Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E34 525tds biežākās ķibeles

AutorsZiņojums
Baltais23
16. May 2008, 16:50 #41

Kopš: 04. Apr 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 98’ 528i

tu nesalīdzini E34 V8 ar A6 V6, tās ir divas dažadas lietas, ar bembi tur viss ir kārtībā, nav ko baidīties!
Offline
Kitaps
16. May 2008, 16:51 #42

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


16 May 2008, 16:49:05 Alzirs rakstīja:
Problēmas ar dzesēšanu esmu novērojis vairakiem bmw ar termo muftām problēmas esmu redzējis samērā maz biežāk ir redzēta broblēma ar dzesēšanas sitēmas atgaisošanu.

Muļķības. Nekādu problēmu nav - dzesējas lieliski, ja viss ir kārtībā. Ja negriezhaas ventilators, maini mufti, ja nesilst - termostatu un viss ir kedā.

[ Šo ziņu laboja CyberMole, 16 May 2008, 16:52:35 ]

Offline
martinsz
16. May 2008, 16:52 #43

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


16 May 2008, 16:47:36 hasans rakstīja:
ja negribi koka solinju, tad e34 bus tev kak raz
un ar BMW V8 3.0 un 4.0 motoriem nav nekadas sliktas atsauksmes dzirdetas

vienigi tas, ka normalus 3.0 un 4.0 bus gruti atrast

ne tik grūti kā labus 2.5tds

-----------------
...
Offline
hasans
16. May 2008, 16:54 #44

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:

ja atgaiso pats ar likam rokam garazhaa un atstaaj kadu burbuli sistemaa, tad bus taa - braucu, bl*, karsejas, bet es tachu atgaisoju kaartigi, WTF???
Offline
hasans
16. May 2008, 16:55 #45

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


16 May 2008, 16:52:44 martinsz rakstīja:

16 May 2008, 16:47:36 hasans rakstīja:
ja negribi koka solinju, tad e34 bus tev kak raz
un ar BMW V8 3.0 un 4.0 motoriem nav nekadas sliktas atsauksmes dzirdetas

vienigi tas, ka normalus 3.0 un 4.0 bus gruti atrast

ne tik grūti kā labus 2.5tds

tds jau ir cits staasts, tie labi ar uguni jameklee
Offline
Kitaps
16. May 2008, 16:56 #46

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


16 May 2008, 16:55:29 hasans rakstīja:

16 May 2008, 16:52:44 martinsz rakstīja:

16 May 2008, 16:47:36 hasans rakstīja:
ja negribi koka solinju, tad e34 bus tev kak raz
un ar BMW V8 3.0 un 4.0 motoriem nav nekadas sliktas atsauksmes dzirdetas

vienigi tas, ka normalus 3.0 un 4.0 bus gruti atrast

ne tik grūti kā labus 2.5tds

tds jau ir cits staasts, tie labi ar uguni jameklee

Manuprāt viņus vispār labāk nemeklēt


P.S. Par pāriešanu no A6 2.6e uz e34 525tds - nekāp no viena sūda otrā. Nopērc normālu mašīnu

[ Šo ziņu laboja CyberMole, 16 May 2008, 16:57:15 ]

Offline
Alzirs
16. May 2008, 16:57 #47

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: E46


16 May 2008, 16:49:43 CyberMole rakstīja:
Gribi ekonomisku? Nepērc vecu mašīnu, jeb nepērc bmw
un par C4 3.4k eur dabūt arī diezgan unreal, manuprāt


Ko tu ists audists nebaidisies no 2litrus eļļas patēriņa uz 120km un degvielas pateriņu desojot lielā atrumā pa šosi beztolkā nodedzinot ~20litrus uz 100km

PS vel jau ir iespēja atstāt raudi kā pirmo iemaksu.

[ Šo ziņu laboja Alzirs, 16 May 2008, 16:58:28 ]

Offline
martinsz
16. May 2008, 16:57 #48

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


16 May 2008, 16:56:06 CyberMole rakstīja:

16 May 2008, 16:55:29 hasans rakstīja:

16 May 2008, 16:52:44 martinsz rakstīja:

16 May 2008, 16:47:36 hasans rakstīja:
ja negribi koka solinju, tad e34 bus tev kak raz
un ar BMW V8 3.0 un 4.0 motoriem nav nekadas sliktas atsauksmes dzirdetas

vienigi tas, ka normalus 3.0 un 4.0 bus gruti atrast

ne tik grūti kā labus 2.5tds

tds jau ir cits staasts, tie labi ar uguni jameklee

Manuprāt viņus vispār labāk nemeklēt

Pareizi ir no sērgām vajag pa gabalu turēties

-----------------
...
Offline
hasans
16. May 2008, 17:03 #49

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


16 May 2008, 16:57:27 Alzirs rakstīja:

16 May 2008, 16:49:43 CyberMole rakstīja:
Gribi ekonomisku? Nepērc vecu mašīnu, jeb nepērc bmw
un par C4 3.4k eur dabūt arī diezgan unreal, manuprāt


Ko tu ists audists nebaidisies no 2litrus eļļas patēriņa uz 120km

jepal , tiec atraak valjaa no tas grabazhas, man pec 1000 km jamaina ellja (bushu nobraucis 10 000 km) bmw e39 528 un esmu pielejis tikai ellju 2 reizes, kopa ap 300 gramiem
Offline
Alzirs
16. May 2008, 17:12 #50

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: E46

Tur tā lieta ka nenormāli gribu steidzīgi tikt no tās elles mašīnas vaļā.Starp citu manam auto normālais eļļas pateriņš pēc gramatas vajagot būt 0.5 litriem uz 500km Ta esot ražotājs paredzējis šiem V6 motoriem Liels paldies vīņam par to

PS CyberMole atdosi man savu bmw pa 2000euro ja es savu Raudi atdošu bankai pa pimo iemaksu?
Offline
hasans
16. May 2008, 17:16 #51

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


16 May 2008, 17:12:38 Alzirs rakstīja:
pēc gramatas vajagot būt 0.5 litriem uz 500km

tad jau sanaak, ka 100g/100km
Offline
martinsz
16. May 2008, 17:18 #52

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Nevar būt tik liels, tad jau eļļu vispār nevajadzētu mainīt, tikai liet visu laiku iekšā.

-----------------
...
Offline
Alzirs
16. May 2008, 17:19 #53

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: E46

Tā ir smejies vai raudi.Vis skaidri un gaiši ir izklāstīts audī staila foruma par 2.6/2.8 v6 motora darbību,un apkopi
Offline
hasans
16. May 2008, 17:21 #54

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:

tad zajbis, ka nav jamaina ellja, tik nomaini filtru
Offline
Alzirs
16. May 2008, 17:25 #55

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: E46

Savu kart eļļas maiņu ražotājs ir paredzējis ik pēc 6000-8000km Pēc prakses varu teikt ka eļļa šim auto jamaina ik pēc 5000km jo ja nobrauks vairāk tad aizdirsīsies kads kanals ar eļļas piedegumiem.
Offline
Harcix
16. May 2008, 17:33 #56

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

Liidz kuram gadam naaca shitais maisa motors ieksh E39?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
seatbelt
16. May 2008, 17:56 #57

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266


16 May 2008, 16:33:43 Digital rakstīja:
e36 salidzinot ae e34 ir grabosha miskaste, bez aprikojuma un jaudas...



ja njem nojaatu e36 ar <2.0 motoru, tad būs grabosha un neejosha misene, bet manupraat e36 saliidzinot ar e34 ir stingra, sportiska mašīna!
Offline
LA
16. May 2008, 17:58 #58

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 May 2008, 17:56:01 seatbelt rakstīja:

16 May 2008, 16:33:43 Digital rakstīja:
e36 salidzinot ae e34 ir grabosha miskaste, bez aprikojuma un jaudas...



ja njem nojaatu e36 ar <2.0 motoru, tad būs grabosha un neejosha misene, bet manupraat e36 saliidzinot ar e34 ir stingra, sportiska mašīna!


Tieši tā , bet grab šā vai tā
Offline
hasans
16. May 2008, 18:06 #59

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


16 May 2008, 17:33:56 Harcix rakstīja:
Liidz kuram gadam naaca shitais maisa motors ieksh E39?

negribu samelot, bet skjiet, ka lidz 2000. gadam no 2000. gada naca jau 2.5d
Offline
Dullais
16. May 2008, 21:30 #60

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


16 May 2008, 17:25:08 Alzirs rakstīja:
Savu kart eļļas maiņu ražotājs ir paredzējis ik pēc 6000-8000km Pēc prakses varu teikt ka eļļa šim auto jamaina ik pēc 5000km jo ja nobrauks vairāk tad aizdirsīsies kads kanals ar eļļas piedegumiem.




Šitāds tas problemātiskais rAudi? Man bija iepriekšējās paaudzes universālis 1990g. ar 2,3e R5 tomāts ar kaut kādiem 300'000km. Eļļu tik traki viņš neēda, nekad nebiju pielējis. Kad nopirku vienkārši nomainīju eļļu un filtru. Ka tik tavam rAudi karteris nav caurs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo