, it īpaši, ņemot vērā faktu, ka daži te grib siena šķūnī atrastam motoram pieskrūvēt sētmalē atrastu turbīnu un perdoļiķ un šļifovaķ

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
10. Jun 2008, 23:36 #53

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Jun 2008, 23:34:15 Driver rakstīja:
2.7 etas motoram taa blive nav obligats pasakums, jo tur jau kompresija ir pazeminata.
to blivi liek lielakoties tapec, lai no palielinata spiediena cilindraa parasto blivi neizpustu.
ja bus mazs spiediens, var iztik (vismaz pagaidam) ar "papira" remontizmera blivi.

A etai nebūs švakāki rezultāti dēļ mazajiem vārstiem? Ja sakombinē etas apakšu un 2,5 galvu? Vismaz atmosfēriskajā versijā dodot labus rezultātus.. tā vismaz kādreiz viena tante teica

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Driver
10. Jun 2008, 23:40 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja motoru elpina ar turbo, tad varstu skitam un izmeram nav tik butiska nozime kaa atmosferiskaja varinata, kur dzinejam iekshaa jasuc viss pasham.

jautajums ir kas notiek ar kompresiju uz etas motora ar 2.5i galvu ja nemainas, tad vienozimigi labak, bet ja mainas tad vel jaapdoma kas ir labak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puce
11. Jun 2008, 09:52 #55

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

man šķiet, ka pēdējo gadu etas galva ir vienāda ar "i" galvu. Kompresijas pakāpe ir 8.5.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
image
05. Jul 2008, 18:59 #56

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


10 Jun 2008, 18:59:33 edzuxx rakstīja:
top projekts m50 b20...no 2.4 dizela lieku turbinu..moska kadam spečukam ir info ko visu vajadzetu lai sitais kadu laiku ripo...Neskopojas padalās ar steleem.


Pamekle vispirms info @ inet, tikaj ar turbinu tev nepietiks. Pasha turbina daudz nemaksa visi izdevumi aizies uz instalaciju un sareguleshanu. Tici man ja maz zini par turbo uzstadishanu, pat nemeigini
Offline
Audi_rulee
28. Aug 2008, 15:26 #57

Kopš: 28. Aug 2008

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Volvo FH

Klau vecais, ja ir iedvesma un veelme ta tik buuvee, ja sanaaks ta super, ja nee arii labi vismaz guusi pieredzi.
Offline
Redliner
28. Aug 2008, 16:00 #58

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


28 Aug 2008, 15:26:41 Audi_rulee rakstīja:
Klau vecais, ja ir iedvesma un veelme ta tik buuvee, ja sanaaks ta super, ja nee arii labi vismaz guusi pieredzi.


Atkuda ti naresavalsa ???
Offline
Audi_rulee
28. Aug 2008, 16:09 #59

Kopš: 28. Aug 2008

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Volvo FH

Kamdeel taads jautaajums!!!!!!!!!!!! Preceet taisie a?
Offline
Driver
28. Aug 2008, 16:15 #60

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Aug 2008, 15:26:41 Audi_rulee rakstīja:
Klau vecais, ja ir iedvesma un veelme ta tik buuvee, ja sanaaks ta super, ja nee arii labi vismaz guusi pieredzi.

ej sedi sava skjuniti un buve ieksh vecas kantainas kupejas bazes sev megaturbokvatro coupi no luznjiem, kas paliksuhi pari srotos, kad A200 bundzas aizveda uz tolmetu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo